-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
forceberg
veterán
Akkor már inkább egy Fuchs-ot próbálnék ki.
Bár nem neked való, de igazán kipróbálhatnád a Full Tech FE-t.
Neked 5W40 az előírás, de a Full Tech FE Limo párját(TopTec 4400), ha minden igaz próbáltad már.
Csak azért, mert van itthon egy kanna FE, de gondolkodom, hogy veszek helyette egy Motul Specific0720-at.
+ még Ungawától várom az RN0720-as Xadoról a véleményt, miután kész a gépe.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rayoliviero
veterán
Barátnőm Megane 3-as autójában (2012-es évjárat, 1,5 dci) 6 egységből kettőt jelez az olajszintre. Rá kellene töltenünk, de fogalmam sincs milyet vegyünk bele. Mivel nemrég vette használtan az autót, így még azt se tudjuk, hogy milyen viszkozitású lehetett benne. Olajcsere az 7000 km-re ezelőtt volt, mondták a Renault szervizben, a gépben nézték.
Milyet olajat vegyünk bele utántölteni?
-
forceberg
veterán
válasz rayoliviero #62755 üzenetére
Csere azonnal Elf Full Tech FE 5W30-ra.
De a szintet vízszintes terepen állva nézzétek meg a pálcával is!http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Benir8
senior tag
Tegnap beszereltem 3db új Birth(bárdiból) gyártmányú motortartó gumibakot. Hát ezzel sokkal jobban rázza alapjáraton és gázadáskor is a kasznit, mint előtte gyárilag, már az ülésnél is érzem.
Előtte is most is ahogy próbálom mozgatni a motort meg se moccant, hogy lehetséges?
Rob szerinted kifogtam rosszakat? -
rob210
Topikgazda
válasz rayoliviero #62755 üzenetére
Nem töltögetünk, mert olyan emulziót gyártasz vele, hogy hamar motor generál lesz.
Ahogy megkaptad a választ teljes csere!
Dpfes autónál ne kísérletezz, mert az olajcsere lényegesen olcsóbb, mint a kár ami keletkezik a kenés hiánya miatt!Renault power
-
válasz norbert1998 #62728 üzenetére
No, itt egy gyors szösszenet: [link]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz Benir8 #62761 üzenetére
Értékek?
Könyvből?
Nem értem nem lenne szabad ezt csinálnia.
A hidrósat vagy a tömör gumit vetted?
Mert birthből a nagy motortartóból a vezérlésnél létezik tömör gumi, na az a belépő szint azt nem szabad megvenni. De az gyanúsan olcsó is!
Remélem nem ebbe a hibába nyúltál bele.Renault power
-
őstag
sziasztok!
haverom szeretne venni egy 1.6-os, 2011-es benzines megane coupet
első tulajos, 100e km
van valami különösebb nyűgje, amire érdemes odafigyelni?
régen volt benzines renault-m, gyújtótrafó gondom volt néha, más nagyon komoly nem[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Benir8
senior tag
válasz rob210 #62766 üzenetére
Így van, mind a 3-at cseréltem. Első sorban az volt a célom, hogy az olajtekenő tömítést cseréljem le, így ezzel nagyon magasra meg kellett emelni a motort. Mikor ezzel végeztem, akkor könnyen kicserélhetem a bakokat, szépen meg is csináltam. Ma készre összeraktam az egészet, mentem is próba körre és ez lett az eredménye az új bakkal, régivel nem csinált ilyet, nem is voltak szakadtak csak látszik rajta, hogy kopott már.
Holnap megnézem újra az egészet. Nagyon nem akarom vissza tenni a gyárit, mert ezzel megint elmegy 2 napra szenvedéssel.[ Szerkesztve ]
-
rayoliviero
veterán
válasz rob210 #62760 üzenetére
Erre a rátöltésre minden szerelő mást mond.
Egy Aurisnál ugyanez volt, ott a Honda szerelő ismerősöm azt mondta, hogy mivel más viszkozitású olaj lett rátöltve, így le kell cserélni az egész olajat. A Bosch szervizben azt mondták, hogy le ne cseréljük, semmi baja nem lesz. Nem cseréltük, úgy mentünk vele vagy 15 000 km-t, nem történt semmi.Itt ennél a Renaultnál a Renault szervizben mondták, hogy csak rá kell tölteni, megnézte a számítógépben, hogy 7000 km-re ezelőtt volt cserélve. Csak már nem emlékszem, hogy milyen márkát és típust mondott, hogy vegyünk bele, azért kérdeztem itt. Öcsém szervizvezető, ő is azt mondta, hogy le ne cseréljük emiatt.
Gondolom, hogy a Renaultnál tudják, hogy milyen lett beletöltve, ha benne van a gépben, hogy 7000 km-re ezelőtt lett cserélve, akkor az olaj típusa is ott kell legyen, bemegyek és megkérdezem.
[ Szerkesztve ]
-
LamerGyuri
senior tag
válasz rayoliviero #62771 üzenetére
Ha ennyire jobban tudod, hogy mit kell vele tenni, mert az ismerősöd és az Öcséd "azt mondta", egész pontosan milyen választ vártál?
Egy kanna olajon és egy olajszűrőn gizdázol egész pontosan. Egy 6 éves autó ennyit nem érdemel meg? Főleg, hogy előélete ismeretlen. A szervizes bejegyzések legtöbbjét meg ismerjük már...
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz #89309696 #62770 üzenetére
Én fluencet vennék a sedansága miatt
De ezt már sokszor leírtam itt.Más:
Ma sikerült kiszenvedni az egyik oldalt végre készre szereltem a IIes meganon.
Kiderült mi volt a baj, az okos szerelő aki előttem cserélte a lengéscsillapítót, nem zsírt tett a csavarra, hanem menetrögzítőt, de nem is keveset, jól nyakonöntötte még a menet nélküli részt is.
Idiota, nem tudok mit mondani.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rayoliviero
veterán
válasz LamerGyuri #62772 üzenetére
A Bosch szervizben mondták, plusz az öcsém, aki szervizvezető (nem 1,5 milliós kocsikat visznek oda) és a Renault szervizben is most azt mondták, hogy csak rá kell tölteni. Én nem mondtam, hogy jobban tudom, én nem vagyok autószerelő. Azt tudom leírni, amit mondtak nekem is.
Hogy érted, hogy a szervizes bejegyzések nagy részét ismerjük már? Renault szervizben meghamisítják a szervizes bejegyzést vagy mit akarsz ezzel mondani?
Itt a Prohardveren a legtöbben azt írják, ha használt autót veszünk, akkor rögtön olajcsere, még akkor is ha számla van. Úgy értik, hogy biztos hamis a számla az olajcseréről?
Ilyenkor érzem azt, hogy egyes emberek túlparázzák a dolgot. Biztos voltak negatív élményeik és azért.
-
forceberg
veterán
válasz rayoliviero #62777 üzenetére
Ha már ott voltál a Rönóban, miért nem töltettél velük rá?
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
LamerGyuri
senior tag
válasz rayoliviero #62777 üzenetére
Nézd; a te (ti) autótok. Én egy 10-es tekertem bele egy év alatt, de nekem nem hiányzott az olajból semmi cserénél. Nálad 7 ezer alatt elment a nívó fele? Szerintem ez annyira nem jó.
Persze, a szervizben beírták, hogy cserélték. Cserélték? Mire? Tényleg arra? Felismered szagról-színről az olajakat?
Nem akarok senkire semmit mondani, de a nálam keresztben a helyére tunkolt pollenszűrő, és az állítólag fél éve cserélt, viseltes külsejű olajszűrő után azt hiszem el, amit én cserélek, vagy látom, hogy cserélik-cserélték egy újra. (Használtan került hozzám a drága.)"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
rob210
Topikgazda
válasz rayoliviero #62777 üzenetére
Kérlek a bosch szervízt ne emlegesd, mert mindig elkap a gyilkolhatnék, ha csak a nevüket említi valaki.
Troger banda volt abban a kettőben amivel van tapasztalatom. (Az összeset nyilván nem ismerem)
Konkrétan én egy 10ezer forintos tételen nem spórolnék.
Pedig az én autóm 18 éves, de szeretem rendben tudni.
Igaz nekem nem kell rátöltenem az olajra két csere között, mert nem eszi meg a nívó jelölését 7000 kilométer alatt.
Magyarán ki tudja mikor és milyen olaj volt abba cserélve.
Nem bántani akarlak ez mind tapasztalat.
Tudod amikor a renault szervízből jönnek hozzám az emberek, hogy ez se meg ez se meg ez se lett megcsinálva........
Engedtem már le 35kmes olajat úgy nagyszervíz után, hogy pakura volt.
Vagy inkább zsír nem olaj.
Szakszervízben 5 év a garancia, azalatt jó ha kétszer kicserélik az olajat. Nem viccelek, nem cserélik le!
90ezret futott autóról levettem. A szelepfedelet és majdnem belehánytam, mert már csak az hiányzott onnan.
1.2es 75le twingó volt, szegény miután kitakarítottam olyan hangja lett, mint egy svájci órának.
3 napig takarítottam a motort. 30 liter mosót és 2 teljes ciklus olajat járattam át rajta. Annak volt költsége, de legalább megmenekült a motor.
Na ennyit arról ki mit mond....Tényleg nem bántani akartalak, csak ha kérdezel és kapsz rá választ azt nem véletlen kapod.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
forceberg
veterán
-
rob210
Topikgazda
válasz forceberg #62782 üzenetére
Azt se felejtsd el, hogy a szervoz nem bolti áron adja az olajat. Magyarán zsebre megmarad elég sok minden.
Felkerül egy két olyan dolog a szánlára amit a tulaj úgy se tud leellenőrizni, csak ha mondják neki, hogy ez kuka akkor jelzi, dehát az cserélve lett itt van a számlán.
Én meg megmutatom a gyártási dátumát az alkatrésznek és akkor jön a megsemmisülés "engem átb..ztak".
Ejj de sok ilyet tudnék mesélni, hagyjuk is.Renault power
-
őstag
válasz rob210 #62783 üzenetére
ez a legtrógerebb dolog amit csinálni lehet egy autóval
ellopni szaros 5 liter olajat, amit megvehetne a bárdinál 8-10 ezer ft-ért, és okoz vele adott esetben milliós kárt
az iylennek a fejét kéne a fáradtolajba mártogatnia vasúti sorompó akksi tolvajokhoz tudnám hasonlítani (hálistenek az a fajta lopás már megszűnt)
cryptot minden termékemért elfogadom
-
rayoliviero
veterán
válasz rob210 #62781 üzenetére
Itt Debrecenben két Bosch szervizről tudok, az egyik felejtős, a másik korrekt.
Nagyon jó, ha szakszervizben ilyeneket megtesznek.Azt én sem értem, hogy miért van a min és max között félúton. Vagy keveset töltöttek bele olajcserekor (találkoztam már ilyennel többször), vagy régen volt cserélve, ahogy írod, vagy eszi. Én bíztam benne, hogy ilyen nincs, hogy papíron ki van cserélve, valójában pedig mégsem.
Itt egy olajcsere miatt lehúznak vagy 25 kampóval minimum, de inkább több. Barátnőmnek kb. mondhatom, hogy cseréltessük ki, annyit mond rá, hogy 7000-el ezelőtt volt, minek, elég rátölteni, ő fölöslegesen erre nem költ.
Ez a tízezer amúgy, hogy jön ki?
-
rob210
Topikgazda
válasz rayoliviero #62785 üzenetére
8000 a drágábbik olaj 1200 a purflux szűrő.
Nálam az olajcsere 3e.
Kicsit alálőttemRenault power
-
Cane
őstag
Üdv!
Espace IV-hez kellene kerékőr, emiatt meg tudná valaki mondani milyen a csavarátmérő, hossz, milyen kókuszos kellene?
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
Xantomas
őstag
válasz rayoliviero #62785 üzenetére
Ez ilyen női dolog lehet, ha autó karbantartásról van szó, akkor egyből élnek a vétójogukkal. Ilyenkor elő kell venni a kis excel táblát, hogy ennyi meg ennyi lesz a javítás, ha ez kimarad, az egyik egy cipő, vagy ne adj Isten éttermi vacsi ára, a másik az áhított nyaralásé. Döntse el, melyikre nincs szükség.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #62751 üzenetére
+ még Ungawától várom az RN0720-as Xadoról a véleményt, miután kész a gépe.
Milyen, melyik olajat használja?
És mi van a gépével?Én 1 órája rendeltem meg Xado 2x4 liter luxury drive, + VitaFlush+ szűrő, pp-on kifizettem rögtön, ugrott 35000 valamennyi...Pipa vagyok magamra, hogy feleslegesen dobtam ki pénzt az elf-re, plusz így a két flaska verylubeturbo is megy a levesbe, na meg szűrő, kb 20k mínusz... Plusz ezt az olajat mintha csipegetné is, valami nagyon nem kóser ezzel az sxr-rel...
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #62790 üzenetére
Arra én is kíváncsi vagyok, csak azt nem tudom, hogy mikor fogom tudni tesztelni?
Szerinted mennyi kedvem van átülni a csendből és a vadi újból a főleg hidegindításkor csattogó, zörgő , xar utakon hupogó renault-ba? Az egészet azért csinálom, hogy az óra átforduljon végre 600 ezerbe, de az még 5000 km,
Ami így nagyon lassan megy, remélem xado, vif után ég és föld lesz, mert különben nem vagyok saját magam ellensége, hogy ezt hallgassam, imádom az autót a mai napig, de ezek a hangok az őrületbe kergetnek, vagy füldugóval ülök be...kis off:
Azért érdekes látni és megnézni ilyet is. Veyron-ba 21 ezer dolcsi csak az olajcsere, plusz kell bele vagy 20 liter olaj, de ehhez hogy szét kell bontani az autó és hány csavart kell hozzá kitekerni...omg
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #62790 üzenetére
Épp az előbb kaptam ezt az értesítőt, ha délelőtt kihozzák, akkor rászánom magam, hogy beleöntök mindjárt 2, vagy háromszorosát, ahogy Mágus kolléga javasolta, aztán tankolok rá sima dízelt és kimegyek vele pályára.
Délután 2-ig lenne időm rá...Illetve, megpróbálom felhíni őket, hogy minél előbb érjen ide a csomaggal...
[kép][ Szerkesztve ]
-
rayoliviero
veterán
válasz rob210 #62786 üzenetére
Jó áron cseréled. Itt azzal kezdik a legtöbben, hogy hozott olajjal nem cserél és kedvére rendel, ami neki tetszik. A másik cseréli, de jó magas árat mond, mivel nem nála vesszük az olajat. Nézni nem engedi egyik sem. Így megy Debrecenben. Ezért mondtam, hogy az itteni egyik Bosch korrekt, a többihez képest mindenképp, akiket próbáltam.
-
LamerGyuri
senior tag
MPL? Ugyan már. Rajta volt a telefonszám a csomagon, b@..ott felhívni, mehettem ma a postára a cuccért. Volt rá példa, hogy úgy leértesített, hogy otthon seggeltem egész nap.
A többi futárcégnek első dolga, hogy felhív, "Te, figy, mindjárt ott vagyok". Aztán ha mégsem otthon ér, bármelyik futárral meg tudtam eddig dumálni, hogy vagy levadásztam a városban valahol, vagy visszahozta másnap.[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz LamerGyuri #62797 üzenetére
Nekem MPL még nem volt gondom, ha megkaptam az értesítőt, hogy az a kézbesítőnél van, akkor ki is hozták.
Hát, eddig még nem , szóval majd a párom átveszi, mert kettő után nekem le kell lépnem. De már a Kauffer is írt, hogy a csomag össze van készítve és eddig mindig úgy volt, hogy délután zárás előtt kapok egy mailt, hogy átadták a futárnak, jelen esetben a spinter-t szoktam ott választani.
Azok néha felhívnak, néha nem, de gondom még nem volt velük. -
rayoliviero
veterán
válasz rob210 #62786 üzenetére
A Totalcaron is azt írják, hogy utána lehet tölteni.
Az viszont továbbra sem igaz, hogy nem lenne szabad keverni az olajokat vagy a viszkozitásokat. Mindaddig míg mindkét olaj specifikációja és viszkozitása megfelel az adott autónak, addig egész nyugodtan keverhetők az olajok. A mai modern motorolajok semmi olyasmit nem tartalmaznak, ami ennek akadálya lenne. Minden ezzel ellentétes állítás vagy marketing célokat szolgál, vagy műszaki tudatlanságból fakad. Elképzelhető, hogy létezik valahol a világon olyan, nem átlag fogyasztóknak szánt, speciális olaj, amire ez nem igaz, de az ilyen nagyon kivételes eseteket eltekintve nincs ilyen probléma.
Ezt a motor generált tapasztaltad vagy miből gondolod, hogy az utántöltésnek az a vége?
Új hozzászólás Aktív témák
- GTA VI
- Milyen NAS-t vegyek?
- Alkoholista nevelde
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Jövedelem
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban