Új hozzászólás Aktív témák

  • SocketA

    aktív tag

    válasz FerNandor #18033 üzenetére

    FerNandor: En kivettem a kesztyutartot is (ehhez elsonek az oldalso szegelyt kell kivenni, es a legzsak kikapcsolo panelt a kesztyutarto oldalabol), hogy kitakaritsam a pollenszurot, illetve mogotte van egy barna, szivacsos szigetelo anyag, azt felhajtottam, hogy tudjon szaradni, hiszen ez nagyon el van azva, mert itt jott be a viz.
    Utana jobb elso ules ki, karpitot lehuzod, muanyag szellozocsoveket kiveszed, aztan elkezded megemelni a jobb elso nagy szivacsot, ami az elso ules labterenel van, alanyulsz es 6 helyen kipattintod az also tarolorekesz muanyag keretet. Arrol lehuzod a ket csatlakozot.

    A hatso labternel levo szivacs eseteben viszont egybe van a ket oldal. Nekem 3 ajtosom van, nekem van egy kis sinem a biztonsagi ov tartonak, az is fogja (bar ezt atvagtam, ettol meg ki tudtam volna venni). Szoval en ezt nem vettem ki.
    De sztem a tobbi valtozatnak is egy reszbol all, vagyis ahhoz ki kell szedni a masik ulest is, es a kozepkonzolt.

    Elsonek kezd ott, hogy nyulj be a kesztyutarto moge, meg a kuszobnel pattintsd ki a boritast, es nyulj le a femhez, nezd meg, hogy all-e a viz. Bar ha az also taroloban viz van, akkor tuti, hogy Neked is vizben all a kocsi jobb oldala (a kardanalagut miatt jobb oldalra folyik, ami egeszen a hatsoulesig sik, igy tehat odaig all a viz). Nekem pl most a legvizesebb a jobb hatso ules labterenel.

    tresh: En is mar olyan vagyok, mint MMA87: Egy kover gazfroccsnel csak a szervizszamlakat latom magam elott :P .... vagy a bunteteseket :)

Új hozzászólás Aktív témák