-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aslan
aktív tag
Lenne egy konkrét problémám a Telenorral... az alábbi Telenornak írt levélből kiderül a helyzet:
"Tisztelt Telenor!
Először is a pontosság kedvéért tisztáznám, hogy a M**** Ev**** E**** ugyan az előfizetője a telefonomnak, de a számlafizető én vagyok. Három telefonszám fut egy számlán az én számlafizetői nevem alatt: 20******9, 20******0 és 20******1! De a probléma a 20******0-es telefonszám számlázásával lenne, ami a következő:
Május 3-án, kedden délelőtt nagybátyám ideadott nekem egy Samsung Galaxy Ace telefont, hogy pár napig próbálgassam, tapasztaljam ki a működését és majd mindent részletesen mondjak el neki, mert neki se ideje se energiája nincs egy okostelefont egymaga kiismerni és nem is ért annyira hozzá. Nos én örömmel vettem magamhoz a telefont és ahogy nézegettem a menüben a beállításokon belül láttam, hogy a készülékben van Wi-Fi alkalmazás. Be is kapcsoltam és bejelentkeztem saját router (WPA2) jelszavammal saját wi-fi hálózatomra (amely netet egyébként a GTS Datanet szolgáltat felém) és amely értelemszerűen és egyértelműen NEM a Telenor adatforgalmát használja, hanem a saját wifi hálózatomét. Így teljesen nyugodt szívvel neteztem a készülékkel egy kicsit (tényleg nem sokat, nem csüngtem a telefon kis képernyőjén
netezve, miért is tenném, ha a számítógépemen nagy képernyő előtt is megtehetem ugyan azt, csak kipróbáltam a telefont) és nyugodt voltam, mert meg voltam győződve a felől, hogy ingyen teszem amit teszek, mert a wifi-s netezésnek semmi köze a Telenor hálózatához és adatforgalmához. Volt egy kis prohardver.hu, egy minimális youtube a készülék beépített youtube kliensével valamint némi Facebook is. Aztán tegnap a 172-vel lekértem az egyenleginfót és amit a beérkező SMS-ben olvastam, attól elképedtem: 26260 Ft + ÁFA. Időszak 11.05.05 - 11.05.06.
Nehezen hittem a szememnek, szóval lekértem újra a számlainfót 172-vel, de ugyan azt kaptam SMS-ben, mint korábban. Ma délelőtt immár 11.05.05 - 11.05.07 -ig terjedő időszakra az új SMS-ben már 39249Ft + ÁFA szerepelt.Szeretnék mielőbb magyarázatot kérni ezekre a horribilis összegekre úgy, hogy hívást alig kezdeményeztem ezek alatt a napok alatt, úgy emlékszem SMS-t nem is küldtem, és a telefonon az internetet WIFI!!!!!!-vel használtam. Hogyan lehetséges, hogy mégis ilyen észbontó összeg szerepel a számlainformációs SMS-ben?
Várom mielőbbi válaszukat.
"Egy Telenor Gurutól kérdezném, mire lehet ilyenkor számítani?
[ Szerkesztve ]
SAMSUNG GALAXY S20+ 5G - azé me jóóó!
-
Aslan
aktív tag
Sziasztok!
Adott egy Telenor Hello Data Start SIM kártya, amit betettem próba képpen egy TP-LINK 4G LTE routerbe ... pontos típus: TL-MR6400.
Mindenhol azt olvasni, hogy csak benyomom a SIM kártyát és már van is net. Hát marhaára nem... legalábbis a tapasztalatom szerint. Ugyanis mindenek előtt meg kellett adnom a PIN kódot, addig nem volt semmi. Nos megadtam a PIN kódot és azóta folyamotsan csak csatlakozna, DE (és itt jön a lényeg) nem csatlakozik. Így tehát a router szórja a wifi-t, de azon nincs net, mert a SIM a PIN kód megadása után csatlakozna a routerhez, de csak NA, nem csatlakozik.
Mi lehet a baj vagy esetleg mit csinálok rosszul? A SIM kártya tökéletesen működik egyébként egy HUAWEI P9 Lite 2017 készülékben.
(Csak SIM kártya volt eredetileg vásárolva egyébként, önmagában.)
Esetleg van valakinek ilyen tapasztalata, tud valaki segíteni?
Előre is nagyon köszönöm!
Üdv:
AslanSAMSUNG GALAXY S20+ 5G - azé me jóóó!
-
Aslan
aktív tag
Sziasztok!
Elnézést a kérdésért, de valaki hátha tudja a választ:
A Telenornál kapható Huawei P20 és Huawei P20 Pro (főleg ez utóbbi érdekel) készülékek dual simes verziók?
Nagyon köszönöm a segítséget előre is!
Üdv:
AslanSAMSUNG GALAXY S20+ 5G - azé me jóóó!
-
Aslan
aktív tag
Sziasztok!
Ha hülye kérdés, akkor elnézést előre is!
Amennyire tudom a SAMSUNG Galaxy S20+ 5G készülék eSIM képes. A menüjében ott virít szépen ez a funkció.
Telenor (pontosabban Yettel) eSIM szolgáltatása használható ezzel a készülékkel?
Megtisztelő válaszotokat előre is köszönöm!SAMSUNG GALAXY S20+ 5G - azé me jóóó!
-
Aslan
aktív tag
válasz 4Grider #88149 üzenetére
Nyilvánvaló, hogy nem eSIM képes készülékre igencsak nehéz (lehetetlen) lenne igénybe venni ezt a szolgáltatást.... sry... valóban nem írtam a fenti hsz-ben, de Yettel FB chat-en azt írta egy ügyfélszolgálatos, hogy ha a telefont nem tőlük vásároltam, akkor hiába eSIM képes a készülék, nem biztos, hogy működni fog. Ez kavart be nekem, miért nem biztos? Ha a készülék támogatja ezt a funkciót, akkor miért is ne működne?
Tehát, ha nem a Yetteltől vásároltam az eSIM képes telefonomat, akkor esélyes, hogy nem fog működni benne a Yettel eSIM szolgáltatása? Akkor az eléggé ... DIK!SAMSUNG GALAXY S20+ 5G - azé me jóóó!
-
Aslan
aktív tag
Üdvözlet!
eSIM-el kapcsolatban lenne kérdésem.
Flottában használom a Telenort (most már ugye Yettel) szolgáltatásait. A Flottakezelőmön keresztül rendeltem fizikai SIM helyett eSIM-et, ami tegnap meg is érkezett postán. A mai napon aktiváltam (evileg). Beolvastam a készülékkel a QR kódot és hozzáadásra is került a telefonhoz. SIM kártya kezelőben látszik is az eSIM (Készülék: Samsung Galaxy S20+ 5G).... viszont semmi. Gyér térerő, hívásnál azt az üzenetet dobja, hogy a hálózaton nincs regisztrálva. Mobilinternet sem megy természetesen... PIN kódot viszont kéri...
A régi, fizikai SIM viszont működik tovább.... az eSIM nem.
Mit csináltam rosszul vagy mi lehet a gond? Esetleg innentől már csak várni kell és majd idővel átáll a szolgáltatás az eSIM-re?
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Üdv:
AslanSAMSUNG GALAXY S20+ 5G - azé me jóóó!