-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
DonThomasino
veterán
99 Twingo meg volt a termosztát csere, akkor úgy tűnt minden ok.
Most olyan mint ha már nem lenne olyan meleg mint amikor elhoztam a szerelőtől.
A konzolokon hűvösebb levegő mint a lábtérnél.
Lassabban melegszik fel, 110 fölött egész normális viszont ha
lassítok vagy alapjáraton megy akkor megint hűvösebb.Mi lehet a gond?
[ Szerkesztve ]
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
Nordik
őstag
Szoktatok javasolni a biztosíték tablanal befujkalni a csatlakozókat. Ezalatt mit ertetek? Minden egyes biztosítékot kihúzni illetve az összes csatlakozót ami jön ki a tablabol szethuzni?
Van még oldalt kettő nagy ilyen gyorszaras csatlakozó is, ezeket is szét lehet húzni? Gondolom feltétlen aramtalanitani kell.
-
FRENK1988
veterán
Sziasztok
2 kilcs van az autohoz mind2 kulcs inditja a kocsit, de csak az egyik nyitja a kp zart. Hogyan lehetne mind2 kulccsal nyithatova tenni?Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
rwin5
őstag
üdv, kedves szakértők!
Nem tudom sikerül-e érthetően át adnom a jelenséget, de gondoltam hátha. Googlén már néztem gyakori jelenségek fék problémák esetén cikkeket, de nem találtam meg benne az enyémet.
Már régen is tapasztaltam ilyet, de akkor főleg padlófék esetén, most viszont nem tudom, hogy a hóval jött-e elő ez a jelenség. Ma csavarogtam kicsit a Clioval (2002) és mikor hirtelen fékeztem, akkor olyan érzés volt, mintha a fékpedált nem is tudnám teljesen benyomni, és a fékezés is ilyen kavicsos hangot adott ki, a fékpedálnak meg teljesen megváltozott az érzése mikor be volt nyomva. A kocsi meg talán egy nagyon picit rázkódott is. Ha fokozatosan rendesen fékezem az autót nem volt ilyen, viszont ha hirtelen, és erősebben akkor igen. Egyébként 2 éve volt cserélve tudtommal a fékpofa, és nem mentem sokat vele.
Nem tudom vkinek van-e tippje rá, az is baj tudom, hogy nem tudom vmi érthetően körbeírni, hogy mi történt.
szerk: az ki maradt, hogy a fékhatás olyan mintha mikor ez jelentkezik meg is szűnne, elkezd csúszni az autó, vagy fogalmam sincs
[ Szerkesztve ]
-
rwin5
őstag
válasz Nordik #63961 üzenetére
Lehet, hogy az Csak fura hangot ad ki közben, és a pedálon is furcsa érzés kap el. Valahogy olyannak nevezném, hogy nem merem teljesen sokáig fékezni, mert olyan mintha valami eltörni készülne, ha nem engedem feljebb a pedált. Vagy ez normális, amit így leírtam feljebb?
-
rwin5
őstag
válasz diablo1984 #63963 üzenetére
Akkor lehet nyomni neki a féket ugyanúgy, nem lesz belőle gáz?
Köszi srácok! Bocs az amatőr kérdésért
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
válasz molnarpeter #63964 üzenetére
Havas úton azért nem működik annyira hatékonyan szerintem. Oda már kellene a menetstablizator is. Sajnos az enyembe nincs.
-
FRENK1988
veterán
válasz diablo1984 #63958 üzenetére
Mikor megvettem az autot vettem bele uj elemeket a kulcsokba.
Rob: csak ennyi baja lenne? Valaki nem tudja a tanitas modjat?Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
Robi81
tag
Sziasztok
Megane 2 kacsa 1.6
Ma izzó csere közben ezt vettem észre.a múltkor töltöttem is rá egy kis vizet mert hiányzott belőle csak nem foglalkoztam vele.aztán ma látom a termosztát körül ilyen szép rózsaszínes lett.annak lehet rossz a tömítése?havazott tehát nagyon nem bogarásztam tovább.illetve ma figyeltem a hőfokot szépen felmegy középre utána bemelegszik utána nyit a termosztát visszaesik az első vonalra tehát negyed állásba majd utána már nem nagyon megy feljebb.ez normális dolog?igaz -5 fok van meg hűti a menetszél is illetve a fűtés is 3as fokozaton megy. -
Nemo1001
aktív tag
válasz rob210 #63959 üzenetére
megvolt ma a kiolvasás egy csomó hiba volt benne amitr ki is tudtam törölni.de nem lett jobb.
még rosszabb lett mert most már a motor check lámpa is kigyulladtmi lehet a hiba továbbra is? most még azt irja ki hogy cseréljem ki az elemet mert gyenge az elem a kártyába most cseréltem ki mellesleg (2 hete szerintem ilyen hamar nem merülhet le vagy igen?)
-
Gabady
aktív tag
Sziasztok.
Probléma a következő:
Megane mk1 1.4 energy, különböző elektronikai bajokkal küszködött, amivel mostmár többé-kevésbé dülőre jutottunk. Minden működik, kivéve egy dolgot. Fenix3 motorvezérlője van, és a 19es lábra nem jon meg a kapcsolt 12v. Igy nem is jelenik meg az EKG visszajelző, nem kommunikál, nem is indul be. Viszont a motortéri főrelét ha mechanikusan kapcsolom, megjelenik a visszajelző a műszerfalon, kapcsol az AC pumpa, kulcs elfordításra beindul az autó. Hol keressem a hiba forrását ezzel a kapcsolt 12v-al??[ Szerkesztve ]
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok!
2004-es 1.6 Benzines Megane-nál normális, hogy a hideg napok beáltával ingázik, a hűtővíz visszajelző mutató?
Értem ezalatt, hogy az auto 20km út alatt városban nem képes normálisan felmelegedni a mutató szerint.
Csatolok képet, hol áll a mutató általában.Autópályázás közbe már fentebb kúszik a mutató, de ahogy ráadám a fűtést vissza is esik, ami normális hisz elvonom ezzel a hőt de fura, hogy nem képes fentebb menni a mutató-.-. Munkába menet is ez van, hol fentebb megy a mutató, hol nem-.- Elég hektikus, korábbi években nem tapasztaltam ilyet.
Mitől lehet ez? Rossz lenne a termosztát?
-
kisninja
őstag
válasz sesomaru1989 #63981 üzenetére
Rossz a termosztátod és szerencséd van mert nyitott állapotban ragadt be.
Cserélni kell mert a motor sosem melegszik fel rendesen nem az üzemi hőfokon üzemel.[ Szerkesztve ]
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
sesomaru1989
aktív tag
válasz kisninja #63982 üzenetére
Kösz a választ erra gyanakszom én is, de akkor hogy lehet hogy egyszer felkuszik a mutató egyszer nem?
Viszem szervízbe majd ugyis olajcsere, szűrő csere, meg vezérmű,főtengely jeladó cserére, akkor ezt is hozzá adom a listához-.-
Közben meg is értettem mi a gond
[ Szerkesztve ]
-
sesomaru1989
aktív tag
Említettem, hogy cseréltetem a holtponto jeladókat, beszívott levegő hőmérséklet érzékelőt, és mint kiderült termosztátot.
VALEO márkáról van véleményetek? vagy ha ez a márkja nem ajánlott melyik amelyik igen?Köszönöm.
-
forceberg
veterán
válasz sesomaru1989 #63984 üzenetére
A Valeo nekem bevált. Kop-kop. A gyári vezműjeladó, amikor megadta magát, először Facet került bele. Egy évet sem bírt. 2012 óta megy a Valeo, hát nem most volt cserélve.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
sesomaru1989
aktív tag
-
forceberg
veterán
válasz sesomaru1989 #63986 üzenetére
Nekem 1.5dCi, a cseréhez a jobb kerék oldalán meg kell emelni a motort. Ehhez a motortartót is le kell venni
Így néz ki:[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz sesomaru1989 #63988 üzenetére
Én magamnak cseréltem.
Motor emelővel alátámaszt. Bak leszerel. Emelővel a motor megemel. Csere. Majd vissza az egész.
Gyakorlott helyen ez 10 perc max.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
molnarpeter
nagyúr
válasz sesomaru1989 #63990 üzenetére
Kiszerelt alkatrész, folyamatról fotók, vagy egyszerűen nézni a cserét
-
rob210
Topikgazda
válasz molnarpeter #63991 üzenetére
Ha kell adok egy marék rossz vezérműtengely jeladót
Sajnos csak az a tuti, ha megbizol abban aki csinálja és joggal bízol meg benne, vagy látod a munkafolyamatot.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #63993 üzenetére
Hát ha gondolod osszd meg velünk.
Legalább megtudom mit lehet egy ilyenért elkérniRenault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #63942 üzenetére
Ezt csak úgy lehetne kivédeni (majdnem) teljesen, ha a zárjegy pin kódja, vagy sorszáma, amit eleve a gyár tesz rá, a kupak letekerés után, ami nyilván kattan, merthogy te/én/mi tekered ki először a flakon száján lenne egy újabb "védés", amit feltépve a belső oldalán láthatóvá válik a szám. (kép, hogy mire gondoltam)
Ez a megvalósítás viszont k sok pénzbe kerülne a gyártóknak, ezért mindenki reménykedhet csak, hogy 10-ből 5 olaj legalább eredeti, merthogy a többi mind hamis gagyi, az hétszentség, de lehet, hogy keveset írtam...
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #63995 üzenetére
Én most cserélem ki a fél autót vizsgázik februárban.
De ez kerül 86e be igaz nekem a szerelés ingyen van.Renault power
-
#30581504
törölt tag
Sziasztok,
Tudom végig kellett volna olvasnom a fórumot, de az kicsit hosszú idő lenne, így elnézést kérek, ha esetleg már volt a kérdésemre válasz
Szóval rendelkezem egy 2003-as Renault Megane II-vel, aminél még a gyári CD-s autórádió fejegységgel és hozzá a kormány mögül vezérelhető audió vezérlővel.
Ez így nagyon kényelmes, de viszont gondolkodom, hogy le kellene cserélni a fejegységet egy kicsit modernebbre, amihez már meg is találtam a megfelelő eszközöket, mint beépítőkeret/fejegység stb.
Amire sehol nem találtam választ eddig, hogy csere után a kormány mögött jelenlévő audió vezérlők is működőképesek lesznek, vagy azok ilyenkor már nem?
Szíves válaszotokat előre is köszönöm
Új hozzászólás Aktív témák
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000