-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
agabe
addikt
Renault megane 2. Akku csere utan mar mentek vele par 10km-t, aztan 2 napig allt, es ma indulas utan bejelzet a check engine (villogott), es nem sokkal kesobb az esp/asr is vilagitani kezdett. Amikor check engine villogott a motor meleg volt, es alapjaraton razkodott mintha nem ment volna egy henger.
Par perc utan az osszes hibajel megszunt, aztan par utcanyi probakor alatt nem volt semmi, de igy most nem akartak unokatesomek nagyon hajtani, megprobaljak minel hamarabb kiolvastatni.
Ezek a jelzesek lehettek az akkucsere miatt ? -
agabe
addikt
válasz LamerGyuri #60556 üzenetére
Igen uj. Regi meghalt.
Na majd ezt a saru meghuzast megmondom nekik.
Amugy az akksin nem kellene lenni valami leszoritonak ? Mert olyat nem lattam, es nem tudom mennyire fix igy az akku a motorterben.[ Szerkesztve ]
-
LamerGyuri
senior tag
Illik megpucolni ilyenkor a sarukat és az új akksi pólusait is.
Van egy alsó "pereme" az akksinak, azt szokás mostanában az autókban lefogatni egy szorítólemezzel; ez csak mellette lefelé nézve látszik."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
rob210
Topikgazda
Ez pont egy I-es megane leszorítója, de nem sokban különbözik a IIesé sem.
Keressétek meg ott van a hűtő és az aksi között alul.
Egy toldószáras 8 as crovával lehet kivenni illetve lerögzíteni.
Ha nincs meg, akkor gyorsan pótoljátok, mert egy erősebb fékezésnél, az elszabaduló aksi igen komoly meglepetéseket tud okozni, például, ABS és ESP hiba jeleket, mivel folyamatosan rángatja a töltő kábeleket.Valamint ha az akumlátor megfelelő rögzítése után is előjön ez a hiba, akkor a generátort el kell vinni felújíttatni, mert az nem tölt minden esetben. Kezd kikopni és hol tölt hol nem tölt.
Renault power
-
-
Xantomas
őstag
Robmester!
A kézifék bowden-nyúlás után állítóján mennyi utánahúzás engedett az állítócsavarnál? Összesen 3-4mm feszítettem rajta. (vagy ez hivatalosan nem is arra van, hanem csak arra, hogy egyszer beállítják bowdencserekor, és ha kinyúlt, akkor csere? Vagyis inkább fűzzem ki a régit, tegyek be újat, úgysem nagy tétel)Hátsó féknyerget leszedtem, átmozgattam, szépen mozog a kéziféknek a mechanikus füle, nem akad, egyszerűen vagy ennyit nyúlt, vagy aki anno cserélte, nem lőtte be rendesen a bowdenhosszhoz a kart.
Másik:
[link]Állítólag nincs eltörve sem a lámpa, sem a lökhárítótartó fülem, csak a műanyagok hajoltak el, meg 1-2 váznyúlvány, és vissza kell húzni mindent, akkor fog helyreállni az összes hézag.
Nah, a lökös patentjeinek a fele el volt törve, a lökhárító tartó mint látszik több helyen el van törve, lámpatartó két helyen, de szerencsére csak ott, ahol a két elem össze volt szegecselve.
Szegecseket lefúrtam, meghegesztettem az műanyagokat, ami szerencsére ABS, és olyan filamentem meg pont volt, majd visszaszegecseltem. Az egyik váznyúlvány, amire a kerékjárati ív ül rá hajlott meg, de konkrétan kézzel vissza lehetett húzni.
Lökös visszament a helyére, és úgy áll minden ahogy kell.Gyári lököstartót kajtattam, de sehol nem találtam, utángyártottból meg a fene tudja hogy milyen minőségűt kapok, mennyire méretpontos, ezért maradtam a javításnál.
eredmény"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #60563 üzenetére
Köszi, akkor jól csináltam. Nem hogy tövig volt csavarva, hanem kb alig volt rátekerve. Szerintem ez egyszer már volt tákolva, és nem fejezték be. Alapból már a bowdent kézzel lehetett kb 5-6mm-t oda-vissza lötyögtetni szabadon, hogy a konzol nem mozdult.
A betéten még rajta van 80+% hús bőven. Jobban aggaszt, hogy a Brembo tárcsa hátul viszont nagyon fogy. Már a belső oldalakon kézzel érezhető perem van 15e km után. Betét nem ér a tárcsához kiengedett féknél, a hézagoló, amit a bringa tárcsafékének a beállításához használtam mindig is, befért. Lehet kéne egy puhább betét mielőtt megeszi a tárcsát.Van fék, most fogja mint a fene, de a kézifékes tolatásból megfordulást nem próbálnám
Mikor anno kérdeztem, amikor a hátsó tárcsát, és betétet cserélték, és már akkor fura volt, hogy a kézifék nem fog olyan erősen mint más autóknál akkor leszereltek azzal, hogy ez csak rögzítőfék, az a dolga, hogy ne engedje elgurulni az autót, azt pedig megvan. Oda sem viszem többet. Nekem kb 10 perces művelet volt beállítani a csavart, egy tapasztalt szervizesnek jó ha 5."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Bass
addikt
Sziasztok
Most hivott faterom h rangat a kocsi es kivillan valami vizhofok visszajelzo. De a muszerfali vizhofok mero (ami ebben digitalis)normal allapotban van. Clio 2 2004 1.4 16v 98le motor kb 62e km van benne. Tudom nem tavgyogyitas de mi lehet a gebasz?"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #60566 üzenetére
Hát... mostmár én se. Az első Textarokkal lekopogom, eddig semmi baj, harapnak rendesen, alig kopnak, alig rozsdásodnak, és mint kiderült, nem is azok visítottak. Ettől még lehet hogy 2-3 év mulva nem ez lesz a véleményem.
A brembo tárcsák anyaga viszont tényleg szar, nincs meseA lényeg, hogy a csapágy ne pusztuljon meg benne. Bár már van prés, szóval elvileg nem kell, hogy nagy gondot okozzon a csere.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Josi
aktív tag
Sziasztok!
Infók vélemények kellenének erről a tipusról:
renault_grand_scenic_scenic_1_6_dci_limited_stopstart_7_szemelyesMennyire jó ez a motor, mik a hibái, stb.
Köszi előre is.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Josi
aktív tag
válasz rob210 #60575 üzenetére
Nem én venném, és taxi lenne a lelkem, egy kisvárosban, sokszor hosszabb fuvarokra.
Eredetileg egy 2016-os Fluence lett kinézve 39e km-rel.
De a scrác most azon ötletel, hogy jobban keresne a 7 személyessel.
Engem csak az a 170 e km zavar benne.[ Szerkesztve ]
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
-
Nordik
őstag
Eddig nem sikerült megoldanom az apró rangatasokat, de folyamatosan agyalok, keresgelek mi lehet. Kérdeztem szereloket mind valamelyik trafora gyanakszik. Bennem viszont felmerült egy olyan és olvastam már valahol, hogy a trafó szigetelése nem az igazi ezáltal atuthet és ezt szokták utólag zsugorcsovezni. Ugye a Beru trafok gyárilag szigeteltek, de nekem Eldor trafoim vannak amik ilyen fém szigetelesuek. Meg lehetne próbálni körbe tekerni valamivel hátha nem csinálja?
[ Szerkesztve ]
-
Josi
aktív tag
válasz molnarpeter #60577 üzenetére
A kategória az egyértelmű.
Csak amig a Fluence 2016 évi és 39 e km-es, a Scenic 2015 és majdnem 170e km.
És miért annyiért adják, mikor egy másik szinte ugyanolyan adatokkal 600 e ft-tal drágább.
Prius jó lenne, csak az ára
A rendelkezésre álló keret nem engedi sajna.
Szóval nehéz okosnak lenni.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
ToBeY
nagyúr
Hello
Vettünk egy Clio Grandtour-t amit ausztrából hoztak be és fedélzeti computerben német,svácji,osztrák nyelv van benne.Hogyan lehetne ezt magyarra átállítani? -
rob210
Topikgazda
Ha még garanciális a kocsi akkor csak márkaszervíz.
Ha már nem akkor találsz a neten ezzel foglalkozó cégeket.
Én sajnos csak azokban tudok nyelvet váltani ahol alapban benne van a szoftwareben és csak át kell kódolni.
Scenicben és lagunában már váltottam de ott németről angolra, mert azokban magyar nyelv egyáltalán nem is létezett.Renault power
-
polonic
félisten
Esetleg Hudi Renault?
Kollégám jókat mesélt róla. -
Uzmany
őstag
válasz molnarpeter #60565 üzenetére
Köszönöm a segítséget és Neked is rob210.
Dieselt nem merek venni.
Azt hiszem toyota c-hr lesz.® visions created with passion
-
Nordik
őstag
Champion olajszűrő jó lehet? Valamivel olcsóbb mint a Mann vagy a Purflux.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Robot fűnyírók
- Milyen switch-et vegyek?
- PlayStation 5
- Renault, Dacia topik
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- További aktív témák...
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban