-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
Kangoo 1 ph2 1.5 dci 65 lovas, az mennyire normális, hogy egy hosszú enyhe emelkedős egyenes részen 100-ról padlózom ötödikben és egyszerűen nem ment 120 fölé? 3000-3100 fordulat körül megállt. 4500 körül van a tiltás, nulláról indulva szépen kipörgethető 4000-ig tovább nem szoktam gyötörni, de főleg 3. fokozattól érezni, hogy 3000 felett elfogy és ha főleg emelkedős rész van akkor fölé se pörög már semmiképp. Váltok és úgy meg gyorsul tovább.
Ilyen a karakterisztika vagy ez ennyit tud és barátkozzak meg vele, esetleg lehet szökik valahol a turbónyomás? Vagy EGR lehet kicsit koszos? 90-es tempóig jól ugrik, az korrekt nagyjából. Vagy 400ezer Km-rel örüljek, hogy beindul még?A Megane-om körbe össze-vissza hugyozza ezt a kerregő fostengert.
Szeretem ám amúgy ezt is, csak olyan mint egy bohócdoboz, azokkal a hülye lámpákkal meg formával, meh.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gixxergabi #63547 üzenetére
Jah megjött minden. Végig lehetett követni pontosan hol jár a csomag, mondjuk a drágább szállítást kértem.
Egyelőre viszont nem szerelgetek semmit ilyen hidegben. Az autónak semmi baja, nyűgje nincs mostanában...[ Szerkesztve ]
-
kopi72
aktív tag
válasz shifty! #63523 üzenetére
nem tudom mirol beszeltek, en fellelegzem, ha beerek bp-re, hatradolok, es egy kezzel vezetek.
12 evig eltem ott, es akkor is igy volt, igaz nem most, 11 eve.
Videken neked mennek az autosok, ha ugy gondoljak nekik van igazuk, Bp-en, meg nem akarjak osszetorni az autot, mert tudjak mennyi macera javittatni.
Videken, hetvegen, kirohannak kis utcakbol a nagyobb utakra, szinte megallas nelkul, agyrem az egesz, ket kezzel fogom a kormanyt, hogy elrantsam.Magyarorszag a mosoly orszaga. Akar kiskoruton akar nagykoruton elmenygazdag utazasban lehet resze!
-
rob210
Topikgazda
válasz kopi72 #63555 üzenetére
Tényleg nem élsz Budapesten.
Pl. és csak egy pl. sétál az okos 10en éves kamasz kezében a pötyigép nyomja ezerrel, majd egyszercsak mindenféle körülnézés nélkül lelép eléd a járdáról.
Ennyi a fejét nem emeli ki a köcsög mobiljából, de ha elkened az aszfalton jaj szegény gyerek, a figyelmetlen köcsög autós kötelet neki amiért nem tanítottuk a hülyegyereket közlekedéskultúrára.
Mert ez amikor felnő és jogsija lesz a kocsiban is ezt fogja csinálni. Ha kiszálsz és nyakonvered, akkor meg te vagy az agresszív állat. Az, hogy ez neked milyen traumát okoz azzal senki nem törődik. Mindig az autós a feketeseggű.Bocsánat, de sajnos az utóbbi 3 hónapban 4 ilyen esetem volt. Valamint másoktól is egyre többet hallom ezt!.
Egyszóval minden régiónak megvan a maga nehézsége, de azért aki Pesten megtanul vezetni annak vidéken nem hiszem, hogy bármi gondot okozhatna.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #63556 üzenetére
Kopi72, és rob210, szépen leírtátok a két végletet.
Nem vezettetek még Cataniában. Ott az egyirányú utcában is szembe jön a barom csőgázzal, és még te vagy a paraszt, ha nem húzódsz le.
Én egész jól rááltam a városon belül a 40-es tempóra, jöhet kutya, gyerek, elszabadult malomkerék, legyen időm, nah meg helyem kivédeni, és pont. Már a körúton is beállok a bringás mögé 30-cal.
A dudálásokból ítélve egyedül szoktam ezzel lenni, de ha meg én vagyok bringával, valahogy találok hasonlóan előzékenyeket, szóval, nem tudom..."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
rob210
Topikgazda
válasz Xantomas #63557 üzenetére
Igen ez véglet, de nem is azt írtam, hogy csak ilyen van
Csak ilyen is van és sajnos egyre több az ilyen.
Összességében még mindig nincs annyi, mint a normálisan közlekedő, mert akkor már rég szükségállapot lenne, de azért van és létező dolog, amibe, ha belenyúl az ember tud cumi lenni, elég egy ilyet egyszer átélni, soha nem felejted el. Abban pedig tévedsz, hogy nem vezettem ilyen környéken
A horvátok, a szűk hegyi utakon sőt a szlovének a szűk hegyi utakon is hasonló jó fejek.
Rossz érzés az amikor egy margíthíd szélességű sávban, jön feléd 70 el a helyi buszjárat aki évek óta arra jár és tudja, hogy be tudja venni a kanyart, de te a túrista már fogod a rinyavasat húzod be a nyakad.
Sok ilyet éltem már át, a horvátok elég vadul vezetnek és ők nyomják a dudát ha kell ha nem.
Renault power
-
forceberg
veterán
válasz Xantomas #63557 üzenetére
Rob nem a végletet írta, hanem Bp.-et, azt még kifelejtette, hogy még a zebrán is szándékosan lassan vánszorognak át. Még a folyamatos dugóhúzást lehet beleírni.
A megengedett sebességnél lassabban haladókat senki sem szerete, előzésre készteti a többieket, így balesetveszélyes!http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
shifty!
senior tag
Igen, vidéken is járok eleget, az is egy véglet, a BP-i közlekedés meg a másik, amúgy gyönyörű helyi jellegzetességeket lehet felfedni a pesti és a budai oldalon is, kiváló esettanulmány a város.
Gyalogosok láthatatlan helyeken, nem zebrán (inkább jellemzően az előtt 5-10 méterre) átlósan mennek át az úton, megsértődve hisztiznek ha rájuk dudálsz, rájuk villogsz, neadj' isten még az blakod lehúzod és szólsz neki hogy nem itt és így kéne átmenni - nem szokásom kiszólni az autóból, de lassan nehezen állom meg.
Ha elcsapod, még jobban meg van sértődve, te meg bűnös vagy - nyilván nem a zebrás esetnél, de általános felfogás, hogy én gyalogosan ott, úgy, és akkor, ahogy én akarom. Nettó faszság, már elnézést, ahogy a gyalogosok tudnak viselkedni, ahogy Rob mondja, a telefonból a kib***ott fejét fel nem emelné egy percre sem...Szerk.: #63557@Xantomas: értem én hogy a város, a Kis-Nagykörút nem versenypálya, amúgy is szűk, megértem. De normális helyzet hogy 30-40-es tempóval kell zötyizni a városban? Szerintem nem. Aztán olyan szempontok, hogy piroshullám, összehangolatlan lámpák, amik miatt borzasztó könnyen kialakul a dugó, aztán rinyálunk a szmog miatt, már bele se menjünk...
Más téma - régebbi TCe motorokról mi a tapasztalat? Egy barátomnak keresünk kitartóan olyan paripát a jól megszolgált, nagykorú és nagy rozsdafoltokkal rendelkező fAstra helyére, és szimpik neki a Clio III-asok, 1.2 TCe motorokkal egész szép darabok vannak a piacon, most épp egy 2008 év közepit nézeget nagyon, persze aggódok miatta hogy ezek is terhelésükben felülméretezettek, nem gondolom egészségesnek a 1150 ccm-es blokkból kifacsart 101 LE-vel párost...Van ezeknek a korai TCe-knek nagyon nem ajánlott kategóriára okot adó ismérve?
[ Szerkesztve ]
"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
-
rob210
Topikgazda
válasz shifty! #63560 üzenetére
Ha valóban a barátod nagyon gyorsan beszéld le róla.
Nem rég írtam, hogy hulladék az összes TCE az 1.4 kivételével.
Szelepek oda, turbó oda, lánc oda, és itt már minimum 400ezerről beszélgetünk.Ebben/ilyenben gondolkodjon ez élhető és használható autó!
Ezekben még motor van.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
shifty!
senior tag
válasz rob210 #63561 üzenetére
Pont azért írtam, hogy mennyire kerülendő, mert a technológia ugyanaz a TCe, csak hogy a korábbiakban mennyi anyag maradt még...ezek szerint semennyi
Köszi az ajánlásokat! Valóban nagyon kedves, gyerekkori barátom, mondtam neki az MII 1.4/1.6-okat (dízelt nem akar...), illetve ezeket a Cliokat nézzük.
"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
-
rob210
Topikgazda
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #63558 üzenetére
Óh, jaj, ezeket mennyire ismerem, és még most is libabőrös leszek, ha visszagondolok.
Jah, pont veled volt rossz példálozni, te mondjuk vezettél ilyen helyeken, még 1-1 kép is megvan a topicban. A lényeg, hogy érted miről beszélek.(#63559) forceberg Pedig, ő is írta, meg megírta, hogy ilyen is van. Ez a hülyén / balesetveszélyesen közlekedés egyik véglete.
Általában, ha valaki lassabban halad, mint a megengedett, az okkal teszi. Ha a körúton, GPS alapján 50-el mész, a külső sávban, garantált a pusztítás, ha eléd ugrik a zebráról egy villamoshoz rohanó, eléd gurul egy parkolóból kiálló, ajtót kinyitó, előtted parkoló helyet találó, és satuzó autós nem figyel, a bringás előtted megborul, vagy jobb esetben szlalomozik egy kátyú miatt. Valahogy minden egyes alkalommal, ha a körúton megyek, valami mindig van. Ha van két sáv, maradok deffenzív, aki hetvennel száguldozni akar a belső sávban, pirostól pirosig, az tegye, aztán várja meg a helyszínelőket, meg a mentőt.(#63560) shiftyhungar a vicces pont az, hogy a Petőfi híd - Blaha közötti szakaszon, pont, hogy 40-45-tel kapod el a zöldhullámot, pici gázzal, motorfékkel. Szóval igen. Ott igen. Mi a jobb, ha beállsz a bringás mögé 30-cal, vagy az, ha kikerülöd, kvázi nekiszorítod az út szélén parkoló autók tükrének, ha rányitják az ajtót, és nem tud kiugrani oldalra, ő nem összetöri a lökhárítót, hanem meghal. Bennem azért még elég élesen él az emlék az egyik tanárom temetéséről, aki pont így járt.
Ha meg megelőzöm, cca 10-15 km/h-s sebesség különbséggel, a következő lámpánál, torlódásnál úgyis elmegy mellettem, így meg szépen együtt érjük utol a következő sort, nem kell fékeznem, nem kell újra elindulnom, hanem felveszem a forgalom ritmusát.A Váci, Soroksári, vagy Kerepesi úton eszem ágában sem jutna szöttyögni, mert azok lényegében városon belüli gyorsforgalmi utak, ott lehet menni mások veszélyeztetése nélkül, de amíg a körút egy nagy parkoló 1.5 sávval, addig...
Megjegyzem, itt most nem a kocsi órája alapján mutatott, hanem a valóságosabb, GPS alapján számolt sebességről van szó.
Szerk: off
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
#89309696
törölt tag
-
kopi72
aktív tag
válasz rob210 #63556 üzenetére
Igazad van a mostani fiatalokkal. Itt nalunk kerekparoznak, elengedett kezzel, mindketto(!) fulben zene.
Irgalmatlanul nem felnek, es erdekes modon nem is nagyon utik el oket.
Bezzeg aki fel, marmint nem fel, hanem betartja a dolgokat, azokat meg elutik.
23 ev nagymotorozas utan engem is elcsapott egy kamion, kismotoron, allo helyzetben, egyszeruen lekaszalt telibe. 3 csigolyam tort meg miatta. 4 eve nem hevertem ki.Mas, most vettem eszre, hogy reggeli 20 perc alapjarat utan is szinte hideg volt a futes a clio 2-ben, es a viz hofoka sem ment fel, pedig nem is tudom 6 eve csereltunk termosztatot, elpattant a hidegben a muanyag burkolata a reginek. Direkt valeot raktam bele, h birja, nem.
Es azt hiszem, lehet retro modszer, de be fogok rakni valami kartonlapot is a huto ele.
8 km-es tavokat megy a felesegm vele egyszerre, es 8km vegere sem melegszik be az auto jo termosztattal sem. Lehet egy jobb futo radiatort is neznem kelle bele bontobol.Magyarorszag a mosoly orszaga. Akar kiskoruton akar nagykoruton elmenygazdag utazasban lehet resze!
-
Sziasztok, hátha valakit érint a dolog:
Laguna 3, motorháztető kitámasztó rögzítő bolha: 77 03 179 096
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Neked is hallatszik újból (a hideg miatt), amikor eltekered a kormányt az rogyadozó, vagy mittomén milyen hang? Valami ilyenkor ordít a szilikonért, zsírért. Ez is egy olyan "hiba", amit csak lassú gurulásban, beállva a parkolóba hallani, azt meg, hogy a rákba lehetne már kiszúrni...
Ha szerencsém van, csinálja állóhelyzetben, ide-oda tekergetéssel, de kötve hinném, járó motornál ezt az autó alatt ki lehet szűrni. Utastérben is azért hallani, mert ott lényegében csend van.
-
Tudod, hol szoktam hallani?
Ha pl valamilyen teremgarázsba állok be, ahol műgyantaszerű (csúszós) padló van. Na ott hallok valamit.Illetve, balra hátra ha tolatok be valahova és fékezek, akkor egy iszonyat hangot hallok bal előről, de erre még nem sikerült rájönni, hogy mi lehet. (ez egy elég hangos, iszonyat ilyesztő hang --> tompa csúszós/súrlódás szerű hang)
Futóművesnél voltam kb. 1 hónapja, mert szintén bal előről hallok / érzek valamit, ha előrefele jobbra kanyarodok.
De semmi....értékek teljesen rendben, átrángatott, átnézett mindent és semmi hiba....
Ezek a kósza hangok, már kezdenek engem is az őrületbe kergetni, pedig én viszonylag toleráns vagyok ezekkel szemben, annyira nem hatnak meg (megan2 után, minden csendes és jól össze van rakva ).
Jah és még1 dolog, amit most vettem észre.
Fogyasztás: minden évben, amikor bejön a hidegebb idő (mínuszok), akkor a nyári-őszi-tavaszi 6.2-6.5 közötti átlagról felkúszik 7liter felé. DE csak az első hidegebb időszakban, nagyjából az első mínuszban való tankolásomkor, utána a télen visszaáll a normál nyári fogyasztásra (kb).Esetleg még ilyen november körül nem téli adalékolt gázolajat adnak a kutakon, vagy mi lehet erre a magyarázat??
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Esetleg még ilyen november körül nem téli adalékolt gázolajat adnak a kutakon, vagy mi lehet erre a magyarázat??
Nem tudom, hogy működik ez, az enyém kicseszett jól fogyaszt. A tuning óta vagy másfél literrel az biztos. Mert előtte a hasonló vezetés mellett a 7-8 litert simán benyelte.Bár engem a fogyasztás annyira sosem érdekelt, de ha azt nézzük már rég csak a fogyasztásával visszahozta azt, amit a tuning miatt kifizettem.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Elfelejtettem írni, most eszembe jutott...
Tegnap szemben állva, piros lámpánál láttam, hogy az Octávia-ban a rendőr be sem volt kötve. Az octavia nem pampog emiatt, amíg be nem köti magát?----------
Bocs, ezt autós topikba akartam írni...
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Gaaabeeesz #63574 üzenetére
-
opti06
aktív tag
sziasztok
adott egy clio immos kulcs (szarakodik már transzponder jel benne, sokszor nem indított immo), amiben integrálva van transzponder panelra,
nagynehezen letudták másolni külön álló transzponderre a jelet, viszont azt mondták ne tegyem olyan kulcsba ami paneles integrált immoval van (gyári) lehet bezavarja és felülírja új chippet, ez valós dolog lehet?
vagy nem lehet leszedni csak transzponder chipet panelről, hogy távirányító menjen még?
így néz ki a kulcs:[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
válasz opti06 #63576 üzenetére
Lőj egy képet a panel másik oldaláról is, kicsit átlósan, makrózva az elem tartó érintkezőire.
Más:
Este az utcán parkoltam a kocsit, kellett reggel, nem akartam a garázsig elbuszozni. Még jól is áll neki a fehér...
Pöccre indul, service, meg légzsák lámpa nem alszik el, egyet csippan is. Ülés alá benyúl, matat, csatlakozó megbirizgál, lámpák elalszanak. Motor leáll, aksi saru leold, csatlakozó széthúz, összedug, saru vissza, indít, hiba elmúlt.Kb eddig bírta a tavalyi wd-40-ezés, kereshetek mouseren, vagy farnellnél új krimpeket, vagy csatit. Jól láttam, hogy nem aranyozott az érintkező, hanem csak ezüstözve, esetleg galván-ónozva van?
Azt hittem, a francia autóipar a 80as évek Citroenes fiaskói után leszokott a nem aranyozott kontaktfelületekről, pláne aktív biztonsági berendezésnél.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Xantomas #63577 üzenetére
A garázsban egy RCZ áll mellettem. Nagyon, de nagyon filózok rajta, hogy a tetőkeretet, tavasszal metál ezüst, vagy szálcsiszolt alu hatású fóliával vonjam be, amilyen egy időben volt pár promó képen.
(#63578) opti06 lakkhiba ezen is van, de felpattant trace-t nem látok rajta. Leforrasztani le lehet, de melyiket érted transponder chip alatt? A szögben állót, vagy az Atmel U9280m-et? Csak mert utóbbi, az átlóban álló, "csak" egy tekercsantenna, ha azt leforrasztod, nem kap tápot az immó működéséhez, max távirányítóként tudod használni.
Bevallom, nem értem, amit írtál, mi írna felül mit?
Clio, thalia kulcsból van az egy IC-s U9280m-es, ami neked van, meg a két IC-s PCF7946-es, és ennek a kettőnek az alverziói. A két fajtáról az IC-ket át sem lehet tenni egyikről a másikra, tök más a tokozás, amúgy meg szabadon pakolhatod az azonos IC helyére. Az U9280m-ben ott az EEPROM, az tárolja a kulcs adatait, az van összepárosítva az UCH-val. Ezt le lehet dumpolni, lehet klónozni, és másik U9280m EEPROM-jába beírni, de megint más tészta, hogy otthon nem éri meg, ha csak nem akarsz venni a most már Microchiptől egy U9280m devkitet, 500 euro környékén. Minden más szürke zóna.(#63579) rob210 megfordult a fejemben, de maradnék a gyári megoldásnál.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
-
opti06
aktív tag
válasz Xantomas #63580 üzenetére
ma voltam kulcsosnál csinált nekem egy ilyen transzponder chipet ezzel most indul simán immot olvassa erről.
viszont azt mondta ne tegyem bele a kulcsba, mert zavarhatja a panel vagy felül is írhatja
csak olyanba tegyem ami sima üres kulcs nyitó nélkülvagy ez nettó f*szság?
[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
válasz opti06 #63582 üzenetére
Ejha, ez a szép, de gyors kerülő út. Most már értem.
Működni működik, de nem a valós hibára megoldás. Nem hiszem, hogy felülírna bármit, csak abban a szerencsétlen esetben működne hülyén, ha a kulcs saját tekercse is éppen jó, így a kulcs is leadja a saját válasz szekvenciáját, meg ez a "transzponder chip" is, és egyszerűen a kocsi oldaláról nem értené, hogy mi van.
Vagy szerzel ebayről egy ilyen kulcsot, ami működik, arról leforrasztod az antennát, vagy rendelsz mouserről egy olyan antennát ami megfelel a specifikációknak, pl ilyet, és ezt teszed a helyére.
(#63581) mycso Jaja, szoktam én is belefutni, de nem találtam róla semmit, hogy melyik felszereltséghez, és főleg melyik országban. Amikor keresgéltem a kocsit, akkor volt egy pezsgőmetál kasztnis ezüst keretes 2.0 dci, de rámlicitáltak. Az is Dynamic felszereltséggel volt hirdetve, elvileg ez is az.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
opti06
aktív tag
válasz Xantomas #63583 üzenetére
és mi történne abban az estben, ha épp kocsi kulcsa leadja jelet, meg ez is?
két kulcsom van egyiket nem sajnálnám megbontani, szóval a sima tekercsantennát leszedném akkor már nem lehetne a fenti gond, viszont a távirányítós központi menne még így?
19éves kis clio ii, szeretem nagyon de váltás lesz nekem egy sx4-re ha befejezte festő
ezt meg átadnám páromnak, kezdő kocsinak szerintem megfelelő lenne neki, nekem is az voltcsak így egyszerűen olcsón megoldódna indítás (egy ideje bypass trükkel használtam, gyujtás fel villog immo, vissza 1re központi kulcson nyomva úgy gyujtás és indul így )
[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
válasz opti06 #63584 üzenetére
Kb egy digitális kánon
Így van, működne. Ha nem akarod ideiglenesen leforrasztani, fogsz egy szikét, és óvatosan, párszor átvágod a nyákon az antenna vezetékét, ami később a lakk lekaparásával, és egy ón pöttyel átforrasztva javítható.
Aztán amikor megjött az antenne, akkor cseréled, javítod, és egy filléres alkatrész cseréjével van egy újra tökéletesen, működő gyári kulcsod.Jókor kérdezem: van egyáltalán rendes pákád, és valami komolyabb, pl amtech fluxod?
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
#89309696
törölt tag
Ú, de agresszív mintája van ennek a Hankook icept 2-nek, a fotókon nem tűnt ennyire mintázottnak. Nagyon állat lesz ezen gördülni. Kár, hogy havunk nincs kb. 15 éve. Sárba meg nem viszem a kocsit, egyébként is siralmas terepjáró képességei vannak, nehéz a kombi hátulja nem tudja húzni és az eleje is hamar lent van.
Nyáron egy élmény lesz ezen járni. Kíváncsi leszek rá mennyire lesz zizis hangja, meg kis ívű kanyarokon megnyikkan-e majd.
Én arra az 1000-1200 Km-re amit nyáron megyek azt is 90-es utakon nem cserélem le, eszembe sincs. A legnormálisabb döntés ilyenkor egy új középkategóriás téligumi aztán járni vele amíg jó. Utána repeat. Egy 5 évet tuti kibír és akkor sem a kopás miatt kell lecserélni. -
DonThomasino
veterán
99 twingo hidegben hangja van a hátsó dobféknek.
10-20 perc után elhallgat ahogy melegszik kell ezzel foglalkozni?" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
#89309696
törölt tag
válasz DonThomasino #63588 üzenetére
Minden nap használva van?
-
polonic
félisten
Második tank omw prémium után is továbbra is teljesen csendben indul hidegen az autó.
Mollal katasztrófa volt. Traktor. -
Nordik
őstag
válasz DonThomasino #63588 üzenetére
Nekem ez akkor volt másik autónál amikor tele volt fekporral. Ki lett szépen tisztítva és elmúlt.
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
M2 1.6 gyárilag mekkora akkuval lehetett szerelve? Jó lenne tudni pontosan mekkora kell bele. Ma reggel kicsit nehezen indult és nem szeretném ha meglepetés érne.
-
Fail3D!
addikt
Udv! Igy az eros havazas bekoszontevel segitseget kernek: a bal oldali vissza pillantomon a futes jo a futes, a jobb oldalin nem akar mukodni. A hatso szelvedo fut, letezik hogy az elso szelvedoben pedig nincs futes vagy csak az sem akar mukodni? Ezen hibak orvosolhatoak keves penzbol vagy valoszinuleg nagyobb a baj?
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz polonic #63591 üzenetére
Detto! A múltkor a mol-os ismerősöm beszólt nekem, hogy miért mondok ilyet a gázolajukról, hát mondom neki, mert így van! Azt mondta, hogy neki az opel vivaroja nem csinál ilyet a mol-os cuccal, erre csak azt tudtam mondani, hogy örüljön neki, nekem is ez előtt a többi dízelem nem volt ilyen, de ez igen!
-
Johni5
őstag
Sziasztok!
3 hét állás után tegnap vittem volna az autót műszakira.Indítanám,de nem sikerült.Indító teker,de nem indul.Akkut cseréltem,diag nem mutat semmi hibát.Szerelővel néztük,szikra nincs.-Espace 3 2.0 16v benzin-Mi lehet a bibi?Előtte semmi gondom nem volt vele,pöccre indult.[ Szerkesztve ]