-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
eTrade
tag
válasz sonny007 #53882 üzenetére
Motortérben, szembôl jobb oldalon, a rezonátor doboz alatt találod lent a váltót. Ott kell keresni egy pillangó mûnyag csavart, ott lehet ellenôrizni és utánatölteni.
Ha egyenes talajon utánatöltesz és elkezd folyni belôle az olaj akkor rendben van a szint.Itt egy video: [link]
-
rob210
Topikgazda
-
LamerGyuri
senior tag
válasz sonny007 #61943 üzenetére
Mert alapból nem volt benne, de a helye benne van; ennek ellenére néhányban mégis volt gyárilag, valamint egy csomóba a tulajok beszerelték
Vedd le szemben állva bal oldalon az ablaktörlő alatti burkolatot, és ha ezt látod, akkor nincs benne.
Ha ezt látod, akkor van benne.
Ha nincs, ki kell vágni a nyílást egy erős szikével, szerezni kell egy fedelet és csavart, bele a pollenszűrőt, és boldogság.
Összefoglaló tényleg hasznos dolog ám ott vagyok én is. 1,4 16V 2004"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
LamerGyuri
senior tag
válasz sonny007 #61950 üzenetére
Én Elf Evolution 900 SXR 5W-30-at használok.
Catcar-on a Clio II fül alatt találsz azonos alvázszám kezdetet.
rob210 talán több titkot tud, mint én, honnan is lehet értékes doksikat szerezni hozzá
Az Index-es Thalia fórumból, és Youtube-ról "tanultam" sok dolgot[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
LamerGyuri
senior tag
-
LamerGyuri
senior tag
válasz sonny007 #62002 üzenetére
Szóval:
Azért 5W-30, mert ez a gyártói és rob ajánlása is
A cső végén a dobozka az csak egy szellőzőnyílás a váltóhoz. 1 éve, amikor kérdezted, hol a szintjelző, azon a nyíláson kell betölteni is. diablo-nak igaza van; megunod az életed, mire ott lefolyik a szükséges mennyiség
Ez sajna tényleg nem a pollenszűrős változat. A klíma nélküli autók ezt a szellőztetőmotort kapták meg.[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
rob210
Topikgazda
-
Gabady
aktív tag
válasz sonny007 #62009 üzenetére
Szia!
Elméletben nem szabad kinyílnia azért mert széthúzod a csatlakozókat. Én is szereltem már saját autóm, úgy hogy nem volt áramtalanítva, de mindenképpen azt javaslom, hogy akku saru le, és utána húzd szét a csatlakozót, tisztítsd meg, wd40-el érdemes befújni, majd mehet minden vissza a helyére.*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
BigBlackDog
veterán
válasz sonny007 #63874 üzenetére
4. A váltóbox műanyagát én leoldottam és hátrahúztam. Ehhez kivettem a hamutartót, ami alatt volt egy csavar, illetve a burkolat végén kellett két még csavart kitekernem, ha jól rémlik. Ezután elől, a lábtérnél kellet kicsit kifelé húznom, hogy kipattanjon a rögzítés. Így már mozgott és alulról ki tudtam nyomni a központi zár kapcsolóját, amiről lehúztam a csatlakozást. Talán még a szivargyújtót és a vészindex kapcsolót is le kellett húznom és ezután már hátra tudtam húzni eléggé.
Ha a fűtéspanelnek kioldottad a két csavarját, akkor emlékeim szerint felfelé nyomva kipattan a helyéről, majd hátrafelé alul ki tudod buktatni (ehhez kell hátrébb húzni a váltóbox burkolatát). Ha kint van, akkor a hátoldalán már látod az izzók foglalatát. Én egy hegyesebb fogóval óvatosan kicsavartam ezeket és ment mindkettőbe az új izzó.
-
LamerGyuri
senior tag
-
rob210
Topikgazda
válasz sonny007 #64009 üzenetére
Hét jut eszembe egy fontos dolgot még tudni kéne, hogy egyálltalán van-e benne?
Mert a thalia pont az az összvér amiben 3 féle szervó van.
Teljesen elektromos, hidroelektromos, és hidrós.
Az elktromosnál nincs mit cserélni, de ez kiderül gyorsan csak inditáskor nézd meg a műszerfalat, ha ott van egy sárga kormánykerék visszajelző gyújtáskor akkor elektromos.
Ha hidrós akkor a segédszíjnál keresd a generátor felett.
Ha elektrohidrós akkor vidd el szerelőhözRenault power
-
diablo1984
veterán
válasz sonny007 #66234 üzenetére
a 2.es az inkább kormos, mint a többi, de szemre ezek sem tegnap lettek cserélve, így simán lehet gyertya hiba is, nem gyújt időben és ettől ganés. De lehet abban a hengeredben olajat kap a cucc! Gyertyacsere után pár hónappal nézz rá és az inkább mutat majd képet, nem egy ezer éves széthajtott gyertyák mérvadóak.
-
Benir8
senior tag
válasz sonny007 #66298 üzenetére
Ez érdekes. Szerintem nem jó megoldás. Szét kell szedni teljesen a váltót, azért hogy a belső szimmeringet tudjál cserélni. Nem csak kívülről ereszt, hanem belülről is. Majd valaki kijavítja ha tévedek.
Majd ha lesz kuplung tárcsa csere, akkor szétbontom.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz sonny007 #66311 üzenetére
Én nem rég cseréltem szívás otthon senki ne álljon neki.
Ennek ellenére itt csak ez a szimering van nincs belülről semmi, mert látom itt már ilyen hszek is születtek.
Annak a gyári szimeringnek a kiváltására született ez a megoldás és működik is, ha tudod mit, hogyan csinálj.Aki meg azt hiszi, hogy majd kuplungcserénél kicseréli jelzem nem fogja, mert ez a fogaskerekek felől van és a teljes váltót szét kell húzni hozzá
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz sonny007 #66326 üzenetére
Én sűrűn szerelek nekem egy egész nap volt.
Ráadásul a szettben lévő gyűrűk nem jók, azokkal úgy megszorul a rudazat, hogy képtelenség váltani.
Tehát eleve kellett keresnem hozzá megfelelő gyűrűket, a készletből, ami nem tudom neked van-e.
De csak és kizárólag olajálló gyűrű jó!Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz sonny007 #66366 üzenetére
Na szóval nekem is ez a szett lett betéve.
Ebben garantáltan nem jó a gumigyűrű, ha tudsz rendelj másik márkát, hátha az jó.
A váltóolajat le kell engedni mindenképpen.
A rudazat perselyét érdemes cserélni filléres tétel.
A zégergyűrűre nagyon figyelj amikor kiveszed, mert ha elpattan sose találod meg.
13 as villáskulcs, zégerfogó, (vasfűrészlap, csipőfogó) ez utóbbi opcionális, rengeteg türelem és menni fog.Renault power
-
-
LamerGyuri
senior tag
válasz sonny007 #72765 üzenetére
A Thalia gyári szerelése 175/65 R14-es gumi 5,5 széles, ET38-as felnin.
Ehhez már tudod tartani az eltérő méretet, és gumi-felni váltóméretes oldalon az eltérést is meg tudod nézni.
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
brodorics
csendes tag
válasz sonny007 #75302 üzenetére
én most cseréltem elsőt hátsót. A kocsi papírja szerint 50 ezernél lecserélték újra. Na most van benne 100, tehát 50-et futott. Na én ezt nevezem kopottnak, mindazonáltal nem hiszem, hogy így lekopik 50 alatt a betét, hacsak nem azon tartotta a lábát az előző tulaj. Aztán megvágták 40 rugóra a semmiért.[kép]
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- Építő/felújító topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...