-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
tresh: Es minosegre? Pl. jobb a futomuve, finomabban, pontosabban jar a valt, kevese zorog a belseje, jobban hangszigetelt, stb stb.
Mert nekem a belseje nagyon tetszik a Megane-nak (az enyemnek, a vilagos belsokbol szoktam neha undoritot latni), viszont az nem tetszik, hogy mindig zorog valahol. Ha jon majd jobb ido, valahogy megprobalom leszigetelni a muszerfalat, meghuzni a csavarokat, hogy ne legyen ilyen hangja.
Nehez szetszedni a muszerfalat? Ha jol tudom a kozepkonzolt kell szetszedni, utana az egesz felso lejon egyben, nem?Ha mar itt tartunk:
Multkor beszeltuk, hogy azik a kocsim a kuplung korul, szerintem vagy a kabelkorbacs atvezeto lehet, vagy esetleg a kuplungnal valami nyilas a tuzfalon.
Hogy kell kiszedni a kabelkorbacsot? Mert belulrol valami gumiharang van, a motorter felol meg valami feher muanyag korongot latok. Azt tekerni kell? Csavar van benne?(#27296) Ck. Nekem egyelore eleg a kis francia p.nci Plane, hogy elol is, meg hatul is van egy-egy belole
-
aktív tag
Ha mar beazas: Valaki arulja mar el nekem, hogy hogyan lehet kiszedni a kabelkorbacsnak a tuzfalnal levo gumiharangjat. Csavarni kell, vagy csak kihuzni?
-
aktív tag
válasz rob210 #27443 üzenetére
Koszi rob210, de vegul nem szedtem ki, mert akarhogy is nezegetem a motorteret, ahol atmegy a kabel ott teljesen szaraz.
Kipattintottam a bal sarvedot, kiszedtem, kitakaritottam, majd ragasztoszalaggal korbetekertem a vezeto oldali esoviz elvezeto gumicsovet, de semmit nem segit: meg mindig jon be a viz...egyszeruen nem tudok rajonni, hogy honnan. Pedig azt hittem, hogy a gumicso ki van szakadva, vagy valami hasonlo, de nem. A sarvedo hatuljara vezeti ra a vizet, amin pedig nincs lyuk.
Az ablak szeleinel vegighuztam egy papirlapot, de nem lett vizes. Szoval nem hiszem, hogy a szelvedo szigeteles lenne rossz.... de hogy akkor mi, foggalmam sincs...
Es azt sem tudom, hogy kihez vigyem a kocsit. Renault szerelo azt mondta, hogy draga lesz, a fuggetlen szerelom meg nem szeret ilyenekkel szorakozni.
-
aktív tag
válasz rob210 #27455 üzenetére
rob210: Az mar megvan, hogy hol jon le a viz. Itt:
A kuplung mogott, a tuzfal es a bal sarvedo ivnel (lasd kepen a nyil hegye) van egy ket regegu lemez, es az also reteg mogul folyik ki. Ezert gondoltam en, hogy a gumiharanggal van valami...
Nagyon maceras a muszerfalat kivenni? Ugyis akartam mar, es egy jo szigetelest adni neki, mert hidegen recseg-ropog.
-
aktív tag
válasz rob210 #27459 üzenetére
rob210: Nem tul bonyolult (bar eleg hosszadalmas) leszedeni a muszerfalat, meg tudnam csinalni, de le kell szerelni a kormanyt is, azt meg nem is merem, meg a manual szerint van benne ket kis pocok, amit minden leszerelesnel cserelni kell. Talan majd kovetkezo lepeskent elgondolkozom, hogy kiveszem az orakat, mert ott van egy kis res, amin keresztul ra lehet latni a tuzfalra.
Viszont szerintem a problema kicsit lentebb keresendo. Az ujabb gyanusitottam:
A kabelkoteg mellett van a fekszervonak egy atvezeto nyilas. Annyi gondom van, hogy elotte van a fekszervo jo nagy "tarcsaja", amitol nem sokat latok. Azt pedig nem merem leszerelni, a fekkel nem merek szorakozni. Meg erre tudok tippelni, hogy a vizelvezeto talcarol ide lecsepeg a viz (ezt tegnap ereztem!), es valahol beszokik.
