-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #62649 üzenetére
Jó akkor azt kell cserélnem. Szóval ez akkor nem csinál semmi mást, csak kapcsolgatja a hűtőventit?
És ezt kell vennem? [link]
És miért kapcsol már a lírás szerint 77 fokon? Azt tudom, hogy két fokozatú a ventilátor, de 77 foknál még a termosztát se nyitott ki.2002-es, nem tudom milyen felszereltség, hova van írva? A ventiből ami kijön két vezeték az eltűnik egy műanyag kábelcsatornában, nem tudom követni hova megy. Ez ami kijön máshol ugyanolyan vezetékkel, ez valami kütyü lehet a radiátor és a hátsó műanyag takarólemez között, ez nem egy előtét ellenállás?
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #62646 üzenetére
Én nem tudom, de valami xar a hangja az autónak, ahhoz képest, hogy milyen volt.
-------------Más:
Ráadásul én ilyet a büdös életben nem láttam, szóval mi ez a check anti pollution system?
Pályán 130 körül léptem a gázra, amikor az arcomba nyomta. Mivel a diag-ot eladtam, csak elm kütyüm van, ott a car scanner P0409 hibakódot írt. Ezt pályán félreállva nem tudtam törölni, de hazaérve igen, vagy el is tűnt volna ezt nem tudom, de azóta nincs, szóval EGR hibát ír erre a kódra.
Most nincs semmi, megy mint a barom, talán amíg a hiba kint volt nem úgy ment, de lehet csak bebeszéltem magamnak, de furcsa az egész....
A motorhang meg már nem tudom mi a normális, pontosan 1500-2000 között van ez az érdesebb hang, mintha nem lenne kenés, pedig ugye van, nem is tudom jellemezni...Szóval a hang miatt meg egyszerűen nincs kedvem beleülni sem, egyelőre idő hiányában nem tudom elvinni sehova diagra, addig is van valakinek valami ötlet? Mit tudok én ellenőrizni addig?[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #62657 üzenetére
Megnéztem ma, de én így laikus szemmel xart se látok. Az erősebb hang is főleg ahideg motorból jön.
De ettől függetlenül, szerintem én valami rettenet gány üzemanyagot tankoltam legutóbb a mol-on.
Reggeli indítás, autó direkt kint áll, 1-2 fok, pöcc-röff ahogy mindig is, de az egész hangos, ahogy jár.
Elmentem venni injektor tisztítót, vynn"s 3 deci, utána omw, igen omw, előtte beleönt majd tankol sima dízel...
Pályára ki, de érzem, hogy nincs az a gyomros gyorsulás, vagy már bebeszélem magamnak, mindenesetre az autó megy, de 200 körül a szélzaj miatt motorhang sincs. Visszaveszek 3000 ezres fordulatra, de ilyenkor még még mindig 170 körül megyek.
Természetesen üzemi hőmérsékleten, meg ahogy az olaj is jobb lesz, az autó is tűrhető állapotba kerül.
Jah, azt nem írtam, hogy most a gyárilag ajánlott elf sxr-t 5w40 került bele, mert minek xado, ha nem járok vele.
Hát eltudom képzelni azt is, hogy az elf már hidegben is ennyivel ganébb. Vettem vele verylube turbo-t Egyelőre nem érzem a hatását. Vagy vegyek 1 liternyit még?
Kb 80km után mintha lenne valami változás pozitív irányba, néha nagyon megtud lódulni, de amikor várom, akkor meg nem olyan, ettől függetlenül csak km órából érzem és látom, hogy nagyon megindult mégis.
Áááá én már nem értek semmit, de azt tudom és biztosan, hogy városban, itthoni üzemanyagokkal gyilok ennek a motornak és havi 400-500km autópálya sem elég.
A premiumnak nevezett, hazudott itthoni ganék, főleg mol, ami eddig tetszett neki, ott valami nagyon nem stimmel mostanában.
Ha lesz időm majd, ami nagyon nincs, természetesen megy majd diagra valahova... Bár, mint írtam az injektor tisztító és a sima dízel, ha már csak az lesz benne, majd kiderül mit alkotnak, eddig ha pici is, de van valami változás, ahogy írtam és ez nem placebo, mert én aztán mindent hallok, memorizálok. -
rob210
Topikgazda
Az EGR talán még nincs agyon kormolva és égve azzal a gyantás szutyokkal amivel be tud sülni.
Lehet, hogy az injektor tisztító megteszi majd a hatását, de ennek ellenére én azért lekapnám és kitisztítanám, mert ezt otthon te is meg tudod csinálni.
Semmi speciális cucc nem kell hozzá, az EGR tisztítón kívül.
Az 5w40es sxr-t meg sosem tartottam jó olajnak én se.
Én mindenkinek FE5W30at rakok ha DPF es, ha nem.
Sokkal jobb olaj és 2ezer forint a különbség.Renault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #62660 üzenetére
Az egyetlen gondom ezzel, hogy egyelőre nincs annyi hely garázsban, hogy ennek most nekiálljak, 0 fokba meg biztos nem állok neki szerelgetni. Másik olajhoz is kellene a garázs...
Azt viszont elfelejtettem írni, hogy bármilyen durva gyorsításra és most bőven volt ilyen, semmi hiba nem jött.
Persze ez nem jelent semmit.
Egyébként hányszor kellene még venni és az injektor tisztító használni?
Kár, hogy most nem 20 fok körül van, lekapnám azt az egr-t, ma ráérnék erre... -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Savanya #62664 üzenetére
Én már nem tudom, de az biztos, hogy csattog rendesen, ahogy írod is, főleg most hidegben, ha meg 1500 fölé nyomom menet közben, akkor jön az az érdes hang (is), míg be nem melegszik, de akkor sem tűnik el teljesen.
Liqui moly 4400-zat, vagy motul-t fogok majd belerakni, azokat is imádta, vagy amit Robi mondott, az FE-t.
Az előbbi kettőből van 2-2 literem bontatlanul, tehát még 5 liter kell hozzá, csak emiatt xado-ra most nem áldozok 35 ezer körül... -
Steven
addikt
A 2 literes benzines meganba 2 is inkább az 5w30 a javalott Rob?
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
És akkor télre melyik olaj lenne a legjobb a lageszba, függetlenül a gyári ajánlásoktól?
Kérdezem ezt úgy, hogy ugye már nem pályázok vele, 1 hónapban, talán 1000km pálya és város ha kerül bele havonta, vagy annyi sem.
Az biztos, ez a 2.0dci pályára való a leginkább, ezek után biztosan mondom, hogy bármi hiba csak amiatt van/lehet, mert koszos városi autózgatás és az itthoni üzemanyag gyilok neki sajnos. -
Newlachka
őstag
-
Plero
tag
Espace IV-ben meddig gyártották a 3.0 dCi motort?
"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
-
Mágus2
Közösségépítő
-
forceberg
veterán
válasz Mágus2 #62680 üzenetére
Te honnan veszed?
Arra gondoltam én is, így múltkor a Lukoil Extra mellé ment 1,5x dózis Spuri, mintha javított volna a helyzeten.
Néha már-már kezdek hinni Farkas Kálmánnak(a Spuri fejlesztője), hogy "az az adalék van benne, amit te magad töltesz bele"
Lehet benne valami, hogy sima gázolaj + saját adalék.
A M2-vel így jártam-járok évek óta, de a Lagunába a DPF miatt inkább prémiumokat tankolok, aztán lehet, hogy itt is átállás lesz.De a 15 éves Delphik miért nem csörögnek annyira?
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #62682 üzenetére
Hát lehet benne valami, hogy ezek a (néhány) összekotyvasztott magyar premiumok nem tetszenek ezeknek a dízeleknek... Végül is rajtuk kívül senki nem tudja mitől premium, miket tesznek hozzá etc...
Sima omw meg az injektor cleaner már hozott egy apró javulást, nem olyan rég mentem vele és már beindításkor nem volt az nagyon idegesítő dízel csattogás, tehát egy kicsit tompult, pedig délelőtt óta jéghideggé hűlt a motor ebben az 1-2 fokban...
Javítson ki valaki, ha tévedek, de ha mindig más a minőség, nevezzük így, az elektronikának folyton utána kell állítani, emiatt lehet hangos, meg idegesítő hangja a motornak, vagy ha szerencséd van és nagyon frankó a minőség, akkor hamar elcsendesül.... Külföldön én mindig sima omw-t dízelt tankoltam, mégis száguldott tőle és kussban is volt.[ Szerkesztve ]
-
rsf
senior tag
Gyengélkedik az akkum.. Muszály vennem egyet. M3 bírt 4 évet.
Gyarilag 60Ah vam benne úgy nézem beférne egy 70Ah is.
De nem vagyok biztos benne.
Mert olyan 280 mm mértem a 70-es akku meg 278mm széles a katalógus szerint.
Valaki rakott már bele 70Ah-s akkut?
Banner lesz az biztos.
Vagy 60-as AGM
Vagy 70-es EFM
Muszály mert start-stoppos az auto.
Köszi.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz norbert1998 #62694 üzenetére
Az akumlátor kapacitása és töltése egyenesen arányos. Nem véletlen mondják azt a sok hozzáértőnek amikor generátort cserél, hogy 210 vagy 250 A-es kell. Meg még sokminden mást. Volt már olyan aki az 1.2es twingó generátort berakta a meganeba, (1.6) hogy hú csak 8ezer volt és milyen jó állapotú, két hét múlva meg csodálkozott, hogy nem indul a kocsi mi a baja?
A generátor üzemi állapotban nem csak az aksi töltését végzi és itt van a buktató.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #62695 üzenetére
Bullshit a némileg nagyobb aksi problémája. Az aksiba annyi energiát kell visszatölteni, amennyit az indítózáskor + motor járatása nélkül kivettünk belőle.
A kis, vagy gyengélkedő generátor az gond, ha a fogyasztók ellátása mellett nem marad ereje az aksi indítás utáni visszatöltésére. Így az aksi szépen lemerül.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
válasz forceberg #62697 üzenetére
A némileg nagyobb az rendben van. Ebben igazad van a gyártók is ráhagyással dolgoznak.
De amikor valaki egy 45Ah aksi helyett beszuszmákol egy 70Ah at akkor hidd el, hogy lesz ott baj. Tapasztalatból mondom.
Igaz itt ő "csak" 10Ah val tér el ami még belefér a tűréshatárba, csak nagyobbat ne akarjon.
Nekem is 55 Ah-van bent ez még pont jó a 60ast már nem látná el a generátor és beférni is nehezen férne be, de ez más kérdés.
Nem kell elfogadni amit rok és tévedhetek is, de konkrétan az idei évben két ilyen autóval találkoztam ahol gond volt.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos cigaretta 🔞
- ASUS routerek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Segítsetek leszokni a dohányzásról!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Windows 11
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Trollok komolyan
- További aktív témák...