-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xantomas
őstag
válasz #47205632 #61542 üzenetére
Az utolsó bekezdésedről egyből a József/Ferenc körút- Üllői út kereszteződése jut eszembe. Most már konkrétan rendőröket vezényelnek ki a csúcsban, hogy a pahaszt, vagy a figyelmetlen ne menjen be a kereszteződésbe, ha nyilvánvalóan látja, hogy nem fog átérni, mert akkor megbénítja az egész kereszteződést. Minap pont itt láttam, hogy az ork kipattant a kocsiból, és valami nagyobb tárggyal elkezdte fenyegetni a másik autóst, mert az beragadt, és ő nem tud haladni.
Szóval az a szomorú, hogy csak egy hajszálnyival vagyunk jobbak, tisztelet a kivételnek.OFF
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
rob210
Topikgazda
válasz feri19 #61553 üzenetére
Ezért a motort miért kéne szétszedni?
Diagra tette vagy valami kütyüre?
Tuti biztos, hogy vagy rossz valamelyik érzékelő, akár a gázpedálé.
Vagy, hogy valahol falsot szív.Ezeket meg az élő adat azonnal mutatja, hogy mi ad téves jelet vagy miből van túl sok túl kevés.
A diag nem az, hogy megnézem van-e hibakód.Renault power
-
Koczó93
őstag
Sziasztok!
Szeretnék vásárolni egy 2000-2003 körüli Megane-t, lehetőleg classic változatot. Évi kb. 10e km-et megyünk, leginkább rövid távok. 1.4 de inkább 1.6ban gondolkozok. Jó választás? Mire kell figyelni vásárlásnál? Ha esetleg van valakinek vagy az ismerettségi körében egy megvigyázott darab, szóljon
-
#47205632
törölt tag
válasz Koczó93 #61555 üzenetére
Mindenképp a PH2 legyen és a 16 szelepesek. És 1.6-os.
Hátul ha beülnek ketten ne üljön le a porba és mozgatásra ne nyikorogjon eszeveszettül, mert akkor a hátsó torziós rugók már a végüket járják, típushiba.
Gyújtótrafók Denso vagy Beru legyen, a többi fos (Sagem, Valeo).
Ezen kívül apróságok vannak csak, legtöbb otthon javítható vagy normális szerelőnél fillérekért. Nagyon egyben vannak, semmi köze a szar francia beszólásokhoz, német/japán autókat megszégyenít. A töréstesztjéről nem beszélve. -
rob210
Topikgazda
válasz Koczó93 #61557 üzenetére
Azért van típushiba itt is.
És az elejét is át kell nézni alaposan. A spirálrugó a stabrúd szilentek, a gömbfejek, de ez minden autónál így van.Amit alaposan nézz át, hogy a külső belső levegő keringetés vált-e, ha igen akkor szép csendesen, vagy kerreg-e, ha kerreg azt vedd számításba, hogy csak a klíma újratöltésével javítható.
Az elektromos ablakok hangtalanul működjenek és nyitott ajtóval is próbáld ki!!!
Amikor jár a motor nyitott motortér fedél mellett, a vezérműházra tegyél egy csavarhúzót és hallgasd meg a hangját, ha daráló vagy kattogó hangot hallasz akkor nincs üzlet. (lehet, hogy már nem érsz haza vele! )
A hátsó futómű egyébként nem téma, 70ezer egy felújított és előbb utóbb mindegyikben cserélni kell. Csak ha már megereszkedett akkor alkudd le az árából. Ennyi.Ezen kívül, ha gondos gazdától van valóban egy olyan öszvér ami kivisz a világból.
Mondom ezt úgy, hogy több mint 5 éve vagyok tulaja egynek és elég sokat javítottam is márA kényelme csomagtere sok korrszerűbb és drágább autót vág haza.
Ár érték bajnoknak nevezném.
JAh és mindenképpen az 1.6 ost ajánlom, vagy pörgetni fogod nagyon, mert az 1.4 alul nyomatékszegény.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
BigBlackDog
veterán
-
rob210
Topikgazda
válasz BigBlackDog #61559 üzenetére
A bordáskerekekből két féle van az egyikre ponthegesztéssel rögzítették a peremet, ( szíjvezetőt ) a másiknál már a bordáskerék anyagából van azaz úgy van megmunkálva.
A ponthegesztett szereti elengedni ezt a peremet és az 240e be fáj, motorgenerál.
A leváló acél perem ugyanis hazavágja a vezérlést az meg a szelepeket, a hengerfejet, a nem sorolom.
Tehát ez is típushiba ezért tértek át az egy anyagból kialakított bordáskerékre.Csináltam már párat, eddig a legextrémebb az 16 ból 16 szelep kuka.
Egy szerencsésebb delikvensnél, csak a 8 szívó halt meg.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
Koczó93
őstag
válasz rob210 #61558 üzenetére
Hú, köszi nagyon hasznos volt ez az összefoglalás.
Volt 4 évig egy régi hondám na azzal a rozsdán kívül nem volt gond, de utána volt egy saabom amibe rendesen belenyúltam, pedig jóval fiatalabb volt a hondától.. Ezt szeretném most elkerülni Ezt a vezérműházas hallgatózást leírod légyszi mégegyszer, mert nem teljesen értem a módját -
rob210
Topikgazda
válasz Koczó93 #61563 üzenetére
A sárga olajböntő kupak mellett az alu öntvényre ahol a 3 csavar van ráteszel egy csavarhúzót, ráteszed a füled.
Hang alapján pedig meg tudod ítélni, hogy szépen morog, vagy zakatol csörög akármi.
Egyébként a motortartó bakok is gyengék.
Ha megrángatod a motort és nagyon lötyög azt is kalkuláld be 20ezres tétel 3 db van.
De a váltóét nem szoktam cserélni az az esetek 90% ban nem megy tönkre.Renault power
-
Nemo1001
aktív tag
ezeket az alkatrészeket keresek akinek van jelezze felém köszönöm
ezeket a hibákat dobta nekem ki segitene valaki a megoldásában?
renault megane 2 1.9 dci a dashboardon ezt irja ki Engine Overheating a vizhőfökkal pedig minden rendben van a mutató szerint nem melegszik fel a viz 90c gondolom valami szenzor hiba lesz de melyik? -
#47205632
törölt tag
válasz rob210 #61570 üzenetére
Egy 1.4-es motornál elgondolkoznék a cserén 1.6-ra, ha már ennyi pénzt rá kéne költeni akkor legyen valami értelme is. De 1.6-ost azt érdemesebb megcsináltatni akkor.
Nem mintha túl gyakori lenne ez a fajta hiba, mert eddig konkrétan említve se volt, pedig itt vagyok a topikban háromnegyed éve. Persze az a kicsi réteg akinél bejön az rákölti 10 évnyi apró hiba árát egyszerre a kocsira az kétségtelen. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ez a IJS az ábra szerint egy elég feltörekvő spanyol alkatrészgyártó, vajon milyen minőséget gyárthat?
Csak, mert elég nagy a differencia egy corteco és IJS ékszíjtárcsa között. 50 ezer vs 17-18 ezer, sőt 16 ezerért is van itt
Bár én mindenből a legjobbat szoktam venni, de azért itt már elég jelentős a különbség.IJS
----------------------------Adjunk a drága üzemanyagnak, mi?! Megint hova a retkes ...izémbe emelik már, lassan 500 lesz a premium dízel...
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz rob210 #61572 üzenetére
Gondolom, mivel nincs a vezérműszíj készletben ez a bordáskerék, így nem sokan foglalkoznak a cseréjével (úgy egyébként nem hallottam volna más típusokkal kapcsolatban, hogy gyárilag ilyen félresikerült lenne a konstrukciója).
Jól értem egyébként, hogy az a bordáskerék tud bűnös lenni, ami a főtengelyen van? -
mdav88
senior tag
válasz BigBlackDog #61574 üzenetére
Holnap elmegyek megnezni ezt:
[link]Februarban kerult hozzajuk elso tulajtol, renault szalonbol, Gyorbol.
Volt vezerles, olajcsere akkor, fektarcsak, betetek is. Ceges auto erkezese miatt valnak meg tole.Mire erdemes figyelni?
-
rob210
Topikgazda
válasz BigBlackDog #61574 üzenetére
Nem ez a két vezérműtengelyen van, ha a főtengelyen lenne felül halgatózhatna mindenki
Renault power
-
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #47205632 #61576 üzenetére
Volt valami különösebb oka, hogy ilyen használatra nem a V6-ot választottad?
Milyen V6? Ezt nem értem...
Egyébként meg Németeknél én kinyomom a szemét mindig, ahol nincs korlátozás.
Vagy úgy érted, hogy eleve azt kellett volna vennem 2009-ben? Ez a nissan féle 2.0dci motor az egyik legjobb a világon, nem tudom, hogy csinálták, hogy tervezték meg ilyen jól, de brutális tartalékai vannak ott eldugva a háttérben, csak ugye elő kell csalogatni, ahhoz meg "agyátmosás" kell.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #47205632 #61587 üzenetére
Jah, értem. Nos, amikor megvettem, akkor egyáltalán nem volt olyan a képben, hogy valamikor ebbe az autóba nagyon sok autópálya km kerül. Csak tetszett formája, és főleg az, hogy alig volt látható ilyen az utakon, manapság pedig egyre többet látni belőle. Nyilván, kintről behozott és leharcolt típusok a legtöbb, visszaállított kilométerórákkal.
Az ATC tuning és ezért lett megcsináltatva, lényegében azért vittem oda, mert nagyon untam, hogy 2 ezer felett indult meg igazán, ez a 131 lovas változat. Rátették mérőpadra, erre 157 lóerőt nyomott ki lazán. Mondta is a srác, hogy több papíron lévő 131 lovas került már hozzájuk, de ezek alapból mindig többet teljesítettek, mint a papíron tényleg 150 lovasok és csak maga reranult tudhatja, hogy miért van ez így, hiszen a 96 és 110kW 2.dci motorok közt a legapróbb biszbasz is megegyezik, vagyis kottára ugyanaz.Ekkor mondta, ha akarom felhúzhatják a motort 200 lórerő főlé is és higgyem el, ha mindig megkapja időben a szükséges olaj, üzemanyagszűrő és légszűrő cseréket, ez meg sem kottyan neki, mert egy rakás Navara-t (ha jól emlékszem) tuningoltak már, amiben ugyanez a motorok vannak. Kis gondolkodás, oké akkor nyomjuk meg a lóerőt, szétszedték, na akkor már megbántam az egészet. Konkrétan csak a motor nem lett kiszedve a helyéről.
Azt mondta a srác, hogy 250 főlé tudná húzni, de azt nem ajánlja, mert akkor már egy rakás átalakítás is kellene. 223-ig viszont és 470 nm meg simán bírni fogja gyári alakatrészekkel és menni fog mint a vadállat, meg kevesebbet is eszik majd a megszokottnál. És igaza lett. 3 éve ezen én semmit nem csináltam, csak a futómű, de hát azt mindenki tudja milyen. Nem erre az utakra való, főleg a lagesz hármasé nem.Viszont akármennyire csendes az enyém dízel létére, már nagyon unom ezt a hangot...
-
Gaaabeeesz
aktív tag
-
Benir8
senior tag
Sziasztok!
Valaki cserélt már középső és hátsó kipufogót? Itt ajánlottak szerint Walker középső kipufogónak nincsen akasztója, csak a Polmo-hoz. Mostani gyárihoz ugyanazaz a Polmo kipufogó formája van, csak nálam az akasztó régen le lett törve. Nem tudom, hogy ha Walker-t teszek fel akkor csak kell valamivel akasztani rajta. Ötlet?
Renault Megane 1.6 Chic 1999 K4MA702
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Linux - haladóknak
- bitpork: Balatoni autós tali 2024
- Robot fűnyírók
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- Házimozi haladó szinten
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- További aktív témák...