Alatta vajon mi lehet a pirossal bekarikazott resz? Az nem vilagos...
-
aktív tag
Tegnap sikerult kicsit tobbet kideritenem a beazasrol: Valoszinuleg NEM az also tuzfal panelnel (kabelatvezeto vagy fekszervo) megy at a viz. Ugyanis ha csak az ablaktorlonel locsolom, akkor szepen lefolyik a viz, nincs gond, viszont ha a kepen jelolt reszen ontom a vizet (a szelvedo jobb also resze), akkor bent a kuplung mogott megjelenik a viz.
Szerk.: Tehat ha a vizelvezeto muanyagra ontom, vagy ezt felemelve kozvetlenul a szelvedo elotti vizelvezetobe, akkor nem megy be a viz, ha mar nehany centivel felette a szelvedo legaljara, akkor beazik.Annyi furcsasag van meg, hogy itt van a szelvedoben a sorozatszam, es ugy nez ki a papir, mintha fel lenne azva...
A kerdesem az, hogy lehet-e, hogy a szelvedo tomitese adta fel ( nekem ez azert nem tunik egyertelmunek, mivel a szelvedo nem vizszintesen van, igy nem ertem, miert folyna ala a viz), vagy esetleg a kasztnin lehet valahol lyuk?!
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz rob210 #27487 üzenetére
rob210: Megprobalok szerezni egy ablaktorlo lehuzot, aztan kiveszem a muanyag "csatornat" az ablak elol, es akkor megnezem, hogy az ablaknal megy-e be.
Amugy oszinten szolva remelem, hogy igen, es akkor csak egy kis szigeteles kell oda es kesz. Mert ha a kasztnin van lyuk valahol azt nehezebb lesz megtalalni...
-
aktív tag
válasz aphra2 #27493 üzenetére
Elsonek keresek egy ablaktorlokar lehuzot, es kiszedem a muanyag elemet az ablak elol. Aztan bedugok valami papirt majd, hogy befer-e, meg locsolom vizzel, hogy megjelenik-e bent a viz.
De lehet lekapom majd az A-oszlopot, azt hiszem csak a napellenozot kell leszedni hozza
(#27491) just es (#27494) gabx76 Koszi!
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Probaltam ma venni ablaktorlo kar lehuzot, de nem jartam sikerrel. Igy megint csak locsolgattam a szelvedot, es neztem, hogy mikor folyik a kuplung mogott a viz.
Akarhogy is csinalom, ha a szelvedo elotti muanyag takarora ontom a vizet, akkor semmi beazas, de ha a szelvedore megy a viz, akkor maris megy be az utasterbe.De egyszeruen nem hiszem, hogy a szelvedo tomitese lenne a rossz, mert belulrol vegighuztam egy papirdarabot a szelvedo aljanal, es nem lett vizes.
Illetve mivel a szelvedo nem vizszintesen, hanem szogben all, igy nem hiszem, hogy a viz "felfele folyna", igy:
Szerk.: Ez nem az en kocsim, nekem a masik oldalt van a volan, szoval ez tukorkep.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz Hugo85 #27497 üzenetére
Koszi, nagy nehezen sikerult vegul lerangatnom... de hiaba...
Egyszeruen nem tudok rajonni, hogy hol folyik be a viz. Az esetek 90%-ban ha a szelvedo also reszet, szelet locsolom, akkor bent megjelennek a vizcseppek, de neha van, hogy nem a szelvedore megy, es akkor is megy be pici viz... total kikeszit.
-
aktív tag
Tudom, de pont ezt tetszik benne: Nem kell sokat adozni/fizetni utana, illetve ezzel nem fogok az elso fara feltekeredni, meg gyujteni a gyorshajtasi csekkeket. Illetve remelem, hogy ilyen kis motorral mas sem gyilkolta szet.
Pont ezert vennem meg: a motor eleg varosba, meg ami 40 km-es tavokat szoktunk menni fouton, viszont nagyon tetszik kivul-belul, a harman-kardon meg nagyon kellene az en fuleimnek. Csak rozsdas ne legyen...
-
aktív tag
válasz rob210 #27518 üzenetére
Vegyem le a sarvedot? Nehez elrontani ott valamit? Mert szerintem valami ott oldalt nem stimmel, ott mehet be a viz.
A BMW meg nagyobb motorral megnagyobb lutri, nem?! Mondjuk a 143lovas lenne az aranykozeput...
Szerk.:
rob: Az oke, hogy azok ott lyukak, es hogy kell oda, de dugo van-e bennuk? Mert e szerint igen: [link][ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz rob210 #27524 üzenetére
Ahol megjelenik a viz (lasd a kepen a piros pontot) ott egy dupla lemezreteg van, egy alig par milis hezaggal, szoval nem tudok semmi becsusztatni. Esetleg meg arra gondoltam, hogy valami drotot kellene ott felnyomni, de sajnos nem hiszem, hogy az pont megtalalja azt a lyukat/rest, ahol bejon a viz...
-
aktív tag
-
aktív tag
Nezd meg, amit linkeltem BMW-t: Gyongyoru, igenyes, minosegi. Nekem ezek szolnak mellette. Nem tudom megmondani, hogy mi tetszik benne. Szep ugy, ahogy van.
Tenyleg nem akarok sablon szoveggel jonni, de szerintem a BMW egy eleterzes, eletstilus.
Valaki markas orara vagyok, szep ekszerre, ruhara, szep (nagy) lakasra. Nekem ezek kevesbe fontosak, talan a kocsi az egyetlen, ami erdekel.Hogy a tobbi markaban mi nem tetszik?
VW: Nekem tul "nepauto". Majd idosebb koromba miert ne, szettuningolni meg nem akarom, hogy vegyek egy 4-es Golfot. Meg a Bora tetszett regen, de mar az sem annyira, meg eljart felette az ido. Jetta nem rossz, de vagy tul regi, vagy tul uj. A Passat az nagyon szuper, de nagy.Audi: A3-as (vagy egy S3) lenne az igazi, de abbol mar a 2004 utanit szeretnem, ami meg boven 2 millio felett jar. A A4-esek sem rosszak, de nekunk az nagy varosba. De amugy ez all szamomra meg nagyon kozel, hasonlo a BMW-hez: massziv, minosegi.
Merci: Nem az en stilusom. Van egy-ket darab, ami tetszik, de azok is dragak, illetve nem kellenenek ekkora nagy dogok.
Honda: Regen nagyon tetszettek a rizsraketak (foleg a Integra), de azok felett is mar eljart az ido. Az ujakbol a Civic nem rossz kis kocsi, de egyelore nem egy ilyenre vagyok. Az az okos valsztas lenne
Toyota: Tudom, hogy ezt kellene vennem, de utalom a belsejuket. Biztos meg tudnam szokni, de ha a szivemre hallgatok, biztos, hogy nem veszek Toyotat.
Peugeot: 206 nagy kedvenc volt. Volt. Vagy egy 406 (coupe). De jelenleg ebben az arfekvesben (1-2 millio) semmi kedvcsinalo nincs belole. Illetve a minosegert sem vagyok odaig.
Renault: Jelenleg arra varok, hogy a Megane III-asok ara lejjebb menjen, olyan 2 milla kornyeken vennek egyet, megcsinaltatnam szepen (akar kulsore is), hogy aztan az jo par evig kocsi legyen nekunk, mig nem kell egy nagy csaladi auto.
Ha mar most lennenek gyerekeim, akkor meg Laguna kombit vennek (vagy egy Skoda Octaviat)Sok baj van a mi kis Roninkel, igazan en nem banom, amig csak apro bosszusagok, szeretem szerelgetni, meg szivesen tanulnek bele az autoszerelesbe. Amig nincs nagy baj, nem hagy ott valahol, vagy nem lesz nagyon draga javitas, addig en elvagyok vele.
Azt tudom, hogy szar kocsit vettunk, anno a Renault-os szerelo ismeros is mondta, hogy ne vegyuk meg... dehat szerelem volt elso latasra, mindkettonknek nagyon megtetszett, es most is nagyon sajnalnank eladni.
Ennyi penzert igenis jo kis kocsi, a belsejet nagyon szeretem (kiveve, hogy itt-ott zorog )De ha egy par szazezer Ft rafizetessel at lehetne ulni egy BMW-be.... hat ha tenyleg olyan lesz az a kocsi, mint a kepeken, akkor Roni nagy bajban lesz...
-
aktív tag
válasz rob210 #27554 üzenetére
Ha az en 1.4-es velemenyem erdekel a Megane II-ben:
130-nal 4ezret forog a motor, szoval autopalyan nagyon kellene a 6. fokozat. Es ha meg erre rajon a klima... az borzalom. Amikor nyaron mentunk a 40 fokban (klimaval) 4-en a kocsival 130-at meg vitte, de ha kicsit is gyorsitani akartam, akkor mar vissza kellett valtani. Akkor mar nagyon gyenge. Neha inkabb le is kapcsoltam a klimat, hogy haladni tudjunkViszont mi alt. csak varosban hasznaljuk,meg fouton, ott szepen lehet vele elozgetni.
Szoval ha tobbet autopalyaznank, akkor megerne a nagyobb motor, viszont en az okoskerek miatt szerintem nem vennek 1.6-ot (Megane II-bol).
-
aktív tag
válasz peugeotmate #27702 üzenetére
Lehet gyorsitani, csak vissza kell valtani, aztan 5-6 ezerig porgetni
-
aktív tag
Hetvegen mar harmadszorra szedem szet a kocsit, hogy rajojjek, hol a beazas, de meg mindig nem tudom azonositani pontosan. Nincsen semmi rozsda, korrozio vagy barmi feltuno.
Sikerult belul, a pedaloknal felnyulni a barna boritas moge, es ugy erzem, hogy nagyon fent is nedvesseg van, tehat valahonnan a szelvedo korulrol johet a viz.
De azt tovabbra sem hiszem, hogy a szelvedo ragasztasa lenne rossz, mert ha vegigsimitom bankkartyaval kivulrol, nem tudom sehova benyomni. Belulrol pedig papirlapot huzok vegig, de nem lesz nedves... Illetve nekem akkoris furcsa, hogy "felfele folyjon a viz", ugyanis a szelvedo nem vizszintesen all, ugyebar...Ti mit gondoltok, lehet megiscsak a szelvedo tomitessel van baj?
Masik:
A teli gumiban mar csak egy szezon van, gondolkozom, hogy esetleg nyarra fenthagyom, es telre meg veszek majd masik gumit. Velemeny?RENAULT AVANTIME Komoly kis gep Valamiert tetszik...
-
aktív tag
Mindenki elhagyja a Renault klubot?!?!
Akkor en is keresgetem tovabb a BMW-ket...
-
aktív tag
válasz Füge007 #27991 üzenetére
Füge007: 2007-esek.
giigz: Mindig csak hasznalt gumi volt a kocsin, talan emlekeztek is, hogy tavaly is sikerult valami vacak szettet vennem, amibol vegul csak kettot hasznaltunk fel, megsem volt soha semmi bajom a tapadassal.
Es a szerelom is azt mondta, hogy O inkabb vesz egy par eves minosegi gumit, mint egy uj Tesco Gazdasagosat.
Mert ezek a Bridgestone, Pirelli meg Contitental gumit, amik a kocsin vannak, inkabb 100eFt/szett az aruk, nem 50...Egyszer meg vett valami uj Barumot, azt mondta az elso telen jo volt, a masodik telen ment a kukaba, folyamatosan megcsuszott vele.
rob210: Neked is ezt tudom mondani, hogy en inkabb regebbi jobb minoseget veszek, mint egy ujabb vackot.
Persze, jo lenne mindig mindenbol a legujabb, legjobbat venni. De kocsibol is 10 eves kocsim van, alig megyunk vele evi 10ekm-t. Szoval a kerdes (mint tavaly, megint) az lett volna, hogy egy nyarat kibir-e (kb. 5ekm)Nem akarok uj gumit venni ra, gondolkozom nagyon, hogy lecserelem az elobb emlitett "regebbi, de jobb" kocsira: BMW 3-AS SOROZAT 318Ci Mint egy álom
De akkor azt mondjatok, hogy ezeknek a gumiknak NEM a defeket a bajuk? Az semmit nem befolyasol?
-
aktív tag
válasz rob210 #27995 üzenetére
(#27995) rob210 Koszi, ez megnyugtatott!
Az egy eves biztos, de a 3-4 eves szerintem mar nem. Viszont nem hiszem, hogy az en 1.4-es kocsimon nagyon erzodne a kulonbseg.
Ahogy mondtam: arra a par ezer kilometerre boven megfeleltek az eddigi gumik. Csak a lyuktol feltem.giigz is nagyon kampanyol az uj gumik mellett, de nemreg meg az elozo evezredbol szarmazo gumikon gurult
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Miert penzkidobas egy 60-80eFt-os szett (vagy megdragabb, mert szerintem nem a Vredestein a minoseg csucsa) egy 15-20eFt-os par eves gumit venni, amikor nincsenek hosszutavu terveim a kocsival, illetve - ahogy mar tobbszor mondtam- evi 5eKm-t gurulok kb ezekkel a kerekekkel.
Mivel lennek elorebb egy zsir uj szettel? Hamarabb megallnek, kevesebbet fogyasztana a kocsi? 5eKm alatt visszajonne a benzinben a penz?
Amugy megkerdezhetem, ha ilyen profi gumijaid vannak, akkor profin is tarolod oket? Felnin vannak, le vannak kenve, van allvanyod hozza?
-
aktív tag
(#27998) mycso Igen, ezt mondom en is, hogy egy jo szett inkabb 100eFt. De kozben rajottem, hogy giigz-nek 13 colos kereke van, nem 15.
(#28002) Ck.: De most igazam van, vagy igazam van? Orulok, hogy neki bejott a gumi, de azert hadd legyen mar sajat velemenyem...
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
mycso: En is a Te allaspontodat osztom: Inkabb egy regebbi minosegi gumi, mint egy vacak uj. Mert az lehet, hogy az elso egy (-ket) evben jol tapad, de utana mar biztos nem jobb. Igy hosszu tavon pedig nem is gazdasagosabb.
Ugyanez van kocsival: ha 3 millaert vennek kocsit, en nem egy uj Daciat vennek, hanem egy regebbi Ford-Opel stb...giigz: Nyugi, ertem, hogy mit mondasz. Evidens, hogy az uj gumi mindig jobb. De meddig lesz jobb az uj?! Illetve, hogy most en AR/ERTEK aranyrol beszelek. Megeri nekem 100eFt-ert (vagy a leggagyibbat a tescobol 60-ert) venni egy uj szett gumit, amikor alig megyek a kocsival, azt is foleg varosban, vagy fouton. Utoljara Decemberben volt autopalyan a kocsi, elotte meg Augusztusban.
En ezert kerdeztem, hogy tenyleg annyival jobban jarnek egy uj szettel, hogy mondjuk fogyasztasban visszajonne legalabb par ezer Forint? Mert az uttartassal eddig semmi gondom nem volt.
-
aktív tag
Hat gyerekek, en mostmar teljesen tanacstalan vagyok:
Nem tudom eldonteni, hogy en vagyok a rossz sofor, es nem veszem eszre, hogy nem tapadnak a gumik, vagy pedig tenyleg ilyen jok ezek a 5-6-7 ves Pirelli, Continental gumik, amikkel jarkalgatok.
Igaz, hogy en keveset vezetek, azt is foleg este meg hetvegen, de sosem csusztak meg a kerekek (marmint nem szandekosan ), sosem volt meg veszfekezesem.Vagy ez lehet azert van, mert nem 13 colos kerekeim vannak, hanem 15? Nekem soha nem volt gondom a tapadassal... eddig...
-
aktív tag
Azert egyszer megneznem, hogy mekkora a fekutja az en 15 colos Megane II-esemnek meg mondjuk a Ti 13 colos Megane I-nek
Meg egy azonos kocsival is osszehasonlitanam, amin mondjuk ujabb gumik vannak. Mert lehet, hogy az en kocsimon azert dobna az is valamit, hogy 1 eve lett cserelve a lengescsillapito (bilstein), meg a fektarcsa is.
-
aktív tag
"Szerk: De utólag rájöttem, hogy az a 100 kg különbség nem is olyan sok, én először +300 kg-ra gondoltam, úgy már helytálló lett volna, de így biztos nem állhat meg a miénk hamarabb (sokkal), viszont az biztos, hogy erős fékek vannak alatta."
Szoval akkor megint butasagot irtal.
Mint multkor a gumikkal: Par napja mondtad, hogy milyen jo az uj gumit, Te csak uj gumit veszel, de mostmeg azt mondod, hogy ugyanolyan jo a 6 eves teli gumi is....
"Ha azt vennéd észre egy 5-6-7 éves prémium gumin, hogy nem tapad, akkor az nagy szégyen lenne a gumigyártónak, nekünk a Focus-on azt hiszem 6 éves Michelin téli van és 6 éves Bridgestone nyári, de semmi tapadásbeli gond nincs velük, szárazon, esőben, hóban ugyanolyan jól tapad."Ne haragudj, de neha ugy erzem, hogy csak meg akarod tolteni a topicot...
-
aktív tag
Na ha mar mindenki igy beszamol a friss gumirol, akkor en is elujsagolom, hogy megvettem ezeket a Hankook Optimo K406 gumikat nagyon jo aron. Nincsenek kirepedezve, felrekopva, ket nyarra meg boven jo lesz.
Ma raneztem a teligumiaimra, meglepoen jo allapotban vannak, szoval valamelyik nap at is szereltetem a Hankook-ra, hogy ne koptassam a szep teli kerekeket. De ahogy elneztem az allapotukat, meg amilyen enyhe tel volt, ez meg akar 1-2x is felteheto.
-
aktív tag
válasz vallas #28440 üzenetére
Ha újra cserélik ki mind a négyet, és gyári szervízben csináltatod, akkor rob210 régi kocsijának az árát rá fogod költeni sajnos Én biztos, hogy bontottat tennék be valami független szervízben, úgy 40-50eFt-ból kihozható. Persze, ez nem egy hosszútávú megoldás lenne...
-
aktív tag
Segítsetek, mert még mindig a beázással szendvedek:
Jelenleg ott tartok, hogy a napokban leszedtuk (szerelővel közösen) a bal sárvédőt, és szigetelőanyagot nyomtunk minden olyan helyre, ahol bejuthat víz, de nem oldotta meg a gondot: A kuplungpedál felett benyúlva a barna szigetelőkárpit mögé fel tudom nyomni a kezem, és érzek vizet a az A oszlop és a szélvédő találkozása környékén. Azt is érzem, hogy ki van nyomva szigetelővel, bár pont a sarokra ez nem jutott. De nem tudok rájonni, hogy HONNAN JUTHAT BE ODA A VÍZ ?!
Vagy lehet, hogy a szélvédő előtti/alatti esővíz elvezetőben van valami pici lyuk? De már kétszer az ablaktörlő motort is kiszedtem és sehol nem láttam rozsdát vagy lyukat.
A képen piros karikával jelölt résznél szerintetek bejuthat? Ez az egy ötletem maradt még....
-
aktív tag
Igen, ez nagyon jo meglatas, de ket dolog miatt ezt a lehetoseget kizartam:
1. Megneztem a szelvedot, amikor lebontottuk a motorhaztetot, sarvedot, illetve bentrol is levettem az A-oszlopt takarot, nagyon szep allapotunak tunik. Illetve nem lattam sehol a lampa fenyeben a fenyes csillagasat a vizneznek. Papirlapot is vegighuztam a tomites menten, es nem lett nedves.2. A viz szinte azonnal megjelenik bent, tehat ha felszivodna, az nem latnam bent egybol.
De koszi a tippet!
-
aktív tag
Ez is jot otlet, de az a baj, hogyha kint ralocsolom, akkor minden szines lesz, bent meg sehol nem kellene, hogy viz legyen, illetve igy is csak kezzel tudok benyulni a barna boritas moge, nem latok be.
Ez ugy lenne jo megoldas, ha feje tetejere allitanank a kocsit, es latnam, hogy hol folyik ki.
Igen, papirlappal probaltam.
-
aktív tag
(#28474) giigz "Részben igaz amit te írsz, részben igaz amit én írok, pontosat senki nem fog mondani ezzel kapcsolatban, csak találgatások és mellébeszéd van. Mindenki mást mond."
Akkor Te miert allitod ilyen magabiztosan, hogy minden rendben van veluk?
(#28471) vallas Mindenkitol azt hallom, illetve asszem multkor a Totalcaron is volt egy dizelekkel foglalkozo cegrol cikk, Ok is azt mondtak, hogy arra kell figyelni, hogy mindig legyen a tankban. Mert ha kozel jar az ureshez, akkor osszeszedi a "piszkot" a tank aljarol, es az eltomiti/lekopotatja a fujokakat.
Szerk: Itt olvashato a cikk
"Amikor a mutató közelít a piroshoz, tessék meglátogatni a benzinkutat, nem bánják meg, semmi nem történik, ha nem száz kilométerrel később mennek tankolni, legfeljebb a kocsmában nem lehet vele dicsekedni."
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Kb. egesz hetvegem rament erre a kocsira, de ugy nez ki, hogy megerte:
A beazast ugy nez ki (kopp-kopp), hogy sikerult megszuntetnem. Ne kerdezzetek, hogy mi volt a megoldas, a jobb oldalan az esoviz elvezeto oldalan nyomtam vagy 100ml tomitot mindenhova, ahol ertem. Lenyeg, hogy eddig jo, remelem igy is marad. Majd hetvegen lehet lefestem, hogy ne legyen olyan csunya feher, bar ott ugyse latszik.
Belul szetszedtem szinte az egesz kocsit: A muszerfal minden ele moge ablakszigetelo gumit tettem, a munyag pockoket szigszalaggal korbetekertem, hogy ne a muanyagok ne egymassal erintkezzenek. Egesz jo lett, csendes a muszerfal.
A hatso ules melletti ket elemet is leszedtem, uj patenokat tettem be... viszont az idegesito nyigorgast sehogy nem tudtam megszuntetni. Tegnap megint szetszedtuk a kocsit, leszedtem a hatso panelt, a kuszobot, kint es bent (a biztonsagi ov takarojat) is a B oszlop takaro elemeit, de meg mindig nyikorgott valami... Aztan vegul befujtam a B oszlop belsejeben az ajtozar csavarjait (az U alaku fem, amibe az ajto kapaszkodik), meg az ajto zarjat is... es megszunt a nyikorgas!!! Lehet, hogy maga az ajtozarbol jonne ez a hang?! Vagy csak szerencsem van, es most elhallgatott a kocsi, es mashonnan jon? Mert sztem valahol a B-oszlop kornyeke. De mivel tegnap mar minden kiszedtem a hatso ules mellol, igy tenyleg nem tudom.A vezeto oldalnal is nyikorog neha, ma ott is megfujom WD40-el, csak tegnap mar nem volt ra idom, mivel megint szetment a csomagter zarja... hogy lehetne az a kis pockot a fogaskerekre jobban rogziteni. Mert a pillanatragasztoval kb. 1 honapot bir... miert nem fembol csinaltak...?!
-
aktív tag
(#28588) mycso Konnyu megcsinalni:
A legfelso (ket) elememet csak ki kell pattintani.
A hutes-futes panelbol a felso ket csavart eleg kivenni.
Az also panelbol pedig negy csavar, ebbol ketto a radio mogottAztan esetleg az A oszlop ket takarojat is leveheted: A napellenzo szeleit le kell pattintani, benyomni, es mar lejon a napellenzo. Utana pedig az A oszlop takaroelemet huzod felfele, kifele.
Szerk.: Ma befujtam a B-oszlop moge, az ajtozar U alaku femlemezke hatuljat, meg a zarat. Nem tudom, hogy melyik a megoldas, de vegre CSEND van a kocsiban.
Persze azt a rohadt csomagtarto zarat nem tudtam kiszerelni, mert mar nagyon szet van menve a menet. Lehe, hogy le kell vagni, azan inkabb veszek egy bonott zarat, nem szarakodok a muanyag ragasztasaval megint....
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Sracok!
Januar vegen kiment az egyik gyujtotrafom, vettem bele bontottat. Az elott ugy volt, hogy Zold-Zold-Szurke-Szurke.
Aztan atcsereltek ugy, hogy Zold-Szurke-Szurke-Zold. Elvileg ez a helyes sorrend.Illetve tudom, hogy legalabb parban kellene cserelni, vagy inkabb mind a negyet.
De most ujra erzek valami kis remegest a pedalokon (bar nem teljesen olyan, mint Januarban volt), meg alapjaraton szabalyos idokozonkent razza picit a kasztnit (csak egy "utemet").
Mondjuk tegnap este elmentunk tankolni, odafele csinalta, visszafele mar nem.Szerintetek ez megint trafo lesz, vagy esetleg gyertya? Annak milyen jelei vannak? (a gyertyanak)
-
aktív tag
(#28609) giigz Hat mar nagyon nezegetem a BMW-ket, sot Olaszorszagbol a hetvegen elvileg hoznak is egyet, csak az 320d lesz, nem tudom mennyire merjek beleugrani egy dizelbe. En alapvetoen benzinest szeretnek.
Pentek-Szombat megyek egy kb. 700km-es utat a kocsival, aztan fosok, nehogy lealljon alattam. Viszont ha Pesten leszek, lehet megnezem ezt a BMW-t is magamnak.
Viszont tegnap befujtam a masik oldalt is a kocsiba, mostmar csend van odabent, igy mar elvezet Ronivel menni. Ma reggel meg talaltam is hozza csomagter zarat, szoval lehet azt is megcsinaltatom meg gyorsan.
Csak ettol a remegestol felek, nehogy autopalyan menjen ki a trafo vagy gyertya.
rob210: Es milyen jelei vannak, ha a gyertya hezag nem jo? Amugy mennyi bele egy gertya?
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
(#28614) just En par masodpercenkent erzem, szabalyosan ismetlodik. Viszont ha teljesen kihagyna a henger, azt ereznem, meg a fordulatszamon is latszana.
Talan annyi, hogy a fordulatszammero eddig pont raallt a vonalra, mostanaban mintha hajszalnyival alatta lenne.
Hat nem tudom, hogy most foglalkozzak-e ezzel a kerdessel, csak nem szeretnem a hetvegemet automentore varva tolteni... Majd ha kierek az autpalyara, akkor 3-asban 4 eseben meghuzatom egy kicsit, hatha segit Ha nem, akkor meg csak a moka kedveert
Új hozzászólás Aktív témák
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Háztartási gépek
- Milyen légkondit a lakásba?
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
- EAFC 24
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- További aktív témák...
- Erős asztalláb (Steelcase)
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen