-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
polonic
félisten
válasz Gaaabeeesz #61905 üzenetére
Mióta megvan a járgány, én prémiumot tankolok.
Legtöbbet shellt. Most ősztől molt. -
polonic
félisten
válasz forceberg #62266 üzenetére
Nekem most fulltech fe olaj van. 10 ezer km van benne
3 tankolással ezelőtt váltottam mol premiumra.Olyan
A fogyasztás nagyon jó lett, az eddigi legjobb.
A motor hangja viszont piszit hangosabb, hallani az ocsmány dízel kerregést.Lehet amiatt mondjuk, mert az olaj is kez kifulladni.
[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
válasz rob210 #62270 üzenetére
Tudnál egy kicsit bővebben mesélni az izzításról? Érdekel a téma.
A hengerben lévő levegőt melegíti fel az izzítógyertya vagy esetleg magát a hengerfejet vagy a hengerfalnak is átadódik a hő?
Bocs ha hülyeséget kérdezek, a dieselek világa nekem teljesen új téma.Meddig izzít a gyertya? Negyven fokban is szükséges?
És ez az utánizzítás meddig történik konkrétan? Mármint melegedés szempontjából.[ Szerkesztve ]
-
-
polonic
félisten
válasz BigBlackDog #62549 üzenetére
Talán még a fóti békési renault is a jók között van.
-
-
polonic
félisten
válasz rob210 #62700 üzenetére
A common rail rendszer 1800 bart állít elő az 1,6 dci-nél. És ezen a nyomáson fecskendezi be az injektor az égéstérbe a gázolajat attól függetlenül, hogy mekkora teljesítmény kell.
Tehát kis gázon is 1800 bar a nyomás, csak akkor kisebb mennyiségű gázolajat fecskendez be az injektor, padlógázon meg jóval többet, de azt is ugyanezen a nyomáson.Így értettem, aszem. Teljese téveszme?
-
polonic
félisten
-
polonic
félisten
válasz Xantomas #62871 üzenetére
Nekem 1,6 dci van, ugyanúgy 130 lóerős és DPF-es és a váltó is ND.
Én is Fulltech FE-t használok és verylube turbot öntöttem mellé. Tényleg elcsendesítette kb egyből a motort.
Mondjuk mostanában írtam, hogy már csörgősebb lett a motor. De már 11 ezer km van az olajban.Egyébként kicsit csipegeti, a nívópálca max szintjéről a felétől 1 mm-rel lejjebb van a szint most. De szerintem ez még belefér. Mit gondoltok?
A váltóban 100 ezernél cserélt olajat Robi nekem, elég fekete volt. Ugyanilyen olaj ment bele nálam is plusz XADO váltó revitalizáló. Bár ez már nem található a xado oldalán. Ilyen volt még a kaufferből.
Mi a különbség ezek között?Egyébként nekem finomabb lett tőle a váltás. Puhábban jár, csak úgy pakolgatom a fokozatokat.
-
polonic
félisten
Most, hogy így bejöttek a hidegebb idők, reggeli minuszok. Úgy veszem észre, a víz lassabban melegszik be, mint az előző télen. 14 km alatt melegedett be egyenletes 50-es tempó mellett 2 ezres fordulaton, nagyon minimális megállásokkal.
Májusban volt hűtőfolyadék csere. Az lehet, hogy a friss folyadék jobban vezeti a hőt és ezért lassabb a bemelegedés?
Vagy kezdjek aggódni a termosztát miatt? -
polonic
félisten
válasz molnarpeter #63114 üzenetére
Igen. Ment a fűtés. De van benne kiegészítő, mert 1-2 perccel indítás után már fűt az autó.
Nem tudom, ez igy mit befolyásol a melegedés szempontjából és mikor kapcsol le. De ez ugye tavaly is így volt használva.[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
Csak érdeklődésként kérdezem.
Honnan lehet azt tudni, hogy mondjuk az egyik izzítógyertya megdöglik? -
polonic
félisten
Nekem legutóbbi fogyasztásom 6,3 lett. Volt benne most város is, még pálya. Mol prémium volt.
Most omv maxxmotion került bele. Ezzel az indításnál csendesebb lett. Mol prémiummal tiszta traktor hang.
Szerintem elcsíptem egy regenerálást. Eddig nem nagyon sikerült. De pont most tankoltam és ugye nulláztam, aztán a pályán többet evett, mint szokott. 6 a max ilyen sebességgel.
-
polonic
félisten
-
polonic
félisten
OMV maxxmtion dieseltől a -3-ban történő indítás olyan lett, mintha melegen indítanám.
A múltkori csörgős, traktoros indításnak nyoma sincs.
Ezen meglepődtem.
-
polonic
félisten
Második tank omw prémium után is továbbra is teljesen csendben indul hidegen az autó.
Mollal katasztrófa volt. Traktor. -
polonic
félisten
Mióta megvan az autó, csak prémium ment bele.
A DPF még megvan. Vagyis nagyon remélem.Viszont regenerálást nagyon nemtom elcsípni. Múltkor kétszer csak szerencsém volt, hogy pont előtte tankoltam és nulláztam.
-
polonic
félisten
A gyári ablaktörlő 13-as grand scénic milyen beszállítótól van?
Még mindig bírja. Gondolom gyári, a két végén rajta a renault felirat. -
polonic
félisten
válasz molnarpeter #63626 üzenetére
Na ezt megnézem. Köszi.
-
polonic
félisten
Reggelre jól be voltak fagyva az ajtók.
Kaptak is megint glicerines kezelést a gumikéderek. -
polonic
félisten
Honnan lehet rendes zárjegyes elf olajat venni? Olajwebshopban olyat adnak?
-
polonic
félisten
Kérdezgettem a bemelegedésről.
Most direkt kipróbáltam fűtés nélkül. Na így a -1 fokban 8 km alatt meleg volt a víz.
Leálltam üresjáratba bekapcsoltam a fűtést és két csiknyit visszahűlt.Nem gondoltam, hogy ennyit levesz dízelnél a fűtés. Mindig benzineseim voltak. Ott aztán nem számított.
-
polonic
félisten
Hú ez az ónos eső. Motor bemelegedve. Ment maxon a fűtés, ablakra irányítva, megsültem már, de az első ablakról csak nem jött le a jég. Meg kellett állni 15 percenként kaparni a szélvédőt. Aztán az ablaktörlő lapátokra is ráfagyva a jég. De hogy milyen szar az a konstrukció, hogy felemelni nem lehet a lapátokat.
Ezt utálom ebben a járgányban. Na meg első ablakba is kéne elektromos fűtés.
[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
Fogyasztásotok nektek, dieseleseknek hogy alakul most a hidegebb időben?
Nekem tankolás alapján a legutóbbi kettő 6,44 lett. Ugyanazon a helyen és kútoszlopon. Igaz, ez kb autópálya volt mindig. Kb 2-szer mentem városba vele.
Nem sok egy kicsit szerintetek? Omw maxxmotion a nafta.
-
polonic
félisten
válasz forceberg #64254 üzenetére
136-ra állított tempomat, így gps szerint 131. Ezek most hosszú etapok voltak. Minimum 100 km.
Egyébként 110-nél, auttóút sebességnél fedcomp 5 körül mutat. Országúton 4,4 volt legutóbb. Szóval itt jól fogyaszt. Csak a 130-as sebességnél kezd el arányaiban többet fogyasztani.
Mondjuk ahogy Rob is írta, azért a grand scénic nagy test, majd 1700 kilo. Egy meganeban szerintem azért jobb értékeket tud produkálni az 1,6 dci.
-
polonic
félisten
Nekem, ahogy írtam és Rob is, a nagy test is közrejátszhat.
Csak tényleg azt furcsállom, hogy 130-nál arányaiban többet fogyaszt. Mert 90-nél lehet 4,4-et is produkálni vele. 110-nél is 5 körül.Nekem ilyenek voltak egyébként a fogyasztások. Amikor 7 fölött volt, akkor sok volt a város benne. Utóbbi időben igyekszem hanyagolni a várost és hosszú távokra használni.
Bocs a hosszú képért. Mobilos alkalmazást használok az autós költségek nyilvántartására. Car expenses pro egyébként. És így tudtam onnan kimenteni. Ez most csak a tankolás. Vannak benne más kategóriák is.
Te mit használsz? Elég jó a te táblázatod.
-
polonic
félisten
Megint figyeltem a bemelegedést.
5 fokban fűtés nélkül 7 km után meleg volt a víz.Ez így normális szerintem, igaz?
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Eredeti játékok OFF topik
- OLED TV topic
- Renault, Dacia topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Bluetooth hangszórók
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Sweet.tv - internetes TV
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen