-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
LamerGyuri
senior tag
válasz sonny007 #61950 üzenetére
Én Elf Evolution 900 SXR 5W-30-at használok.
Catcar-on a Clio II fül alatt találsz azonos alvázszám kezdetet.
rob210 talán több titkot tud, mint én, honnan is lehet értékes doksikat szerezni hozzá
Az Index-es Thalia fórumból, és Youtube-ról "tanultam" sok dolgot[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
rob210
Topikgazda
Nem a www.profi4.hu nál is van.
Gabeesz igen neked is kell. A tiéd még nem olyan csúnyán lóg, de minnél előbb berakja az ember annál fickósabban fog állni, megőrzi az eredeti formáját.
Hogy mindenkinek világos legyen, hogy hova kell berakni.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
mdav88
senior tag
Oket ismeri valaki? Viszonyleg kozel vannak, ha kell valami clipes tortenet....
-
rob210
Topikgazda
-
sonny007
tag
válasz LamerGyuri #61951 üzenetére
Az ELF LUB, nekem is azt ajánlja
Olajból én is Elf Evolution 900 SXR 5W-40-et gondoltam vásárolni.
Az általam kiválasztott levegő és olaj szűrő ha jól tudom minőségiek ugye?
Innen szeretném megrendelni őket. Megbízható, kompatibilis terméket árul az oldal? (https://filterabc.hu/)
Mert már sajnos jártam úgy, hogy nem felelt meg az adott alkatrész hiába kimondottan típushoz rendeltem. Szerk.: Természetesen nem erről az oldalról történt a vásárlás amikor nem jót kaptam.[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz kisgyerek85 #61946 üzenetére
Ha nem indul, majd arrébb tolod a kocsit és utána pöccre indul, akkor az szerintem inkább felső holtponti jeladó hibára hajaz.
-
Benir8
senior tag
Sziasztok!
Renault Megane 1.6 Chic 1999 K4MA702.
A mai napban leszereltem róla a generátort. Nem kicsi munka volt, első jobb kereket kellett leszedni, aztán lengéscsillapítót leengedni, és úgy rá szétfeszíteni, hogy kiférjen benne a generátor. Szét is szedtem és ezt fogadott:
Olvastam, hogy újat nem érdemes venni(drága), sok helyen is csak felújítottat lehet kapni. Már csak az a kérdés, hogy Borsod megyében főleg Miskolcon hol tudnak vállalni ilyet aki réz becsúszó gyűrűket is ki tudja cserélni meg a bronzkeféket?
Milyen szerencsés vagyok, hogy ennek a motornak hátul van a generátora, elég macerás volt kiszerelni. Ja és persze akna nélkül nem ment volna.[ Szerkesztve ]
-
Plero
tag
Laguna 1 Ph2 (2000 évi) , 1.9dTi-hez milyen kerékcsapágy ajánlott? Szívás a csere?
"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
-
Jaded
senior tag
Engedjetek meg egy rövid szösszenetet, mivel holnap lesz 1éve nálam a Megane.
Szóval az első évem a Renault Megane-nal (Megane 2 ph2 1.5dCi Live Extreme 106le 2007 Sedan)
Amennyire hidegen hagyott a Renault az évek során, annyira bejött ez a paripa. Úgy gondolom, hogy még mindig jó kiállása van, bárhol meg lehet jelenni vele. Belül is igényes (pedig ez a legfapadosabb verzió), nagyon jó vezetni, kényelmes, de szerelni ne kelljen sose
Eddig ami feltűnt és nehez is volt megszokni, hogy nem szereti ha nincs néha picit leforgatva. Kb 100km alatt nagypapásan vezetve (90-nel, 2000-nél elváltogatva), teljesen elfelejti az autó, hogy neki mennie is kéne. Igazából nem tudom, meddig is volna érdemes forgatni, hogy ne ártson neki (2500 körül max 3000-nél szoktam ha már tompul a teljesítmény). Szerintem lehet valami pici hibája, mert ez így okés.
82312km-rel került hozzám, most 110512 van az órájában. Volt eddig 3olajcseréje, cserélni kellett a jobb-bal axiál csuklót és a jobbos talpas gömbfejet. Most cseréltem pollenszűrőt (tavaly nyáron volt előtte), a gyári ékszíjat februárban cseréltem, mert még a gyári volt fenn. Mindene teljesen gyári még (még a féktárcsák is!), kapott egy gyári könyöklőt (mivel ez sem volt benne), egy 2dines fejegységet, egy mélyládát. Elől már kb a 3. pár izzóját kapja meg holnap, mivel szereti enni Legszívesebben agyonverném azt, aki megtervezte ezt a lámpatestet..
Kapott még 4 gyári 16-os felnit és 4 új Continental nyári gumit, most pedig 4 új téli Klebert. 120ezernél szeretném lecseréltetni a vezérlést (62-nél lett cserélve a gyári, de csak a szíj meg a vízpumpa..), és szerintem akkor már kelleni fog neki a hajtókarcsapágy is. Cooler cső alul picit olajos, olaj nem igazán fogy belőle pedig (max 1dl), a kormányátvezető szalag szerintem el fog halálozni nemsokára. Motor sosem volt lemosva, én meg félek tőle a biztitábla miatt (egyébként csak poros), egyébként rohadtul zavar. Az első dobbetétet cserélnem kellene, mert még a télen kitört belőle egy darab a fagyott latyak miatt. Szóval eddig amit kötelezően költöttem rá, az nagyjából 150e ft, a többi csak “luxus”
Remélem még kb 5évig hű társam marad, törve soha nem volt, remélem nem is lesz. Gyanús, hogy a következő is Megane lesz, a 3-as GT nagyon tetszik, de a szivem csücske a legutolsó, 4-es
Végezetül tankolásról egy kis info:Ami lehetne benne az a napfénytető, tempomat és xenon lámpák. Más kívánságom nincs is
Renault Megane IV Limited
-
LamerGyuri
senior tag
-
kisgyerek85
senior tag
válasz eTrade #61970 üzenetére
Köszi! Ez még biztos nem volt cserélve benne , jövő hétre lebeszélem azzal a szerelővel, aki anno az önindítót javította, hogy átnézhetné az autót. Ma olyan 7-10 indításom volt, mindegyik pöccre ment.
Amúgy szeretem ezt a kisautót, ma padlógázon elpörgettem 2. -ba 4500ig (5000nél tilt) majd 3.-ba is eddig, szinte nulla kormot tolt ki magából, vagyis visszapillantóba nem láttam semmit. -
sonny007
tag
válasz LamerGyuri #61978 üzenetére
Köszönöm szépen a segítséget.
Én hiszek benne, hogy igazat írnak a Mann minőségéről.
Érdekes, ugyan ezt az olajat a Bárdi, hogy hogy duplajáért adja?!
Legfőképp ezért kérdeztem, hogy ez a bolt megbízható webáruház vagy sem.
Szerk.: Miért az 5W30-at ajánlod a 40-es helyett?[ Szerkesztve ]
-
Sziasztok!
Szeretnék bejelentkezni az első autómmal, Süsüvel a gépsárkánnyal (2003-as Renault Thalia, 1.4 16V) .
Lassan 2 hónapja van nálam. Műszakilag még akadnak apróságok, de már tudok vele közlekedni. Pozitív csalódás volt számomra. Első autónak szerintem tökéletes. Valószínűleg egyelőre nem leszek aktív tagja a topicnak, de esélyes, hogy később lesznek kérdéseim.
Süsüről néhány kép:
Képeim: https://www.flickr.com/photos/106029883@N02/ A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
-
Yoshida
aktív tag
Pénteken vittem vizsgára a II.es megane-t, 2 hete cseréltem a bal tompítottat, péntek reggel még minden világított, de mire odaértem az állomásra már világos lett így nem láttam, de mondták hogy nem ég a jobb tompított
Engem utál ez a kocsi.
Harmadik szerelő tudta leszedni a féltengelycsukló anyáját. (vagyis eltört a tengely, azt mondták )
Ez a bal oldal volt, szerdán jön a jobb oldal... -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #61987 üzenetére
Nekem ez az Osram 65210CW LED van benne. 200 körül megyek a pályán és nem kell reflektor, pedig a lagesz projektora nem tartozik az élvonalba, de ez a osram ledek lenyomják több autó xenonját is. A szembejövőt nem vakítják, mert még soha nem villogtak rám.
Közúti forgalomban persze (még) ez sem használható, aminek a fényével sokkal biztonságosabban lehetne vezetni. Műszakira természetesen kicserélem, ha lesz kedvem...
Kint vettem még 220 euróért 2 párt akcióban, 289 euró helyett, vagyis a lumenet-nél is jó most ez az ár. Tehát a refibe is ezek vannak.. A leírásban ők is említik, hogy itthon nem használható, de emiatt rendőr nem állít meg senkit.Ha ezt vesszük 100% fényerőnek, akkor a gyári sima égővel, még a 40-et sem éri el, vagyis a különbség valóban már-már ég és föld
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Elkeserítelek, engem még a ledes rendszám világításért is b@szogatott a rendőr.
Csak nem tudta a köhém rendeletet
Ettől még a tompítottban a reflektorban és a helyzetjelzőben nem lehet led, Pesten pedig meg is nézik, ha olyanok.
Pedig valóban jobban látni vele.
De ez Magyarország, a baromságot átvesszü, ami jó azt tiltjuk. Ott a szélerőmű is pont ennek a jeles bizonyítéka.Renault power
-
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #61991 üzenetére
Biztos forrásból tudom, hogy nincs az a rendőr, aki megállít egy tompított miatt (POJEKTOROS LÁMPA) és ott szereltetne, mert kivitelezhetetlen. ellenőrzése. Ráadásul annyi többlet fassággal rendszámlavétel indokolatlanul, szerelőhöz elvitetés és kiderítés, mert bár a lageszba pár elem eltávolításával ugyan lehet izzót cserélni, de még úgy sem könnyen, de a legtöbb autóban hozzá sem lehet férni, emiatt aztán ez a része itt elbukott, járna a rendőr számára, ha egy olyan autót állít meg, amiben hivatalosan frankó lámpák vannak, nevezzük így, amiért ki is vághatják.
Abban az autóban, ahol egyértelműen látszik, hogy sima lámpában xenon van, ott nem csodálom, ha azonnal levadásszák.
Engem nem egyszer meszeltek le általános ellenőrzésekre a több, mint 1 év alatt, minden lámpát ellenőriztek, de soha egy kukkot nem szóltak, hogy ez most jó-e vagy sem. A lényeg, hogy világított ott és akkor a lámpa, amit ellenőrzött.A rendszámtábla világítás miatti kiintés meg számomra a le furcsább, szerintem nem tetszett nekik a képed, vagy unatkoztak. nálam mindenhol led van már, amiben csak lehet. A volt WV-énk rendszám világítása alapból gyárilag nagyon erős led, akkor most mi van?
-
Jaded
senior tag
válasz forceberg #61987 üzenetére
Eddig Nightbreakereket használtam, az jött be. Persze az emelt fényerő miatt hamarabb is döglik. A H7-es amúgy is egy fos konstrukció, ez is hozzáad. Oké, most jól bírta, valamikor március környékén cseréltem.
Yoshida
Ismerős. Este indultam haza melóból, a buszmegállón még visszaverődött mindkét izzó fénye, mire kiértem az utcából (kb 100m), már ki is volt égve. 😃Renault Megane IV Limited
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz zaskar #61996 üzenetére
Én mindenhova ezt tettem, főleg azért, mert meguntam, hogy a kínai csodák 1-2 hónapon belül megadják magukat, függetlenül attól, hogy jól világítanak. De elég forróak is, emiatt pár helyen láttam, hogy az érintkezők már barnásabbak, főleg helyzetjelző és rendszámtábla világításnál, amikor sokáig kell folyton világítaniuk.
Teljesen frankó égők és itt nincs odaírva, hogy ez nem használható, nagyon erős fehér fényűek. 6000K
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Egyébként csak autónál viselem el, illetve ott direkt megköveteli a fehér(ebb) fényt a láthatóság miatt.
De otthon lakásban a meleg fényt szeretjük csak is.
AZ új LED csodáknál már színt is lehet állítani, ha azt tökélyre fejlesztik, akkor egy esős, vizes úton, ahol a fehér fény jobban elnyelődik, ott egy sárgára/sárgásabbra váltás maga lesz a megváltás. -
Newlachka
őstag
Srácok, egy megane 2-es kombiban világít a légzsák visszajelző.
Ezt mennyire problémás megoldani?
Forintban kifejezve?Ezen múlik az autó megvásárlása!
Új hozzászólás Aktív témák
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron