-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
válasz Ganz-[HUN] #81759 üzenetére
Diaggal meg kellene nézni azt az autót.
A szabadkéz antennáinál szokott előfordulni olyan, hogy megadják magukat.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
mycso
Topikgazda
válasz forceberg #81863 üzenetére
Hát van baj a fejekben....ez az autó [link] , olyan tavaly november óta fent volt, akkor még rendszámmal 6,79M-ért.
Nyilván nem kellett a kutyának sem, így most felrakták 7,39-értÜgyes...
De a nagy kedvencem, amit priviben is küldtem neked, az ez: [link]
7,29M +regadó ~7,4M-ért meg is van. (2017-es)
Egy ugyan ilyet, csak fekete és 2016-os (azzal szemeztem is ) hirdettek, 3-4 hónapig 5,69M-ért, nem nagyon kapkodták azt sem.Nem tudom mi történt az elmúlt hónapokban, de valami nem kerek...milliókkal túlárazott autók.
mod.: basszus, mondom ránézek a lagunákra....legutóbb, pár hónapja tudatosult bennem, hogy ha elakarnám adni, akkor bizony 2M alatti árral kellene kirakni, erre most ezek is fel vannak verve egy jó félmillával.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz Gombinyó #81871 üzenetére
Az 1.6tce, állítólag jól sikerült technika, azért arról már van tapasztalat, 2015 óta létezik. Az 1.8, az viszonylag friss, egyelőre passzolom, hogy tartósságban mit tud...
Nekem igazából 1 dolog szólt a talisman mellett, ami annó a laguna, vagy mondhatni a renaultok mellett, hogy évjárat - felszereltség - tudás - ár arányuk nagyon jó volt (na meg tetszik is).
Illetve most jött az ötlet, hogy következő autónak benzines kell (mert, csak), viszont 1.6T alattit meg sem nézek, így eléggé szűkül a kör.Amúgy érdekes, hogy más márkák esetében nem látom az ilyen mérvű árváltozást.
Még superb, mondeo és insignia is van a kosárban, illetve a kia irányba is elkezdtem nézelődni.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Tegnap pályáztam 4-500 km-t, ma meglestem diaggal, 1.7g kormot ír, tehát működik szépen a regenerálás.
Viszont hazafele csinált egy érdekeset, jöttem szépen fix sebességgel a pályán, mikor is, elkezdte egyesével eldobálni a kerék nyomásszenzorokat, és így is maradt.
Majd amikor Miskolcnál lejöttem a pályáról, akkor elkezdtek visszajönni, ma is autóztam, rendben működnek a szenzorok.
Nem tudom, ez milyen anomália, találkozott már valaki ilyennel?“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
A két autót beraktam.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz gooool #82241 üzenetére
A jobb hátulja konkrétan olyan, mintha harapófogóval hajtogatták volna ki a sérülés után.
Egyébként valóban, első példányok közül való, csillió km., jó lerúgott példánynak tűnik és a felszereltsége is alacsony.
A konkrét példányhoz szerintem passzol az árcédula, viszont, hogy érdemes-e megvenni, azt nem hiszem.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz Nordik #82215 üzenetére
Szia, lengőkar alkatrészei okozhatnak ilyet, illetve itt még szokott lenni egy olyan efekt is, hogy egy bizonyos sebességnél, pl.: 90km/h rázza a kormányt, viszont alatta/felette nem.
De, simán lehet féktárcsa, gumi vagy felni probléma is (rossz centrír, szálszakadt gumi, megütött felni...)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Valamelyik nap méricskéltem picit, 0-100 --> 7,6s a lagunával
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Nincs itt véletlenül valaki, akinek espace 5 van?
Kérdeznék pár dolgot.Jó sok tesztet megnéztem/elolvastam, aztán most jól össze vagyok zavarodva.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz Somatom #82459 üzenetére
A regenerálásnak, főleg hosszabb út alatt nem kellene számítania, viszonylag rövid ideig tart és nem olyan vészes a többlet fogyi.
Nekem a legjobb, amióta nálam volt, 5.6l/100 Miskolc-Zakopane-Miskolc, csak főút, viszonylag nyugisan.
5,8l/100, Miskolc-Burgasz-Miskolc, nagyrészt főút, haladósan.
Illetve volt még egy hosszabb út, tempósan vezetve, Miskolc-Vodice-Miskolc, csak pálya, 6.4l/100.
Ezek mind 18-as kerékkel.Mostanában volt pár haladós Miskolc-Bp-Miskolc, meg debreceni utam is, 20-as kerékkel, simán 7l/100 körüli átlaggal.
A nagyátlagom meg ezt tudja: [link]
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz fausto #82475 üzenetére
Annó nekem is volt ilyen problémám (sőt megkockáztatom, ezeknél aza utóknál előbb-utóbb mindenkinél előjön).
A gyári házat szétlehet szépen is szedni, utána ragasztással lehet összerakni.
Valahol otthon van fényképem, hogy mi adja meg magát, mit kell visszafoeórrasztani.
Este, ha hazaérek megpróbálom nem el felejteni és belinkelem.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz fausto #82477 üzenetére
Szétszedni a kártyát éles (új) PVC vágó késsel tudod. sok türelemmel.
A nyák közel van a kártya széléhez, ezért kell óvatosan, nehogy belevágj a nyákba:
És a kép közepén lévő fekete "kör" alkatrész lábának forrasztásai szoktak elengedni.
Nálam 2 láb is megadta magát, látszik is a képen a "szép" forrasztásom (de utána működött)Utána meg simán összeragasztottam a régi házat:
(fentről: ragasztott régi ház, új kínai és új gyári ház)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Szia, hasonló volt nálam is a tünet, ciripelő hang, surrogó hang, aztán már csak nehezen indult el, majd el sem indult.
Nálam valahonnan egy szigetelés darab "beleesett" a ventilátorba és az fogta meg.
Magyarán nem kellett semmit cserélni, csak kidobni azt a darab szigetelést, ami megfogta a ventilátort.
mod.: ha ki kell szedni a ventilátort, az nagyon jó móka
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Sziasztok, így képek alapján megszakértenétek??
[link]A futása valósnak tűnik (auto DNA-n lekérdeztem, régebbi képek is voltak fenn, amik ezt igazolják).
Tempomat, xenon hiányzik, az árát picit sokallom (még nem beszéltem a kereskedéssel), talán 1,2 körül már elgondolkodtató lenne (bár lehet rosszul látom és ez ennyit érne?)“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Jövök már egy kérdéssel én is.
Mostanában olyan jelenségem van, hogy alacsony fordulaton nagyon vérszegény a motor, 2000 körül rugás szerűen megindul, de utána is olyan "nem az igazi" érzésem van.
Illetve fogyasztásban is, picit magasabb értékeket produkál, mint amit jelen felhasználás mellett kellene.
Olvasgatva a légtömegmérő hibája tud hasonlót produkálni.Ma kipróbáltam, hogy lehúzom a légtömegmérőt (nyilván dobott is egy kazal hibát), és a menetdinamika pontosan olyan rossz, mint előtte.
Ez így első olvasatra valóban légtömegmérő hibára utal?Mod: rob, a jelenlegi continental légtömegmérőnek ez az OE száma:
82 00 914 647 (ez elvileg master 2.3)
Viszont az autómra, ezt hozzák a weben:
82 00 28 00 65Esetleg tudnál segíteni abban, hogy mi is a megfelelő?
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #82747 üzenetére
No, mondom ha már a lengyelektől rendelek egy kazal gyári lomot (motortartó bak, fékbetét, szűrők, lengőkar, stb..), akkor a légtömegmérő már nem oszt-nem szoroz, rendelek azt is.
Természetesen a gyári cikkszám szerinti alkatrész nem jó....
Nem egyezik a csatlakozójuk, magyarán az én autómba a 2.3 master légtömegmérője a gyári.T.köm tele van már a renaultokkal.... anno a megane 2 is ilyen pont ph1-2 váltáskori kiadás volt, aztán abban minden alkatrész megtalálható volt, ami a renaultnál polcon volt. Nagyon sok alkatrésszel futottam lukra...
Erre most ezzel is szopok, ennél sem ez az első alkalom, hogy a mindenféle adatbázis/azonosító szerinti alkatrész nem jó.
(go szűrő, kinyomó csapágy, most ez... meg volt még valami talán a segédszíjnál is)[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz forceberg #82800 üzenetére
Ohh, termosztáttal is szoptam már, most, hogy mondod.
Igen a laguna 2012.09, tehát már bőven ph2 és mégis sok mindennel megszívtam már.
Mondjuk ha máshoz nem is, ehhez a franciák nagyon értenek.
Remélem a lengőkarokkal nem szívom meg... (a többi amit rendeltem, már bejáratott, egyszer a lengyelek írtak is a rendelésem után, hogy biztosan ezt a GO szűrőt akarom, mert az nem az autómhoz való - mondtam, hogy az enyémhez ez kell, bármilyen hihetetlen)“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz forceberg #81284 üzenetére
No, a mai nap rászántam magam.
Végül is az autó alá bepréseltem magam, a kereket nem kell bántani, a lökhárító alján a belógó műanyagot kell lecsavarozni, meg a dobbetét első részéből 2 csavart kiszedni.
Bal elől vért izzadtam (kevés a hely) , jobb elől talán 6-7 perc a komplett csere.
Ráfért...“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz angyalpc2 #82888 üzenetére
Szia, én egy ideje autó keresgélésben vagyok, 1.6tce/1.8tce volt az irány, de nagyon gyenge a felhozatal és horror áron adják.
Ezért elkezdtem én is ismét diesel irányba nézelődni. Mivel a nagyobb motorok ritkák/megszüntek, ezért az 1.6dci-ket kezdtem nézegetni, úgy általánosságban jó a híre. (csak is a 160lovas duplaturbós érdekel) Elvileg ez váltaná a 2.0dci-t.
Viszont beleásva magam, a fogyasztása nem jó, a teljesítménye papíron szép, de élőben messze nem hozza a 150lovas 2.0dci tudását és egyre több olaj/vízevős példánnyal találkoztam, így el is vetettem.A 2.0dci (M9R), láncos nissan-renault közös ló, egy kiváló motor, ajánlott kategória.
Illetve ha takarékos technikát szeretnék, akkor 110 lovas 1.5dci-t választanék.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz cappa72 #83046 üzenetére
Szia, attól függ mit szeretnél.
Létezik androidra, több gyári diag szintű megoldás.
google: pyclip, ecutweaker, ddt4all - jellemzően orosz oldalakon van hozzá leírás, elérés.Viszont ezekkel csúnyán "papírnehezékké" lehet varázsolni az autót.
Én az ecutweakert használom, valóban mindent IS lát és rengeteg gyári paraméter / funkció állítható ki/be kapcsolható....
Természetesen a full gyári megoldás, az a Robi által említett CanClip diag + szoftver, viszont az eredeti otthoni felhasználásra nem éri meg.
Illetve van még egy, amit nemrég találtam, ez is jó és árban is vállalható: [link][ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #83213 üzenetére
Szerintem neked nincs automata szintező.
Ha van tekerő, amivel állítod a magasságot bentről, akkor az nem xenonos és nem szintez magától.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #83423 üzenetére
Nekünk, 2000 m1 ph2 volt, akkor ebből lehetett választani:
RN, RN Cool, RT, RT Cool, RXEA cool a klímás változatot takarta.
Ezt már itt sokszor tárgyaltuk, hogy a renault modellek felszereltségi szintjei (elnevezései) teljesen követhetetlenek.
2007-elején, megane 2 ph2:
Authentique, Authentique+, Dinamique, Dinamique+ (ez volt talán nekem, de nem volt egyértelmű) és Privilege a csúcs.
De később a Monaco volt a csúcs, egyes modelleknél pedig az Initiale Paris.... Teljes katyvasz.Most a laguna3-nál, a 4control része az alu váltógomb+pedálok, nos nekem a pedál nem alu.
Azonos felszereltség esetében is van talán modellévenként eltérés... Borzalom.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz Jimmy8 #83464 üzenetére
Ha nem csak "polírozgatva" van, hanem le van csiszolva a lakk, akkor nem tud besárgulni. A lakk szokott "megrühesedni" és besárgulni rajta.
De a bura az csak az egyik gond...mire ilyen állapotba kerül, jellemzően a foncsor/projektor is elkoszolódik, elhasználódik.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Sziasztok, ma reggel sikerült busszal jönni dolgozni....az autó nyílt, gyújtás volt, viszont az önindító egy centit nem forgatott.
10,5V-ot mértem az akkun.....Ha sikerül szereznem töltőt, ma este feltöltöm. Hogyan tudom kiszűrni, hogy mi a rossz?? (a vigyem el egy szerelőhöz vagy villamosságishoz most nem játszik, mert a héten 7végén is 6-18-ig dolgozom, viszont az autó kellene).
Indítás után, 14V körüli értéket kellene mérnem??? Ha nem akkor generátor vagy fesszabályzó?Az akkum 2éves és 3 hónapos (az eddigi tapasztalataim alapján pont ilyenkor ment tönkre minden akkum, kivéve a gyárit).
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Annó előző autóban exide akku 2év 1 hónapot bírt, erre értettem.
Egyébként nyilván 2 évnél többet kellene bírnia.
Sikerült töltőt szerezni, este feltöltöm, aztán reggel kiderül. (de köszönöm mindenkinek a segítő felajánlást )Egyébként tegnap este 7körül egy bő 30km-es út után raktam le az autót, tehát elvben semmi nem indokolja a lemerült akkut.
Bika kábel van, csak reggel 5-kor senkit nem tudtam megkérni egy bikázásra...meg inkább otthon álljon. Ha valami nagyobb kínja van és a munkahelyem előtt kell hagyni az macera.
Ma töltök, holnap hajnalban meg majd méregetek indulás előtt.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz forceberg #83547 üzenetére
Igazából nemtom mi ez az ESM.
Viszont reggel valamit vagy félre mértem (10.5V),vagy nem tudom.
Most kiszedtem, itthon rámértem töltés előtt (12.5V). Ráraktam töltőre, de szinte 99%-ig biztos vagyok benne, hogy ez önindító leszMod. : hol találom az önindító? Én fentről (motortér felől) ki tudom cserélni? Más opcióm nem lesz, ha ez a baj, 7végén nincs szerelő, bár az önindítót beszerezni pénteken, na az is kalandos lesz... De lelkileg erre készülök.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz Somatom #83549 üzenetére
Nos, jó 3 órás töltés után kiírta az okos töltő, hogy kész. Levittem, beraktam (na itt elfelejtettem a multimétert ráaggatni).
Gombot nyomom, pöc-röff indul....szuper, na leállítom és újból multiméterrel, hogy hova esik be a fesz.Hát elsőre fordított egy picit az önindítón, de beesett 6V köré, másodjára meg sem mozdította az önindítót, 8V -11V köré esett be.
Feladom.
Elvileg ezen az okos töltőn van olyan funkció, hogy jól megnézi az kkut, hogy van-e kínja, zárlat, ilyesmi...semmit nem jelzett ki.Holnap szerzek kölcsönbe / veszek egy akkut aztán azzal hajrá, ebből most akku halálra tippelek.
mod.: még azon agyaltam, hogy esetleg az autóban lenne valami zárlat, vagy tudom is én, de ugye egyszer beindult, illetve világít, nyit/zár, tehát minden fogyasztót ellát árammal.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz Somatom #83557 üzenetére
Köszi a magyarázatot
Viszont akkor mégsem annyira okos ez az okos töltő, és ezek szerint hozom ezzel az akkuval ia a standard 2év pár hónap működési időt.
Most igazából ott járok, hogy a Miskolcon elérhető boltokban, szinte bármilyen árkategóriájú akkut megvennék, csak ne exide és ne jászakku legyen, mi az ajánlott?? (a gyári varta volt, az élt is 7 évet)
#83558forceberg: most már nem tökölök vele, kib@szom a picsába, holnap meg veszek valami akkut.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz forceberg #83564 üzenetére
Na, de akkor milyen akku jó bele? Mit vegyek holnap?
És mi az az ESM, hol kell kikapcsolni?Ezeket most hallom életemben először....(VRLA, ESM ez nekem mind kínai... )
Ezt néztem, normálisakból ez van készleten (ez Miskolc, ez van, rendelgetni nem tudok, mert nem érek rá napokat várni)
[link] - mondjuk ennek jó "erős" az ára.
Még holnap, renaultban rákérdezek, nekik mi van polcon.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz longwild #83909 üzenetére
Szia a centrír hiánya simán tud ilyet előidézni. (vagy ha alu, esetleg görgőzni is kell, mert annyira meg lett valahol ütve a felni a jó utakon)
Konstans 90 körüli sebességnél nincs rázás -kormány rázás, mert a "hibás" felnivel az is együtt jár.“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
- Konteó topic
- BMW topik
- The First Descendant (PC, PS4, PS5, XO, XSX)
- War Thunder - MMO Combat Game
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- BestBuy topik
- További aktív témák...