Új hozzászólás Aktív témák

  • LamerGyuri

    senior tag

    válasz Geri89 #59593 üzenetére

    Tesztelés szigorúan hideg motorral, legalább 1 napja álljon, ezt kösd ki. Fel és leváltásoknál nem ránthat, nem dobhat hibát. Ha nem padlózod, csak érzéssel, olyan 2500-3000-nél fel kell váltson. A funkcióválasztás P-ből R vagy D késik 1 másodpercet, az normális, a régi hidros vezérlés miatt.
    Ha "csúszik", rángat, hibát dob, vagy otthagyod, vagy keményen alkudsz. Renault szerviz 200k alatt meg sem nézi. Nekem öcsémmel karöltve olyan 70-be megállt, olajjal meg minden bizbasszal együtt. Bár a belső 7000 forintos szűrő cseréjére, amihez le és ketté kell venni a váltót, egy éve keresek szerelőt, mert senki nem mer nekiállni.
    Ha jó és megveszed, olajat KELL benne cserélni, bármilyen idióta urbán legend kering a neten és közszájon.

    [ Szerkesztve ]

    "Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."

Új hozzászólás Aktív témák