-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
(#60944) forceberg: persze tankolással mérve
(#60949) molnarpeter: sima, a prémiummal nincsenek pozitív tapasztalataim. A számlán látom, hogy drágább viszont semmit nem látok, nem érzek. Talán télen extrémebb hidegben mintha lenne valami pozitívum.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz Stylewars_kp #60961 üzenetére
Bár, 2016-os cikk, de gondolom nem sok minden változott azóta: [Mi igaz a magyar üzemanyagok körüli legendákból?]
Egyébként ha valakinek van kedve bogarászni:
OMV prémium gázolaj
biztonsági adatlap magyar [link]
biztonsági adatlap osztrák [link]
specifikáció magyar [link]
specifikáció osztrák [link][ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Én igazából egy dolog miatt nem tudom ezeket a plusz adalékolós dolgokat feltétel nélkül elhinni, hogy csodaszerek és asszem ez elgondolkodtató.
Nálunk munkahelyen vannak 100milliós, vagy akár milliárdos gépek, amikbe az előírt gyári ajánlás alapján történik olajcsere az előírt olajra és pont.
Ha valami kopás, meghibásodás előjön, akkor jön a milliós nagyságrendű javítás. Márpedig ez évente be is esik, mert mondhatni extrém módon vannak használva, vagy legalább is a max teljesítményük környékén.
Bármilyen hihetetlen, de még egyik mérnök sem dobta be, hogy ne fizessünk milliós karbantartásokat, inkább vegyünk 3.000Ft-ért egy gélt, amitől minden patent lesz évekig...valószínűleg nem véletlenül.
mod.: a megane-ba használtam én is xado-t. Egy biztos, hogy csendesebb simább járású lett a motor, viszont más pozitívumot én nem tudok említeni.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Hi, olajmezőről vásárolt már valaki?
Végig ment a folyamat a honlapon, kaptam e-mail visszaigazolást, de nem adta fel egyik lépésnél sem, hogy utaljam a lóvét....
Hogy tudom kifizetni?“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz vallas #61430 üzenetére
Hali, ki, hol és mennyiért csinálta?
Nekem ez az egy, ami hiányzik a lagunából és gondolkodom rajta, hogy jó lenne.
Ilyen magam által beépíthető ebay-es vackok vannak olcsón, de inkább valami szakosodott cégre bíznám, aki garit is vállal rá.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
2.0 dci-ben cserélt már valaki hűtőfolyadékot??
Ha igen, mit rakott bele?A gyári folyadékkeresőben a Total Glacelf Supra-t írják.
Viszont ebből van kétféle.
Végül a drágábbikat megrendeltem, jó ez bele?? [link]“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #61624 üzenetére
Köszi.
(#61627) ΞΔGLΞ : valóban, nekem is mindenhol zöldet mondtak, de gyárilag narancsszínű van benne.
Amit vettem glacelf-et, az rózsaszín, ez fog bele menni.Szerelő csinálja nem én.Közben még egy termosztátot, meg a segédszíjjat és sallangjait is kicseréltetem.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Régi jó ismerős a szerelő, egyébként általában ott szoktam lenni, mert amíg csinálja, addig dumálunk közbe. Illetve renaultokkal foglalkozik, így gondolom vágja. De, azért köszi, majd megemlítem neki, hogy ez ilyen trükkös.
A glacelfnek is van renault minősítése: Renault 41-01-001/ S Type D (pontosabban azt írja az adatlapján, hogy ezen követelményeknek megfelel)
Jah és most olvasom a speclapon, hogy:
COLOUR: PINK TO FLUORESCENT ORANGE - tehát gondolom a hígítás függvényében változik (szerintem ez van benne gyárilag).Termosztátot te megvetted kompletten, vagy csak a belét???
Illetve látom van 83, meg 89 fokos, úgy gondolom a magasabb hőfokon nyitó lenne az előnyösebb.És még1: a segédszíj: van vagy 3 féle méret és ahány autós oldal, a motorkódom annyi típusnál szerepel...ez úgy érzem jó kör lesz.
Mondjuk annó a GO szűrővel is eljátszottam ugyan ezt, mert az enyémhez azt, ami belevaló semmilyen alkatrészkereskedős katalógus nem hozta, így a benne lévő gyári száma alapján sikerült.
Ja és plusz egy ráadás: Mert a jövőre nézve, majd szintén lesz egy jó köröm a fékcserével kapcsolatban.
Nekem ugye 4control van, aminek nagyobb az első tárcsája, ezt elvétve 1-2 websopban meg is találtam, viszont betétből mi megy bele előre, mert erre semmi infót nem találtam, ezzel képben van valaki?[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz mdav88 #61673 üzenetére
Szabadkéz funkción belül a renault, csak az ajtók nyitását-zárását definiálja.
De én úgy gondolom, hogy ehhez hozzá kell, hogy tartozzon a kulcs nélküli indítás.Gyakorlatban még csak olyannal találkoztam, ami mindkét funkciót vagy egyiket sem tudta.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Oda van az, hogy "közúti forgalomban nem használható"
Ettől függetlenül és is élem a ledeket, sok esetben sokkal jobbak a hagyományos társaiknál.Pont ma cseréltem helyzetjelzőt, mert kb. 2 év után mindkettő kiégett. Remek program volt. Nem led ment bele, nem kell a felesleges anyaskodás a szervektől.
mod.: annó a megane2-t szidta mindenki, hogy borzasztó benne izzót cserélni.....pedig a laguna3 túltesz rajta.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz forceberg #62022 üzenetére
A jobbos helyzet, az ok.
A balosnál, hiába veszem ki az akku keret egy darabját, csak nagyon nehezen fér be a kezem.A nappali menetfényt akartam ledre, de annak meg meg sem mozdul az izzó, és erőt sem tudok kifejteni rá.
Egyszer ha sok időm lesz kiszedem a lámpát és majd akkor.Illetve nekem xenon, abban az izzót úgy sejtem, csak lámpa kivétellel lehet cserélni.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz Xantomas #62056 üzenetére
Halogén w5w-ből, csak EZ jó (fehér és jó a fénye.)
A jobbos a hagyományos, a balos a fent említett.
Anniy, hogy a megane-ban olyan félévente kiégtek, most a lagunában kerek 2 évet bírtak.
Most jelenleg próbaképen EZ került be, ez olyan, mint az osram gagyi kivitele.... (a normálnál jobb, szebb a fénye, de nem az igazi)
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz Nordik #62104 üzenetére
Nekem a zselében van egy üres rész (buborék), majd valamikor lefényképelem, hogy-hogy néz ki. Ettől függetlenül tökéletesen működik.
Inkább a kiszáradással szokott baj lenni (gondolom, ekkor megváltozik a szerkezete, aztán máshogy törik a fény)“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
-
mycso
Topikgazda
-
mycso
Topikgazda
-
mycso
Topikgazda
Köszi, nyilván az egészet cserélném, nem javítgatok.
Patentem van még valahol, annó a megane-hoz vettem, majd előtúrom, hogy jó-e.Mod: közben mégegy dolog, hátha tud valaki hozzá cikkszámot: a motorháztető kitámasztó műanyag bizbasz, ami a helyén tartja az akku mellett.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz Wyktor #62368 üzenetére
Amit rob írt, arra rápróbálhatsz, hátha csak valami kenési gond van.
Viszont ami általában megadja magát:
- műanyag dob, amire felcsévélődik a bovden, a hornyok kikopnak, elvékonyodnak
- vagy amit írsz jelenséget, ilyet nálam az produkált, amikor elkopott az ablakemelő motorban a szénkefe.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz norbert1998 #62451 üzenetére
Projektoros megane2 nekem is (meg általában mindenkinek) rosszul világít.
Amit a kolléga írt, valóban be lehet rosszul is pattintani a tompítottba az izzót.Nálam ami nagyjából megoldás volt GE megalight, meg a normál beállítástól feljebb emeltem a lámpákat, persze úgy, hogy a szembejövőket ne zavarja.
Illetve nekem a lámpabura is (az egyik) elkezdett behomályosodni --> az meg csere, vagy felújítás.
A lageszba xenon van, az már elviselhető. De ezzel is most estem át egy lámpa polírozáson. Most sokat javult, még valamikor egy izzócserét csinálok.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Meg, de nehéz szülés volt.
Kis hegyi kanyargóson, a szembejövő busz, picit levágta a kanyart, aztán összeértünk.
Elismerés nem volt, úgyhogy helyszínelősdi, aztán kijött, hogy ő a hunyó.Csak az bosszant, hogy a lökösnél valószínűleg csak a fényezés játszik. Aztán valahogy jobban bízom a gyári fényben.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz norbert1998 #62585 üzenetére
A h7-es izzó biztosan jól bepattant a helyére? Amit leírsz, hogy az autó elé világít és a vetítési képe is rossz, az pont olyan tünet, mint amikor rosszul sikerül az izzót bepattintani.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Az ajtóhoz köszi az infókat, meg is jöttek a patentok meg a határoló is.
A határolót pontosan hol kell megreszelgetni? Ahova a görgők beülnek?Viszont cserebere már lehet csak jövőre lesz. Ilyen hidegben nincs hozzá kedvem. Pedig most már olyan durva hangot ad, mintha leakarna törni az ajtó.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz norbert1998 #62723 üzenetére
Pedig nem így van.
Diagok egy része kPa-ban írja ki valóban.Viszont a nyomás változik:
1.5dci (típusfüggő) 200 vagy 230bar az alapjárati nyomás.
2.0dci 250bar.
És természetesen ez terhelésre nő.
A 10x lovas 1.5dci max.1600bar-t tud, a többit nem tudom pontosan.
Ha holnap lesz hozzá lelkierőm, előtúrom az obd cuccom, aztán csinálok pár screenshotot.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz norbert1998 #62728 üzenetére
No, itt egy gyors szösszenet: [link]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
-
mycso
Topikgazda
Nekem még talán rosszabbul néz ki.
Te is sokat jártál németország felé, azért ilyen.
Jellemzően, osztrák, francia, belga laguna3-ak olajteknője elrohad....(gondolom ott valami jó anyaggal sóznak)
Megvettem már én is, a következő olajcserénél cseréljük.
Valami 20 euró volt...itthon meg 20.000ft körül dobálják.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
-
mycso
Topikgazda
Annyit írtok már erről a vif adalékról, hogy lehet bepróbálok én is egyet.
DPF-es autó is szereti?
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Sziasztok, hátha valakit érint a dolog:
Laguna 3, motorháztető kitámasztó rögzítő bolha: 77 03 179 096
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Tudod, hol szoktam hallani?
Ha pl valamilyen teremgarázsba állok be, ahol műgyantaszerű (csúszós) padló van. Na ott hallok valamit.Illetve, balra hátra ha tolatok be valahova és fékezek, akkor egy iszonyat hangot hallok bal előről, de erre még nem sikerült rájönni, hogy mi lehet. (ez egy elég hangos, iszonyat ilyesztő hang --> tompa csúszós/súrlódás szerű hang)
Futóművesnél voltam kb. 1 hónapja, mert szintén bal előről hallok / érzek valamit, ha előrefele jobbra kanyarodok.
De semmi....értékek teljesen rendben, átrángatott, átnézett mindent és semmi hiba....
Ezek a kósza hangok, már kezdenek engem is az őrületbe kergetni, pedig én viszonylag toleráns vagyok ezekkel szemben, annyira nem hatnak meg (megan2 után, minden csendes és jól össze van rakva ).
Jah és még1 dolog, amit most vettem észre.
Fogyasztás: minden évben, amikor bejön a hidegebb idő (mínuszok), akkor a nyári-őszi-tavaszi 6.2-6.5 közötti átlagról felkúszik 7liter felé. DE csak az első hidegebb időszakban, nagyjából az első mínuszban való tankolásomkor, utána a télen visszaáll a normál nyári fogyasztásra (kb).Esetleg még ilyen november körül nem téli adalékolt gázolajat adnak a kutakon, vagy mi lehet erre a magyarázat??
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation Plus 2024 Essential - Az októberi lista
- PlayStation 5
- Autós topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Hálózati / IP kamera
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Milyen házat vegyek?
- Kupon kunyeráló
- Politika
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest