-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gixxergabi
senior tag
válasz Nordik #60599 üzenetére
Champion olajszűrőt motorba raktam többször. Most üzemanyagszűrőben raktam azt Meganba.
Most cseréltem olajat (1.5dci), le is nulláztam, de már 15ezerre van átállítva, de mivel nekem sok volt a város már 10-nél kérte...
Közben amíg csöpögött megcsináltam a vízlefolyó takarítást is, hááát... időszerű volt, pedig garázsban van, fa alá sem állok, de a por meg a kosz konkrétan tele volt vele a két lefolyó. (csavarhúzó+porszívó)[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Nordik #60599 üzenetére
Az biztos, hogy városi autókázásra, főleg nyáron ebbe a kánikulában nem töltenék bele elf-et, ha meg igen, max 4000 és kukáznám, az az olaj egyszerűen nem bír többet. Minimum motul xcess 8100 5W40, +verylube, ha jót akarsz a motornak. Vagy most az elf-hez tölts még verylube-turbo-t is...
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz molnarpeter #60606 üzenetére
Nem értem a kérdést.
Az 1.2 es 75 le új motorra gondolsz, hogy van-e köze az 1.2 es tce motorhoz?
Mert ha ez a kérdés akkor nincs semmi közük egymáshoz.
HA nem erre gondolsz akkor nem értem a kérdést.Renault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Mi a f@sz van itt má' megint? Kiállok a garázsból (25 fok) 20.25 percre a szabad ég alá és beülve azt hittem hőgutát kapok, nyilván ez csökkenni fog 35-36 körülire, ha elindulok majd, de akkor is a tkm tele van ezzel az idővel.
Szerencsére a klímám brutál jól működik, fél állásban is jéggé lehet fagyni...[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Na Urak! és ha van hülgy
Újabb tapasztalattal lettem gazdagabb. Soha az életben nem veszek többet gyári vezérlésszettet. Ina dayco még sosem hagyott cserben. Még az a szerencse, hogy a saját kocsimhoz vettem. A történet főszereplője egy gyári renault vezérlésszett, gates szíjjal, gyári vízpumpával és minden aprósággal, vezérműtengely dugóval etc. (gondoltam eddig is megkapta a kocsi amit megérdemelt akkor csapjunk bele a lecsóba mindenből a minőséget, bár ne tettem volna.) Nekiálltam a szerelésnek. Minden flottul ment 3 óránál jártam amikor is jött a szivattyú. Nem tudtam megfeszíteni a szíjjat amit előtte összenéztem a régivel, eggyezett. Elszaladtam feszítőgörgőért, hátha hibás. Hát nem, az új feszítő is körbeforgott. Amikor eléri a feszességet és indulna a jelölés, hogy beálljon, na az itt nem történt meg. Nem értettem szétszadtem megint mindent hátha én rontottam el valamit. De nem minden a helyén minden értékre húzva, minden a lépések szerint megcsinálva. Ekkor kínomban visszaraktam a régi szíjjat amivel azonnal beállt jelre. Na mondom ez igen.! levettem összehasonlítottam és az új szíjj meg volt nyúlva!!! Még jó, hogy már feszítéskor megnyúlt, nem menet közben. Tehát még szerencsésnek is mondhatom magam. Holnap állhatok neki megint a cserének, Új szíj, új zárdugók, új főtengely szíjtárcsa csavar, "olcsó" lett a gyári minőségi vezérléscsere!!! Soha többet nem veszek ilyet, INA még sose romlott el, sose volt semmi bajom vele. Marad az, attól nem lesz 3 napos egy vezérléscsere. Tapasztalatnak jó volt és legalább a saját kocsimnál történt.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
#47205632
törölt tag
válasz forceberg #60612 üzenetére
Vagy gyári hibás volt. Ettől még nem feltétlen lesz szar minden termék, persze az ember kocsijában csinál egy totálkárt amivel egy Megane 1 szintű autót kukába is lehet dobni (bár a motorok nem vészesen drágák bele, csak van-e papír hozzá...). Valamelyik motornál nem érnek bele a szelepek ennél a családnál, csak nem tudom melyiknél.
[ Szerkesztve ]
-
Robi81
tag
Sziasztok. Megane 2 k4m760 motorkodu 1.6 16 szelepes kacsahoz milyen olajszűrőt és milyen levegőszűrőt vegyek? Fagyallobol milyet? mert a hutofolyadekot is szeretnme lecserélni a jovő hétvégén ha minden osszejön.
[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #60615 üzenetére
Tegnap már láttam a megane csoportban. Azért ez elég durva.
Ilyen esetben van valami reklamálási lehetőség a Garonál? Csak mert tegnap akartam nekik levelet kuldeni, hogy kéne egy vezerles szett, de ilyen alapon kb teljesen felesleges a felár.
Azt hittem ennél komolyabb a minőségellenörzés.Inkább felrakáskor derüljön ki hogy szar, mint menet közben, de a legborzalmasabb, ha épp fogaskereken lett volna az a rész, ahol a szövet szakad/nyúlik, akkor észre sem veszed, csak amikor csattan.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
rob210
Topikgazda
válasz Xantomas #60620 üzenetére
Ezért kell körbetekerni a motort mielőtt ráindít az ember, de jelen esetben nem volt mit körbetekerni, mert a feszítőt tekergettem körbe
Nem a garotol volt, németországból rendelték nekem, de ugyan az a raktár ahol a garo is vásárol.Belefutittam ennyi, van ez így.
Renault power
-
Nordik
őstag
Bal hátsó ajtomban nem érzékel a kilincs mögötti jelenlét érzékelő. Lehet ez csak kontakt hiba? Mennyire nehézkes a szerelése? Egybe van a kilinccsel vagy ha leszedem a karpitot utána már könnyedén hozzáférni? Ki lehet szedni külön is?
-
Urak, megane 2.0T motorjaival ki van képben???
Picit eljátszadoztam a gondolattal, hogy kellene nekem egy kabrió.... (egyelőre, csak gondolkozgatok)
Megan2 2.0T 163ló. Nos, ez hardveresen miben különbözik az RS-től??? Gondolom, pl.: a turbó más, az viszonylag nem olyan nagy költség, a szoftver....meg még mi az ami az átalakításhoz kellene???
Illetve mennyire kényesek ezek a turbó-benzinek?
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Nordik
őstag
válasz gixxergabi #60629 üzenetére
Azt a csatlakozót már atfujkaltam de nem segített. Illetve ha a kilincset meghuzom akkor nyitja az ajtokat, tehát csak magával az érzékelővel van gond.
-
gooool
őstag
Ahogy én tudom a 163 lovas egyezik meg leginkább az RS modellek motorjaival, ahogy írtad is más a turbó, meg egy-két apróság, de alapvetően a Megane RS 224 lovát ki lehet belőle biztonsággal csiholni.
Alapvetően pedig az F4R(T) motorok pedig ahogy én sok helyen olvasom az elmúlt 20 év legjobb benzines konstrukciója a Renyónál minden tekintetben (persze ott az 1,6-os is, de más kategória valamelyest).Szóval ha az elektronika rendben van, akkor a motorban nem fogsz csalódni.
Üdv, Balázs
-
Xantomas
őstag
válasz gooool #60631 üzenetére
Kb ugyan ezeket olvastam róla, meg van pár Lagesz itthon is amiben az F4Rt-t turbo csere után elektronika programozással a Megane RS motorjának ereje környékére húztak.
Másrészt, abba a kasztniba nem való az erős motor.
Tetővel zörög, mert csavarodna, de a tető, meg az ajtó nem engedi, nyitva pedig... nyitva kasztniból mozogja ki az úthibák egy részét.
Lehet merevíthetni, de attól még ugyanúgy egy Megane 2 cc marad, nem egy Boxster."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
gooool
őstag
válasz rob210 #60633 üzenetére
Venni kell bele komplett T-s motort és jónapot.
200 körül már angol autóból van bontott, aztán áldja meg a Jó Isten.
Vagyis át lehet mindent építeni róla és akkor még a papírozás is könnyebb, már ha akarja egyáltalán...
De az beteg lenne...
Meg akkor már full üvegtetős valódi Megane RS...na az megadná a bugit.Üdv, Balázs
-
Savanya
addikt
Ma kicsit leamortizáltam az autót / 13.-ka van / Tudtok ajánlani olyan lökhárítóst aki kis felületet ragaszt fényez is ?? Ahogy nézegettem az árakat egy bontott ugyanilyen halvány zöld lökhárító majdnem olcsóbban kijön és csak 15 perc a csere .
Mobilszámom: 70-516-8068
-
-
todato
újonc
T. Márkatársak!
Adott egy 2002.11. 2.0 benzines I-es Scenic automata váltóval. Ki lehet-e cserélni a váltót egy donor 2.0.benzines kézi váltójával + átépítve a szükséges tartozékokat? A donor kplett, mindene meg van. Idő - hely - szerszám - akna stb. van. Arra gondolok, az automata miatt azonos-e a tgkapcsoló - motor - váltó csatlakozó felületek, csavarkiosztás stb? barátok-e? Összebújnak-e? A mech.váltós donor motorkódja: F4RC7. Az automata váltós scenic m.kódja F4RE7. Szerintetek? -
rob210
Topikgazda
válasz todato #60638 üzenetére
Össze lehet rakni, de nem akarod, mert btutál átalakítást igényel. Az egész motor alhét át kell építeni. Főtengely, lendítő kuplung és utána mehet a váltó, de a motorvezérlőt is át kell rakni, mert az autómatáé enyhén szólva más.
Miért nem rakod át a komplett egységet? Az megoldható és egyszerűbb.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Tegnap megnéztem egy ilyet.
Beleszerettem. Kell egy ilyen játszós városi aszfaltfaló
Az amit megnéztem sajnos leharcolt volt, meg nem is nekem lett volna, ismerős kért meg, de valami bitang jó a kialakítása belül, minden kézre esett, és még a halálán levő motor is nagyon jól vitte ezt a csepp kasznit.Miért nem lehetett ezt a motort megtartani és mondjuk a mostani M4 ekbe is belerakni?
Rohadt downsizingRenault power
-
#47205632
törölt tag
válasz rob210 #60643 üzenetére
Én már annak örülök, ha 4 henger és 1400 köbcenti megmarad, mert a "fejlődést" látva már ezek fognak nagy és ritka motornak számítani a jövőben. Nagyon remélem, hogy a független vezérelhető szelepekkel elérnek valamit és megállítják ezt a marhaságot.
Bár én szívbaj nélkül vennék villanyautót ha lenne rá pénzem, mert szimpatikusak. De ettől még a belsőégésűek érzelemmentesek lesznek egyre jobban. És ez gond, mert jó darabig köztünk lesznek még. Hiába vannak sokan abban a tévhitben, hogy a villany kiírt mindent, mert ez nem igaz. Csak bejön mint harmadik szereplő. Ahogy elterjednek és meghozzák a pozitív hatást (városi levegőminőség, kőolajtartalék sokszoros idővel többre lesz elég), egyből nem lesz kritikus a belsőégésűek eltüntetése sem, főleg hogy azok fejlődnek folyamatosan is, mindjárt barátibbak lesznek és még köztünk gurulnak 50 évig is. Remélhetőleg addigra nem egyhengeres 4 turbós 200 köbcentis szarokká alakulva.
-
gooool
őstag
válasz rob210 #60643 üzenetére
És még kérdezik tőlem a birkák, hogy miért vettem Clio RS-t...
Lehet, hogy van vele meló, mert nem olyan out of the box állapotú, mint a Laguna volt, de viszont elég napi 1-2 nagyobb gázadás és kanyarodás és máris megvan a húb@szdmeg érzésem, ami nagyon hiányzott eddig.
Ja és ugyan olyan felhasználással, mint a Lagunát hajtva (melóba napi 45-45 km, 100 körüli utazó, néhány előzés) 6,5-re hoztam ki 98-as Auchan benyával az első tankot. És bár elnézném neki a 8-at is, de így meg abszolút szerethető.Üdv, Balázs
-
todato
újonc
-
Geri19831208
csendes tag
Sziasztok
Lenne egy olyan problémám hogy a csomagtér világítás nem ég (izzó jó)
Amit észrevettem ha a bal hátsó ajtót kinyitom akkor világit. (Bal hátsó együtt a csomagtér ajtóval nyitva van)
Merre keresem a megoldást.
Előre is köszönöm.2000 évjáratú clio
[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #60643 üzenetére
Van facebookon egy britt R26-os csoport, ahova 700-1400 GBP közötti áron is dobálnak fel 225-ös M2-eseket, meg rongyosabb R26-osokat. Azt szoktam csorgó nyállal figyelni. Durva nézni, hogy ott mennyire nincs ezeknek áruk.
Meg RS felni szettet 200-300 fontért.Minap egy piros RS 175-öst tettek fel, vagyis egy 2.0 dci-vel szerelt bal kormányos, gyárilag 175 lovasra pimpelt diesel RS-t 2000 GBP körül de másnap le is vették. Gondolom elkelt, vagy meggondolta magát a tulaj.
Geri19831208
Nézd meg a vezetékeket a hátsó ajtónál, hogy nincs-e valamelyik megtörve.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Sanyo77 #60625 üzenetére
Ha van kedved, és időd, kézügyességed bíbelődni, akkor ki kell venni a kijelzőt, egy tapétavágó pengéjével alávágva leműteni a felső polár szűrő filmet (a matt réteg, kb 0.3-0.5 mm vastag), IPA-val, és mikroszálas törlőkendővel tisztítod, majd felraksz egy ebayről rendelt filmet, amit szépen kimérsz, hogy helyes szögben álljon, jók legyenek a színek, majd méretre vágod, és laminálod. Utóbbi elhagyható, de nem garantálja semmi, hogy nem lesz buborékmentes.
Van pár TV szerviz itthon akik csinálnak ilyet. Ugyan ilyen módszerrel javítják a megkarcolt TV-ket, monitorokat is, ha nincs értelmes áron bele panel.
Ha nem akarsz szívni vele, akkor bontott.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- PC Game Pass
- EA Sports WRC '23
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Politika
- Trollok komolyan
- EAFC 24
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- További aktív témák...