-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz vASalo #63197 üzenetére
Az a lábadtól is nagyban függ.
De sajnos azt kell mondjam, hogy normális.
Az enyémben ami csökkentheti a afogyasztást az benne van és a vezetésre is figyelek.
De mostanában a karácsonyi vásárlós dúgók miatt 9.1 ha dugós időszakban közlekedek.
Ez nyáron amikor nincs forgalom meg hideg 6.3 és 7.0 liter között ingadozik városi használat és klíma függvényében.Renault power
-
vASalo
tag
válasz rob210 #63201 üzenetére
Szerintem elég lassan vezetek, legalábbis sokan körbeautóznak. Ettől függetlenül, simán lehet, hogy lehetne ügyesebb lábam. A hideg nekem nem sokat változtat, mert szinte mindenhol fűtött garázsban áll az autó.
De akkor ez ennyi sejtettem, hogy azok a számok túlzóak.Köszönöm mindenkinek másnak is!
-
FRENK1988
veterán
Scenic 1 fix hatso ablakosnak milyen gazrugo kell?
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
polonic
félisten
Nekem legutóbbi fogyasztásom 6,3 lett. Volt benne most város is, még pálya. Mol prémium volt.
Most omv maxxmotion került bele. Ezzel az indításnál csendesebb lett. Mol prémiummal tiszta traktor hang.
Szerintem elcsíptem egy regenerálást. Eddig nem nagyon sikerült. De pont most tankoltam és ugye nulláztam, aztán a pályán többet evett, mint szokott. 6 a max ilyen sebességgel.
-
diablo1984
veterán
válasz polonic #63204 üzenetére
Jó ezt hallani, hogy másnak is a dízele megérzi a maxmotiont, nálam a sima mol-al traktorozik, de most próbáltam a shell v-powert, de ugyanaz mint a mol-lal! A maxmotionnal csendesebb, majd fél literrel kevesebbet kér, valamint kisebb fordulaton is nyomatékosabb a motor és nem traktorozik be!
Azt hittem, csak én vagyok ilyen, hogy zavar a gázolaj minőségek közötti érezhető difi, de akkor csak nem vagyok egyedül.... -
#89309696
törölt tag
Milyen akkut ír elő a Megane 1-hez az 1.4 16V motorhoz a könyv meg a tapasztalat? Megbuzeráltuk és kiderült, hogy a generátornak semmi baja, 14.4V. Úgyhogy mehet bele az új akku, de nem tudom mekkorát kéne.
Most 55/450-es van benne, megnéztem pontosan.
És érdemes rá venni ilyen fóliát ami hőszigeteli vagy felesleges, mert amúgy is külön rekeszben van? -
forceberg
veterán
válasz diablo1984 #63205 üzenetére
Ez ugye Octa?
Talán Mágus2 is Octával nyomja.Én sem éreztem a MM-t xarabbnak a többinél.
Nálam a legutóbbi 5 teletank:
MM / MM / LukExtra+ fél tanktól Spuri 1,5x ajánlott / V-P+ fél tanktól Spuri 1,5x ajánlott / Mol EVO+Vif(2x)
A téli terv a sima MOL + Vif, amiből most megy az első kör.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz diablo1984 #63209 üzenetére
Épp tervezek leállni a rémiummal, majd adalékolom a simát Viffel.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
diablo1984
veterán
válasz forceberg #63210 üzenetére
én is a dpf miatt nem töltök bele semmit, de a MM adalékolása a legjobb az eddigi kutas gázolajok közül! Igaz megvan az ára az alaphoz képest, bár nálam az alap omv is jobb mint az alap mol, kevésbé traktoros...
Régen nem hittem ezekben a csodákban, de mióta olyan autóm van aminek nem mindegy, azóta tapasztalom....és ha ez kell neki, akkor ez kell.....
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz diablo1984 #63205 üzenetére
Eddig a (magyar) omw üzemanyagát szapultam, de 180 fokos fordulat állt be. És a moi-tól akar szétesni, amit eddig a shell-el karöltve imádott. A shell amolyan semleges most, de a mol-tól nagyon szarnak érzem és szinte 10km-ren belül, ha az megy bele.
Viszont, egyszerűen gáz, hogy ennyire INSTABIL a minőség a kutakon, meg az is, hogy ezek a dCi motorok ennyire válogatósak. -
UHHH
senior tag
Kedves EAGLE, mint szintén pécsi, mondhatom, hogy a MOL 100-as benzintől rángatott a verdám minden nap reggel, az OMV 100-astól meg nem rángat. A dízelnél is lehet ilyen szórás. A fogyasztás is két decivel több volt a MOL-lal...
Huawei 4G+ router eladó: https://hardverapro.hu/apro/huawei_b525_s-23a_lte_cpe_cat6_fuggetlen_4g_sim_ka/friss.html
-
rsf
senior tag
Nekem 6 éve halt meg az EGR szelepem a Cio 2 1.5dci-ben.
Néztem a Zsu-nál, hogy 37eFt a PIERBURG márkájú EGR szelep.
Aztán találtam egy ha jól emlékszem Pécsi Renault gyári alkatrészeket hirdető cégnél 37 eFt ért gyárit.
Amit meg is rendeltem. Megjött és tényleg gyári volt Renault embléma belegravírozva cikkszám minden stimmelt. De a gyártója PIERBURG volt. És a kocsiból kiszerelté is.
Szóval ennyit az utángyártott alkatrészről.
A mai napig működik még az autóban.
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Szia!
Köszi az infót, azért egy benzines még akkor is másképp jár, ha nem tetszik neki valami, mint ezek a hülye háklis dízelek. Mondjuk az már elég gáz, ha valóban az üzemanyag olyan rossz minőség, hogy le is fullad tőle.
Volvo-ba összevissza tankolok, de ez komoly és nagyon nem is érdekel ez a része. Tehát ami éppen útba esik, ez a leggyakrabban inkább Shell és sima. Próbálok fülelni, de úgy le van szigetleve az utastér, hogy semmit nem hallani.
--------(#63217) rsf
Mos először hallottam erről a márkáról, meglátszik mennyi EGR-t cseréltem, tisztítottam, hogy nem futottam bele még. Hát semennyit.
-
Lacy6
senior tag
Sziasztok!
Családba szeretnénk venni egy megane 3-at, de még egyenlőre nem tudjuk mire is kellene figyelni....
Motor szempontjából leginkább az 1.9 ami szimpatikus 131 lóerővel.
Volt valami típushiba amit javítottak? Milyen évjáratban kellene gondolkodni?
Ezt mennénk megnézni, jó döntés lehet megvenni?Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
eTrade
tag
Ez tényleg nagyon elszomorító, hogy ennyire nem egyenletes a minőség itthon.
Nekem az utóbbi időben (kb.1 év) az OMV benzin volt kiábrándítóan silány a többihez képest. Shell benzin eddig jól szerepelt nálam, már a sima 95-ös benzin tankolása után is szebben jár a motor és kevesebbet is eszik. MOL benzin kapcsán meg semleges a véleményem/tapasztalatom, eddig nem volt rá panasz, de lehet hogy az utóbbi időben ott is spórolnak az adalékkal.
Igaz nem reprezentatív, de itt egy érdekes amatőr video: [OMV vs. MOL vs. Shell]
-
BLUE TORNADO
senior tag
Sziasztok!
Az autóban a fűtés még 6-os fokozaton is csak éppen, hogy langyosat fúj. Jól tudom, hogy ilyenkor a termosztát a ludas? Javasolt ilyenkor a termosztát házat is cserélni? Vagy elég csak magában?
Megane 98' 1.4 8V EnergyAz egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #63222 üzenetére
Termosztát és annál felelsleges a házat cserélni, ha nem ereszt.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
polonic
félisten
-
Benir8
senior tag
Sziasztok!
Ma akkumulátor környékén kitakarítottam a koszokat. Arra lettem figyelmes, hogy egyik csatlakozó semmihez nincs rá kötve, próbáltam keresni a helyét. Mi lehet az?(pirossal karikáztam) Esetleg van valakinek ilyen autó amilyen nekem van, megnézne? Előre is köszönöm.
Renault 1999-es Megane 1.6e Chic 8 szelepes kocsiról van szó. -
gixxergabi
senior tag
válasz gixxergabi #63229 üzenetére
hjaa 2:20-tól, ez lemaradt..
-
Xantomas
őstag
válasz Gombinyó #63228 üzenetére
Az a Nissan részéről adva van, de az öreg kontinensen a belsőégésű autók jobban fogynak a nem prémium szegmensben már csak az áruk miatt is, FEV hype ide vagy oda.
Amúgy kell is, mert a Japánok magánakciója nagyon nagy trutyiban lesznek. Nem most vennék Renault részvényt, az tuti(#63219) Lacy6
Az 1.9-es egy, több mint 30 éves, kiforrott, megbízható faék.
Ha kapott elégszer olajat, szűrőt, és nem csak városban volt hajtva, akkor elmennek elég sokat. A 2.0 dci-k átka a megbízhatóság, ezért sokan nem fogalkoztak vele. Ennek ha valami baja van, csattog, zörög, szóval hallatja a hangját. Úgyis a volt gazdától függ az állapota.Amúgy is, amit ennyit használtak németajkú területen, ott nem a motorral lesz előbb baj.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gixxergabi #63229 üzenetére
Csináltam már párszor. A fele cuccot bent lehet hagyni, csak gondolkodni kell kicsit.
-
rsf
senior tag
Mindenki temeti a dízelt A Renault meg új 1.75 és 2.0 dízel motorokat jelentett be pár napja.
[link]“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
Xantomas
őstag
-
forceberg
veterán
válasz Xantomas #63235 üzenetére
A cél a piac felpörgetése volt, hogy a 3-4-5-6 éves autóikat is cseréljék le az emberek...
+nehogymár ne tudták volna korábban, hogy mit csinál egy FAP-os dízel hidegben az első 4-5km-en!!!
Lexarják ezek a környezetet, csak a profit a lényeg.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
-
rsf
senior tag
válasz Xantomas #63235 üzenetére
Bocsi ha félre érthető voltam de dízel autót használok 12 éve. És úgy gondolom hogy tudatos és nagyrészt alaptalan lejáratás folyik ellenük.
Ezért is örültem a hírnek.
Szóval dízel forever![ Szerkesztve ]
“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
Cyborg
őstag
válasz Gombinyó #63228 üzenetére
Arra már felesleges, már elég jó akksipakkok vannak, uh érdemesebb lenne tovább vinni a villanyautós vonalat.
Villany megane, villany laguna...egyébként vajon melyiket lehet egyszerűbben, kevesebb alkatrészből megoldani, Egy hibridet, vagy egy benzinmotoros rásegitésű villanyautót(ampera)?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Cyborg #63240 üzenetére
Sima hibrid annyiban egyszerűbb, mint egy plug-in, hogy kisebb akkut kell elhelyezni, és nem kell külső töltési lehetősége kiépíteni. Az Ampera speciális eset, bonyolult hajtáslánc, tud közvetlenül is hajtani a benzinmotor. BMW i3 REX csak az akkut tölti vele, kvázi stabilmotorként üzemel a benzines erőforrás.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
A japánok mondanak le róla folyamatosan, talán már mindegyik ismert nagyobb gyártó kidobta a dízelmotorjait, most épp a Honda talán. Japánok soha nem is szerették, könnyen megválnak tőle. Nem úgy, mint a németek vagy a franciák, meg konkrétan fél Európa. Ők inkább ücsörögnek tovább az asztalnál és csiszolják a végtelenségig a dízelt (is), amíg van élet a belsőégésű motorokban. Márpedig van, csak a dízelt egyre macerásabb megoldani, de van aki foglalkozik még vele, van aki meg összegyűri a tervrajzokat inkább.
-
rob210
Topikgazda
válasz Steven #63245 üzenetére
Azok a tartájok pont úgy be vannak vizsgálva és próbálva mint az LPG és CNG tartályok.
Egyébként ha így nézzük, a Liion aksi is fel tud robbani.
Nem is kicsit szól egy zárlat esetén, ami egy töréssel simán előidézhető.
És ez csak egy telefon aksi[ Szerkesztve ]
Renault power
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #63241 üzenetére
A hidrogén is az. Legalábbis ha az alapján kalkulálunk, hogy le kéne váltani az összes autót, arra egyik alternatív hajtásmód sem alkalmas önmagában. Marad minden vegyesen, legalábbis pár évtizedig biztosan, csak az arányok változnak. Vagy amíg áttörés nem keletkezik az energiatárolásban vagy nem fedeznek fel eddig nem ismert fizikai anomáliákat.
#
A benzintartályon ülni is veszélyes. A gázos meg hidrogénes tartályok úgy vannak megcsinálva, hogy olyan erőhatásra sérül csak meg, amibe az ember már mindenképp belehalna amúgy is.[ Szerkesztve ]
-
Cyborg
őstag
válasz molnarpeter #63242 üzenetére
Hoppá, köszönöm, ma is tanultam valamit, én azt hittem, az ampera benzin motorja csak akksit tölt.
Rob, ahhoz képest, hogy zsákutca a villanyautó, mindenki dobta a tüzelő anyag cellát, és ráálltak a villanyautóra.
A jövőben szinte az összes nagy gyártónak lesz elektromos autója, és nem is egy.Én arra vágyom hogy szög egyszerű legyen egy kocsi, ne millió alkatrészből álljon, millió hiba forrásból. Lassan már ott tartunk, hogy újabb autót vagy nem képesek megjavítani a szerelők, vagy a számla vége családokat tesz tönkre.
-
orosziem81
tag
válasz polonic #63227 üzenetére
Mint írták, a már meglévő fejlesztéseket még el akarják adni, hogy -gondolom- leglább az abba beleölt pénz egy része megtérüljön, ha már a Renault vezetője elveri a cég pénzét.
Eztán úgyis kivárják mit reagál a piac de szerintem nem valószínű, hogy további diesel fejlesztések lesznek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen routert?
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kedvenc zene a mai napra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Így építsd a billentyűzeted!
- Stellar Blade
- Autós topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- ArchiCAD és Artlantis topik
- További aktív témák...