-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #86813 üzenetére
Most néztem, lengyeleknél 30 euró lenne, de ott sincs készleten.
Esetleg bontókba kérdezz utána.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz diablo1984 #86902 üzenetére
Nálam megane 2-nél volt dettó ugyan ez, nem jöttem rá soha, hogy mi volt....
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
mycso
Topikgazda
válasz LamerGyuri #86989 üzenetére
Bizony, törököknél minden van, ritka /különleges cuccok is, és mindez gombokért. De tőlük még nem mertem rendelni.
Lengyeleknél is vannak gyári alkatrészek, bár ott különlegességek nem annyira, illetve az árak is húzósabbak. (eur alapon számolnak)
Bár, pár dolog még így 400 feletti eurónál is megéri (pont a múlt héten rendeltem tőlük hosszbordás készletet meg pár szűrőt)“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz forceberg #87017 üzenetére
Diaggal nem néztem így nem tudom, hogy az mit írt volna rá, azért cseréltem, mert már 6 évesek voltak.
Kiszerelés után lett megnézve, 2 nem működött.
Kinézetre volt ramaty állapotban a gyújtó része totál elszíneződve mindegyiknek. Illetve ha még egy évet várok vele, akkor már csak gépműhelyben szedik ki, az egyik így is szépen megtekeredett...picit már be voltak gyógyulva.Egyébként jele nem volt, indult, jött-ment.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz diablo1984 #87184 üzenetére
Fateré, nekem még a laguna van (meg ahogy mostanában festenek az autó árak, marad is).
Bár, nyáron majdnem elcsábultam (passat b8), de győzött a józanság, hogy 5-6 éves autóért 8.5M-t kifizetni nettó őrültség.
Illetve nemrég lett volna egy Koleos jó árban, csak aztán kiderült, hogy pár dologban ferdítenek az eladók, pl. jó 200.000km-el vissza volt tekerve... De arról a váltója miatt is lebeszél mindenki.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Kis infó pluszban.
Had legyek én ellenpélda a "vázszám alapján kell megvenni" sztereotipiának.Annó volt egy 106 lovas, 2006-os 1.5dci megane 2-m. Nos ott elég sokminden félrement alvázszám alapján.
Pl érzékelő nélküli szűrőt hozott, de valóban érzékelős volt és nem csak az érzékelő csati a különbség, nem lehetett helyettesíteni egyiket a másikkal.Most, laguna 3 (2012, 2.0dci) van, vázszám alapján olyan GO szűrőt hoznak a progik, ami nem jó az enyémbe.
A legtutibb ha megnézed az eredetileg beépített alkatrészt.
Amúgy szívtam már meg futómű, fék, stb. alkatrésszel is.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz Varmis #87282 üzenetére
Megane 2, laguna 3 biztosan így működik:
Üresben: vagy fék vagy kuplung kell, hogy kinyomva legyen.
Sebességben: a kuplung kell, hogy kinyomva legyenHa egyik pedált sem nyomom, akkor csak gyújtást tudok rá adni, nem indít (üreseben is így van).
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #87308 üzenetére
Általában próbálják védeni a neppereket, hogy csak 1-2 ilyen b@rom van, a többi jó arc....én még csak b@rmokkal találkoztam.
Nyáron egy insigniat néztünk, képeken jól nézett ki, az ára valamivel a piaci alatt, felhívom, minden meseszép, csúcsszuper....élőben össze-vissza meghúzgálva, összes felni végig horzsolva, tükörház törött ja és a difiből folyik az olaj....(2018-as autó). Diag: difi hiba vagy 5 féle, elektromos rögzítő fék hiba, meg még pár apróság.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Sziasztok, 1.33tce-be mehet 100-as benzin??
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Sziasztok, utólagos ülésfűtés témához.
Én 2019-ben, szakcéggel építtettem be a lagunába, teflonszálas, 2 fokozatú, első 2 ülés ülőlap+háttámla. Asszem 5 vagy 7 év garancia, akkor volt 60.000ft.
Reggel vittem az autót, délután hoztam.
Azóta is kiválóan működik.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz Luck Dragon #87857 üzenetére
A 4control nagyon jó,ha szeretsz tempós,kanyargós utakon vezetni.
Ha megkotlik, akkor többszázezres tétel. Ami pozitívum,hogy nem nagyon hallottam lagunánál ilyen hibáról (talismannál már igen).
Automatája aisin, kicsit buta,kicsit lassúcska, de tartós cucc.#87858forceberg:
Milyen érdekes ez is...nekem meg pont az a véleményem, hogy ez egy jó futómű, de akár lehetne keményebb is.(mondom ezt 20" felnivel)#87861zaskar:
Tudomásom szerint "lifetime", de nyilván azért nem ennyire egyszerű. Olyan 300k km körül érdemes átnézetni, konkrét cserére nincs elöírás. Egyébként a lánc az bírja, tudtommal a lánckerekek szoktal kopni.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #87958 üzenetére
Még csak kb. 300km körül mentem vele, főleg pálya, de így első blikkre azt mondom, hogy abszolút nem hiányzik a diesel nyomatékja. Sőt, lehet ez váltó hangolás, vagy az 1.8tce karaktere ilyen, de igazából minden fordulaton kellően nyomatékosnak érzem.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Picit kigyomláltam a témaösszefoglalót. (nem működő linkeket töröltem)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Sziasztok, írok egy rapid összefoglalót a Talisman-ról, így két hét és kb. 1.500km távlatából.
+ összességében kényelmes, tágas a lagunához képest űrtechnika
+ led fényszórók nappali fényt csinálnak sötétben
+ az EDC nagyon szuperül működik, visszafogott és sportos tempó mellett is, dimbes-dombos szerpentinen is, eddig nem sikerült zavarba hoznom
+ adaptív lengéscsillapítás nagyon szuper, tényleg nagyon jól konfigolható (3 mód), egyébként a legkeményebb módban sincs olyan kemény, mint a laguna
+ a testreszabhatósága nagyon jó (mind kényelmi-vizuális, mint biztonsági-vezetési szempontból)
+ az 1.8TCe nagyobb fordulaton olyat szól, mintha nem is 4 hengeres lenne, nagyon szép hangja van (kívánja, hogy nyomja neki az ember)
+ az RLINK2 és kezelése szuperül működik (bár ezt is sok tesztben lassúnak írják, nekem nem tűnt fel), tényleg minden elérhető a könyöklő előtti "joystick"-al, egy csak néha kell tapogatni és a beállítások/személyre szabás szinte már túlzóan sok is
+ nekem polgári hifi van benne (nem BOSE), de szerintem nagyon szépen és dinamikusan szól
+ rengeteg okosság található hozzá külföldi fórumokon, amik diaggal aktiválható/letiltható tulajdonságok, beállítások
+ valami eszméletlenre sikerült a motor-váltó hangolás, szinte az egész kihasználható fordulatszám tartományban bivalyerősnek tűnik (azthittem, hogy fog hiányozni a 2.0dci ereje, de abszolút nem, sőt annál sokkal kultúráltabban adja le az erőt)
+- amúgy a futóműve minden szempontból eszméletlenül jó, viszont ezért cserében, ahogy hallottam, akár 30-40.000 km-enként megkíván 1-1 komplett lengőkart
- olyan mint egy bunker előre, oldalra és hátra is elég korlátozott a kilátás. A hátsó szélvédő egy lőrés, az "A" oszlop kitakarja a fél világot, elől meg talán nagyon döntött és alacsony is a szélvédő
- sajnos nekem nem combtámaszos az ülés, az ülőlap lehetne hosszabb
- amit minden teszten leírnak az EDC-vel az elindulás nagyon fura: vagy forog alatta a kerék, vagy tanulóvezetős...nagyon nehéz normáisan elindulni vele
- kormányzása minden módban picit plasztik
- 47 literes üzemagyagtank....egy vicc
- A GYEREKZÁRAT A HÁTSÓ AJTÓN LÉVŐ FÉMPÖCÖK ÁTKAPCSOLÁSÁVAL LEHET "BEKAPCSOLNI" (mint egy zsiguliban)Fogyasztás:
- autópálya fix 140 - 7,8l/100km
- város-országút (próbálgatva a határokat) - 8,8l/100km
- város-országút visszafogott módon - 6,8l/100km (ez eléggé odafigyelős volt, már-már kényelmetlen)
Ezek mind egy tank benzinre vonatkoznak.Elsőkörben ennyi, ami eszembe jutott.
Kapott egy polír+kerámia+bőrtisztítás-ápolás csomagot:[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz krono. #88072 üzenetére
Szia, a "line in" (csatolt képen a zöld csatlakozó) fizikailag is hiányzik a "tuner list" fejekről. Egyébként ez egy szimpla analóg benet.
A te általad linkelt "kábel", az a kék csatlakozóra csatlakozik, ez lenne a cd tár vezérlésért felelős rész. Ez már digitális, tehát elméletileg működhet.Annó nagyon sokszor felemerült már a fórumon, de nem tudok olyanról, aki használja is (hátha mégis van valaki, aztán majd megírja).
Illetve valami 10-15.000ft körüli ára volt, aztán csak úgy random nem próbált rá senki.
Ami biztosan működik "tuner list" fejjel, az a YATOUR megoldása, bár ez még borsosabb áron kapható és sokan számoltak be gyakori lefagyásokról: [link]Egy szó, mint száz: venni kell egy 2din android fejegységet, igényesen beépíteni (saját véleményem)
Az autód, vagány nagyon
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz Xantomas #88083 üzenetére
Oh, b@sszus, már emlékszem, ezt régebben itt tárgyaltuk is veled.
Igen a tuner list-es a jelenlegi formájában zsákucca.
És az általam fentebb berakott kép hiányos (sajnos csak ez van meg), de be is vannak rajta csillagozva a digitális jelek, csak lemaradt a magyarázat.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #88232 üzenetére
Szia, Dialogys-ban megtudnál olyat nézni (egyáltalán lehet-e benne ilyet látni???), hogy talisman fejegységének mi a lábkiosztása?
Illetve ha autospecifikus, akkor küldök vázszámot/motorkódot, bármit.Netet túrom, bő 2 hete, szinte semmit nem találok róla...(annyit tudtam, meg, hogy az LG gyártja a fejet)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
mycso
Topikgazda
válasz angyalpc2 #88321 üzenetére
Most csak rákerestem én is:
Olaj, 5l (elf) - 13.600
Szűrő (purflux) - 3.300
Pollen (purflux hepa) - 7.500Majd jövőhéten megírom, hogy mennyi lett.
A talisman fent van hahu-n, tudod linkelni?
Mennyi km?
130 vagy 160 lovas?
(talisman forumon van fent egy motorcserés jó áron)4control valóban nagy találmány
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
A fogyasztás mutatás az nálam is elég pontatlan.
Megane 2, 1.5dci - itt emlékeim szerint talán 1-2 deci csalás volt, annyival mért kevesebbet a tankoláshoz képest.
Laguna 3, 2.0dci - kb. fél liter a diffi, szintén a computer mutat kevesebbet a tankoláshoz képest.
Talisman 1.8tce - itt is a computer mutat kevesebbet, viszont itt bő egy liter a különbség.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #88586 üzenetére
Szia, nincs rá lehetőség, hogy a laguna3 gyári keréknyomás szenzorait megismertessem a talismannal?
Elkezdi magától a beállítási folyamatot, aztán kiírja, hogy nem tudja beállítani.
Pár éves a szenzor, aztán mondom hátha megúszom, hogy megint vegyek négyet.
Gumizni majd úgyis kell a felnit, mert a gumik már határesetek, tehát szerelve lesz, akkot max lecserélik a szenzorokat is. Csak ugye ez egy 3x ezres mutatvány.Amúgy határozottan jobban áll rajta a 20-as, mint a lagunán.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz Kornelius07 #88588 üzenetére
Szia, köszi face csopiban is írták, hogy esélytelen
Akkor a gumi mellé, szenzort is rendelek.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
-
mycso
Topikgazda
válasz Xantomas #88648 üzenetére
A lagunát én is hirdetem egy ideje, vannak nekem is autóvásárlós szorijaim. Ehhez hozzá kell edződni.
Most ezzel szemezek: [link] csak ugye előtte a lagunának mennie kell, mert 3 autóra nagyon nincs szükségem (valójában kettőre sem...) .
Viszont a megane 2 kabrió, már nagyon régóta be van csípődve nálam, kell egy olyan.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz MC Pite #88660 üzenetére
Akkor neked szerencséd volt.
Xantomas-hoz csatlakozva, nekem is volt pár "azonnal indulunk megvesszük, de soha ide nem érő jelölt"
Aztán volt a telefonban az autó árának egyharmadát lealkudó (illetve lealkudni akaró).
És természetesen olyanok is akadtak, akiknek tutira kell, de ő nem jön el, hanem üljek autóba és autózzak el hozzá 2-300 km-t.
No meg olyan is, aki megnézte, igazából nem tudott belekötni semmibe, de talált egy karcot, vagy egyéb hülyeséget (11 éves használt autó, 300k km után nem vatta új, ez volt a bajuk) és szintén irgalmatlan alkuba kezdett.Igazából eléggé hátrányból indulok: "sokat futott", diesel...
Illetve ebben az ársávban ha valami 1-2 százassal olcsóbb (még ha romsz@r állapotban is van), akkor azt veszik meg.Xantomas: mi a megane régi sztorija? Azt láttam, hogy 1-2 fb csopiba is fent van pár hete
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz polonic #88673 üzenetére
Ahogy forceberg írja, ha gyári akkud van, akkor nem kell kapcsolgatni semmit, ugyanúgy bírnia kell 6-7-8 évig.
Ha nem gyári akku, akkor meg fog dögleni. Én 2 évennte vettem akkut, annyi idő alatt nyírta ki az ESM, majd forceberg felvilágosított, hogy e miatt van. Tehát e miatt én is kikapcsoltam.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz gixxergabi #88684 üzenetére
Szia, igen visszább, pont MC Pite kolléga is ezt írta, hogy neki megane 3-nál mindegy volt, felismeri bármelyik helyen a szenzort és jó helyre tárolja el (ugyan az a szenzor, mint a laguna 3-nál).
Lagunán, meg vagy a szoftver vagy a vevő egység ezek szerint butább...
Egyébként én is 2 szettet tudok a lagunán eltároltatni, viszont az egyes szenzoroknak fix helye van.
Diagon így fest:“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz Kornelius07 #88690 üzenetére
Szia, én emlékeim szerint csak beírtam a 6 karakteres ID-t (betűk-számok), aztán pár km múlva felismerte.
Így fest a téli-nyári:“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz angyalpc2 #88709 üzenetére
Érdekes kérdés ez, biztosan vannak általad leírt emberek is.
Természetesen nekem is elegendő lenne a jelen életvitelem mellett, egy 1.5dci clio (ezt diktálná az ésszerűség is). Erre fel vettem egy 1.8tce talismant, ráadásul kombit (azért, mert ez tetszett).
Ez az elég a kisauto, meg mindenre jó egy megane, addig állja meg a helyét, amíg nem használsz egy kategóriával fentebbi autót. Onnantól elvárás lesz (könnyű a jót megszokni) annak a tudása, minden téren.
Nekem a laguna3 után egyértelmű volt, hogy megane4 nem lesz (volt/van lehetőségem próbálgatni, nem kell).
És akkor motorikusan.... ha átugrottunk ezen a kis autó/nagy autó elmélkedésen, és nagy autót veszünk, akkor még ott a motor.
1.5dci/1.6dci bőven elegendő lett volna a talismanból, de ez már inkább elvakultság/fanatizmus/stb., hogy mégis 1.8tce lett.Ugye lehet venni ésszerűen autót, lehet venni úgy, ahogy te leírtad: kivagyiságból, meg lehet szívből/fanatizmusból.
Nagyon sokat gyötrődtem rajta én is, hogy valami ésszerű irányt célzok meg (nagyon sokat gondolkodtam toyota hybrid+cvt kombón) , de eddig örülök, hogynem tettem.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz forceberg #88714 üzenetére
Egyébként most is megkaptam 1-2 okostól, mint annó a lagunánál is, hogy ennyi pénzből már milyen f@sza (10 éves) német prémiumot vehettem volna, nem pedig ilyen sz@r franciát.
Na ők abba a csoportba tartoznak, akikre angyalpc2 kolléga utalt.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen