-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
HeavyToys
senior tag
Sziasztok!
1.5 Dci-nél hibakód kiolvasás után légtömeg mérő hibát dobott (K9K732 - műszerfalon Injection Fault), holnap kicserélnénk a légtömeg mérőt, van valakinek ezzel tapasztalata esetleg, hogy általában jól diagnosztizál-e hibakód alapján.
Elméletileg a mért értékek az élő adatok alapján el voltak mászva. Sokáig nem mért a légtömeg mérő.
Előre is köszönöm a segítséget!
Másik kérdésem, hogy Megane III-ban az 1.6 Dci mennyire ajánlott motor? Gondolkodok egy ilyen vásárlásán, vagy ha tempós haladás a cél, legyen inkább a 2.0 Dci? EGR, részecskeszűrő mennyire hajlamos megadni magát? (Tudom a városi használat stb dolgokat, nem így kérdezem, hanem általánosságban)
Köszönöm még egyszer!
-
rob210
Topikgazda
-
kisgyerek85
senior tag
válasz rob210 #62906 üzenetére
Én tavaly decemberben cseréltem őket, emelt fényű izzóval (Osram Night Breaker Unlimited) elég jól világít. Épp ma égett ki a bal első és kicseréltem mind a kettőt, hogy ungyanolyan színőmérsékletű legyen mindkettő. Ahhoz képest, hogy a ~10500km élettartalmot adnak neki 50km/h átlagsebesség mellett, nekem világított 20e km-en keresztül. Mivel autópályán alig megyek, ezért a 100km/h átlagsebesség elképezelhetetlen
Most valami olcsó izzók kerültek bele (legutóbbi olajrendelésnél dobtam a kosárba, hogy legyen tartalék izzóm), de lehet rendelek megint emelt fényűt, mert mint színhőmérsékletre mint látásra én jobbnak találtam. Na de majd az asszony megmondja holnap, hogy ő mit tapasztal -
shifty!
senior tag
Na minden nap tanulok újat... legközelebb megxadózom az üzemanyagot én is, de majd csak EGR takarítás után, meg mivel új üzemanyag szűrő most került be, nem vágnám egyből haza...
amúgy Rob, a múltkori szenvedésem a levegősödő nagynyomású üzemanyagcsővel most ér véget, Motulos olajcserénél kicseréltük az üzemanyag csövet ami megy a magasnyomásúra, kicsit javult a dolog, de még levegősödött... további kutatás eredménye azt mutatta, hogy a kis motortéri kézipumpa öregedett el és ott levegősödik fel a dolog, úgyhogy irány a bontó újraVáltóolaj csere mekkora sz*pó? Elég csufin rakódik be fokozatba, a legegyszerűbb oldalán kezdeném el a problémát felgöngyölíteni...
[ Szerkesztve ]
"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
-
shifty!
senior tag
válasz Xantomas #62911 üzenetére
Mostanában már álló helyzetben is egyesbe nehezebben csusszan be, de pl. visszafelé váltásnál, lassításnál, motorféknél a 3->2 nem túl szép. Alsó váltótartót pár hónapja cseréltem, az a váltókar billegésén látványosan sokat segített, a régi gumija már meg volt szakadva, szóval ha minden jól megy, annak nincs baja.
"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
-
rob210
Topikgazda
válasz shifty! #62910 üzenetére
A váltón lévő konzolt érdemes lenne megnézni volt már olyan akinek a csavar kilazult és az okozta a váltási nehézséget, igaz 5 ös váltónál, neked meg 6os.
Nemrég linkeltem a kézipumpát hogy van új is belőle, akkor miért akarsz bontottat?
Váltóolaj csere nem annyira gáz neked oldalt van a leengedő is meg a betöltő is, ha emlékeim nem csalnak, kulcs legyen hozzá.
Meg hosszú cső tölcsér aztán mehet a móka.Renault power
-
shifty!
senior tag
válasz rob210 #62913 üzenetére
Nem foglalkoztam még tüzetesebben a váltóval, bár azt a csavart, amit mondtál korábban a szervíz után megnéztem és csak alig kellett rajta húzni. Ez ugyanaz lenne, vagy egy másik?
A kézipumpás linket nem találom, megkeresem, nem ragaszkodom a bontóhoz, más miat (rendszámtábla világítás takaró műanyag) mennék hozzájuk.
"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #62875 üzenetére
Ma beleöntöttem bő 2 kupaknyit VIF-et, plusz kb 25 litert tankoltam rá (sima dízel shell), de csak össz-vissz 40km-t tudtam menni, azért nyilván jóval többet kell menni, hogy a hatása meglegyen. Diagon nem volt benne semmi, csak memorizált hiba, ami ugye azt jelenti, hogy valamikor volt, de jelenleg nincs. Persze ott is az EGR mittoménmármilyen hülyeségét írta, meg olyat is, hogy valamikor hiba a bal oldali lévő ajtóban a lámpa. .Jah volt ilyen, befújtam WD40-nel, azóta jó.
Meg volt valami klíma gondja, meg szellőző valami is , de egyszer valamikor, aztán eltűnt, mondjuk nekem soha nem volt gondom a klímával...Az EGR meg remélem bírja még jó darabig, mert semmi kedvem most azzal (is) időt pazarolni, majd ha egy kicsit melegebb lesz..
Ma délelőtt megjöttek a xado olajak, azt holnap megcsináljuk, de ebben az évben már semmi.Jah és emlékeztek arra morgásra, amiről írtam, még be is vásároltam ékszíj meg minden hozzá tartozó lófüttyöt, potom 60-70 ezerért, erre ezt a hibát a légszűrőház alatti gumibak, amin áll az egész, na az ott már nem úgy tartja a házat, ahogy kellene és a ház és turbó közti cső, annyira beremgtette, hogy ezt csinálta ezt az idegesítő morgó hangot 920-940 körüli fordulaton. Egyelőre egy erős szivaccsal jól kitámasztottam a légszűrőházat, de néha olyan erős a rezonancia, hogy még így is néha-néha hallani, de már így is ég és föld a különbség... Redvás légház adott ilyen hangot, meh! Az ékszíjnak és a többinek semmi baja. Mindegy, ezek is mennek a polcra egyelőre...
[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
Lehet, hogy a kb. 2,5x-es Spuri adag megtette hatását? Egész elfogadható lett a hang. 100-as tempónál jól fülelnem kell, hogy egyáltalán halljam az ?injektorok? zenéjét... Kb. jövő hét vége felé tankolás. Most simát fogok belerakni 2x-es dózis VIF-fel. Sima GO-t közül kinek, melyik jött be?
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Gaaabeeesz
aktív tag
Valakinek nincs esetleg valmire való diagnosztikája Várpalota, Veszprem, Szfvár kornyeken?
Jo lenne ranezni miert dobta a verda az injection fault hibát.
Ugrál a kocsi nagyobb gazadasokra, nyomatekra hetek óta. Tettem bele injektor tisztitot es ma leallt a motor injection fault hibakoddal. De eltudtam indulni es hazajutni vele.Üdv, Gabesz
-
-
Gaaabeeesz
aktív tag
-
norbert1998
veterán
No belekerültek az új gyertyák, de a p0670 hiba nem szűnt meg. Nem törlődik, egyből vissza jön. Illetve még ott van ez is, ezek is egyből visszajönnek.
Merrefele lesz ebben a (m2,k9k724)-ben az izzitorele?
Illetve ez a kuplungos nyavalya mi a szöszt rejthet?
Egyébként abszolút tünetmentes, sehol semmi hibakód a műszerfalon.
Meg van egy olyan, hogy a ebben nincs gumi nyomás ellenőrző, le is van kapcsolva a szoftverben az ellenőrzése, mégis 4 hiba kódot ír rá: 31,32,33,34, és mindegyikhez annyi, ismeretlen. -
norbert1998
veterán
válasz norbert1998 #62925 üzenetére
És csak hogy még egyszerűbb legyen a dolog, az izzítás hibátlanul működik
-
forceberg
veterán
-
forceberg
veterán
válasz norbert1998 #62929 üzenetére
Ez méri is a gyertyákat, mielőtt ráadja a kraftot. Látja a rendszer, ha szakadás van. Ha megnézed, gyújtáson a gyertyákról lehúzott csatlakozókon ott van 12V.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
norbert1998
veterán
válasz forceberg #62930 üzenetére
Értem, köszönöm. Akkor azt majd még tüzetesebben átnézem, meg próbálkozok még. Egyébként a gyertyák tényleg rosszak voltak. 4 gyertyából egy volt jó, a másik 3 meg ilyen kOhm nagyságrendű ellenállást tanusított.
Esetleg arra a kuplungos nevezetű mizériára van ötlet?
Meg hogy miért írja a keréknyomás szenzoroknál azokat a hibákat? Szerintem az csak vicces, de érdekesnek tartom -
BLUE TORNADO
senior tag
Üdv.
Mostmár kezd elegem lenni a drága autótól. Gyújtás kábelek cserélve, előszó fedél cserélve, mégsincs alapjárat hideg motornál. Amit Rob úr javasolt, az a szívósor előfűtő billentyű, annak van valami neve? Vagy hol tudnék ilyet beszerezni? Már nagyon unom ezt a kocsitAz egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #62932 üzenetére
Kérdéseim.
Tömítetlenségek ellenőrizve?
Azt amit én mondtam úgy hívják, hogy szivócső előfűtő ez a neve, de ezt csak bontóban kapsz és szívócsővel együtt. ez pontosan a központi injektor alatt van.
Map szenzor ellenőrizve? Vákum csövek ellenőrizve?Ez egy 1.4 vagy 1.6 8 szelepes?
Renault power
-
mandras81
senior tag
Sziasztok!
Laguna II-be nagyságrendileg milyen összegeket emészthet fel egy ülésfűtés, tempomat, xenon (gyári) beszerelése? Most vagyok autókeresésben, és a költségkalkulációhoz nagyon sokat segítene, ha tisztában lennék ezzel.
Az egyik hirdetésben olvastam, hogy a műszerfal tetejének felvállása Laguna betegség. Itt is a költségvonzat érdekelne, amiből ez javítható. Teljes műszerfal csere?
[ Szerkesztve ]
-
mdav88
senior tag
válasz mandras81 #62934 üzenetére
Tempomat nehany forint, ha ki van epitve. Ez felszereltsegfuggo.(nekem a privilegeben megvolt egy nyomokapcsolot leszamitva)
Kell hozza 3 ellenallas, 4 mikrokapcsolo, meg egy valtokapcsolo, ha kell sebesseg hatarolo is. Nemi kabel es kezugyesseg.
Nekem egy joystick kapcsolora lesz rakotve, ha vegre valahara megerkezik....
-
HeavyToys
senior tag
Sziasztok. 1.5 DCI (k9k732) légtömeg mérőt ha nincs hibakód lehet cserélni diagnosztika nélkül? Nem kell feltanitani? Csak kiszerelem és vissza az új? Előre is köszönöm!
-
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #62937 üzenetére
Elindítod a motort és elkezded féktisztítóval fújkálni körbe körbe alul a szívósort az injektor talp közelében a mapszenzornál a vákumcsöveket etc etc. Ahol csak falsot tud szívni.
Renault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Mágus2 #62938 üzenetére
Köszi az infót. Ínnemtől én is így teszem majd bele...
-------Egyébként az mennyire gáz, hogy itt folydogál az olaj, teljesen véletlen vettem észre, azt sem tudom, hogy vajon mióta lehet csinálja...Csak mikor aládugtam a fejem, akkor vettem észre mikor tök véletlen a hűtő mögé világítottam, mert a pajzs orr résznél lévő egyik csavarja szopatott.,..
Ezen a képen nem látom, de valahol itt van...
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Egyébként meg ennek a 2.0dci-nek van a világ legelcseszettebb nívópálcája, csodálom, hogy 10 év alatt még nem törtem bele. Az egyik oldalon mutat szint felett a másik oldalon két jelöléssel lejjebb, fordítva egyet már csak egy omg...
Az előbbi képhez annyit, hogy ez ilyen apró szivárgás, de létező és törölhető abból a kis félkör résből minden aláfekvés után.
Mivel most fent van a pajzs így nem látható, de majd 1 hét múlva megnézem...Már arra is gondoltam, hogy a vitaflush esetleg feloldott valamit. A xado olaj mindenesetre máris szebben duruzsol, de most kell egy kis idő az elf után.
Érdekes egyébként az illata a xado-nak, aki használt már az tudja miről beszélek...Kb, mintha illatosító (is) lenne a motorban. -
-
Tom5
addikt
Vicc gyerekek. Hirdetik a sokk lepukkant bontószökevény Renaultokat. Az igényes, odafigyelt tipusokat meg le sem Sajnálják. Ez Magyarország. 100K legyen. Nem lényeg h szétesik alattad és ótvar igénytelen a kinézete.
Én meg adjam a friss műszakis/kuplungos odafigyelt kocsimat 200-ért.... -
norbert1998
veterán
Teljes mértékben ugyanezt érzem az előző kocsimmal. Egy 2001-es Bravo, lakatolt, fényezett, rozsdamentes, jól felszerelt, kívül belül szép és 350-ért még egy rohadt telefont sem kaptam... Mert tele van a hahu a rozsdás lakk hibás lepukkant kiégetett kárpitos romokkal 150-250 között...
-
#89309696
törölt tag
válasz norbert1998 #62945 üzenetére
Szűk a vásárlóréteg. Ezen az ársávon kétféle ember van, az egyik különböző okok miatt az olcsóra megy rá (legtöbb), a másik kiadja a pénzt a drágábbra is, mert jót és/vagy hosszú távon tervez vele (nagyon kevés). Ezért nem csörög a telefon, ha ebben a kategóriában van az autó.
Csinálni nem tudsz vele semmit, csak vársz a hozzáillő vevőre.Vagy eladod kacat áron.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz norbert1998 #62945 üzenetére
Az baj, hogy bár egy ócska leharcolt és/vagy külföldi papíros és valószínűleg mindjárt rá is költheti az árát, de néhol már 500-600 ezer körül is látni és van is az új kasznis bravo.
A paraszt meg csak azt látja. Nem érdekli, hogy tiedbe beleül és csak vezetni kell és sokáig nem lesz gondja.
Emiatt a 350k egy olyan ár, hogy vagy megjön rá egy vevő, de szerintem ott helyben 300 felett el sem akarja vinni, vagy beárazod, ahogy Fehér Farkas kolléga írta, "veszteségesre".A Bravo meg egy jó autó, Anyámnak volt régi, meg ez a új is. Kötelező xarságokon kívül soha semmi baja nem volt egyiknek se...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Hálózatokról alaposan
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen okostelefont vegyek?
- Formula-1
- Politika
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...