-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
Segitseeeeeeeg!
Bekovetkezett a legrosszabb, amitol tartottam: Ronike nem indul.Bnom akart ma reggel dologzni menni vele, de nem akart beindulni. Amikor en lementem, inditottam, akkor csak egy kis kattanas hallatszott (gondolom az onindito volt), de nem indult. Ekkor meg tudtam nyitni-zarni a kocsit, igaz, csak az egyik kartyaval.
Lekotottem a pozitivat rola (3 kabel), megmozgattam a masik csatlakozot, visszatettem, akkor meg lassan elkezdett eledni a rendszer, de kirta: Electronic fault.
Utana megint le, megint vissza. Akkor mar volt muszerfal vilagitas is, ugy tunt, hogy minden rendben lesz, de ranyomtam a Startra, aztan csak berregett, meg vilagitott, mint a karcsonyfa. Probalkozott valamit csinalni.
De azota annyira ereje nincs, hogy lezarjam a kocsit. A csomagtartot bezarta, a bal oldali ajtot kulccsal zartam, de a jobb oldali nyitva?Hogy tudnam lezarni a jobb ajtot?
Mi baja lehet a kocsinak? Az akksi lemerult? Mert mar tegnap este, amikor felhuztam az ablakokat, akkor az mp3 kicsit megakadt (elhalkult egy pillanatra). Lehet, hogy 1-es (automatikus) allasban felejtettem az ablaktorlot. Ez csinalta volna? Mert egyik inditaskor most reggel elkezdett szepen lassan maszni az ablaktorlo.
Meg egy ideje eszrevettem, hogyha lefulladas kozeleben jar az auto (mondjuk kettesbol eroltetem), akkor gyengul a tompitott vilagitasa. Vagy ha huzom az elektromos ablakot, a belso vilagitas gyengul.
De Januarban volt allapotfelemeresen a kocsi, ott azt mondtak, hogy jo az akksi.Ha az akksi a baja, akkor mitol lehet? Nem tolti a generator?
Ha kicserelem az akksit, akkor minden jo lesz? BIZTOS, hogy akksi hiba?!Mondjatok valami okosat, kerlek!!!
Szerk.:
(#17823) MMA87: Nekem az utolso 18 literes tankolasom 240km-re volt eleg, tehat 7.5-es fogyasztas kijott.[ Szerkesztve ]
-
-
aktív tag
Koszi mindenkinek az eddigi segitseget!
Mit csinaljak akkor szerintetek?
Vegyek egy uj akksit, es kesz, vagy ezt meg toltogessem?
Ha uj akksi a valasz, akkor milyet vegyet, mire figyeljek? Ha bemegyek mondjuk Tescoba, akkor barmelyiket lehevetem a polcrol? Vagy ezek kulonbozo meretuek, kapacitasuak, stb stb?! Foggalmam sincsA generatort hibat hogy tudnam megallapitani meg? Ha pl beroffentem az autot, vegyem le az akksit? Mert gondolom akkor akksi nelkul is mar mennie kene.
Betolni ilyenkor meg be lehetne a kocsit?! Hogy legalabb Tescoba elmenjek vele akksiert ?!
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
MMA87: Garazsom sincs, szoval igy meg macerasabb. De ha azt mondjatok, hogy ez ilyen altalanos jelenseg, nem megint valami Renault hiba, akkor veszek egyet.
Ha vennek egy ilyen akkumulator toltot, akkor az azt is megmutatna, hogy mennyi toltes van az akksiban, vagyis kideritheto, hogy toltodik-e az akksi a generatorrol, vagy sem, ugye?
-
aktív tag
válasz Reaper04 #17843 üzenetére
Reaper04: Amikor vettem a kocsit, be sem indult, mert sz.r volt az akksi. Vasarlaskor atcsereltek egy masikra, de gondolom valami vackot tettek bele. Szoval en is nagyon remelem, hogy csak akksi gond.
Akkor most toltot vegyek, vagy akksit?
Ha akksit, akkor valaki leirhata nekem, hogy mire kell figyelni, milyet vegyek.
-
-
aktív tag
giigz: De, debreceni vagyok. Mindjart megnezem a honlapjukat. Most eppen dolgozok, de lehet atugrok hozzajuk. Bar par honapja meg Tescoba vagy Auchanban lattam nagyon jo aron akcios Vartakat. Meg azok legalabb tovabb vannak nyitva mint a Bardi...
Szerk.: Viszont Bardinal nincs kedvezmenyem, a szerelom meg fel aron rendel onnan...
tresh: Igen, erre lettem volna kivancsi, nagyon koszonom!!!
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Nagyon szepen koszonom mindenkinek a segitseget!
Debreceni forum segitsegevel talaltam egy korrekt uriembert, aki elhozta es be is szerelte az uj akksit!
Exide Excell EB542 kerult bele, 54Ah 520-as inditoval.Megegyszer halas koszonetem mindenkinek!
Szerk.: Ja, es mondta, hogyha arra jarok ingyen megmeri, hogy jo-e a generator, tolti-e az akksit.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Hat eddig tartott az orom.
Most indultam el Ronivel (delutan csak beforrentettuk, hogy megy-e az akksi), mar inditaskor 1.1 volt az alapjarat, es razta a kasztnit. Ez egy par perc mulva elmult.
Viszont utana kigyulladt a SERVICE lampa... A kocsi jol ment, viszont jott valami fura hang, amire kesobb rajottem: akkor jon, ha a legkondi be van kapcsolva.
Ugyanis tegnap olvastam, hogy neha telen is jo bekapcsolni, ezert kicsit jarattam tegnap. Most ismertem ra erre a hangra, ami a fordulatszammal egyutt no/csokken: ugyanilyen hangot ad ki a melohelyen a kompresszorhibas legkondink, mintha daralna valamit a lapat.
Es masik furcsasag: a jobb elso utas labanal, ahol a leszedheto muanyag kis panel van, vizes a kocsi. Ez a legkondi kondenz elvezetoje?!?!rob210: es a legszomorubb: nem vilagit a zold lampa az akksin
Mi a sz.r baja lehet a kocsinak?!
-
aktív tag
válasz rob210 #17886 üzenetére
rob210: Mivel PH-ra nem tudtam belepni, irtam ma index forumra, ott azt tanacsoljak, hogy kapjam ki az elektronikat belole, mert szerintuk a sarvedo fedel hianya miatt beazott az elektronika...
A toltest megmerem, hogy a generator megy-e, hogy legalabb toltes legyen.Kod-olvasot lehet venni kene...
(#17888) Reaper04: Nem a tarolo, hanem oldalt a leszedheto kis panel
-
aktív tag
Vegeztunk a szerelessel:
Csapee forumtars hozott multimetert, es lemerte nekunk: a generator rendben!Megneztuk az elektronikat is: Az akksi kornyeke es a vezerles rendben (minden szaraz), azonban a bal oldali esoviz elvezeto gumicsatlakozasanal csopog a viz, az alatta futo kabelekre es a foldelesre.
Elkezdtuk szetszedni belul az anyosulesnel a kocsi karpitjat, es bizony alatta nedves volt!Ezert elkezdtuk lebontani az esoviz elvezeto elotti muanyag panelt. Sikerrel jartunk! A jobb oldali teljesen el volt tomodve es tobb centi viz allt ott. Kitakaritottuk, es azonnal lefolyt az osszes viz.
Sajnos bal oldalt meg tovabbra is lassan csepeg a viz, mert van ott egy kabel (sztem az ablaktorlo motojae), ami nincs szigetelve, igy amellett atjon egy kics viz.Szoval nagyon remelem, hogy csak ennyi gond volt, belul felszedtuk a karpitot (a tarolot hogy kell kivenni?!), es befutottunk jol a kocsiba.
Igy remeljuk kiszarad belul is motorterben is, es elmulik az Electronic Fault felirat. Ha nem, akkor majd ha teljesen kiszarad, lekotom megint az akksit.Vagy a bal oldali levezetonel szigetelni kene? Nektek is csopog ott picit a viz? Vagy nekem csak azert, mert tobb centi allt?
(#17913) MMA87: Mar en is gondoltam ra, de nem visz ra a lelek, hogy egy masik Megant bantsak. Max ha valami nagyon lepukkant, torott lenne
(#17916) mycso: Megvan, nagyon szepen koszonom!!!
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz FerNandor #18019 üzenetére
FerNandor: Huuu... ha vizes a tarolorekesz, akkor Rad is az var, mint amivel most en szopok: szet kell szedni a belsejet. Fent szaritom a radiatornal a szivacsot...
Neked Electronic Fault uzenetet nem dobott meg?Kerdesedre valaszolva, ket megoldas letezik:
1. Leszeded a hovedot a kocsi aljarol, es a ket elso kerek mogott lesz egy-egy vastag gumicso, oda nyulj fel valamivel, es takaritsd ki. Vigyazz, mert ha egyszer kidugul, akkor jonni fog belole a trutyi!
2. (En igy csinaltam). A szelvedo ket oldalan van egy-egy kb. 15 centis kis takarolemez, azokat kipattintod, csak par patent fogja, semmi csavar.
Utana pedig 2-2 muanyag pantent fogja a ket szelen az egesz muanyag szellozot, ami a szelvedo elott helyezkedik el.
Az elsoket le is torheted, mivel a sarhanyon alulrol anyacsavart ra lehet majd tenni. Ha ezeket leszedted, annyira mar fel lehet nyitni az egesz muagyan "racsot", hogy ki tudd takaritani a vizelvezetot, meg a lefolyokat.Esetleg kezdetnek van egy olyan egyszeru megoldas, hogy az elozoleg linkelt kepen van a fekete gumicso (az a bal oldali lefolyo), azt megnyomkodod kezzel jol, hatha kikopi magabol a trutyit, es megtisztul.
Az esoviz elvezeto felso reszeben, a szembol bal oldali ablaktorlo kar alatt van egy nagy fekete lyuk, itt szivja be a levegot.
Ehhez persze le kell szedned a muanyag boritas, amihez pedig a ket ablaktorlot kell leszedned (nem ez nem sikerult... MIERT?! nem tudom lehuzni...)
Viszont kezzel benyultam a "beomlo" utan az a szivacsos barna szigetes ereztem, ami a belso tuzfalnal is van a kocsiba, ez nekem jol el is azott....
Nem ertek hozza, hogy a nyilas utan mi van, de sztem itt sokmindent nem lehet szigetelni.... szerintem... -
aktív tag
válasz FerNandor #18022 üzenetére
En sem vettem komolyan, elveztuk, hogy valahol lotyog a viz...
Takaritsd ki minel elobb, es a belteret is nezd meg. Ha nagyon vizes, szereld ki Te is! Nekem Vasarnap ota szet van szedve a kocsi, az elso szivacsot fent szaritom radiatornal, reggel lett elfogadhato allapotban.
A hatso szivacsot nem szedtem ki, mert a jobb es bal oldal egyben van, es ahhoz a vezetoulest is ki kene venni, stb stb.
Palackokkal megemeltem a szivacsot, futest nyomatom ra a kocsival. Ma reggel neztem, meg mindig vizes. Igy talan Csutortokre kiszarad, es osszerakhatom a kocsit.
Ha nem szeded szet, sosem szarad ki normalisan...Szolj, ha tudok segiteni!
-
aktív tag
válasz FerNandor #18033 üzenetére
FerNandor: En kivettem a kesztyutartot is (ehhez elsonek az oldalso szegelyt kell kivenni, es a legzsak kikapcsolo panelt a kesztyutarto oldalabol), hogy kitakaritsam a pollenszurot, illetve mogotte van egy barna, szivacsos szigetelo anyag, azt felhajtottam, hogy tudjon szaradni, hiszen ez nagyon el van azva, mert itt jott be a viz.
Utana jobb elso ules ki, karpitot lehuzod, muanyag szellozocsoveket kiveszed, aztan elkezded megemelni a jobb elso nagy szivacsot, ami az elso ules labterenel van, alanyulsz es 6 helyen kipattintod az also tarolorekesz muanyag keretet. Arrol lehuzod a ket csatlakozot.A hatso labternel levo szivacs eseteben viszont egybe van a ket oldal. Nekem 3 ajtosom van, nekem van egy kis sinem a biztonsagi ov tartonak, az is fogja (bar ezt atvagtam, ettol meg ki tudtam volna venni). Szoval en ezt nem vettem ki.
De sztem a tobbi valtozatnak is egy reszbol all, vagyis ahhoz ki kell szedni a masik ulest is, es a kozepkonzolt.Elsonek kezd ott, hogy nyulj be a kesztyutarto moge, meg a kuszobnel pattintsd ki a boritast, es nyulj le a femhez, nezd meg, hogy all-e a viz. Bar ha az also taroloban viz van, akkor tuti, hogy Neked is vizben all a kocsi jobb oldala (a kardanalagut miatt jobb oldalra folyik, ami egeszen a hatsoulesig sik, igy tehat odaig all a viz). Nekem pl most a legvizesebb a jobb hatso ules labterenel.
tresh: En is mar olyan vagyok, mint MMA87: Egy kover gazfroccsnel csak a szervizszamlakat latom magam elott .... vagy a bunteteseket
-
aktív tag
válasz Laraxior #18062 üzenetére
Laraxior O csak munkabajarasra hasznalja. Viszont akarmelyikunk vezet a javitast es a buntetest kozosen fizetjuk, szoval van joga "sirni"
De amugy ez tenyleg tipikus, hogy ha kanyar elott visszavaltok, hogy legyen fordultat, akkor jon a "miert gyorsitasz" kerdesFiuk-lanyok!
Meg mindig esik ez a vacak eso, es meg mindig nem valaszoltatok erre a kerdesre. Ha van idotok, legyetek szivesek es lessetek ra, fel perc az egesz! Koszike -
aktív tag
válasz FerNandor #18071 üzenetére
FerNandor: Nekem nincsenek bent a muanyag takarok, sem a motoron, sem az akksin. Illetve nekem 1.4-es motorom van, nekem a legszurohaz a motor es az akksi kozott van, igy tehat NEM bonottam semmit, ugy van minden, ahogy a kepen latszik.
De google kepek alapjan ugy latom, hogy a nagyobb motoroknal ott van elotte a legszuro haz...Belso lebontasa:
1. Oldallec felszedese
2. Legzsak kapcsolo leszedese
3. Kesztyutarto kiszedese
4. Legkondi (kozepkonzol) oldalabol kiveszed azt a kis muanyag takarot
5. A karpit legvegen (a labter felso resze) van kozepen egy fekete gumi, azt huzd le, az fogja a karpitot. Mostmar fel tudod hajtani a karpitot. Ha nincs bent az ules, akkor hajtsd fel, ameddig csak tudod.
6. Szedd ki a szellozes muanyag csoveit (3 reszbol all)
7. Nyulj ala a nagy szivacsnak, es probald meg atemelve a kuszobon, kifele huzni a kocsibol. A labter resznel hungarocellel erositve van, es nem tudod csak ugy felemelni, mivel bal oldala kicsit becsuszik a kozepkonzol ala. MEG NE EMELD KI!!! Hiszen a keret fogja ossze a szivacsot es a karpitot!
8. A kuszobnel nyulj ala a szivacsnak, es 6 helyen nyomd ossze a kis tuskeket, ami fogja a tarolorekesz muanyag keretet, amihez a fedel kapcsolodik,illetve huzd le a ket csatlakozot, ami a rekesznel van (elotte erdemes megjelelolni, hogy melyiket hova kell dugni, es megkarcoltam csavarhuzoval az egyiket). Mostmar kiveheted a muanyag keretet.
9. Mostmar kiveheted a szivacsot.Most csak egy telefonos kepem van, jobb minoseget majd este tudok kuldeni.
(#18072) MMA87: Ez nem belul van, hanem a motorterben! Az akksi mogott! Mutassak kepet, hol keresd?
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
MMA87: Neked 1.6-osod van, igy Neked a legszurohaz ott van elotte, mig nekem a motor es az akksi kozott van, igy en egybol ralatok.
Te ennyi tudsz csinalni, hogy a legszurohaz mogott benyulsz, es megfogod ezt a gumicsovet, hogy nedves-e (ez az en kerdesem), meg kicsit nyomkodd meg, hogy van-e benne valami trutyi.
Az esoelvezetott meg ugy tudod ellenorizni, hogy belevilagitas a racson at lampaval, es latod, hogy all-e benne a viz vagy sem. Meg ha megmozditod a kocsit, akkor hallatszik, hogy lotyog benne a viz. -
aktív tag
válasz wertigo1984 #18076 üzenetére
Tiszetelt wertigo1984!
Vannak olyan kocsik, mint peldaul a nehanyunk altal eloszeretettel hasznalt Renault Megane II, ahol gombos inditas van, ez a kocsi azt keri, hogy inditaskor vagy a kuplung vagy a fek legyen benyomva. Nyilvan, ez azert kell neki, hogyha a kocsi rainditozik, akkor ha veletlenul sebessegben van a kocsi, ne indulhasson el.
Viszont a Megane-t is el lehet ugy indtani, hogy uresben van, es CSAK a feket nyomod, hiszen igy nem fog elindulni.A kerdesedre valaszolva viszont minden (kezivaltos) kocsinal erdemes lehet kinyomott kuplunggal inditani, mivel ebben az esetben az oninditonak eggyel kevesebb alkatreszt kell megforgatni, igy pl. gyengult akksival is konyebben indul a kocsi, illetve az oninditonak sem kell annyit erolkodnie.
Szerk: Hogy ertsd: a valtoban ket tengely van. Az egyik a kuplunggal a motorhoz csatlakozik, a masik a kerekekhez (a difin at). Ha a kuplunk nincs benyomva, akkor ez a tengely is forog. Ha ba van nyomva, akkor ezt nem forgatja a motor (vagyis inditaskor az oninditonak kell ezt is megforgatnia)
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz FerNandor #18079 üzenetére
FerNandor: Szivesen. Szolj, ha tudok segiteni. En holnap rakom ossze sztem. Neked a tuzfalnal mennyire van elazva? (az a barna boritasu resz a kesztyutarto mogott).
Mert neked sem 1.4-es benzined van. Nekem olyan van, es mashol van a legszuro hazam, igy nekem ott semmi nincs, es jol latszik. Neked meg pont oda van teve. A legszurohaz mogott van
(#18080) MMA87: FoGGGGalmam sincs, mirol beszelsz En nem irtam ilyet! Sztem osszekeversz valakivel.
En csak azt mondta, hogy jobb kuplunggal inditani, mert akkor nem kell az oninditonak hajtani a valto egyik tengelyet.
Megane II -te pedig ket fele kepen lehet inditani, ahogy a fed.komp. is irja:
- Kuplung be + START
- Fek be + STARTDe en nem mondtam semmi hosszan nyomast Ha hosszan nyomod az a gyujtast adja ra...
-
aktív tag
válasz FerNandor #18089 üzenetére
FerNandor: Igen! Nekem valoszinuleg az tortent, hogy eldugult a szellozonel levo esoviz elvezetonek a lefolyoja (ez biztos, mivel tobbszor hallotuk eso es havazas utan, hogy lotyog a viz a kocsi elejeben), es annyira megallt a viz, hogy elerte a szellozo beomlojenek a szintjet, ahol - ha jol ereztem - szinten van egy a szigeteles, es az azott at, szepen lefolyt a viz a padloig, ami a latso labterig egyben van, igy mindent elaztatott.
Bal oldalra azert nem jut, mert ott van a kardanalagut, es szellozonyilas pedig nem kozepen van, hanem kisse jobbra.Neked akkor mi/hol vizes?!
-
aktív tag
válasz FerNandor #18094 üzenetére
FerNandor: Nyisd ki a jobb ajtot, szedd fel a muanyag szegelyt, es nyomd be a kezed a kuszob es a szivacs koze, es akkor le tudsz nyulni a femig. Nezd meg, hogy all-e a viz. 2 perc ezt megcsinalni.
nekem az a barna gumiszivacs vagy mi, az tök száraz
De melyik barna szivacs? Ami a kesztyutarto mogott van, vagy ami a kozepkonzol oldalban?[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Ma osszeszereltuk a kocsit, de elsonek nem akart indulni. Kb. fel ora szarakodas utan, egyszercsak beindult a motor. Nem tudjuk mitol. Amire gyanakodtam, hogy az akksi pozitiv sarujara ugyebar 3 kabelt kell rakotni (vagyis 4-et, de kett oegy helyre megy), ebbol viszont az egyiket nagyon meghuztam es azt a kis rozsan hazas femdarabot elhajlitotta. Leszedtem a rozsaszin muanyag boritast rola, es S alaku fem van benne, ami meghajlott, de nem tort el.
A kocsival egesz delutan mentunk, nagyon jol megy, erzesre semmi baja, azonban:
Elvittuk szervizhez, ott dobalta kifele a kulonbozo hibakodokat, valami szelep, meg lamdaszonda, meg kipufogo futoje, meg ilyen hulyesegeket. A kodokat viszont nem tudtak kitorolni, hogy megnezzuk, vissza jon-e. Azt mondjak, szet kell szedni a kocsit...
Ket dolog tortenhet a kocsival: vagy kiszarad teljesen, es megjavul. Vagy megjobban szetazik, aztan megszarabb lesz.
Fogalmam sincs, mit csinaljak. Nem akarok mar megint szervizbe menni, kurvara unom az egeszet...
Remenykedem meg, hatha kiszarad, hiszen mar volt Service lampa egyszer, ami el is mult magatol. Keresni kellene valami helyet, ahol hajszaritoval atmehetek rajta.
Vagy szedjetem szet az akksi mellett levo elektronikat?!
Reaper04: Az egesz szelvedo elott egy "arok" van. A levego (es sajnos a viz is, meg aprobb dolgok) a racsos reszen jutnak be (ez a nagy muanyag a szelvedo elott). Ennek az "aroknak" ket oldalt van levezetese, nem teljesen a ket szelen, ezen a kepen latszik az en (szembol) jobb oldali levezetom. A bal kb szimmetrikusan helyezkedik el a masik oldalon.
Ahhoz, hogy jol lasd, vilagits be lampaval.
Takaritani ugy tudod, hogy le kell venni a ket muanyag elemet, ami az ablak also sarkaiban van (ezek a 15 centis muanyag elemek, patental vannak rogzitve, csak huzd le). Utana a negy patentot kiszeded (a negy sarkabol), es akkor mar fel lehet huzni ezt a nagy racsos muanyag elemet, ami a szelvedo elott van. Leszedeni teljesen csak ugy tudod, hogyha az ablaktorlo karokat is leszeded. De mar is igy ki lehet oket rendesen takaritani.Keszulj fel, hogy a patentok valoszinuleg torni fognak!!! De nem olyan nagy baj, en most anelkul megyek a kocsival. Meg az elsoket csavarral is oda lehet fogatni, es azt fogom csinalni, mert az stabilabb megoldas lesz.
Remelem, igy ertheto. Ha nem, kerdezz nyugodtan! Elozd meg a bajt! Milyen hulye voltam, hogy csak nevettunk azon, hogy viz van a kocsiban...
-
aktív tag
giigz: Hat ma mar tenyleg ott voltam este, hogy "Menjunk, nezzunk meg egy Ford Focust egy autokereskedesben".
En is nagyon szeretem, de mar tokom kivan, hogy minden honapban autoszerelohoz jarok. Pont ez volt az a honap, amikor csak kerekcserere akartam menni, de meg mindig teli kerekem van, de mar uj akksim, egyre tobb uj elektronikai hibaval.
Ok, hogy en is hibas voltam, hogy nem takaritottam, ki a lefolyokat, dehat tudtam en is, hogy ki kell ezt... Miert nincs valami tulfolyo benne... vagyis maskepp mondom: a tulyfolyo, miert a szellozo, ami befele folyik?!?!...Jo persze, az is megfordult a fejemben, hogy Nagybatyamek is hogy megszivtak a Skoda Oktaviaval: Balatonrol jottek haza, megszorult a klima. 170eFt-ert vontattak Oket haza, aztan meg 400eFt-ert csinaltak meg.
En is most azon ragodok, hogy Meg igy is szerencses vagyok, hiszen 10 eves a kocsi. Vagy hulyeseg volt autokereskedesbol venni, vagy a Megane volt rossz.Pont most talalkoztam egy idosebb urral, akinek szinten van Megane-ja is. Mondja, hogy folyamatosan elektronikai baja van, most pl Szegeden all a kocsi.
Bezzeg a '96-os mondeojanak sose volt baja, pedig dizel..Szerk.: Es ugye a legrosszabb, hogy alig hasznaljuk a kocsit, de minden honapban 50ezret koltok szervizre... Inkabb akkor megyek mindenhova taxival...
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
MMA87: Majd ha lesz idom, nezek par Focus forumot, remelem Ok is ekkorakat szivnak... csak ez az egy nyugtatna meg
Masreszrol az is benne van, hogy tul sokat varok a kocsitol. Igazabol eddig semmit nem lett volna kotelezo cserelni a kocsin, mindent sajat beletasbol csinaltam.
Most szereltem ki az elektronikat a kocsibol, itt van fent a lakasban, megszaritom kicsit (bar nem tunik vizesnek). Szerelgetes kozben ment el a szomszed csaj a kis VW Polojaval, igaz, hogy dizeles, hogy meg 2 km-rol is hallottam merre megy, ugy kerreg, nyikorog, nyuszit szegeny. Mindket bal oldali ajtaja torve.... de O leszarja, megy vele es kesz. A pontbol B-be eljuttatja... lehet, csak mi vagyunk ilyen igenyesek (=ertsd: hulyek )
-
aktív tag
Tegnap ujra szetszedtuk a kocsit, de ezuttal mindket oldalt belul. Az akksi melletti elektronika meg mindig fent szarad. A kabelkotegeket is attoroltuk (az ules alatti nagy feher csatlakozo bizony vizes volt rendesen, remelem ez okozza az elektronika hibat).
A jobb oldal tovabbra is szaraz, nincs baj, de fogalmam sincs, a bal oldal hogy' azhatott el ennyire.
Viszont ami nagyon elszomorit, hogy a vezetoules alatti padlolemez rohad, es a legrosszabb, hogy kb. 1 honapja volt UGYANITT alul az alvaz kezeltetve, mert volt par apro rozsdafolt, ami a szerelo szerint attol volt, hogy megpatkaztak a kocsit,es lehorzsoltak az aljat. Ja, es a szerelo azt mondta (es ezt en is lattam), hogy mar ganyolt modon valaki probalta megjavitani!
Szerintetek mennyire veszes ez a rozsda belul? Kell AZONNAL foglalkozni vele. Mert holnap mar szeretnem ujra osszeszerelni a kocsit, mert a heten maskor nem lesz ra idom, es nincs kedvem most meg a rozsdakezelessel is foglalkozni, majd 1-2 honap mulva egy szep nyari napon visszaternek ra. De ha azt mondjatok, hogy ezt meg kell csinalni, akkor nekiesek........ :S
Ime par kep a rozsdas ules alatti padlorol:
-
aktív tag
válasz rob210 #18184 üzenetére
rob210: Es hol lehet ilyet kapni? Tegnap voltam Tescoba ott 2.700.- Ft -ert talaltam akciosan valami cuccot, amit rozsdara lehet kenne, alapozo es festek is egyben. Persze azt nem irta, hogy elbanna a rozsdaval.
Es szted nagyon surgos, vagy raer par het mulva?(#18182) MMA87 En helyedben elsonek hibakodolvasoval raneznek, mert lehet, hogy nem is rossz a szonda, vagy lehet Neked is csak valami csatlakozo elazott.
Illetve kesobb is jol johet a hibakodolvaso, mert lehet, hogy csere utan megmarad a kod, es "ki kell utni". De szep osszeg lesz az is akkor(#18183) vallas Okes, koszi. Amugy jo kis sorozat, kar, hogy az uj reszben nincs benne Ed
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
giigz Az, hogy nem ugyaonolyan meretu, nem feltetlenul nagy baj, bar hatso kerekes kocsira lenne ertelme nagyobbat feltenni hatulra, hogy jobban tapadjon. Elsokerekhajtasnal mind gyorsitaskor, mind lassitaskor az elso tengely kap nagyobb szerepet-
A Sava nem a legjobb marka, de egy 2009-essel (ha jol volt tarolva) sokaig el lehet meg jarni, semmi baj nincs vele. Nincsenek akkora kulonbsegek, amit Te megereznel ezekkel a gumikkal.
Viszont, hogy 16-17 eves gumit en soha nem tennek fel semmilyen kocsira, az is biztos... szerintem mar a 10 ev is nagyon sok, meg akkoris, ha jol taroltak... en a helyedben keresnek egy par gumit. Es a legrosszabb - hogyha jol ertelmezem - hogy nem is azonos evjaratok, tehat valoszinuleg nem egy kocsin voltak fent.
Persze egy 16-17 eves gumi sztem mar par kocsit megjart...[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Osszeszereltuk ma a kocsit, minden rendben ment, poccre indult es nagyon jol fut a kiskocsi. A valtoja szinte tokeletes, konnyen siklik, egyszer sem akadt meg (persze, hogy ennek mi koze a beazashoz, nem tudom )
Az elektronikus hiba sajnos megmaradt. Egy kicsit varok ezzel, aztan ha kapok idot, elviszem a Renaulthoz, hatha Ok ki tudjak torolni a hibakodokat. Vagy letezik, hogy nem lehet kitorolni?Szoval rajottem, hogy szeretem ezt a kis kocsit, es jo lenne megtartani, de ez a rozsda nagyon zavar. Eltulzom a dolgot, vagy tenyleg jobb lenne tuladni a kocsin, mert rohadni fog (Emlekeztetoul par kep a rozsdarol: Kep [link])
Belul minden csontszaraz lett a padlonal, viszon a kocsi ket "sarkaban" talaltam egy-egy olyan pontot, ahol egy gumitakaro alatt iszonyatosan saros, koszos, mintha zsiros lenne. Ez a resze a kocsinak nincs lezarva, csak a sarvedo muanyag boritasa takarja es bejut minden kosz?!?!
Illetve a 3. problemam, hogy a kocsi alatt eszrevettem, hogy a leomlo ahol csatlakozik a kipuffhoz, ahol kezdodik a kardanalagut, egy kabel kilog a hovedo pajzs alol, gondolom en, hogy a lambdaszonda kabele. Normalis, hogy ez ott van?!
(#18201) MMA87: Nagyon jol nez ki a kocsid! Tapogasd csak
(#18232) rob210 Persze, velem megveteted az Exide-et, Te meg mast veszel. Hogy gondoltad?
-
-
aktív tag
Koszi sracok!
De honnan lehetne megbizonyosodni, hogy az csak feluleti? Es hogy a lemez masik oldalan nincs.
Az is ott ket retegu lemez, ugye? Vagy csak egy? -
aktív tag
Szia!
Remeljuk Te leszel az uj klubtag. De en szemely szerint remelem, hogy olyan kocsit veszel, amivel maradektalanul boldog leszel.
A linkelt kocsival kapcsolatosan nekem is van par aprosag, ami furcsanak tunik, pl.:
- Dizel a kocsi, de a benzines a fordulatszammero. Persze ezt beszeltuk multkor, hogy lehet igy jott ki a gyarbol, akkoris furcsa.
- Nekem is Authentique Plus felszereltesegem van, de nekem feketek a muanyag lokharito csikok, ezen meg szinre vannak fujva...
- A kezifekkar, ajtobehuzo es nyito sem gyari szinu. Az ajtobehuzo sztem femre lett cserelve, mert kopik.
- A kartamasz teteje (mu)bor, pedig alapbol szovet van ebben a felszereltsegben
- A vezeto ulesnek le van torve a magassagallitoja!!!
- Authentique Plusban sztem csak 4 hangszoro van, legalabbis nekem annyi. Ha meg tenyleg nagypapaje a kocsi, minek tetetett bele plusz hangszorokat?
- 1 din helyett 2 DIN, de mind1.
- fűthető tükör, guminyomás-ellenőrző rendszer es kulcsnélküli indítás (bar itt lehet a START gombra gondol) nekem NINCS ebben a felszereltsegben
- sportfutómű... ?! állítható hátsó ülések... ?!(#18288) tresh Osztom a velemenyed!
(#18290) zenke Ez jo kerdes. Mert ha igen, akkor nagyon kamu szagu!!!
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Olyan, mintha mas felszereltsegu lenne a kocsi, de ha igy van, akkor meg furcsa, hogy manual klima van benne, meg nincs ESP, stb...
Viszont latszik, hogy az elado ert a kocsihoz, a porlaszto, vezerles kiemelve. Meg ez a "Papas story", ez viszont nagyon kamunak tunik, ennek kerdezz jol utana. Mert nem ilyen kocsit kepzelnek el egy idos embernek... persze, ha O is igy vette, az mas.
Meg furcsa, hogy ilyen nagy szerviz utan akarja eladni a kocsit.Legyel nagyon korultekinto!
-
aktív tag
Nekem tavaly, amikor vettuk a kocsit asszem 3.500.- Ft korul neztek az a kocsit a Renault szervizben (persze ismerosnek az ismerose a szerelo, de szamlat is kaptam rola).
Most a hibakodolvasat es torlesre is ennyit mondtak, fel oras munka.
Szoval sztem egy 5osert is atnezik, de tenyleg erdemes kicsit zsebbe is adni, hogy JOOOL nezzek at!toldy: Meg egy eszrevetel: A bal sarvedonek a lampa fele nyulo ive tul magasnak tunik, a motorhazteto meg tul melyen van. Ennel sztem amugyis nagyobb hezag szokott lenni a motorhaztetonel. Vagyis lehet, hogy szerelve volt. De kep alapjan nehez megmondani.
A rendszertabla is furcsa azokkal a csavarokkal. Es erdekes a Feher Autoszerviz, mert semmit nem talalok rola. A tabla szerint Paka-n vannak, a tulaj meg 300km-errel arrebb, Eszergomban... Vagy Szilvasvaradrol hoztak? Mert az meg 430km-re van...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Xbox Series X|S
- Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- EAFC 24
- bambano: Bambanő háza tája
- SkyShowtime
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen