-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
LamerGyuri
senior tag
válasz polonic #59261 üzenetére
Akkor engedelmetekkel:
Topiktali!
2018. június 9.-e, szombat, rob210 javaslatára ITT, a Kamaraerdőben.
Batyus buli; ki mit hoz, azt eszik-iszik. Na jó, sosem sajnáltam egy kortyot vagy falatot senkitől
Érkezést - széledést itt megbeszéljük; nyilván, ki milyen messziről, gyerekkel vagy unja el magát.
Program: érkezés, egymás méregetése, másik autójánakfikázásaimádása
Opcionális: közös kaja, gyerekek legeltetése (mennyémááinnenjáccani!), szerelés.
Esőnap: szerintem jó idő lesz. Ha nem, majd ott kitalálunk valamitEddig 3 autó akkor. Aki csak "beugrik 10 percre", azt is szívesen látjuk.
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
LamerGyuri
senior tag
válasz orosziem81 #59271 üzenetére
Sajnos tisztában voltam vele, hogy nem fog minden érdeklődő pont akkor ráérni. "Sikerességtől" függően lehet évi 2-3 összeröffenés, akár az ország teljesen ellentétes pontjain. Hála isten, vannak még csendes, túristamentes szép környékek.
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
LamerGyuri
senior tag
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
LamerGyuri
senior tag
válasz rob210 #59583 üzenetére
Én ott leszek. 10-re? 9-re? Nekem mindegy.
Igaz, azt már meg sem merem mondani, hogy max. 1-ig, mert berendeltek délutánra dolgozni, és csak némi "nemérekbeműszakkezdésre" engedményt sikerült kibulizni."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
LamerGyuri
senior tag
válasz Geri89 #59593 üzenetére
Tesztelés szigorúan hideg motorral, legalább 1 napja álljon, ezt kösd ki. Fel és leváltásoknál nem ránthat, nem dobhat hibát. Ha nem padlózod, csak érzéssel, olyan 2500-3000-nél fel kell váltson. A funkcióválasztás P-ből R vagy D késik 1 másodpercet, az normális, a régi hidros vezérlés miatt.
Ha "csúszik", rángat, hibát dob, vagy otthagyod, vagy keményen alkudsz. Renault szerviz 200k alatt meg sem nézi. Nekem öcsémmel karöltve olyan 70-be megállt, olajjal meg minden bizbasszal együtt. Bár a belső 7000 forintos szűrő cseréjére, amihez le és ketté kell venni a váltót, egy éve keresek szerelőt, mert senki nem mer nekiállni.
Ha jó és megveszed, olajat KELL benne cserélni, bármilyen idióta urbán legend kering a neten és közszájon.[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
LamerGyuri
senior tag
válasz eTrade #59602 üzenetére
Kutyaszőr, és pár hetente cserélni. De rendkívül intelligens állatka, így még az is előfordulhat, rájön, hogy csak a szag van, de kutya nincs.
Ha elkezd csócsálni, a befogás, és jó messzi erdős részen való szabadon engedés segít csak."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
LamerGyuri
senior tag
válasz orosziem81 #60095 üzenetére
Jajj, má' megen' ez a guminyomás...
Az "úgy néz ki" az nem mértékegység. Ha a gumi súlyindex megfelelően van kiválasztva az autóhoz, akkor a gyári értékre kell fújni, elméletileg 20°C-on.
Én is játszottam a nyomással, aztán hol mászott az autó, mert lapos volt, vagy szétrázta az agyamat, mert sok lett. És itt csak 2-3 tizedről volt szó, hol lefelé, hol felfelé a gyári értéktől.
Egy abroncs nem csak "felgumizunk egy vásznat, oszt jójaz", rengeteg mérnöki munka és teszt van mögötte; az a pár paraméter pont ezért van felsorolva rajta, hogy az autódhoz megfelelőt válassz minden téren.
Szerintem"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
LamerGyuri
senior tag
válasz Black$taR #60222 üzenetére
Kérlek szépen, egyelőre én is a felderítés útján járok, mert épp nincs fent a felső borítás. A "hang" valahol a fényszóró-magasságállító, ablakfűtés kapcsoló mögül jön, valahol ott lehet. Csak nem volt nálam lámpa, meg szép ruhában voltam, még nem tudtam megkeresni."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
LamerGyuri
senior tag
válasz ALgore2 #60253 üzenetére
Megvan a csipogó. Este lesz kép. A motorháztető nyitókar mellett a műszerfal alá felfelé nézve, a biztosítéktábla mögött-felett van. Komfortmodul vagy komfortelektronika a hivatalos neve: 8200103749. Abban van benne. Gőzöm sincs, hogy lehet kiszedni onnan
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
LamerGyuri
senior tag
válasz ilyenezalaci #60302 üzenetére
Én már vettem Allegro-n rönyó cuccot. Érdemes ráírni az eladókra; jó részük beszél angolul, és át tudja állítani csak neked megvehetőre a hirdetést. Nyilván a postaköltség magasabb lesz, de nekem még úgy is jócskán megérte.
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
LamerGyuri
senior tag
válasz kisgyerek85 #60339 üzenetére
A szabályok betartásától durran el az emberek agya? Érdekes ezt olvasni...
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
LamerGyuri
senior tag
Hol találok a motortérben olyan kábelt, ami a gyújtással együtt kerül csak áram alá?
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
LamerGyuri
senior tag
válasz orosziem81 #60384 üzenetére
Az lesz a vége; csak ma már fáradt voltam hozzá, és hátha tud valaki valami biztos pontot.
rob210: menetfénynek jel. Csak nincs kedvem bemadzagolni a gyújtáskulcsig
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
LamerGyuri
senior tag
válasz #27216896 #60484 üzenetére
Az autó klímarendszerében nem csak gáz, olaj is van. Már persze, ha rendes töltést csinálnak rajta (tömítettségvizsgálat, felolajzás, gázzal feltöltés).
Nem kéne nagyon így szárazon járatni..."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
LamerGyuri
senior tag
Illik megpucolni ilyenkor a sarukat és az új akksi pólusait is.
Van egy alsó "pereme" az akksinak, azt szokás mostanában az autókban lefogatni egy szorítólemezzel; ez csak mellette lefelé nézve látszik."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
LamerGyuri
senior tag
válasz todato #60646 üzenetére
Jólvannaa nem volt kedvem annyit írkálni. A motortérben a kábelkorbácsot, kilométeróracsoportot, hűtővízcsövezést, motortartó bakot még nem is tette hozzá meg biztos van, ami még nem jut hirtelen eszembe
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
LamerGyuri
senior tag
Magyar rendszám van az autón? Mert itthon hivatalos műszakin nem fog átmenni vele.
Hiába néztem én is német TÜV papíros maszkot a lámpabúrára, mutattam műszakin a képet, azt mondták, felejtsem el. Vagy az első rendőr, vagy a következő műszakin le fogják szedetni velem."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
LamerGyuri
senior tag
-
LamerGyuri
senior tag
A külső-belső levegőt terelő fedél motorja honnan tudja, hogy a fedél elérkezett zárt vagy nyitott állapotba?
A konkrét hiba az, hogy hiába zárul-nyílik a fedél, a motor folyamatosan tolja neki, és egy már emiatt tönkre is ment.
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
LamerGyuri
senior tag
válasz rob210 #60940 üzenetére
De mitől tudja, hogy az a végállás? Mert oké, hogy koppan a fedél az útja végén, de a motort mi állítja meg? Valami elektronika, áramfelvételmérő? Ami rossz, és azért nem áll le a motor? Ez a ventillátor sebességszabályozó tekergetős panelben lehet?
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
LamerGyuri
senior tag
válasz AthlonXP #61018 üzenetére
Vezetékszakadás. Ugyanez volt nálam is; hol zárt, hol nem, és szanaszét szereltem már én is mindent. A karosszériából kibújtatás után 10cm-el volt megtörve. A sérült szakasz cseréje óta hibátlan.
Benir8: ha visszakeresel, emlékeim szerint a közös tapasztalatok alapján, hosszútávon a rönyó motor nem barátja a többpólusú gyertyá(k)nak. Először úgy tűnik, mintha jobb lenne, de aztán idióta hibák kezdenek előjönni. Rémlik, mintha valakinek a trafója is bánta volna a kísérletet...
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
LamerGyuri
senior tag
válasz AthlonXP #61022 üzenetére
A kibújtatás (ahol ugye elméletileg meg kellett volna, hogy törjön) után pár centivel, ahol átmegy a csomagtér ajtóra. Próbáld meg áthidalni ideiglenesen; ha akkor jó, vezetékcsere.
Nekem mázlim volt, véletlenül találtam meg a törést; amúgy újra akartam fűzni az egészet."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
LamerGyuri
senior tag
válasz Benir8 #61024 üzenetére
A tapasztalatok azt mutatják, a Renault-ok nem szeretik. Ez nem jelenti azt, más autóba nem jó. Rémlik régebbről, mintha valamilyen típusokba gyári szerelés lenne a többpólusú.
Denso vagy Beru jó választás; bár nem muszáj Iridium-ot venni, mint én."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
LamerGyuri
senior tag
válasz AthlonXP #61029 üzenetére
Pedig ugyanez volt nekem is: ha nyitogattam, elsőre sosem zárt be, csak másodszorra. Ha nem piszkáltam, mindig visszazárt. A sodrott érből 2-3 szál tartotta már csak a vezetéket. Mozgatás után egyszerűen nem tudott átmenni azon a keresztmetszeten elég áramerősség a működtetéshez.
Én újrahúznám a zártól a belső részig, ha ennyire nem felderíthető. Lehet, kalaptartót-kárpitot kell bontani, de legalább jó lesz."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
LamerGyuri
senior tag
Nekem is nyűgöm van.
A kilométeróra néha fogja magát, és nem mutat semmit, leesik nullára. Majd 1-2-pár kilométer után újra jó. Ezzel összefügg, hogy mondjuk tankolás után simán újraindul az autó. De ha a leállítás 10 és 20 perc közé esik, akkor nehezen indul, és nincs kilométeróra. Aztán pár 100 méter vagy 1-2 km után újra jó minden. Leállítás meghaladja a kb. 20 percet, pöcc-röff az autó.
Mi a fene lehet ez?[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
LamerGyuri
senior tag
válasz LamerGyuri #61034 üzenetére
Meleg motornál egyre gyakrabban nincs sebességkijelzés. Sebesség-érzékelő szenzor megadta magát?
Én ellennék így vele, de a váltónak kell a folyamatos jel."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
-
LamerGyuri
senior tag
válasz zAPAtyin #61378 üzenetére
Te írtad, hogy Tuner List-es cd-s cucc van a kocsidban. A márkája lényegtelen, ez az elejére szitázott felirat határoz meg sok mindent.
Ami kábelt linkeltél, CSAK Update List fejhez jó; nem is értem, előtte írtam, hogy olyat ne
Gyári fejegység van benne egyáltalán?"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
LamerGyuri
senior tag
válasz orosziem81 #61421 üzenetére
Összefoglaló: Renault gumi, felni gyári méretek. 155/65 R14
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
LamerGyuri
senior tag
"...egy jól működő fény- és félsorompós..."
Remélem, hogy nem tag. Ilyen ne is legyen. Gyerekekkel vonat elé... Jogsit örökre elvenném. Börtön nem, mert ugye, a kölyköket fel kéne nevelni, de hogy volán közelébe nem engedném többet, az tuti."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
LamerGyuri
senior tag
válasz Szevam #61626 üzenetére
Thalia-ban a gyári hangszórókészlet elég silány. Én talicskámban az egész rendszert (fejet-hangszórókat) cseréltem-kiegészítettem cd-s Cabasse Auditorium-ra. Scenic-ben és asszem Espace-ben voltak anno gyári cuccok. Ég és föld a különbség hangminőségben.
Arra figyelj, hogy Tuner List fejet keress; az Update List fejjel nem fog menni a kijelző (vagy cseréled azt is)."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs