-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #60151 üzenetére
Ezt keresd a légszűrőház alatt, a fojtószelep mögött.
Renault power
-
BLUE TORNADO
senior tag
válasz rob210 #60154 üzenetére
Na. Ezt ki is vettem a helyéről. Szétszedtem, de mivel egy kis valami volt az elején, meg egy pici motor, így nem is foglalkoztam vele. Visszaszereltem. Ebben hogyan tud a motor megakadni, vagy mitől lett ilyen az alapjáratom?
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
-
BLUE TORNADO
senior tag
válasz rob210 #60154 üzenetére
Szétszedtem ismét. Az alapjárati motorban van a nagy fogaskerék és abba belecsúszik egy kis pöcők, amin van két rézláb egymással szemben. Na már most a rézláb csak egy oldalon volt a fogaskerék belsejében és gondolom az akadt meg, így a pici motor nem tudta szabályozni magát. Most minden rendben. Megvolt a gyújtás 4x, viszont nem mentem vele egy métert sem.
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
rob210
Topikgazda
-
BLUE TORNADO
senior tag
válasz rob210 #60158 üzenetére
Igen, már jó minden. Viszont amiért elkezdtem az egészet, az még megmaradt. Meleg motornál nagyon lecsökken az alapjáratom, de úgy, hogy néha le is áll. Olyankor ha állóhelyben indítózok, akkor csak gázadásra indul be.
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
gergo5991
őstag
sziasztok, 1 hónapig állt a kocsi, tegnapelőtt mentem vele egy 100as kört, mikor bekapcsoltam a klimát olyan hangot adott ki a kocsi mint amikor a busz kiengedi a levegőt egy nagy pssssssssszt pár másodpercig. Lehet a klimához tartozó forgó eszközök berozsdásodtak és mikor bekapcsolt ez adhatta ki a hangot? délután ujból mentem a kocsival akkor megint ez volt. Azóta nem jelentkezett a dolog. Ja és a klima hűt mielőtt valakiben felmerülne az ötlet hogy a gáz szivárgott volna el
Amúgy még elég fura dolgot vettem észre, éles kanyarokban pld stoptáblától mikor indulok el mintha sokkal hidegebb levegő jönne és mintha erősebben is fújna a ventillátor. Alacsony sebességnél kereszteződésekkor is igy érzem.
Másik kérdés: mennyire bonyolult egy pollenszűrő csere? milyet érdemes venni? A régi pollenszűrő miatt lehetséges hogy nem fuj annyira erősen a ventillátor? Céges skoda fabiaban olyan erősen fuj a ventillátor mintha nyitott ablaknál kereszthuzatba mennénk. Céges kocsiban mindig ázott kutya szagu a klima mikor bekapcsoljuk, emiatt is kérdem milyen pollenszűrő ajánlott ami nem büdösödik vagy lehet nem is az büdös? Totál nem értek hozzá emiatt is kérdem
[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
válasz Xantomas #60057 üzenetére
Eddigi tapasztalat: tükör sima utak, kb minden felmarva, es ujraaszfaltozva, van pár őrült, akik a szerpentinen beláthatatlan kanyarban előznek, meg autópálya viadukt utáni 60-as táblánál örjöngenek, hogy lelassulsz, (hiába látod a rendőrt, hogy mér) de ennyi.
Nagyon nem ez élt bennem, mikor mindenki arról mesélt hogy milyen fos, futóműgyilkos kátyútengerek vannak.Felavatva is fell lett a kocsi eleje Baján, mikor egy nénike beletolatott a parkolóban...
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #60165 üzenetére
Teljesen pozitív minden.
Szóval aki pont azért nem mert belevágni, mert rosszat hallott, az tegye félre. Vagy túlzóak az állítások, vagy az utóbbi 5 évben óriási pozitív változások voltak minden téren. ( jó, sok ház még mindig ementáli, de nagyon sok újjá van építve)"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
#47205632
törölt tag
Fojtószelep leszedésénél azok a csavarok milyen fejűek? Mivel tudom én azt kitekerni, sima dugókulcsból rámegy valami?
És milyen izéval szoktátok bekenni a tömítéseket?Nekem nem oldalt van sajnos, hanem hátul úgyhogy mindent le kell szedni hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
#47205632
törölt tag
válasz rob210 #60168 üzenetére
Akkor lehet jobban járok, ha beviszem szerelőhöz ennyi szerszám árába benne van az is, bár nem bízok meg senkiben az a baj. Te meg túl messze vagy.
Mert itthon elképzelem azt is, hogy kiszedik a légszűrőt, teletolják sprével és kész. Mert úgy is hozzáférni az igaz, csak az nem munka...Ha jól látom az alapjárati motor az levehető kintről is, lehet csak azt kellene kipucolni amúgy és megszűnne a hiba.
Néha fennmarad a fordulat, néha meg bedadog alapjáraton. Gázadásra és elvételre szinte mindig brummog egyet 500-on és úgy áll vissza 750-re. Hidegen meg ha elindulok vele amíg még megy a dúsítás akkor rángat, mint a kecske ha túl finoman nyomom a pedált úgyhogy kicsit masszívabban kell gyorsítani, aztán abbahagyja.
FHP-ra gondoltam eleinte, de ez tuti nem az.[ Szerkesztve ]
-
Tom5
addikt
Sziasztok.
Megane 1-re ki milyen üléshuzatot használ?
-
Nordik
őstag
Ma megérkezett az elm327em, egész jól ki lehet olvasni mindent. Gyors atfutottam néhány leírást, nem láttam azokból az adatokból rossz értékeket amiket ki tudott mutatni. Vagyis a beszívott levegő hőmérséklet kb 75fok volt alapjáraton. Igaz előtte mentem is vele. Ezt atverheti az, hogy alapjáraton egy helyben ketyeg a motor vagy azért közel a valósághoz kellene mutatnia?
-
#47205632
törölt tag
válasz rob210 #60170 üzenetére
Azon gondolkoztam, hogy mibe ragad bele, mikor azt bovden mozgatja meg rugó és elzár, de már rájöttem. Persze, az alapjárati motor a kis tüskéjével billegteti is a szelepet és az már nem elég erős ilyen korrekcióra kosszal együtt.
Én még csak ilyet láttam, de a mi kocsijainkba nem ez a fajta van azért nem értettem. Azt hittem az egy bypass szelep ami flasot enged alapjárat állításhoz, de nem az, hanem szelep lökdöső bögy.
Megpróbálhatok a légszűrőházon keresztül benyúlni és úgy kipucolni szövetkesztyűre nyomott WD40-nel és dörzsölgetni a zárórészt körbe. De ez az hogy zsírozni is kéne a tengelyeit ennyi erővel már....
-
jansky1
senior tag
Sziasztok!
Kapok kölcsön nemsokára egy 2010-es Scenicet. Kérdésem, hogy a gyári audió benne kimerül a CD lejátszási lehetőségben. USB port nincs. A CD olvasója olvas mp3 cd-t?
Köszönöm!
-
-
#47205632
törölt tag
válasz rob210 #60176 üzenetére
Mivel a bovden mozgatja így a gázadásra azonnal reagálnia kellene mert az kitépi a helyéről, a gázelvétellel vannak a bajok gondolom mert ott csak egy rugóerő húzza vissza és az már lehet nyúlós és résnyire nyitott.
Hiába na, minket csak dízel üzemű gépekhez tanítottak, abból is sor- és köradagolós. Hiába van mezőgazdasági gépszerelő végzettségem, annyi mintha egy szülész-, nőgyógyásznak mondnád, Egyszerű karbis kétütemű az amivel foglalkoztunk még, mert van traktor ami azzal indult be.
Errefelé egyféle csavar van, az a hatlapfejű. De az 9-től 42-ig. Ezért is rakhatom bele a .szom az egész francia torxos autóba, semmilyen szerszámom nem jó rá. -
vgavga
tag
Hali, megane 2001 1,6 16v óracsoportot keresek olcson, vagy hibásat aminek a benzinszint mutato jol müködik.
-
erv.3.3
csendes tag
Sziasztok!
Laguna II 1,9 dci ... a motor kellemetlenül és elég hangosan morog (nem csörög, nem fémehang) minden gázadásgor (váltásnál, indulásnál és üresben is) de csak egy nagyon kis fordulattartományban az alapfordulat fölött. Ezen kívül (alapjáraton és menet közben) normális a hangja.
Szerintetek mi lehet?Ervin
-
rob210
Topikgazda
válasz erv.3.3 #60185 üzenetére
Kezd lekokszolni.
Első tippre, de látatlanban a jósok se fognak tudni többet mondani.
Érdemes lehet esetleg a kipufogóra ránézni, mert az ha ereszt akkor tud ilyet, hogy csak terhelésre morog és csak bizonyos fordulatszámon.
Aztán, ha kezd nagyobb lenni a luk akkor már máskor is fog.De ez mind csak ötlet.
Renault power
-
Nordik
őstag
Beszívott levegő hőmérsékletnek mennyinek kellene lennie reálisan? Általában magasabb mint a kinti levegő? Ma néztem az adatokat es alapjáraton mutatott 45-50 fokot majd mentem vele városban egy kis karikát de 40 alá nem akart menni. nem sok ez? Kint 23 fok volt.
Illetve vízhőfokra ezek az elm327 diagok mit vesznek alapul? amit az órán látok vagy a hőgomba értékét? gondolom kettő érzékelő van. vagy tévedek?
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #60188 üzenetére
Tegnap előtt mutatott 75öt is. Igaz akkor sokat járattam alapjáraton. Meg kellene nézni gondolom teljesen hidegen.
Ha jól értem akkor ezek a jeladók kilőve, úgy néz ki jók. Beszívott levegő nyomás alapjáraton 30kPa volt kb. szépen változott ez is.
Próbálom megfejteni mi lehet ez a hidegen alapjárati dadogás, de nem jövök rá. Minden csatlakozó stb kitakarítva, folytószelep is. Itt tömitést is cseréltem. Hétvégén kicserélem a szívósor tömítéseket, abban bízom még. Ha ez se segít talán gertyákat gyári Eyquem-re, de nem gondolom, hogy az NGK-al lenne gond.
Olvastam máshol szolenoid szelepet, okoskereket, de nincs semmi hangja, szépen indul. Egyébként itt a topikban és máshol is olvastam már hasonló panaszt, de nem igazán volt rá megoldás, esetleg tömítetlenség megszüntetése oldotta meg. De érdekes mód, nem ugrál az alapjáratom. Vagy ettől még szívhat falsot, esetleg fújhat ki? 3,4-es henger környékén a szívósornál enyhe olajlerakódást láttam, ahol a tömítéseket vannak, nemtudom ez utalhat e valamire.Nincs semmi ötletem, ne fogjátok vissza magatok ha tudtok segíteni.
-
Doki16
addikt
Sziasztok!
Mi a vélemény az ezzel a fajta motorral szerelt Megane-okról?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
polonic
félisten
Utólag lehet elektromos tükörbehajtást beszerelni az autóba?
-
-
Nordik
őstag
válasz Nordik #60189 üzenetére
Ma kicsereltem a szívósor tömítéseket, de nem gondolom, hogy ez megoldotta a gondot. Viszont ami nagyon megijesztett az az, hogy a szívósor tele volt olajjal, mikor tettem vissza kifolyt belőle. Igaz, hogy 90% város, gondolom ez miatt is lehet. 5w30as olaj van benne, 10ezer km alatt egy csíkot ment le a fedélzeti mutató.
A lényeg, hogy okozhatja ez az alapjarati dadogasom, hogy olaj kerül a szivosorba? Mitől van ez egyáltalán? Érdemes lenne 5w40re váltani? Gondolom ne is csereljek gyertyát ezek után.
Új hozzászólás Aktív témák
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Alkoholista nevelde
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Jövedelem
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban