-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz norbert1998 #62945 üzenetére
milyen motorral van?
mert ha a fostalicska 1.2-essel akkor inkább az lehet a gondcryptot minden termékemért elfogadom
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Mágus2 #62950 üzenetére
kívülről nem látszi,, csak ha szétveszed.
Akkor hülyeségre gondoltam elsőre, hogy ez kívülről is látható.
Egyébként itt mennyire normális, hogy van olaj? Az autó egyébként megy, de most tényleg éreztem néha, hogy, nincs az a löket, bár ez lehet üzemanyag is, viszont ettől függetlenül a km mutató meg mintha gyorsabban kúszott volna 130 tól felfelé, csak nem seggberúgás szerűen tette, hanem elindult tök gyorsan. Na mindegy, nem tudom leírni, lényegében ugyanolyan gyorsan elérte az a sebességet, csak nem volt a löket érzés. Ezt pont tegnap éreztem, előtte nap meg volt löket minden gázadásra.
Hogy tegnap pont ezt próbálgattam, hogy van löket, nincs löket, és eddig megúsztam, belementem a trafibba ez már tuti, 170 valamennyivel. :/ Hacsak nem volt olyan szerencsém, hogy épp készülődtek és még nem ment.
De a hosszú egyenesben ott állt a lesötétített ablakú merci. Elől senki nem ült. Direkt odanéztem, már 130 alá fékezve, ami gondolnom már rég késő volt.Előre is köszi az infókat.
Egyelőre dialogys-ban nem találom ezt a xart, de valahol biztos ott lesz, jól eldugták. -
Robi81
tag
Sziasztok
Megane 2-n kormánykapcsolót kellene cserélnem. Ezt otthon eltudom végezni vagy kell hozzá valami specialis szerszám? A legzsak atvezető miatt kérdezem. Mert gondolom nem mindeggy a hézag illetve a meghuzási nyomaték. -
#89309696
törölt tag
Normális ha van olaj, mivel te világ életében drága olajat meg adalékot adtál neki így lehet, hogy nem volt, de amúgy normális. Viszont idővel mindenképp lesz, mert örökké nem megy semmi. Lassan 600 ezerrel más autók a második turbót eszik meg. Aztán lehet csak az Elf folyt ki, a Xado nem fog. Ezt így nem lehet megmondani.
MILF korban van az autó. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gixxergabi #62958 üzenetére
Aha. Ok így már tiszta.
------------
PUBOS kolléga utána olvastam, de akkor majd írd meg, hogy oldotta meg. Köszi-------
Fehér Farkas... Ahh ez már nagyon durva. -
pubos
tag
Mivel tényleg nem beszerezhető legalábbis ebben az országban nem....
Ki lett szedve a régi le lett mérve és helyette o gyűrű ment bele.Először sima gyűrűvel próbáltam mert az nem drága (70ft) mikor meglett a megfelelő méret akkor arra méretre rendeltünk viton O gyűrűt.Hő és nyomásálló kell.ez kb 800-900Ft volt,már nem emlékszem.Sokkal passzentosban ment rá mint a gyári tömítéssel de azóta tökéletes.
Ez a régi.Másik oldalt meg zöld színű meg nagyobb azt hiszem. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
Aha, köszi.
Na közben megtaláltam a pontos típust, kódszámát.
Üzemanyagellátás/ Légszűrő csővezetékei, ebben na szekcióban.
Mondjuk tuti, hogy ezt sem lehet itthon kapni külön csak úgy webshop-ban, de még külföldön sem elérhető.
A száma: 7701068601 [link]
Egyébként a dialogys 6800ft körüli árat dob rá, ha már van külön ár, elképzelhető, hogy még kapni is lehet a renault-nál...
Mondjuk azóta biztos emelkedtek az árak, mert a csőre "CSAK" 68 ezret ír![ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz norbert1998 #62962 üzenetére
oké, csak arra akartam rávilágítani, hogy ez is lehet az ok!
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Yoshida
aktív tag
válasz kisninja #59934 üzenetére
Tegnap nekem is kijött egy "check emissions" felirat, leállítás után is megmaradt. Hétvégén mentünk vele 250km-t két részletben, akkor még nem volt ez.
Van erre valami általános megoldás, vagy hibakód olvasás kell megint? (Mégane 2 GT ph2 1.6 16V)
Visszaolvasva nem nagyon láttam egyértelmű megoldást
-
kisninja
őstag
válasz Yoshida #62968 üzenetére
Nem dadogott semmi torpanás ? Sok minden lehet, nekem a laza holtponti jeladó egy sor olyan hibát generált ami fals. (emsisson, gyújtáskimaradás) Miközben semmi baja nem volt se a gyújtásnak se az emissziónak.
Szerintem kontakt hiba lesz, de diaggal közelebb lenne az ember. (meglesném a csatlakozókat -holtponti jeladó, -lambda szonda kábele)
Nekem azóta eltűnt. (mód) Azóta csak tankolom és tankolom és tankolom[ Szerkesztve ]
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
Nordik
őstag
A hétvégén kicsereltem a szolenoid szelepet, igaz nem gyári, aliexpressrol rendelt de meglepően jó minőségű.
Ugye volt alapjáraton enyhe rangatozas, ez sajnos nem múlt el teljesen, már fogalmam sincs mi lehet. Hidegen torpanas javult, majdhogynem teljesen megszűnt.
Illetve amit észrevettem, hogy mintha jobban gyorsulna az autó, sokkal dinamikusabb lett. Ez lehet az új szelep miatt? A régi nem bírta tartani a nyomást?
Itt egy kép is a szeleprol
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz polonic #62972 üzenetére
1 liter a két csere között nem kiugró olajfogyasztás. Én is szoktam rá tölteni egy keveset, mert szeretem a maximumon tartani a szintet. Nálam 10k km alatt ez kb 3 deci, de ugye az én autóm DPF-es és ott hígul gázolajjal az olaj, szóval az, hogy nem fogy az olaj, nem biztos, hogy jó dolog. Nem fogy, mert gázolaj szivárog bele.
Minden turs pályán kicsit csipegeti, normál haználat mellett meg nem. Nekem ez a tapasztalatom, de nálam pályán a szívóbenzines is csipegetni, és csak pályán.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Gombinyó #62976 üzenetére
Nekem nem szokott fogyni az olaj, de most, hogy itt ott csordogál (amit nyilván meg kell szüntetni), biztosan látható is lesz. Legutóbb, amikor kicseréltem az ELF-re és tényleg erről nem is írtam, milyen meglepetés ért most xado cserekor, de arról igen, hogy 1 éve sikerült eltörnöm a gyári olajszűrű házat, amit aztán ismerős műanyagos megcsinált, nem szép kívülről, de az meg a kutyát sem érdekli, nem akartam, hogy még azzal is menjen az idő, hogy méretre csiszolja és úgy nézzen ki, mint a gyári.
Kovács-nál rendeltem egy ilyet [link], hogy majd azért legyen ott egy frankó? ház is. Nos, ez az utánagyártott szar elsőre még nem is akarta elkapni a menetet, aztán csak sikerült.
Feltűnt, hogy csipegeti az olajat, de hát alig jártam vele, leszedve a pajzsot ért a meglepetés, hogy a k anyja is olajos volt alul mindenhol, a pajzson lévő szivacsot is széjjel marta, az felfogta az egészet. Elsőre nem tudtam, hogy honnan, vagy mitől, azt hittem a teknő, de összemérve a gyárival, a gyári egy picit magasabb is, ráadásul akkor lettem biztos benne, hogy ennek volt baja, mert betekerve, az utángyártott ganénál a piros nyíl mutatja, hogy a gumitömítés után is volt olaj, a gyárinál meg nem. És a tömítés után nem lehet már olaj, függetlenül attól, hogy ott van még egy kis rés, vagy mi, mire teljesen felfekszik becsavaráskor. De egyébként is eszembe jutott, hogy az ÚJ FRANKÓ HÁZ lehet a ludas, ha nekem eddig nem folyt olaj, most meg minden olajos volt.
És pajzs ide, vagy oda, bejut oda rendesen a menetszél, szóval gondolhatod mire letörölgettem mindent, mert még az alsó váltó tartó bak is úszott az olajban.
Na ezért kell hanyagolni az utángyártott (jelen esetben valami spanyol) gané. Mégis honnan veszik a méreteket, ha ennyire nem stimmel?[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz eTrade #62977 üzenetére
Komolyan, az autóval azóta lettek (kisebb) gondok, amióta nyugdíja vonult.
Ha áll, alig megy, vagy csak főleg városban egyszerűen ezek utálják.Az a hülye kijelző is összevissza mutat, se a pálcára, mert az még gázabb konstrukció, se arra nem tudok támaszkodni, egyszer totál tele, utána már kettővel kevesebb, majd eggyel, aztán utána néggyel, megint több és így megy...
Függetlenül attól, hogy az autó egyenesben áll a gyári komputer egy hülye ebből a szempontból...
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Na végigolvastam, de már a felénél éreztem, hogy ez lesz a végkifejlet. Kovácsautó ennyi és nem több.
Sokan védik meg olcsó meg mittudom én, de én eddig amit ott vettek a tulajok szinte mindent kicseréltem fél egy év alatt és ezek közt volt lengőkartól izzón üzemanyag csövön keresztül termosztát, vízpumpa (ezt azért kiemelném) , kipufogó n át minden. hiába olcsók. Ha amit adnak az ........[ Szerkesztve ]
Renault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #62980 üzenetére
Komolyan nem gondoltam, hogy ennyire rossz gyártás lehet valami.
A tömítés meg azért van ott, hogy megakadályozza, hogy az olaj tovább menjen, de mint írtam itt bizony még be és kitekeréskor álló helyzetben is olajos volt a gumi alatt azonnal, akkor nyilván használat közben ott orrán-száján jött az olaj.Egyébként a gyári meg így néz ki, az 1 évvel ezelőtti műanyag hegesztés, gyorsjavítás után és bánom, hogy nem ezt raktam vissza, mert ez még 1 darabban lesz, mikor az autó már darabjaira hullott szét, akármilyen rondán fest.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Közben kiderült, hogy Győrben van ez a tömítés, ami a csőbe kell. 8500.-
Most nem a 8500-ról van szó, mert ez fél tank üzemanyag sincs, de valaki árulja már el, hogy ami Lengyeleknél, kb 1500ft, az itthon mi a retkes.....(tudnám folytatni) kerül 7000ft-tal többe?
Nonszensz ez az ország, szabad rablás törvényesen engedélyezve! -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz molnarpeter #62983 üzenetére
Jah az lesz...
-
_NCT
őstag
Sziasztok!
Rég írtam ide, lenne egy gyors kérdésem, amit egy másik fórumban feszegettem, de érdemi válasz nem érkezett.
Megane 2 kormánymű felújítás mennyibe fájhat? Tegnap kaptam egy ajánlatot, de lefordultam a székről.... A szerviz ahova vittem, továbbküldi a kormánymű javításra szakosodott céghez az alkatrészt... Eddig a szerviz feltárta az esetlegesen pluszban előforduló költségeket... 80.000Ft-nál járok eddig, ami SOS lenne.
Gömbfejek cseréje + kormányösszekötő rúd + munkadíj ~ 80.000Ft. Ez reális??? És ezek csak az SOS dolgok....Ezen kívül első toronycsapágyak, lengőkarok fékek + fékbetét munkadíjjal 130.000Ft.
Ennyire elmentek az árak? Ezen kívül még vezérlést + okoskereket, gyertyákat kellene cserélnem az autóban, szerintem az is lesz egy 100-as, persze erre még nem kaptam árajánlatot.
-
rob210
Topikgazda
A vezérlés drága lesz az 160e az okoskerékkel és szolenoiddal együtt.
A többit rablás áron írtad.
Nem rég csináltam ismerősnek egy ugyan olyan meganet mint a tiéd. 2003 as első lengéscsillapítók , rugók, stabpálcák és hátsó féktárcsa fékbetét, teljes fékfolyadélcsere. Anyagára ennek volt 120-eKormánymű kompletten utángyártott nem felújított 60e.
Ez komplett, tehát benne van minden a gömbfejek az új harangok, minden. A szerelés 20e. Utána egy futómű állítás 7-10e.Viszont ha lengőkart is kell cserélni azt egybe kéne a kormánymű cserével kötni, hogy ne kétszer fizesd a futómű állítást.
Lengőkar készreszerelt 16e / db 10e a munkadíjja.Etc etc. De azért érdemes azt látni, mert sokmindent felírnak ám aminek kutya baja.
Nem az árak, hanem a szervizek szálltak el, mert rájöttek, hogy bármennyit elkérhetnek akkor is lesz munkájukRenault power
-
_NCT
őstag
Na meg is lesz a vége:
80k kormányműves
bal első lengőkar csere munkadíjjal: 36k
kormánygömbfejek cseréje + kormányösszekötők munkadíjjal: 80196ezer lenne a vége..... De ebből szerintem csak a gömbfejeket + kormánymű felújítást fogom kérni, most max ennyi fér bele.... így "csak" 120k lesz.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz molnarpeter #62983 üzenetére
Bocs, nem akarok itt bénázni, vagy hogy helyettem legyen megkeresve, de nekem melyik lenne a legjobb méretben, ha a gyári adat szerint 52x58x5 kell?
Egyáltalán jó helyen járok mostt itt?
Voltam egyébként ennél a cégnél ma. SEAL
Kedvező ár és gyors gyártás néven hirdetik magukat!
Mondom, hogy mi kellene méret meg olaj és hőálló meg kutyafüle etc...
Ilyet szól a csávó 10.600+ áfa jövőhétre. Mondom neki XD, LOL, BULLSHIT, rönyónál ez a cucc gyáriban 8500.- és azok is bekaphatják ezen az áron, akkor ott kell megvenni, oké, de akkor nem kell olyat írni, hogy gyors meg olcsó (bár a kedvező ár elég szubjektív) b...tok meg.[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz rob210 #62991 üzenetére
Az a baj, ha most nem kérem a cserét, akkor is legombolnak legalább 20k-val, mint bevizsgálási költség + postaköltség és még az autó sem lesz kész.
Rob te BP közelében laksz? Nem tudtam hogy szaki vagy, aki ilyenekkel is foglalkozik.
Nem az a gond, hogy költenem kell az autóra, hanem hogy 15.5 éves, és jönni fognak a problémák sorra.... Nem tudom mennyire gazdaságos önteni bele a pénzt... Ezt most megcsináltatom, remélem a telet kihúzza, de lehet tavasszal eladom. Havi kb 5x-6x használom az autót, akkor is inkább kényelmi funkciót tölt be. Nekem ráadásul jégkáros is az autó, a lakk + festék már pattog fel, az egész tele van lukakkal...
A szomorú az, hogy ennyire lehúzzák a szervizek az autóst, már aki a a belvároshoz közel van, nem 1-1.5 órás útra ....
Nekem 6 éve is 120 volt márkaszervizben a kuplungcsere.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Múlt hétvégén nem tudtam megcsinálni a kocsit, mert nem értek ide a szerszámok. Letelt a maximális 7 munkanap amit írtak, hívtam a boltot mi van, de még most is beszerzés alatt vannak a szerszámok. Szerintem ezen a hétvégén se kell szerelni... Pedig nem egy gyártósort rendeltem, csak E9 dugókulcsot meg négyszögkulcsot.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz molnarpeter #62997 üzenetére
Jah hát ez a gyári, ha lenne ott meg is rendelném, de nincsen. Ebay-en sem.
Ezek a xarháziak (magyarszkarönóvá) meg "670 ezer százalékos" haszonnal dolgoznak.Most, ha nem tudok olcsóbban, nyilván megrendelem azt az 50ft-os tömítést, 8500 forintért. Jobbat nem tudok.
[ Szerkesztve ]
-
vASalo
tag
Pár éve egy megane 1en 80k volt a mutatvány. De az másik autó és nem tudom az mennyire volt szakszerű javítás.
De valóban, ez volt az olcsóbb ajánlat.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000