-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
meroly
veterán
Sziasztok!
Clio2 1.4 16V 2003
Egyik pillanatról a másikra nem zar be a kulcs kpi zarral. Ajtot tudom nyitni zarni a kulccsl kezzel.
Lampa vilagit a kulcson ha nyomom de az autó nem reagal ra.Indul megy egybkent.
Ötlet?
Koszi
Impossible is nothing
-
rob210
Topikgazda
válasz Xantomas #60050 üzenetére
Viccet félretéve.
A pótkerék legyen rendben, nyomást ellenőrizni!
Legyen egy emelő, kerékkulcs. Napellenző, nagyon jól jön, vagy esetleg egy ponyva, ha van rá lehetőség.
Durva 45-50°C tudnak lenni.
Aztán, egy flakon olaj és egy kis desztvíz.
De remélhetőleg ez mind felesleges lesz, mert csak megy és megy és falja a kilométereket a verdaRenault power
-
-
rob210
Topikgazda
Bátor vagy.
Én pont ma segítettem egy lengyel talizmánosnak.
Még jó, hogy ott a gépműhely a kocsiban
Alkatrészért mentem, aztán láttam nagyon az út szélén vakarja a fejét.
Megáltam aztán mondta, hogy kereke még csak lenne, de se emelő se kulcs a kocsiban.
Amikor kinyitottam a csomagtartót, felcsillant a szeme
10 perc és némi beszélgetés (már amennyire én töröm az angolt, meg amennyire ő is törte) után hálás tekintettel búcsúztunk el egymástól.De azért azon elcsodálkoztam, hogy a lengyeleknek olyan rosszul, megy, hogy a talizmánnak a pótkereke is gyári renault alu volt és nem is a leggagyibb.
Renault power
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #60053 üzenetére
Viccet félretéve nézegettem, hogy hol lehet tankot kipróbálni
Pótkerék gyanánt hosszabb utakra mindig beteszek kabalának egy téli gumit, de a következő gumiszettnél lesz egy rendes nyári pótkerekem.
Ami eddig be van készítve: gyári defektjavítószett kompresszorostul, új lötyivel, ha nagy a gond, egy defektjavító kukac készlet. Emelő, kerékkulcs, desztvíz, motorolaj, fékolaj, crova készlet, inbusz meg torx fejekkel, pár villáskulcs, szilikon csövek, csőbilincsek, meg egy keréknyomás mérő.
Meg a 2096 oldalas megane pdf az ebook olvasón XD
Mod:
Napellenző jó ötlet, de... ezen mindenhol üveg van. XD már megszoktam, hogy lenyitom a tetőt, és 1 perc alatt átszellőzik.Ahhh, az a felni
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
just
aktív tag
Az mitől lehet, hogyha klímát kapcsolok, akkor az alapjárat egyenetlen lesz? Nem néztem pontosan de kb 850-900 között ingadozik az alapjárat. Nem túl komfortos.
Two things what i hate. People that can't count...
-
nünüke1975
aktív tag
Sziasztok
Megane 3 beázással kapcsolatban kérdeznék.
A sofőr felöli oldalon a padlótárolóba áll a viz.Hogy tudnám a lefolyót kitisztítani?Ugye nem kell a rács kivételéhez levennem az ablaktörlőt? -
#hpq
aktív tag
Sziasztok!
Következő problémában szeretném kérni a segítségeteket illetve véleményeteket!
Van egy 2006-os Renault Clio III 1.5dci-s autóm és tegnap reggel felment az üzemanyag-szint jelző mutató maximum állásra a kijelzőn pedig a tankolásig határa lévő km megállt 1066-nál és nem számlál tovább vissza.
Nem tudom mennyire lehetséges a tippem de, tegnap elég nagy esőben mentem dolgozni és arra gondoltam, hogy valami beázhatott esetleg zárlat van és várni kell amíg kiszárad. (Eléggé pocsolyás szakaszon mentem.)
Abban kérném a segítségeteket, hogy hol érdemes elkezdeni a hiba keresést ha pár nap után sem változna a helyzet, melyik biztosítékot kell megnéznem? Esetleg a műszert hol találom, hogy a kábeleket át tudjam nézni? Egyes típusoknál tudom, hogy bent van a tankba és azt előbb le kell szedni, vagy a hátsó ülés alatt is megtalálom ennél a típusnál?
Szívesen fogadok minden véleményt, hogy mit lehet átnézni és előre is köszönöm a segítséget!
// -
-
drenya
újonc
Grand Scenic III 1.6dci-be mennyi fékolaj kell és milyen? Dot4 vagy Dot5?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz polonic #60011 üzenetére
Glyco direkt emiatt fejlesztett új hajtókarcsapágyat, "műanyag" bevonattal ellátva, így bírja a sok indítást. Turbó hűtése több helyen már megoldott dolog, persze sajnos egyes korai darabok esetén még nem foglalkoztak vele. Kettőstömegűt megviseli az indítás. ECU-ban nem iktatnám ki, mert akkor sokszor elveszik a fulladás esetén restart funkció. Inkább egy kis elektronika, ami indítás után küld egy jelet, mintha megnyomtad volna a gombot - és ha úgy tetszik, vissza tudod kapcsolni, meg érdemes az elektronikát is kiiktathatóvá tenni későbbi eladás esetére (kinek a pap, kinek a start-stop). Ha okosabb cucc, meg lehetne oldani pl hosszú gombnyomásra, és esetleg egy csipogót rátenni, de ehhez esélyesen egyedi megoldás kell.
-
nrbx
tag
válasz Mortein #59988 üzenetére
Utobbi idoben sok intezkedes miatt elegge megugrott a megtett km-k szama az 1.6-os M3-al, ezert kiprobaltam, mennyi fogyasztas csokkentest tudnak elerni, ha lakott teruleten kivul nem 90-el, hanem csak 80-al jarnek. Az eves atlagom 6,3L/100k, nyaron 6,1 korul. Igy most kb. 5,6-ra jott ki az elmult honapban. Termeszetesen elofordul neha, hogy sietnem kell, akkor ezt a 80-as tempora lassitast hanyagolom, ha mindig betartanam a max 80-at, akkor akar 5,3 is lehetne. Tovabbi elonyei a 80-as temponak, hogy kevesebbet elozok/gyorsitok padlogazzal, fekek is kevesbe vannak igenybe veve, kisebb a baleset rizikoja, mindezert talan 5-10 perccel tobbet ulok a kocsiban. Ami a kereknyomast illeti, a rossz utak miatt kb. 2,1-re szokam fujni a gumikat (ha autopalyara keszulok, akkor is max 2,3).
Ritkan jarok palyan, de ott is csak 110-120 korul szoktam menni, aztan mar nagyon megugrik a fogasztas, nameg a zaj is (mar 110-nel is zajosabb, mint szeretnem). -
gixxergabi
senior tag
válasz nünüke1975 #60061 üzenetére
https://youtu.be/sUQ3za-8oDQ
Én még nem áztam be, de egyszer majd megelőzés képpen rászánom magam... -
sesztakbence
tag
Üdv!
2004-es 1.5 dCi 101 le Scenicem alapjáraton rángat, de nem mindig, teljesen véletlenszerűen csinálja. Van, hogy klíma nélkül rángat, rákapcsolom kisimul a járás, van fordítva is, szóval nincs egy adott körülményhez kötve. Nyomásszabályzó szelep, vagy porlasztó lesz, vagy csak egy EGR pucolás? Ha már porlasztós, akkor nagynyomásút is illene cserélni hála a Delphinek... Hibakód nincs, februárban volt szívócső nyomás alacsony hibám, turbó középrész csere óta azzal nincs bajom.
-
BLUE TORNADO
senior tag
Üdv!
Mostanában a kocsi alapjárata elkezdett csökkenni minden előjel nélkül. Olyan szinten leesett, hogy szinte alig ketyeg olyankor az autó, mintha darabos lenne a benzin. Viszont olyankor megtúráztatom és ideig-óráig hibamentes. Viszont amikor alig van, akkor beindulni is csak gázadással képes, olyankor meg úgy csinál, mint amikor üres a tank. Alapjárati motort kellene kitakarítanom/cserélnem? Ha igen, akkor azt hol találom benne? (Benzinszűrő nincs egy éves benne)
Megane PH1 98' 1.4 EnergyAz egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #60071 üzenetére
Legközelebb ha ilyen lesz ütögesd meg kicsit az AC pumpa fedelét.
Ha attól megjavul, akkor csere előtt álsz.
Ha nem akkor viszont lövésem sincs, de valamilyen üzemanyag ellátási gond lesz, a leírtak alapján.
Kell csinálni egy átfolyás mérést abból sokminden kiderül.Renault power
-
#47205632
törölt tag
600 Km lett belerakva a kocsiba ma pályán, 4000-ig forgattam, akkor ment asszem 125-öt. Nem tudom pontosan, mert az óra is ugye általában csal felfele, viszont a kerék nagyobb rajta a gyárinál.
6.1 lett a fogyasztás. A kocsi túlélte, igazából ennyi. Meg kell jegyezni-e napot, mert az ilyen utak annyira ritkák nálam, hogy egész életemben el fog férni két kezemen, de könnyen lehet egyen is.Leülni egy seggel? Borzalmas, undorító. Pedig ez egy kényelmes autó, de a rosseb megevett már félúton is. Na jó mondjuk én eleve nem szeretek vezetni, csak a mai világban kell. De egy nagybevásárlás azért más tészta az nem gond, de ez ahh. Erre születni kell, hát én nem az vagyok.
-
kisgyerek85
senior tag
válasz #47205632 #60073 üzenetére
Szinten 600at raktam bele en is ma a vasba. Krk-Malinska. Egy seggel levezettem 500km-t, viszont amikor kiszalltunk az autobol akkor jott a dobbenet,hogy alig tartanak a labaim. En eleg jol viselem ezeket a hosszu utakat,csak mindig az a gond,hogy keso este vagy hajnalba van az indulas es elozo nap nem volt teljes alvas.
[ Szerkesztve ]
-
válasz kisgyerek85 #60074 üzenetére
Egy Nagykanizsa-Miskolc távot nyomtam én is a héten egy seggel (~430km). Nekem nem volt olyan vészes...ez olyan belefér kategória.
Pár éve a 2-es megane-val egy Győr-Miskolc távom volt egybe, az viszont eléggé megviselt, pedig az csak ~340km körül van.Ha wc/tankolás miatt nem muszáj megállni, akkor a lagunával így érzésre bármennyit képes lennék levezetni.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
FRENK1988
veterán
Ma akartam indulni romonoktil de nem jelzett semmit se a furdulat se a km óra, de még vilagitasa sem volt a mutatoknak. Addig működött leállítottam majd újra elindult. Kezdjek félni vagy csak megtrefalt a nagysága
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
drenya
újonc
válasz molnarpeter #60064 üzenetére
Köszi a segítséget, valóban rá van írva.
-
eTrade
tag
-
-
feri19
csendes tag
Sziasztok a napokban első indításkor néha nehezen indul be az autó, sokat teker az önindító, ha beindul kéken füstölve 1500-2000 körül a fordulat, leállítom a következő indításnál már jó! Elf sxr 5w40 olaj, denso gyertya nemrég cserélve, olajat nem eszi, kb háromszor csinálta ezt! Mi lehet a gond? Köszi 2004 1.4 Megane 208000km
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz feri19 #60089 üzenetére
Ami kéken füstöl az fogyasztja az olajat.
Csak nagy valószínűséggel benzinnel pótolja, ezért nem látod a pálcán. Szagold meg a nívót, ha kihúzod, és benzin szaga van az baj.
Kéne egy kompresszió mérés az a 4 henger sajnos nem lesz azonos értéken ezt szinte borítékolom.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
feri19
csendes tag
Gyertyacsere óta van ez !
-
Nordik
őstag
válasz feri19 #60092 üzenetére
Nekem 1.6 16v de erősen gyanakszok én is a gyertyara, nekem úgy emlékszem azóta dadog hidegen alapjáraton enyhén. Diagra meg nem tudtam elvinni, de hamarosan jön egy Elm327es kütyü azzal is talán látok néhány adatotm
Lehetséges, hogy ennyire érzékenyek ha nem a gyárilag ajánlott gyertya van benne? Euqiem vagy Champion.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen NAS-t vegyek?
- Futás, futópályák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Androidos tablet topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- PlayStation 5
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sorozatok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer