-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
_NCT
őstag
Na, akkor Te is kivártad az autódat rendesen. Még az enyém is szervizben van, a héten kértem az okoskerék + vezérlés cseréjét 170k-ért Remélem pénteken már kész lesz és hasíthatok a hóban vele. Szóval én is rádobtam még majdnem 200-at, de így legalább nyugodtabb leszek és minden 100% lesz az autón.
-
_NCT
őstag
válasz FerNandor #13618 üzenetére
Még mindig nincs b*sszameg :@ Nem tudom mit pöcsölnek ennyit a f*sz Casco-val. Nembaj, jövőhét péntekig meg kell lennie, mivel akkor a foglalót 2x-esen kérhetem vissza. Vagy ingyen lesz a vezérléscsere
De bizakodok, bármelyik nap meglehet mostmár. Jövőhét úgyis 6 napos munkanap....
Na ez már Cold start Bár ahogy olvasom kicsit véres a torka...
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz Reaper04 #13627 üzenetére
Tényleg....Ez a szabad kéz funkció mennyire hasznos? Jól értelmezem, hogy az autót a rajta lévő gombbal lehet zárni, illetve hatósugártól függően automatikusan záródnak az ajtók? (kérem vigyázzanak ) Vagy csak én vagyok ilyen paranoiás, h a sima gombos zárási módszert preferálom? Mármint a sima kártyát, nem a szabadkezeset, ha jól értelmeztem, akkor az egyik kártya szabadkezes, másik sima.
-
_NCT
őstag
válasz Reaper04 #13640 üzenetére
Amúgy ezzel a kártyás megoldással kapcsolatban: aa az autó felismeri a kártya közelségét, egy megfelelő eszközzel a kódot el is lehet lopni nem? Mármint ha valaki mellénk áll pl pénztárnál stb, ugyanúgy mint a Paypass és NFC-s adatlopásnál, így itt is simán el lehetne, gyakorlatilag utána a saját kártyáját frissíti a kóddal és kész. Vagy ez ettől összetettebb? Nagyon parázok attól, h nehogy ellopják az autóm emiatt. Ahogy néztem a lopási statisztikákat, a Megane közkedvelt, az utakon is sok van belőle.
-
_NCT
őstag
válasz Reaper04 #13646 üzenetére
Azért az elég feltűnő, ha trailer-el akarnak okoskodni, főleg hogy állomáson fogom hagyni általában, parkoló autók mellett. Váltózár az jó dolog, nem is a legolcsóbbat akarom, olcsó húsnak híg a leve, lehet h 3 perc alatt kinyitják az olcsóbbat.
Ezt a motortérzárat nem tudtam.
-
-
_NCT
őstag
Pedig az is szar francia
Amúgy M2-be ti milyen olajat locsoltok? Benzines 1.6-osba? jó a 10w40?
Esetleg 5w30? Ha jól tudom ez a legkorszerűbb olaj mostanság.
FerNandor: 10w40-et miért ne? Amúgy még az olajcserém messze van, csak érdeklődök, ha odakerül a sor, melyik a legjobb
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz FerNandor #13680 üzenetére
Mert jó áron dolgoznak idáig, itt van a közelben, eddig is ők szervizelték az autót + lesz róla számla, a későbbiekben ha el akarom adni, az jól jön. Persze csak addig viszem, míg van rá pénz (hál' istennek most még megtehetem, remélem ez marad is így), ha nem lesz, akkor megnézem ezt a Zoli gyereket, akit mint mágust emlegetnek mindenhol
Persze nem csak a pénzről van szó, ha a hozzáállásuk is normális marad, nem csak az új vevő becsalogatásának fázisában vagyok....
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz FerNandor #13683 üzenetére
Oké, de mi van akkor, mikor egy maszek szerelő b*sz át téged? Ott jó esetben ad számlát az emberke, rosszabb esetben nem, ha bármi tönkre megy az autóban miatta, akkor fogyasztóvédelemhez se tudsz fordulni, mert simán azt mondja, h ott sem volt nála az autó, nem látta eddig. Ezért félek picit a szerelőtől, meg mindenki mondja, hogy Zoli így meg úgy, én nem ismerem, nem bízok meg senkiben sem. Márkaszervizben sem, de nyugodtabb vagyok, hogy ha kell, akkor támadhatóak...
-
_NCT
őstag
No, kész van az ótóm, elvileg a törzskönyvet várjuk már csak, minden rendben van vele. Megkérdeztem, 5w40-es Motrio motorolaj van benne.
-
_NCT
őstag
Én egy Megane III RS-el ki is békülnék Asszem értékesítő srácnak most ilyen van...
-
_NCT
őstag
Én legutóbb egy Euro felszereltségű IV-esben ültem, volt benne minden szar, de az ülései khm... Hát nem voltak a legkényelmesebbek. 100-ezerrel drágábban vettem a mostani Megane II-t, össze sem lehet hasonlítani. Németországba mentem már ki Fabia-val, hát az út végére mintha szívlapáttal csapkodták volna a hátam. Golf-ban ugyanaz az ülés volt. Bár kinek mi a kényelmes. Van aki direkt szereti a kemény üléseket, van aki a süppedőseket nem bírja, és fordítva...
-
_NCT
őstag
Olvasgattam indításgátló témában. Eddig a legszimpatikusabb az Immo Code-os Spectrotec ECU-6003 indításgátló, 53k, kicsit húzós....
De ilyen van céges autókban is nálunk, gondolom nem véletlen.
-
_NCT
őstag
A gyári megane indításgátló is tudja azt, hogy az üzemanyagellátást letiltja?
Azért a platós megoldás nem annyira elterjedt szerintem, persze nem kizárt. Csak ugye szeretném, ha meg se próbálnák elvinni az autómat, látja h mi van benne és hozzá sem akar fogni. Jobb mint a semmi szerintem. Autóriasztóhoz meg annyit, hogy az emberek többsége oda se néz, rá se hederít, bekapcsolt magától és kész....
-
_NCT
őstag
No készlett Maggie, vezérlés + okoskeró csere stb... Fáj még egy kicsit a fogam, de már most imádom a drágát
2 észrevétel ami furcsa: fék + gáz pedálok elég közel vannak egymáshoz, ez nem annyira tettszik (igaz nagy lábon élek, bakancsban amúgy sem a legjobb vezetni )
Kuplung itt is kissé fent fog, meg kell még szokni, valahogy a Clio-val jobban tudok játszani, még akkor is ha hosszabb idő után nem ülök bele.
Igaz 50 percet vezettem a hazaút miatt, szóval nem sok, de imádnivaló a drága
Még karácsonyra kap egy kis biztonságot, + szőnyegeket (még 100 rugót ráálldozok ) és remélem utána csak tankolni kell bele
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Sziasztok! Esöszenzort hogy lehet kikapcsolni? Ugyanis nem szeretnem azt, h oda van fagyva az ablaktorlom a szelvesohoz es elkezdi eroltetni a törlest. Thx
-
_NCT
őstag
válasz FRENK1988 #13877 üzenetére
2000-es benzines városban el megy 10 alatt? Nem hiszem. Gondolom a szervizárak is drágábbak, mint pl Megane-nál vagy Clio-nál.
Persze aki ilyet vesz az számol ezzel, pont leszarja az árakat.
Mod: ha már fogyasztás: tegnap belevertem az autóba 180km-t, átlagom a pesti dugózás miatt 6.1 lett. Mikor átvettem 8.7-et mutatott a computer Kb mióta nálam van 250km-t vertem bele, szóval ez még tudom hogy nem pontos eredmény, de szerintem menni fog a 6 literes átlag
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Kb 90 km országút, 70 km budapesti eltévedés a gps faszsága miatt -->anyázás --> budapesti közlekedési morál felvétele, amíg országúton voltam, addig 5.4-5.9 között ingadozott a fogyasztás, aztán a 70 km városi vezetés miatt ment fel sztem 6.1-re.
Tempomat-ot viszont valamiért nem tudom bekapcsolni és kezd idegesíteni.... Nem tudom, hogy van-e megkötés, de azt hiszem 30km/h felett működik a tempomat. Bekapcsoltam bal lent a cruise control-t, megnyomtam 90km/h-nál a + gombot és nem működött.... Megálltam, úgy is bekapcsoltam a cruise control-t, felgyorsítottam 90-re és + --> eredmény--> nem működött... Pedig próbakör alatt kipróbáltuk, akkor jó volt. Nem tudom mit cseszek el....
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Hát az biztos, h az 1.6-os Megane-omat biztos odaveri, nem egy gyorsulógép, igaz én nagypapisan szeretek vezetni az úton, majd ha 1x lesz rá keret, akkor veszek valami játszósautót és zárt pályán, akár a ringen is repesztek vele 2ezernél általában elváltok, bár azért 90 felett van benne erő, szépen tudtam tegnap is előzni ahol lehetett Felénk tejköd volt, kb 50m-re nem láttam el hajnalban.
Szeretem a rönyót, sőt minden nap beleszeretek, de ennyiért már lehet hogy valami 2ezres accord-ot vennék
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
No a tempomattal kapcsolatban akkora epic fail-t nyomtam, hogy inkább le sem írom, a lényeg h működik
Váltásoknál az gáz, ha még mindig nem tudok úgy váltani, hogy az autó ne bólintson be egy kicsit? Kuplungolást már viszonylag érzem, kb 1-2 km/h-val centire pontosan be tudok állni a géppel, ráadásul kis emelkedő/huppanó is van a kerekeknél amin át kell mennem, közben megfogni, viszont ha 3-ból 4-be váltok, vagy akár 1-ből 2-be, akkor egyszerűen nem tudom úgy adagolni a gázt meg a kuplungot, hogy ne bólintson egy picit az autó.... Lehet user error, de vezetek már 7 éve, de eddig ilyen még nem volt, talán I-es Clio-nál volt ilyen.. Ha gyorsan váltok, akkor érzem, hogy az autó nem szereti, sír egyszerűen ha gyorsan engedem a kuplungot és nyomom a gázt.... Viszont ha váltásoknál megtartom a kuplungot a "fogási pontnál", és onnan iszonyat lassan és finoman engedem vissza + gázt is szépen adagolom, akkor szépen vált, szinte észre se lehet venni. 2-ből 3-ba viszont gyorsan is lehet váltani...
Ez a rönyó sajátossága, vagy érik a kuplungcsere? Fater Grandtour-jával szinte úgy tudok váltani, mintha autómata lenne, ott szinte lehet dobálni a sebességeket, de Megane-nál úgy vettem észre, nem szereti a kapkodást....
Bocsi a hosszú hsz-ért, csak tudni akarom, h én vagyok a balfasz, vagy tényleg ilyen a váltója?!
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
ihihiggazáán? Akkor jó, amúgy sem úgy kell ezt a bólintást elképzelni, mintha low rider-el mennék, csak fura volt a Clio után.... Amúgy azt vettem észre, ha gyors váltást akarok, akkor jobban szeret 3ezres fordulatnál mulatni a motor, akkor simán be lehet vágni neki gyorsan is, míg 2ezer és 1500 között finoman kell kuplungolni + gázt adagolni.
-
_NCT
őstag
Én azt hittem ez a Zoli legalább odafigyel kivel csináltatja a munkát, index-en nagyon istenítik
-
_NCT
őstag
Reggelente/első indításnál kicsit nyikorog a bociban a szíj vagyis csak gyanítom hogy az. Ez másnál is így van? 1,6 16V M2
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- OPTIDESK - Állítható Magasságú Elektromos Asztal (Garanciális)
- Yose Power 350w (hátsó kerék) Feat Imotor2 240w (Első kerék) 26" + 36v24ah , 36v10ah
- Gaming asztal Rapture Gaming Desk AURORA 300 fekete
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Himiway Zebra Step Thru 2023 elektromos fatbike
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest