-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
Hat nem tudom, hogy a kuplunggal meg a valtoval mi lesz, meddig birja. Javul-e a jobb idovel, vagy rosszabb lesz...
Csak arra gondoltam, hogyha csak 1-200ezerrel kellene megpotolni ehhez, es nem kene szarakodni kuplung meg valtocserevel, meg 1.6-os lenne, akkor lehet egyszerubb lenne lecserelni a kocsit. Raadasul ez nagyobb felszereltsegu is. Meg a felni is tetszik
-
senior tag
(#15659) ESP Nekem ez a felbor, vilagos belso nem tetszik. Amugy szep.
(#15660) FerNandor Nem a vezerlescseret akarom (feltetlen) meguszni, hanem a kuplung es valto cseret/felujitast.
(#15661) tresh A kuplungnak tudom az arat, a valtobol viszont nem nagyon talalok senkit, aki felujitassal foglalkozna. Vagyis ha van is, azt mondja mindenki, hogy egy bontott olcsobb... csakhat bontott meg totalkaros, meg szar kocsikbol vannak, azok is ki tudja majd meddig birjak. Meg ha beepites utan derul ki, hogy rossz, akkor megszivtam.
(#15662) tresh Szerintem meg igenis lehet olyan auto, amibe beleulsz, es mesz vele. Nem mindenki ert a kocsihoz, hogy milyen elojele van egy nagy meghibasodasnak.
Valaki megszorul, es azert adja el, valakinek penzt allt a hazhoz es nagyobbat/kisebbet/dragabbat akar venni... szerintem azert lehet jokat is kifogni.Ennel a hirdetesnel is el tudom kepzleni, hogy neki egy gyerek miatt nagyobb kocsi kell.
Tehat megegyszer:
Nem a vezerlescseret akarom meguszni (bar ha szervizkonyvvel igazolja, hogy mikor cserelte es az en szerelom is azt mondja ra, en nem csereltetnem feltetlen), hanem arra gondoltam, hogyha eladom a kocsinkat (,amit nyaron vettunk 800-ert es azota mar koltottem ra rendesen) 800-ert, a srac meg ideadja 900-ert, akkor megkimelem magam attol, hogy megint vigyem a kocsit szerelohoz kuplungot, valtot, vezermuszijat cserelni, meg a rozsdat eltunteni 150eFt-ert.
Es lenne egy problemamentes (mert nyilvan mostmar szerintem tudom nagyreszt mire kell figyelni vasarlaskor, es csak akkor vennem meg, ha TENYLEG ilyen allapotban lenne, ahogy irja) autonk, ami 1 evvel fialabb, erosebb motorral es jobb felszereltseggel rendelkezik. Sot meg van hozza szep felni is, a szarnyat meg befogom snowboardnak Ja, es anyagilag ugyanott jarok...Dehat most voltam Ronivel a Tescoban, most persze jol ment a valto. Jo lenne mar vmi ertelmes szerelo, aki megmondana, mi van vele, mert lehet csak a fekrendszer van belevegosodve es ezert neha nem emel ki jol a kuplung, vagy a valtokulissza van megkopva.... nem tudom...
Nektek mindig jol megy a valto, es egy ujjal lehet konnyeden pakolgatni ?!
-
senior tag
Azert annyit csendben megjegyeznek, hogy mar fel eve megvan a kocsi es csak most csereltunk olajat benne, vezerlest meg mindig nem.
Tehat en remenykedek, hogy ki lehet fogni olyan kocsit, amibe csak atulok, es megyek. De ertem mit mondasz, es nagyon jol levezetted, koszonom!
Igazabol en csak itt vergodok, ez egyetlen problemam a valto. Meg az egyes hangja sem erdekel, csak ennyi, hogy neha akad par sebesseg. Es ahogy mar irtam is, lehet nem is a kinyomo vagy a kuplung hibas, mert akkor gondolom mindig csinalna, az enyem meg csak neha... Csak multkor, amikor olajcseren voltam nala, akkor csak egy valtoolaj cseret javasolt, de az nem oldotta meg a problemat.
Hamarosan visszaviszem ugyis a rozsda lekezelesere, akkor ott hagyom a kocsit, remelem akkor vegre megallapitja, hogy miert lehet ez a valto akadozas.
(#15680) tresh : en se hiszem, de szeretnek mar biztosan tudni. Csakhat nincs idom szerelohoz rohangalni allandoan. Ha meg apro a gond, akkor jo lenne gyorsan megcsinalni, es akkor tenyleg vegre teljesen boldogan tudnam hasznalni Roniket.
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
(#15683) MMA87 En nem mondtam, hogy pont ezt akarom, csak ha lenne ilyen kocsi, amivel szamlaval igazoljak, hogy miket csereltek benne, meg sztem mostmar en is tudom, hogy mire kellene figyelni, ezert gondolkoztam el... de orulok, hogy megint visszarangattok
(#15688) rob210 A kuplungra a szerelo is azt mondta, hogy boven raer meg cserelni, meg ahogy en is irtam: kettesben gaz nelkul el tudok vele indulni, nem csuszik el soha.
A kutyacsontot konkretan nem tudom mi (en ugy tudtam, hogy az a motortarto bak neve), azt tudom, hogy amikor megvettuk a mi szerelonk akkor 9eFt-ert kicserelt valami gumigyurut a valtonal.
A motornal viszont meg anno a Renault szerviz mondta, hogy a kozepso motortarto bak el van repedve, de az en szerelom azt mondta, hogy ha majd eltorik, ugyis erezni fogom, hogy ugral a motor... lehet ez okozna gondot?
-
senior tag
tresh: Az enyem bowdenes, ugy lattam a motorterben legalabbis. Akkoris ugyanez a helyzet? A motortarto bakot mennyire maceras kicserelni?!
Mas: Ugy nez ki, hogy Ronivel megyunk sielni. Berelni akarok hozza tetobox-ot, kupera ez mennyire oldhato meg? Meg tetocsomagtartobol lehet a ket ajtora "univerzalisat" (ami az ajtonal kapaszkodik) tenni?
Illetve szerintetek is jo otlet, ha majd az alvazvedelmet a sieles utan csinaltatom meg, mert fent a hegyekben par ko sztem fel fog pattani. Aztan leszedetem a rozsdat ha hazajottunk.
-
senior tag
Pont most jelentkeztem be egy masik szerelohoz, egyelore csak egy teljes atvizsgalasra. Mert multkor probaltam az enyemet is kerni, hogy nezzen ra a valtora, de csak olajcseret csinalt rajta, meg kicsit megrangatta. De ugye valtozas nem igazan tortent.
Aztan kivancsi vagyok most egy masik szerelo velemenyere is, hogy milyen allapotban van a kocsi, meg mi okozhatja a valto hibat.
-
senior tag
-
senior tag
Kumpjuteres meres, vagy Te szamoltad? En tegnap szamoltam egy fel tankra, vegyes hasznalattal, nekem 7.2liter jott ki! Nagyon meg vagyok elegedve. Persze varosban januarban volt 9.1-es fogyasztas is, de az mas teszta.
Mas: Most jottem el a masik szerviztol, atneztek a gepet, azt mondtak, minden rendben!
A valtonal valoszinuleg a kulisszaval van baj, azt lehet, hogy meg kell reszelni, lehet, hogy cserelni kell, sajnos ehhez szet kell kapni. Viszont a motortartokkal egyelore nincs gond. A "szerelom" is ezt mondta, egyedul a Renault szerviz akarta nagyon cserelni :S -
senior tag
Igen, ugy nez ki egyedul az okoskerek miatt nem erdemes 1.6 venni, minden masban jobb valasztas, mostmar en is azt valasztanam. En azert ezzel a 98LE-s 1.4-es is elvagyok, amire hasznaljuk tokeletes.
Valatasnal meg 1-esbe csusztatom picit, vagy meg neha 2-esben szoktam, mert nem szeretem visszapakolgatni egyesbe a hang, illetve a valtoszorulas miatt. De a tobbi sebessegben gyorsitaskor epp' csak megnyomom a kuplungot, es mar at is tettem. Sot, en mar azelott veszem ki sebessegbol, hogy kinyomtam volna a kuplungot. Ezert is nem baj nekem, hogy kicsit fentebb fog, mert igy nagyobb fokozatokat gyorsan lehet kapcsolni vele.
Annyira kivancsi lennek, hogy akik irjak, hogy lassan kell valtani, meg uresbe kihuzni, vagy akar duplakuplungolni, azok hogy vezetnek, vagy hany perc alatt erik el az 50km/h-t
En ha valtasban gondolkoznek, akkor erre a hasznalatra megint csak 1 milla kornyeken szannek, akkor ami nekem szobajohetne: 2006 utan faceliftes Megane II, Ford Focus.
Az uj Megane alapvaltozatban nem tetszik, viszont az RS valtozatok nagyon bejonnek.Az Oktavia jo kis gep, tobb is van a csaladban, viszont nagyon nagyok, csak varosba hatalmas.
Akkor mar inkabb egy hasznalt 5-os BMW. Napokban nezegettem hasznaltauton, hogy 3 millaert mar lehet 5osoket kapni... durva... -
senior tag
Sracok, segitsetek mar nekem, legy' szives!
Tegnap mondtak a szervizben, hogy valoszinuleg a valtokulissza rosszalkodik, es lehet reszelni kellene, de lehet masik kell bele.
A gondom:
1. Nem talalok sehol egy robbantott abrat vagy videot arrol, hogy nez ki a MII valtoja, hogy melyik resze felelos a fokozatokert.2. Es sajnos bonott vagy uj valtokulisszat sem talaltam.
Akinek van barmi infoja, kerem, ossza meg velem!
-
senior tag
MMA87: En az "ad1"-et hasznalom, mivel ahogy mar irtam, egy elsobbsegadas kotelezo vagy stop tablahoz erkezve lassitas kozben a kocsi nem engedi 1-esbe tenni, ezert en is inkabb 2-esben "remegtetem" a motort. Nagy gazt meg azert nem adnek, mert akkor meg a kuplung szenved 2-esben.
Es - ahogy mar szinten irtam - en fel szoktam valtani 5-osbe varosban, de persze csak ugy, ahogy az iras mondja: csak sebessegtartasra, gyorsitaskor visszavaltok.
De abban a tobbieknek igaza van, hogyha igy hasznalod, ne is varj nagy erot tole. Nem tudom, hol lehet a nyomatekgorbe csucsa, de en 3500-4000 korul erzem, hogy ott nagyon megjon az ereje, de en ezt csak varoson kivul szoktam hasznalni elmenyautozasra. Es ott a hangja is nagyon megjon, bar ez lehet az uj kat+kipuff miatt van
-
senior tag
Penteken voltam fenyszorot beallitatni (elvileg megcsinaltak, gyakorlatilag nem lattam).
Tegnap viszont tobben is ramvillantottak varoson kivul, lattam is odafele a trafit, viszont vissza is ketszer villantottak ram, egymastol vagy 20km tavolsagban, es akkor mar nem lattam, hogy fotoznanak.
Aztan amikor lealltam a kocsival, eszrevettem, amit faterom mar regebben is mondott, hogy a bal oldali fenyszoro kicsit feljebb all. Aztan eszrevettem, hogy csak a jobb oldali emelo mukodik, a bal nem.
A kerdesem az lenne, hogy mit kellene megnezni az emelonel, vagy hogy esetleg manualisan lehet-e allitani a lampat (par csavarral), meg hogy szabad-e? Vagy azt muszerrel kell beallitan? Csak akkor kerdes, hogy penteken allitottak-e barmit is rajta...
Szerk.: tudom, hogy valakinek nem reg volt ilyen problemaja, de nem talalom a hozzaszolast, mert emlekszem, hogy neki megoldodott a gond.
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz Reaper04 #15853 üzenetére
Nagyon koszonom a segitseget!
Majd megprobalok egy falhoz allni, aztan piciket allitani, nagyon nem akarom, nehogy valamit elrontsak.Csak ha ez feljebb van, akkor ezek szerint penteken nem allitottak rajta semmit...
Van amugy valahol valami tampont, hogyan kellene beallitani helyes ertekre? Ha belenezek, akkor a kettonek egyforman kellene vilagitani? Mert azt tudom, hogy a jobb oldali az messzebbre visz.
-
senior tag
MMA87: Ne mondd mar! En egyszer csereltem, ket perc alatt megvolt. Szolj, ha segitsek!
Reaper84: Megegyszer koszi a lampaallitasi trukkot, tok konnyu volt! Lejebb allitottam, oda, ahol az 1-es szint van a jobb lampaval, remelem, mostmar senkit nem vakit el. De azert jo lenne valahogy megjavitani hazilag az emelomotort. Lehet csak beazott, mert nincs meg a takarolemez a bal oldali sarvedoben...
Amugy az allitocsavar az sosem esik ki ugye? Mert eltekertem mindket iranyban, en ugy erzem, hogy nem jon ki.
-
senior tag
Voltunk Ronikevel sielni, eleg jol birta, de par aprosagot megint eszrevettem:
Tegnap este lemosattuk, ma reggel viszont lattam, hogy az apro kovek szetvertek az elejet, vagy 20-30 helyen apro feher pottyok vannak a lokharitoban. Lehet ezzel valamit kezdeni? A Tescoban kaphato "filctoll" tud kicsit enyhiteni ezen?Illetve azt vettem meg eszre, hogy gazelvetelnel furcsa hangja volt. Nem tudom, hogy irjam le, de amikor elvettem a gazt, olyan hangot adott, mint egy rossz ventillator. Mi lehet ez? Kinyomotol van? Mert sajnos mostmar ha csak par orara leallitom a hidegben, inditaskor akkor is "felnyerit", sot, ma reggel vagy 1 km-en at csinalta. Vagy a vezermuszij kezdene megadni magat?
Viszont miutan beertunk a varosba mar nem volt egy a "ventillator" hang gazelvetelnel. -
senior tag
Ebben a honapban is voltam autoszerelonel, direkt egy masikhoz mentem, akik atvizsgaltak a kocsit, es jonak talaltal. De 6 honapja van nalam a kocsi, es mar 3x volt a szerelonknel, egyszer kipufogosnal, meg most egy masiknal. Szerintem tul sokat is viszem szervzibe.
De a vezerlest sztem mostmar tenyleg lecsereltetem, valtokuliszat is megcsinaltatom (mar ha tenyleg ez okozza a valto ragadasat), meg a kuplung a kerdes, hogy most, vagy varjak meg vele. Ja, meg a alvazon a rozsdat leszedetetem. Aztan mar tobbet nem akarok ra kolteni.
-
senior tag
Hat telen 8eFt-os tankolasnal volt, hogy 9.3litert fogyasztott varosban (de akkor 20 perceket jarattuk, mig havat takaritottunk), viszont most elmentunk vele sielni, 4 szemely, teljesen megpakolva (2 snowboard, 2 silec felszereles, sicipok, utazotaskak) hegyen-volgyen at: 7.3 literes fogyasztast szamoltam! Teljesen elegedett vagyok
-
senior tag
Egyik hatso ulest lehajtottuk, befert oda minden. Boxot nem tudtam berelni, mert nem nem adtak sehol a keresztlecet, meg kellett volna 26eFt-ert, a magnesesbe meg nem biztunk. Hatul kicsit szukos volt, de kibirhato.
De megegyszer: hegyre mentunk! Meg minden nap kocsival jartunk ki a sipalyara, boltba,... es akkoris bent volt a teljes cucc!
-
senior tag
(#16326) just: Amikor teli van, akkor nehezen indul meg a mutato, aztan gyorsan eleri a felet, onnan mar lassan megy le, de amikor beer a piros kockaba akkor azert mar el szoktunk indulni kut fele. De akkor ezekszerint amikor a kocka szelehez er es felvillan a lampa, akkor legalabb meg 10 liter van benne?!
(#16327) giigz: Sajnos nincs fotom, ahol jol latszana, hogy pakoltunk be, de a lenyeg:
Bal hatso ulesbol kivettem az "ulolapot" es a fejtamlat, az ulest lehajtottam. Kivettem a kalaptartot is.
Egy par snowboard cipot betettem a vezeto ules moge.
A ket snowboardot meg egymasnak lapjara forditva feltamaszottam a vezetoules fejtamlajara (a nyari szonyeget alatattem, hogy ne vagja ki a fejtamlat), majd gumipokkal rogzitettem, hogy ne mozguljon el.
Alatta kenyelmesen elfert a ket sifelszereles cipokkel egyutt.
A csomagtarto maradek 2/3-ba pedig befertek az utazotaskak, szatyrok.Durva, hogy mit ki lehet hozni egy kis kupebol
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Megane II ferdahatuba hatulra milyen ablaktorlo kell? Le akarom cserelni, de ma este Tescoban nem lattam olyat. Hol lehet ilyet kapni hetvegen? (Szombat delutan)
-
senior tag
En Auchanban neztem ma, de nem volt ilyen. Hogy hivjak ezt a gumit? A "femcsikkal" egyutt lehet ezt kapni, vagy csak a gumi? Mennyire nehez elrontani? Mert nekem az a bajom, hogy a hatso ablakon ket "szivarvany" is van mar, nem tudom, hogy mi karistolja ossze az uveget, de nem szeretnem, ha tovabb romlana. Tehat ha ez is ilyen lesz, akkor inkabb rendelek egy Bosht valahonnan.
-
-
senior tag
Most hogy melegszik az ido, Nektek nem kezd jobban csorogni-csattogni a kocsi? Nyugtassatok mar meg, hogy nem csak nekem ilyen. Tegnap este muszarfal bal elejebol, meg a kocsi jobb hatuljabol jottek "uj" hangok. Persze tudom, hogy holnapra elmulik.... es mas hang jon majd
-
senior tag
Szuper, koszi sracok! Akkor mar csak azzal nyugtassatok meg, hogy egy Ford Focussal is ilyen lenne
-
senior tag
Delutan megyek a szerelohoz a kocsiert, de azt mondta, hogy a valtoval nem tudtak mit kezdeni. Lekotottek a botot rola, de maga a valto ragad.
Szerintetek mi lenne az okosabb megoldas: bontott valto, vagy felujitas? Mennyibe kerulhet egy felujitas es mi lehet egy realis ar egy bontottert? Mert 50-90eFt kozott latok neten.Esetleg tud valaki jo szerelot itt Debrecenben? Giigz?!
-
senior tag
válasz vallas #16931 üzenetére
vallas: Koszi a tippet, nagyon jol hangzik! Te mikor probalod ki?
rob210: Hat ez a legnagyobb bajom, hogy azon kivul, hogy fura hangja van az egyesnek, meg neha egy-egy fokozat megakad attol meg mukodik, a kocsi teljesen hasznalhato, es igy nem er meg nekem 60-80-100eFt -ot a dolog.
Neked mi volt a problemad? Otthon bele lehet tenni MEgane II-be?
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz vallas #16937 üzenetére
Hat amit olvastam rola, eleg jol hangzik.
A leiras azt irja, hogy egy keramia felulet hoz letre, akkor gondolom az 1-es fokozat zajat megszunteti majd, mert azt nagy valoszinuseggel a kopas okozza. Viszont a valto ragadast nem tudom mi okozza, es hogy azzal tud-e valamit kezdeni. De ha Ti is azt mondjatok, hogy jo cucc, es rosszat nem tehet, akkor ennyi penzert biztos kiprobalom.
Azt jo lenne tudni, hogy otthon bele lehet-e nyomni, de ha nem, akkor elgurulok a szerelohoz, gondolom par perc alatt megcsinalja.MMA87: Amugy ha mar itt jarunk, tegnap megvolt a szerviz: Vezerlescsere (Gates keszlet, feszitovel, gorgovel illetve nem tudom mar milyen vizpumpa, de nem a HQ), az aljan a rozsdafoltokat lekezelte, illetve szetszedtek a valtokulisszat, de mint kiderul, nem azzal volt a baj. Ez igy osszesen: 50eFt volt (48.400.- Ft)
Szoval ezuton is koszonom a szerelomnek a korrekt munkat, orulok, hogy vannak meg ilyenek! -
senior tag
MMA87: Az meg osszel, mert nagyon nyikorgott (el volt kopva). A vezermuszij amugy eleg jo allapotban volt ranezesre, tenyleg lehetett volna vele meg menni, a vizpumpanal mar volt egy kis vizko...
giigz es rob210: Valahogy csak bele teszem akkor. Hol lehet kapni ezeket, neten rendeljem? Ez a legjobb? Az en valtomba pontosan melyik kell?
-
senior tag
válasz rob210 #16945 üzenetére
rob210: Tobb fajtat latok a holnapon:
- Xado 1stage váltóhoz XADO 10026 27 ml
Webshop ár: 6.714 Ft- Xado EX120 váltóhoz 8 ml Mechanikus váltóhoz
Webshop ár: 2.601 Ftilletve van egy ilyen spray is:
Xado spray váltóhoz XADO 10503 10 ml Mechanikus váltóhozNekem melyik lenne a leghatekonyoabb? Gondolom legkonnyebb az injekciosat hasznalni (EX120). A gelt meg a sparyt szetszedett valtonal kellene hasznalni?
Van ennel esetleg megjobb? Ha nincs, ezt hol lehet meg kapni, nem nagyon latom sehol. Tescoba nincs veletlen, mar most elmennek erte
El tudok rontani vele valamit? Mert a valtot nem akarom kinyirni. Esetleg kepet tudnatok adni, hogy hol kell pontosan a MII valtoba beletenni, honnan tudok oda benyulni. Mert szerelni motorterben nem szeretnek...
-
senior tag
válasz rob210 #16968 üzenetére
rob210: Csak nem ertem, hogy miert kerult 3x tobbe a gel. Azert mert nagyobb adag? Mert azt sehol nem irjak, hogy a gelt vagy a sparyt hogyan kell hasznalni. Akkor tehat azt mondod, hogy a valtot valahogy el lehet erni akna vagy emelo nelkul is?
tresh: Nem masok mondtak, hogy "ragad a valto", hanem en. Sokszor leirtam, de akkor megegyszer:
10km/h felett nagyon nehez visszatenni egyesbe, igy egy elsobbsegadas tablanal, vagy egy STOP tablanal, ahol eppen csak gurulok, nehez visszapakolni egyesbe, kettesbe meg kuplungozni kell, meg remeg a kasztni, amit Ti is mar irtatok, hogy nem tesz jot a tengelynek.
Masik gond, hogy neha 5-osbol 4-esbe vagy 3-asba nehez visszatenni. Ha rogton athuzom, alt. bemegy, de ha csak egy picit is tartom uresbe, akkor eroltetve veszi be a kisebb fokozatot. Neha elofordul 2-esbol 3-asba valtasba is.
Harmadik problema, hogy 1-esben olyan hangja van a valtonak, mint rukiben.Valtoolajat januar 24-en csereltettuk (kicsi hianyzott belole) 75/90-esre.
Marcius 08-an (most pentek) szetszedtek a valtokulisszat, lekotottek a valtorol es azt mondta a szerelo, hogy igy is megakad a valto, tehat a valtohazon belul lesz a problema, viszont tobbet csak szetszedes utan tud mondani.Tehat ezekbol en ugy velem, hogy ha mas nem, akkor a kenessel legalabb az 1-es fokozat hangjat vissza lehetne allitani normalisra. Ha meg esetleg a valto is finomabban jarna, akkor vegre tokeletes lenne Ronikem...
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Waaaaaaa! Jol van, megertettem!!! Hagyjuk mar ezt az egyes temat! Akkor javitsuk meg, hogy 2-esbol 3-asba, vagy 5-bol vissza 3-4-be menjen a valto! Xado ezen fog segiteni? Vagy azon, hogy az egyes fokozatnak ne legyen ilyen hangja?! Megeri megrendelni? KONCENTRALJATOK!
tresh: nem olcso, de megis mennyi? Egy bontott 50 es 90 kozott van. Ha ugyanennyi (vagy esetleg olcsobb) a felujitas, nyilvan azt valasztom, ki tudja a bonott honnan jott. Viszont a szerelo azt mondta, nincs felujito keszlet ehhez a valtohoz, tehat lehet, hogy hetekig szet lesz szedve, mire megerkezik egy alkatresz hozza.... remek...
De eloszor ezt a Xadot szeretnem kiprobalni, hatha segit. Csak abban segitsetek mar, kerlek, hogy melyiket vegyem, honnan es hova nyomjam be Roninek
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Black Friday - 2023.11.24. / Cyber Monday 2023.11.27.
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Autós kamerák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- iPhone topik
- Home server / házi szerver építése
- Unigine Superposition Benchmark
- Futás, futópályák
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest