-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #62802 üzenetére
Bakker, az előbb kibontottam, hogy ne tankoláskor érjen valami meglepetés, hogy bénázok ott a kicsavarással vagy ilyesmi...
Szóval letekeréskor a piros fedőn van rajta a 20ml kupak és abba kell önteni ezt a cuccot, de valami olyan brutálisan erős szaga van, amire nem is számítottam, szóval ezt tankba beöntéskor ajánlatos jól elhajolni.10 liter az szép.
-
#89309696
törölt tag
Megjöttek az ajándékok a kocsinak.
A ventilátor hőkapcsolót azt benéztem, mert azt rendeltem ami a radiátorba való nekem pedig a termosztátházba való kell. Úgyhogy az nem lesz kicserélve, így járt. A termosztát a fontos, mert átengedi a hideg vizet, az ha ki van cserélve frankó lesz. Utána már mindegy, hogy néha bekapcsol a venti mert olyanja van épp, a motor hőmérsékletét nem fogja zavarni már. Munkagépek nagy részén is állandóan forog, mert fixen hajtott, ez nem ördögtől való. Menet közben meg pláne, a menetszél amúgy is sokkal erősebb a ventinél és azzal se tudunk mit csinálni.
Aztán majd legközelebb ha kell még valamit rendelni akkor veszek bele jót. Addig kibírja.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Minden átvehető, akkor holnap ez is itt van, de mail-t még nem kaptam, akkor pénteken olajcsere, de jó lesz, mert ezt kivételesen most a ház előtt fogom megcsinálni, meg fetrengeni az autó alatt, bár ahogy nézem talán lesz +10 fok is.
40201-XAD 1 db 1 db Átvehető (VITAFLUSH)
E112HD180-HEN 1 db 1 db Átvehető (HENGST SZŰRŐ)
202745W-40-02-004 2 db 2 db Átvehető (LUXURY DRIVE)
XZ30-0000-10 1 db 1 db Átvehető (AJÁNDÉK KESZTYŰ, már boltot nyithatnék lassan)
Állapotváltozás ideje: Állapot
2018.11.21 07:31:42 Rendelés létrehozva
2018.11.21 08:06:19 Státusz: Folyamatban
2018.11.21 15:40:43 Státusz: Átvehető
Jelenlegi állapot: Átvehető vagy szállításra vár[ Szerkesztve ]
-
mdav88
senior tag
válasz rayoliviero #62800 üzenetére
En nem vagyok hozzaerto de olajcsere alkalmaval is marad bent nemi cucc a regibol..., Kvazi arra is ratoltesz....
[ Szerkesztve ]
-
-
rayoliviero
veterán
válasz mdav88 #62809 üzenetére
Igen.
ΞΔGLΞ: De ezt az emberek nagy része nem tudja megvalósítani. Max az, aki magának cserél olajat, mint Ti. Egy szerelő ilyet nem igen fog bevállalni. Az autók pedig mégis működnek a hagyományos motorolajcserével is. Lehet feltételezni, hogy így tovább elmegy majd motorgenerál nélkül, de erre bizonyíték nem tudom hol van.
-
BLUE TORNADO
senior tag
válasz BLUE TORNADO #62652 üzenetére
Olyan lehet, hogy a gyújtás elosztóban az a 4 kis érzékelő pont el van nagyon kopva és az áram késik? Ez okozhatja az alapjárati egyenetlenségem?
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
rob210
Topikgazda
válasz rayoliviero #62800 üzenetére
Tölts rá én ezt a kérdést elengedtem
Azt az embert aki totalcar cikket linkel egy szakmai fórumon, nem akarom meggyőzni semmiről.
Szerintem nem is kell olajat cserélni elég mindig rátöltetniMai eredmény, némi változás, elkészült a megane talpon jön megy, megszenvedtem
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #62813 üzenetére
Igen a kopott rotor és fedél okozhat gyújtásproblémát.
Renault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rayoliviero #62812 üzenetére
Erre egyébként akkor jöttem rá, mikor sikeresen eltörtem az olajszűrházat egy rossz nyomaték kulcs miatt, túlhúztam na. Meg új leeresztő csavar is kellett, ráadásul Bólyban, ahol sarki boltban is örülni kell, ha délután kettőre nem fosztják ki élelmiszerből, na jó ez túlzás, de a lényeg, hogy lfsz sincs, nemhogy autó alkatrész és azonnal! Szóval reggel nekiálltunk, és elkezdődött egy brutális szopattyú, aki esetleg még nem olvasta...Tehát ami itt nincs leírva, hogy autó megemel és még sok olaj kifolyt.
Így aztán azóta rászánom az időt, hogy otthagyom és óránként emelek egyet rajta majd vissza a gumira és kb így 3-4 óra alatt a régi szinte teljesen kifolyik belőle.
Nos, igen szervizben ezt nem lehet, ott leengedik és rögtön töltik fel. Azért csak az a legjobb, ha a régi löttyből minél kevesebb marad benne... -
rayoliviero
veterán
válasz rob210 #62814 üzenetére
Miért a Totalcar oldalán hozzá nem értők válaszolnak? A Prohardver szakmai Renault topikja hitelesebb? Pár éve még Te tettél fel kérdéseket másoknak itt a fórumon. Most pedig minden szerelő hozzá nem értő és átveri az embereket. Ha így lenne, akkor az emberek gyalog járnának, mert nem működne egyik autó sem, csak amelyiket hozzád hordják.
-
rob210
Topikgazda
válasz rayoliviero #62819 üzenetére
Átmentél személyeskedésbe.
Mint írtam tölts rá nyugodtan nem azt mondtam hogy másnapra megáll a kocsi.
Pár évig nem okoz gondot, aztán rohamosan romlik majd az állapota.Az olajgyártok se hülyék ott is mérnökök dolgoznak és nem véletlen irják rá a prémium gyártók, hogy ne keverd az olajat.
Részemről ennyi.
Ilyet pedig nem irtam, hogy minden szerelő hozzánemértő csak tapasztalom mi megy a "szakszervízben" is.
Sok a lelkes hozzáértő szakember csak hozzájuk sor áll és 2,3 hetes várólista.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
forceberg
veterán
Az EGR-en ez az átvezetett cső mire szolgál?
Tippjeim vannak.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #62818 üzenetére
Jah így is lehet mondani, de helyesen inkább, ahogy írtam óránként emeltem egyet rajta felváltva az egyik oldalon, vár 5 perc, majd vissza a gumira és otthagy 1 órára...
Így aztán a gyári 6.6 litert simán bele tudom tölteni és ekkor nem fullon mutat se a kijelző és a pálca sem, régen ha ezt nem vártam meg már 6,2 liter körül fullosan mutatta mind a kettő. Nyilván van gyári ráhagyás is, ha túltöltenéd, de így tényleg kifolyik, gondolom a leginkább dzsuvás része is... -
polonic
félisten
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz polonic #62828 üzenetére
Szerintem mostanában nagyon nem oké a mol prémium, bár...
Nem akarok vészmadár lenni.
De Robibá által javasolt injektor tisztító és sima omw dízeltől már jobb lett az egész, mintha újból feleslegesen premiumot tankoltam volna.
Holnap megyek omw, vagy shell, előtte belevágok 60ml-t ebből a VIF.ből és simát tankolok rá.
Aztán meglátjuk...[ Szerkesztve ]
-
-
-
#89309696
törölt tag
Azt amúgy belekalkuláljátok a gázolajba, hogy télen dermedésgátlót raknak bele a kutak és lehet azt nem szereti?
Legalábbis azok a gépek amikkel dolgozom a téli átállásnál picit jobban kormolnak padlóra és ugyanahhoz a terheléshez nagyobb gázállás kell nekik a téli gázolajjal. Gázolajnak is sokkal másabb a színe ilyenkor. Persze ezek soradagolós örvénykamrás gépek, nem épp dci kategória. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #89309696 #62834 üzenetére
Azt amúgy belekalkuláljátok a gázolajba, hogy télen dermedésgátlót raknak bele a kutak és lehet azt nem szereti?
Ez oké, bár én nem kalkuláltam bele, csak mindig ilyenkor az jut eszembe, hogy jó pár telet átvészelve sok kilométerrel, vagyis akkor a hülyenémetosztrák vajon mit kotyvaszt és rak bele, amitől csendes marad a vas ?
[ Szerkesztve ]
-
#32577792
törölt tag
válasz forceberg #62751 üzenetére
Injektor már megvan. Ma vettem, jövő héten lesz csere. Illetve tudom, hogy sokan otthon cserélik, de mivel se nyomaték kulcsom, se valami spec. kenőcs hozzá, kihagyom. Kódolást elvileg még megtudnám tenni.
Használjuk ettől függetlenül, de még 300km van benne csak kb. Ráadásul van némi fura hang néha, ami a szerelő srác szerint az injektor miatt is lehet. Majd kiderül -
pubos
tag
válasz rayoliviero #62819 üzenetére
Nem igazán értelek!Jössz felteszel itt egy kérdést,amire választ is kapsz!Ha akarod megfogadod ha nem hát nem.De ha a válasz amit kapsz nem tetszik miért vitázol meg érvelsz az ellenkezőjéről.
Tök egyszerű nem kell akkor kérdezni.
Az ha valaki évekkel ezelőtt vagy most is kérdez,talán abból tanul vagy tanulunk.Más meg a maga kárán.De hogy a szervizekről meg szerelőkről is írjak neked picit.Nagy szervizben a 16 szelepes autómon állítottak nyolc szelepet hogy kész van.mikor megkérdeztem a másik 8 akkor mi lesz.akkor nézte hogy 16 szelepes autó.Ami most megy szervizekbe meg egykét maxeknál mostanság....Hidd el tudnék mesélni.
Nálunk a környéken a jó szerelő ritka mint a fehér holló és aki rátalál az megbecsüli.Aki meg nem az meg hordja a kokányokhoz na azoknak többet van szerelőnél mint otthon!
De idővel majd úgy is rájössz te is. -
rayoliviero
veterán
Én biztos nem jövök rá, mert nem hagyom magam átverni. A javításra pedig adnak garanciát. Ha hibát követnek el, akkor vállalniuk kell érte a felelősséget.
Ezért nem értem ezeket a történeteket, hogy az olajat nem cserélte ki a szakszerviz, vagy a vezérműszíjat. Én a környezetemben egy ilyen esetről nem hallottam, a neten olvasni ilyeneket. Egy szakszerviz miért kockáztatná a nevét, hogy nem cseréli ki és az említett garancia miatt sem tehetik meg.
-
őstag
válasz rayoliviero #62842 üzenetére
nem a szakszerviz csal adott esetben, hanem a piti szerelő viszi haza a saját autójába/műhelyébe
cryptot minden termékemért elfogadom
-
baluka6
aktív tag
válasz rayoliviero #62819 üzenetére
Véleményem:
Ha tudod, hogy pontosan milyen viszkozitású olaj van benne és ugyan olyat töltesz rá, akkor az már annyira nem nagy gond, mivel a hidegben és melegben is ugyan úgy viselkedik a két folyadék. A probléma abból lehet, hogy ha nem egy gyártótól van az olaj. Ebben az esetben lehet eltérés az adalékolásban és senki sem fogja megmondani, hogy ha más-más típusú/minőségű az adalék, akkor mit fog okozni a kettő keveredése. Jó esetben semmit, rosszabb esetben bármit.Viszont az olajfogyasztás okát érdemes megkeresni, mert szerintem 7000 km alatt nem normális, hogy fogy.
-
pubos
tag
válasz rayoliviero #62842 üzenetére
szerencséd van! Jó helyen élsz ha még nem találkoztál a környezetedben sem hasonló problémával!
De mindegy hagyjuk is ezt,úgy látom nehéz lenne téged bármiről is meggyőzni.
Csak akkor tényleg azt nem értem miért kérdezel,ha úgyis a válasz ellenkezőjéről vagy meggyőződve.
De mint már írtam a döntés a tiéd.
Nálam téma lezárva. -
LamerGyuri
senior tag
válasz rayoliviero #62842 üzenetére
Engedd már el.
Gurulj el ma a Renault-hoz, kérdezd meg, mivel töltötték fel, kérd meg, hogy akkor abból töltsék fel nívó max alatt 1mm-ig, és hidd el, mindenki boldog lesz.
Mi is.
Őszintén."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Kauffer csak ma reggel írt, hogy átadta a csomagot Sprinter-nek, ezzel jól átkeverve a holnapi napomat, azt hittem ma ezt is letudom.
VIF-et még nem próbáltam, sőt még autóban sem ültem ma, annyira nincs kedvem semmihez. -
Xantomas
őstag
Rettentő undorító módon néznek ki a hátsó Brembo tárcsáim. Mivel van még hús rajta bőven, és az új betétekkel nem ad hangot, inkább lekezelném valamivel a tárcsát, hogy a nem fékező felület ne rozsdásodjon.
Ha elvileg 350°C-ig hőálló horgany spray-jel lefújom az valid megoldás, vagy egész egyszerűen le fogja dobni, és fogadjam el, hogy ez a tárcsa ilyen sz@r?"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
FRENK1988
veterán
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
Új hozzászólás Aktív témák
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Renault, Dacia topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Fűnyíró topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Dacia topic
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!