-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
No, van sim nekem is.
Írja a sim sorozatszámát, imei számot és térerőt is mutat, csak ki volt kapcsolva a live szolgáltatás.
Viszont nem tud csatlakozni azt írja....Pedig egy-két hónapja próbaként bekapcsoltam, akkor tudtam pl. időjárást nézni.
Na majd itthon berakom sz.gépbe az sd-t, hogy a tomtom home mit mond rá.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
-
mycso
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #51792 üzenetére
A meleg.
Sajnos a nagy melegektől, intenzív napsütéstől elő tud jönni ilyen hiba.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz F_Gergely #51864 üzenetére
2.0dci-nél én nem tudok ismert típushibát. (ezért is volt nálam is ez a preferált motor).
Ami mondjuk negatívuma lehet, hogy alapjáraton elég rázkódós/rezonálós, de ez nyilván megszokás kérdése, de az biztos, más gyártók 2.0CR motoros autóinál jobban megoldották ezt a csillapítás dolgot.
A 150 lovasnál sem kell versenyautóra gondolni, illetve valahogy olyan egyenletes/pörgősre sikerült a motor hangolása (simán és vidáman forgatható). Pl. érzésre egy vw 2.0cr sokkal jobban megy, alul nagyobbat tol (amúgy nem megy jobban)
3-as laguna gyári naviját ismerem, az teljes mértékben használható.Illetve amik ezzel járnak (egy kisebb motorral szemben):
nagy olajmennyiség: 6.6l - 7.4l
fogyasztás is vegyesben 6l felett, téli/városi/sportos vezetés mellett 8l körül is alakulhat (szintén inkább laguna3 tapasztalat)“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
No, mennyi új autó/tag.
Jó ezt látni.
rob.: berakosgatom őket.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #51991 üzenetére
Inkább 5év vagy 120k km szokott az lenni, de a használatiban benne van pontosan.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz CriticalHit #51985 üzenetére
Szia pár éve ugyan ez a jelenség állt fenn nálam is, (ugyan így 1.5dci@106) az önindító halálozott el.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz tigerscorpio #52124 üzenetére
Szia, egy ellenállásnál azért több a különbség. Érzékelők, jeladók (hőfok, napfény szenzor), digit. klíma panel, motoros levegő terelők, stb.....
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz sesztakbence #52141 üzenetére
Szia, gyári diaggal kilehet, de van egy trükk is, hogy leállításnál nyomod a féket és közben felhúzva tartod az elektromos kézi gombját.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz eTrade #52364 üzenetére
Nekem volt m2 ph2 és fateroméknak m1 ph2 van a mai napig is.
A m2 nem rossz, de elbújhat a m1 foteleihez képest. Bár én a picit keményebb ülések híve vagyok, a m2 ezt pont hozza is, viszont rövid az ülőlapja és sz@r az oldaltartása.
Ha belevesszük ebbe a játékba a hátsó üléseket, akkor rá kell jöjjünk, hogy a m2-ben a m1-hez képest, csak egy lóca van. Kemény, egyenes, rövid ülőlap.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Sokszor felvetődött már a szőnyeg kérdés, ma jött meg tőlük a garnitúra: Carpit 2000. Hímzett vastag plüss, koptatóval, patentokkal 10030Ft volt.
Így elsőre minőségi cuccnak tűnik és valóban méretpontos.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Laguna 3 club fórumról:
"Kezdésnek gyorsan tisztázni kell, hogy kétféle módi létezik a III lagunáknál, bizonyos felszereltségű és motorizáltságú autóknál más-más helyen lehet a szervótartály.
Ez az egyik variáns (világoszöld tartály az ablakmosó betöltője mellett), ennek egyszerű ellenőrizni az olajszintjét és az utántöltése is pofonegyszerű, nem jár bontással, általában az automata váltós autóknál és az erősebb dci-knél (173-180 lovasok) van itt a tartály:
Az enyémben viszont nem itt van (mivel nem automata és 150 lovas 2.0 dci van benne), üres ott a motortér:
Az első variációnal sokat nem kell tökölni, kupak leteker és ha alacsony az olajszint, akkor simán utána kell tölteni (de legalább az izzócsere problémásabb ;D). De nálam nem ez a rendszer van.
A történet úgy kezdődött, hogy egy jól megszokott, rengetegszer bevett derékszögű kanyarban furcsán kezdett el viselkedni a kormány. Egy darabig könnyű volt tekerni (normálisan viselkedett), aztán a kanyar felénél mintha elment volna a szervó, hirtelen nagyon erősen kellett tartani a kormánykereket, hogy íven maradjon az autó. Egyenes úton, kisebb irányváltásoknál nem volt probléma, csak a tempósan vett élesebb kanyarokban.
Első körben futóműállításra vittem el (volt mit igazítani rajta), de megoldást nem jelentett. Ezután jött az, hogy meg kellene nézni a kormányszervó olajszintjét. Csakhogy nekem nem a jobb első fényszóró mögött van a tartály, hanem a bal első kerék elött a műanyag doblemez takarásában (kb a ködlámpa mögött).
Szerelésiből itt egy ábra a szervószivattyúról és tartályról (hosszú recés akar lenni a kerék , ahová az 5-ös pont egyik nyila mutat, másik pedig a tartálysapka felé):
Ehhez meg bontani kellett. Kerék le, kerékjárati doblemez le (patentok, csavarok rögzítik) és ekkor megpillantható a szervótartály (fentről a motortérből nem is látszik, esetleg az akku és akkutálca kiszerelésével is hozzáférhető lenne, de ez csak tipp -doblemez leszedés nekem egyszerűbbnek tűnt).
Viszont a szintjét nem lehet simán ellenőrizni, nem látsz bele. Nem maradt más, mint telefonnal belefényképeztem, hogy miújság odabent. Ez a látvány fogadott:
Nem sok olaj látszik a kiegyenlítőben (semennyi), így ez volt a ludas, ez okozta a hibatüneteket.
Elkezdtem feltölteni, szép rózsaszín a folyadék (ez sem olyan egyszerű, mert nehezen hozzáférhető a tartály):
Töltöttem még bele, majd kis járatás után megnéztem a folyadékszintet:
Látszik, hogy már nem rózsaszínű az olaj, tehát még volt a rendszerben valamennyi (ezért nem volt folyamatos a hibajelenség). Olajcsepegést sem a tartálynál, sem a vezetékeknél, sem a kormányműnél nem láttam és feltöltés óta (bő 1 hónapja) nem jelentkezett a probléma. Tehát vagy nagyon lassan elszivárog valahol, aminek nincs nyoma vagy valami nagyon lassan csipegeti a szervóolajat."
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Ma volt egy utam, egy új ford c-max -al (125ló)(Miskolc-Siófok), volt benne pálya, pesten karistolás, pest-siófok között főút. Átlagfogyi 7.4l...borzalom.
Néha felvetődik itt, hogy mi dinamikus és mi nem, hát nekem ne mondja senki, hogy az 1.6 szívóbenya dinamikus. Ez borzasztó...szinte élhetetlen.
Bár lehet itt a hangolással is baj van, mert fater 1.6 benzin megane-ja azért valamivel jobb (pedig az csak 107ló).“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz diablo1984 #52785 üzenetére
Van eza hiperszuper "ti-vct", ami állítólag nem fogyaszt és megy mint a repülő.
De ezekből a valóságban egyik sem igaz.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Urak, ne csináljátok már!
Itt tilos a hirdetés, erre jár egy modi, aztán bünti lesz a vége.Amit lehet, hogy aláírásba berakjátok, ha valamitek van eladó.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz forceberg #52855 üzenetére
Sokszor felmerül itt a "mekkora motor elegendő" kérdés.
Úgy gondolom erre nincs jó válasz.
A 3-as lagunába szerintem a 150lovas 2.0dci is kevés. Más szerint az 1.5dci-vel dinamikus.Ez a két mondat, asszem sarkos ellentét, tehát erre nincs jó válasz.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
2.0dci remegős alapjáraton, bármilyen tartót cserélsz újra, akkor is megmarad némi remegés.
Ami általában elsőként megszokta adni magát az a "motor billenésgátló" bak, annak a cseréje szokott javítani a dolgon: [link]És igen az a két középső tartó ugyan az.
Egyébként itt vannak cikkszámmal a bakok: [link]
Valamelyik bakom nekem is fáradozik már, majd jövő hónapban megy olaj, váltóolaj + szűrők cserére, akkor átsimogatjuk, aztán ha valamelyik bak kuka, akkor azt is cserélem, meg a jobb elejéből hallok valamit néha, úgyhogy a futóműbe is lesz némi belenyúlás.
Ahogy lagunaklubon olvasgattam, a stab.pálcák szoktak elfogyni: [link]Az ajtóban a kapcsolót elfelejtettem megnézni, de emlékeim szerint nekem sem világít. Ami zavaró az a tempomat gombok....azért az elég gagyi, hogy azok sem világítanak.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
-
mycso
Topikgazda
-
mycso
Topikgazda
Urak, kis segítséget szeretnék. Keresek olyan gumi vagy szilikon csövet (kb. 6-8 mm átmérővel), aminek igen jó a hőálló képessége, akár 700-800 fok.
Merre keressek ilyet???
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #53258 üzenetére
Lehet, hogy itt nincs 700, csak 300-400 körül.
DPF nyomáskülönbség mérőre menő vezetékem adta meg magát.
Gyárilag is valami gumis cucc, de a hőtől betonkemény lesz, majd szétpereg...Aztán ezt kellene pótolni, kiváltani.
Jah, van gyári megoldás az érzékelővel egyben valami 80.000-ért....de inkább vennék egy párszáz forintos csövet.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen