-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #59800 üzenetére
Én már nem tudom
De ha az új Bosch-ban lévő vízleválasztó csavar menet stimmel, akkor csak azt cserélem ki a csavar helyett.
Ha nem, akkor, mint írtam új szűrő be és a szinte alig használtat a kukába kivág.Üzemanyagcsövet nem tudok venni Pécsen, átlátszó 10 mm-est. Vagy 10 autósboltot hívtam fel és csak fekete van, vagy egyáltalán nincs. Ez valami nonszensz ez az elb....tt ország, vagy város...
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gixxergabi #59803 üzenetére
Azt majd év végén, mint írtam is, ki lesz cserélve az egész hóbelevanc, ha már megrendeltem a kuplung, kettős tömegű, lánc szettel, szabadonfutóval meg mittomén miket raktam a polcra az évek alatt. Bár közeledve az 550 ezerhez, semmi jele, hogy ezeket cserélni kellene...
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gixxergabi #59803 üzenetére
Egyébként azért is cserélem ki, mert most a benne lévő csavaros megoldás, konkrétan kókler munka bármennyire jó így és frankó lenne a következő cseréig, de azt gyűlölöm, a kókler megoldásokat.
Minden alkatrész legyen olyan benne, mint amikor kijött gyárból. -
Nordik
őstag
Hátha tudtok valamit mondani a hibamra. Bár sok ilyen HSZ-t olvastam de senki nem jutott előrébb.
Szóval a kovetkezovel állok szembe:
Amíg nem éri el az üzemi hofokot illetve visszahul kicsit apró rangatasok vannak alapjáraton. Alig észrevehető, de van. Meleg motornal nem veszem észre.A másik aminek köze lehet, hogy télen amíg egy kicsit be nem melegszik megtorpan gazadasra párszor aztán elmúlik.
Amikor át lett állítva a fedcomp nyelve akkor állítólag volt egy tárolt hibám lambdaszondara. Check engine stb soha nem villant fel egyébként. Ezen kívül az autó teljesen jól működik, húz szépen semmi gond vele. A legtöbb csatlakozót már kipucoltam, a trafokat is de semmi. Egy másik forumban esetleg okoskerekre, szolenoid szelepre gondoltak de hangja nincs az okoskereknek szépen indul stb.
-
Xantomas
őstag
Ha valaki csemegézni akar abból, hogy milyen gyártáskor, vagy az után rendelhető extrák voltak, akkor annak francia nyelvű csemegézni való 116 oldalon keresztül. Ez a meganeklub honlapján sincs fent.
Sajnos nem találtam letöltési linket:
[link]"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
rob210
Topikgazda
-
opti06
aktív tag
kinyomott kuplungra felemelkedik a gázpedál ez mitől lehet találkozott már valaki ilyennel? 1999-es clio2 1.6 benzin
-
#47205632
törölt tag
Fojtószelepet és alapjárati motort lehet WD40-nel takarítani? És a fojtószelep tengelyeire sima grafitos gépzsír jó? Ilyenek vannak csak itthon.
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #59813 üzenetére
Igen szép stabil az alapjárat. Vissza is esik váltásnál stb. Nem érzem, hogy ezzel gond lenne.
Valami szenzorra gondolok én is vagy valamelyik trafó haldoklik. Az biztos, hogy összefügg a hőmérséklettel. Mikor bemelegedett már nem csinálja, csak mondjuk akkor ha ismételten állt 1-2 órát az autó. Diagon meg sajnos nem volt, most rendeltem ilyen egyszerű olvasót bár azzal nem tudom érek e majd valamit. Hibat nem jelez, mondom mikor at lett állítva a nyelv akkor mondta a szerelo, hogy lambdaszondara van egy hibám azt törölte. Ezen kívül akkor mást nem nézett. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #47205632 #59812 üzenetére
Fojtószelepet és alapjárati motort lehet WD40-nel takarítani?
Simán, sőt az összes elektromos csatlakozót is ki lehet fújni vele, de úgy, hogy csöpögjön.
Ott kordoráció nem lesz, én fél évente kifújok rá egy teljes palackot. Sokan abban a hitben vannak, hogy a WD40 egy olajozó valami... Hát nem éppen, sőt, pl egy ajtóhatároló kattogására befújva a wd40-et, rosszabbat már nem is tehet vele, mert a zsírt, ha volt rajta valamilyen kenés azt is kiszorítja max egy fél órán belül és még jobban fog kattogni. Talán sokan nem tudják, de ha a gumi felületét befújod, nem az oldalát, akkor sokkal jobb tapadást lehet lehet elérni, mint eredetileg. A WD40 egy brutális jó cucc, ha nem (az egyik) a legjobb a világon...Én már kifújtam vele minden elektromos csatlakozó, légtömeg mérőt, szíjat az Isten tudja még mit, de nálam a büdös életben nem volt semmi olyan, hogy ezek tönkrementek volna. Mint az új úgy néznek ki. A saruktól kezdve minden...
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Valahogy így...
Ugye a nevében is benne van, hogy 40X-es vízkiszorítású többek között a cucc az ezer féle másik frankó dolog mellett, amit "tud". Ennél jobb kontakt spray a világon nincs. Nem olyan rég írtam, hogy a szétkapott, beázott pótféklámpát is kifújtam wd40-nel, egyrészt a kiszorítás miatt, másrészt az elektromos érintkezők miatt is. Anyám, Bravo-jának a pillangószelepét fél évente kifújom vele, kb olyan lesz, mint az új. Nincs is gond vele, pedig az 1.2 benzines Bravok-nak ha valami, akkor a pillangószelep elkoszolódása a fő probléma, ha az tiszta, lényegében kimegy a világból az olasz...[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Na, közben megjött az új BOSCH szűrő. Rögtön lecsavartam róla a vízleválasztó csavart és ahogy sejtettem, nem az menet. Tehát az érzékelős és a nem érzékelősnek szabvány menete van. Ebbe már át tudnám tenni a volt réginek is a leválasztó fedelét. Szóval az alig használt bosch (érzékelős) szűrő mehet a kukába....
-
#47205632
törölt tag
És ezt kell tanítani utána vagy nem? Ez ha jól tudom sima bovdenes, szóval akkor nem. Csak a villanypedálosat kell baszturgálni.
Most már muszáj kipucolnom, mert bár komolyabb tünetet nem produkál, de gázról lelépve beejti a fordulatot nagyon és onnan picit dadogva megy vissza, na most ez a váltások közben olyan, mintha most lennék tanulóvezető újra , minden váltásnál ránt már az autó emiatt aztán a szokásos Renault motortartó bakok csak rásegítenek erre.
Csak tudnám mitől koszolódik el, mikor nincs semmi visszavezetve ebbe, a szívószelepek meg rohadt messze vannak nem tud visszadurrogni, mint a Ladáknál....Majd a benzingőz csőre kell figyelnem nehogy letörjem, valahol alul van. Ha más nem legalább az pucolná, ha már egyszer 100-ast tankolok...
WD-40-et kéne fújni a tankba. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #47205632 #59819 üzenetére
Azt nem tudom, hogy rőnóéknál ez hogy van, de az említett Bravo-nak is kell 1-2 nap, mire bekonfigurálja, hogy most már tiszta, vagyis emiatt az alapjárat magasabb és/vagy lassan megy vissza alaphelyzetbe. Utána minden frankó, ha "megtanulta".
--------------
Érdékesen néz ki ez a hátsó lámpa így.
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
Sziasztok,
Veletek is megosztom az abszolút fogyasztási rekordom: [video]
Ez klíma nélküli, ráérős tempó, autópályán 110-125km/h sebességgel autózva, semmi hirtelen gázfröccs, nyugodtan autózva, simogatva a gázpedált, 50% autópálya.
-
#47205632
törölt tag
válasz eTrade #59821 üzenetére
Nekem 5.9 a rekordom, mondjuk én soha nem járok vele pályán meg nem is fog úgyhogy a 80-90-es tempó mellett nem lehetetlen ez a fogyasztás, ráadásul nálam alap, hogy 3000-3200 körül váltok, néha 4000-4200 szóval nem spórolósan megyek. Ha elváltogatnék mami módon akkor lenne ez 5.5 liter is, ha 70-nel mennék lenne ez 5 liter.
Csak azt már nem autózásnak hívják.Amúgy az átlagom az 7.4, de sokat rövidezek. Jó ötlet volt a kisebb motor, teljesen felesleges az 1.6-os, hogy a használat háromnegyedét 4-5 Kmes útszakaszon tegye ki. És egyáltalán nem szoktak körbeautózni se.
Aki ilyen rövideket megy vele annak bőven jó, főútra is röhögve, pályára is fel lehet vele tévedni nyugodtan. Persze aki rendszeresen megy vele, annak már érdemes a nagyobbat, de csak kényelmi szempontból számít, mert forgalmi akadályt nem képez egyikkel se. Legfeljebb a 75 lovas Eco szarról tudom elképzelni ezt.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
#47205632
törölt tag
válasz rob210 #59825 üzenetére
Szarozom a sajátomat is nem kell aggódni, világ életemben nem ültem két liter alatti libakergetőkben, szerinted milyen életérzés fogott el amikor megvettem ezt. De már nem foglalkozom vele, nem érdekel milyen, elvisz A-B-A útvonalon és kész. Egy francia autó még az ember gondolkodását is megváltoztatja.
A lóerő semmit nem mond ezt is tudom, a fordulatszámtartományra elosztott átlagolt lóerő, na azzal már lehetne mit kezdeni. A hasonló lovas FSI is leköröz ezerszer, pedig alig erősebb, csak hát nem mindegy mennyi ideig tud 100 lovat, meg mennyi ideig tud az enyém.
A 65 lovas dci is leugor még ráadásul, ezzel is tisztában vagyok, de az már csak addig amíg nem jön meg a menetszél (70 környéke), onnantól elkezd hiányozni neki a lóerő. Nem szoktam boyrészerkedni amúgy.
Csak annyi a lényeg, hogy nem képez forgalmi akadályt, mert olvastam itt régebben, hogy körbe kellett autózni az 1.4-est. Az csak két okból lehet, hibás volt a motor vagy a sofőr szart a világra, mert alap esetben ilyen nem létezik. Vagy a mögöttes autó nagyon sietett a Coopba 20 deka párizsiért, nehogy lejárjon az akció.[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
válasz Nordik #59815 üzenetére
Ma kiszedem a gyertyákat megnézem hogy néznek ki. Ránézek a hezagra is, nekem 0,95ot ír hezagra de ezt kicsit soknak találom. Mindenhol 0.8-0.9 között olvasok. Így akkor a 0.85 a legideálisabb hidegen? tudom hogy az se jó ha kicsi, kopni pedig úgyis fog. 0.9et ha alltlitok az 10000km után már lesz több is.
Egyebkent rob mi a véleményed? Van valami tipped mi lehet ez? Mit nézzek meg?
-
nünüke1975
aktív tag
Megane 3.Ki lehet kapcsolni valahogy azt hogy a tükör ne csukódjon be záráskor?
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz nünüke1975 #59828 üzenetére
Nálam Diag-ban van ilyen menüpont (lagesz3), szerintem nálad is így lehet "csak"...
-
gixxergabi
senior tag
válasz nünüke1975 #59828 üzenetére
Az ablakemelő gombok fölött van a tükör gombja is, jelenleg nálad közép állásban van az az automata. Ha balra átkapcsolod akkor fixen kint lesz, ha jobbra akkor meg fixen behúzva.
-
polonic
félisten
válasz nünüke1975 #59828 üzenetére
Én meg de örülnék neki, ha lenne ilyen tükörbehajtás.
Olyan elcseszett felszereltségi szintek voltak, hogy pl a dynamique szintben kb minden volt, ami kellhet nekem. De csak az az egy, ami kb alap, ha már a tükör elektromos, a tükörbehajtás nem. Ha kell, vegyél privilige szintet.
Más márkáknál is ilyen?
-
Pecc
őstag
válasz #47205632 #59824 üzenetére
Nekem nem tanulta meg 200km alatt sem. Csak amikor újra lett tanítva, onnantól azonnal és azóta is tudja
rob210 - Úgy néz ki a műszerfal kiszedés felfüggesztve, konstatáltam, hogy a klíma kompresszornak van ilyen kerepelő hangja, miután bekapcsoltam. Már semennyi hideget sem fúj, mehetek klímáshoz felújíttatni töltetni tkömtudja...
[ Szerkesztve ]
-
Yoshida
aktív tag
Nem akarlak elkeseriteni, de nekem is kerepelni kezdett, utána meg beallt, és a darabkai szetszeledtek a rendszerben. 200-250ezerert csinálnák meg csövek atmosasa, új kompresszor, új hűtővel...
A kuplungja meg szétégett, így kikapcsolva se használható.
Ilyen a hangja kiszerelés után:
[link][ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
válasz nünüke1975 #59835 üzenetére
Wd40 nem is fog, csak tuneti kezelés, míg el nem párolog, sőt, esélyesen az ottmaradt száradt zsír maradványokat is kimosta, és most szabadon futnak a felületek egymáson hosszútávon meg tud enni pár műanyagot. Szedd szét, és teflonos szilikon zsirt tegyél a csapokhoz, meg a fogaskerekekre.
Beszerzesi hely pl Bondex.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
M@rdel
őstag
Srácok,
Hogy döntöm el, hogy melyik vízpumpa kell az autómba, a tőcsavar mellett fúrt vagy nem fúrt?
Thalia 2004 1.4 8V -
#47205632
törölt tag
Elég jó ráhagyással mér ez a mutató, most írja a fedcomp, hogy 30 liter benzinem fogyott el, szóval félig van, de a mutató 1 és háromnegyed csíkkal lejjebb van, tehát majdnem kettővel lejjebb mutat. Nem csodálom, hogy a piros vonalra érve még volt a tankban 15 liter benya, meg akkor ezért van az is, hogy teletank után jó későn kezd el süllyedni. Egyszerűen brutálisan biztonságos ráhagyással van kalibrálva.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Xantomas #59838 üzenetére
Teljesen igazad van...
A "sima" wd 40, [link] nevezzük így, pontosan azt teszi, szinte kilöki onnét a legkisebb kenést is. Már írtam, a az egyik legfrankóbb cucc a világon, szinte minden "tud", de aki kenésre használja, az nagy tévedésben van.
Az nem arra való,viszont a képen látható wd40 viszont minőségi kenést biztosít. Viszont még ennél is jobb cucc a CRC 10672-es csapágyzsír. És itt válaszolok, Forceberg kollégának, ha ez nem szünteti meg az ajtóhatároló kattogását, akkor csere. Kell neki pár nap, mire bedolgozza magát, bőven nyomj bele, de utána minden csendben lesz. Valami pálcika félével próbálj meg minél több zsírt bevinni a határolónak mindenhova...Én ezzel zsírzok mindent. Egyszer a kuplungon nyikorgott, már az őrületbe kergetett, minden szarral próbáltam kezelni, de semmi, aztán bekentem ezzel a CRC zsírral, vagy 50-szer kuplungoztam utána, elhallgatott, azóta is olyan több, mint 1 éve már, mintha levegőt nyomkodnék. Elképesztő jó cucc. Az öcsém picasso-jában pontosan a tükör nyikorgott neki is, mikor befordult. Semmi nem segített beki, de ez a crc brutál kussba vágta.
wd 40 lítium fehér zsír
CRC csapágyzsír
[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #59845 üzenetére
Hát jah, nálam már mind a kettő fém. Egyébként meg az ajtó lebontás, kb 5 perc unottan. ennek a gagyi minőségű határolónak cseréje meg, kb 10-15 perc. Lényegében egy kényelmes félóra alatt megvagy visszaszereléssel együtt, de ilyenkor ajánlatos leszedni azt bóvli fehér habot az ajtóról és minőségi cuccal kibélelni, pl dynamat, nálam is ilyen, nincs is rezgés meg hasonló és a hangzásnak is nagyon jót tesz az egész ajtót, ahol csak fém van... . A patentokra kell vigyázni, mert tudnak törni, ezért én addig neki sem álltam, míg nem jött 10db, amit rendeltem, de csak 1 tört el...
[ Szerkesztve ]
-
Andrew10
aktív tag
Üdv. Tudnátok segiteni? Ma tapasztaltam,hogy az anyós ülésnél a kesztyűtartó allat egy két csepp kondezviz ki cseppent, és picit melegedett klímázás közben a befújt levegő. Lehet, hogy eldugult valahol a kondenzvíz leeresztő? Hol tálalom? Köszi előre is.
(Renault megane2 limuzin 1.6 benzin)[ Szerkesztve ]
-
salieri.
őstag
Sziasztok!
Renault Modus klímának hány fokos levegőt kell befújni ? 10 fokot mértem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző