Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • _NCT

    őstag

    válasz SocketA #18140 üzenetére

    Erre az egészre az autós fórumból Bitpork Allroad Quattro-ja jut eszembe. Neki is ugyanez volt, "eresz" meg a szar szigetelés (gyári hiba) szétázott az UCH (asszem így híjják) és meghalt az elektronika, kiszárította és kurvanagy szerencséjére azóta működik neki. Tán a Tv-tunert cseréltette benne, mert az is elázott. Sajna a kotró is elég nagy szopóroller, ő is öntötte bele a pénzt rendesen.

    Anno én is ezt írtam nektek, hogy elegem van, hogy minden hónapban jut valami a kocsira, de a bátorításotok és az autó kényelme elfeledtette velem az egészet. Használom, működik... De ha belegondolok, hogy ebbe a hónapba is meg kell ejtenem a lambada szonda cserét (25-30k között lesz szerintem) + téli-nyári gummedli váltás...Szomorú leszek. De ez van...

    Szabad Renault-t venni, ugyanúgy mint bármilyen másik használtautót --> amíg garancia van rajta, vagy szűz újat a szalonból....

    Haverom vett egy full leinformálható előéletű Opel Vectra C 150 pacis kocsit, céges kocsi volt, de istenien néz ki belülről és kívülről is. Olcsó is volt, (1.3 misi), viszont hiába a számlával igazolt előélet, és az hogy kb mindent kicseréltek rajta, már rátapsolt vagy 400ezret ő is... Most jelenleg úgy néz ki porlasztó csúcs felújítás előtt áll, előzőekben a féltengelyt csináltatta, stb....

    Sajnos olcsó húsnak híg a leve, egyre többször megérzem ezt én is...Te is és én is az M2-ők legaljából válogattunk, van is vele szívás. De lehet hogy ha 300-400-al többért néztünk volna is ugyanitt lennénk.....

    Használtautó az ilyen...Lutri az egész...Azért sajnállak és nem lennék a helyedben...Én is szoptam a kocsival elég sokat, de legalább indul (kopp-kopp).

    Es ugye a legrosszabb, hogy alig hasznaljuk a kocsit, de minden honapban 50ezret koltok szervizre...

    Na én is emiatt vagyok a legszomorúbb, eddig 3500km körül mentem vele, rátapsoltam 300k körül....

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák