-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
Viszont azon gondolkozom, hogyha trafo problema lenne az minden fordulatnal jelentkezne, nem csak alapjaraton, nem?! Mert amikor elkezdett kimenni a trafo, akkor menet kozben is ereztem, hogy remegnek a pedalok. Most ezt nem erzem, csak annyit, hogy alapjaratnal utemesen megrazza a kasztnit (de tenyleg csak picit)
-
aktív tag
válasz rob210 #28627 üzenetére
Igen, azert mondom, hogy nem erzem azt a furcsa erzest a pedalon, mint anno a trafo elott. Ezt az alapjarat motort hogy lehet megkenni?!
(#28629) tresh: CSAK azok vannak benne. A klima mennyi? Mert vmelyik nap bekapcsoltam, es "nyoszorog" az egesz. Nem tudom, hogy csak tolteni kene, vagy mas baja is van-e, ehhez nagyon nem ertek...
Ha a WD40 valamire nem jo, akkor oda ragasztoszalag kell!
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Idot... amibol nekem keves van. Penteken leszek szabin, de delelott el akarok menni meg a csomagter zarjat kicsereltetni, utana meg lassan indulas.
Szerk: Na meg penzt is: Lehet, hogy kicsereltetik a trafokat, gyertyakat, jeladokat... es semmi nem valtozik...
Forumokbol olvasva lehet csak egy kis korom van a pillangoszelepen. Ki kellene takaritani, vagy lehet egy nagyobb gazfroccs majd leviszi
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
A 4 gyujtotrafobol kettonek a csavarjanak szetment a menete, nem lehet normalisan rahuzni, ez mennyire gond?
Meg az normalis, hogy az 4. henger gyujtotrafojanal barnas lerakodas van?
-
aktív tag
válasz Sgt. Chris #28721 üzenetére
(#28721) Sgt. Chris Tenyleg csak "fel kell tepni" az egeszet: Ahol a ket piros pont van a kepen, ott van ket fem karom, aztan ahol a ket lemez talalkozik elotte es utana kozvetlenul 1-1 par fem karom. Meg a legvege bele van dugva 3 gumikarommal a muszerfalba. Ennyi. Csavar csak a ket lemez kozott van benne.
Nyomj be valami ott, ahol a kepen a piros pont van, aztan latni fogod. Csak vigyazz, nehogy megserts a muszerfalat. Valami muanyagot hasznalj!(#28725) kisninja Ertem, koszonom!
-
aktív tag
Penteken voltam szerelonel a kocsival:
Az elsovel (aki igazabol egy bontos) atcsereltuk az osszes gyujtotrafot, de semmi valtozas nem jelentkezett, alapjaraton beremeg a kocsi.Atmentem egy szervizbe, ahol gepre tettek a kocsit, volt par tarolt hiba pl.: lambdaszonda, de semmi konkret hibat nem lattak. Atcsereltettem a gyertyakat, mert nagyon sz.rul neztek mar ki. Ez sem segitett.
Annyit tanacsoltak, hogy az autopalyan kergessem meg a kocsit, 4-esbe 140-el vagy 40km-en keresztul.Mivel igy is ketszer kellett tankolnom, igy nem akartam nagyon kergetni a kocsit, csak neha meghuzattam, de a 700km alatt nem sok minden valtozott. Ja, de egyvalami: Pest utan kigyulladt a motor+service lampa. Sztem a lambaszonda lehet az, mert ilyenkor (mar 2-3x volt ilyen) csokken a fogyasztas. Tegnap Tescoba vettem kis adalekot, hatha segit. Ha nem, akkor a szervizbe ajanlottak valami motortisztitot, amit allitolag az Opel hivatalosan is elismert.
Mondjuk jo lehuzo volt az a szerviz: 14eFt-ot hagytam ott 4 db beru gyertaert (Unixtol jott, honlap szerint kedvezmeny nelkul 1.866.- Ft darabja).Aztan meg van egy masik problemam: Nem megy az ablakmoso. Nem hallom a motor hangjat sem. Biztositek szerintem jo, mert a service manual szerint azon a bizositekon van meg a radio meg par dolog, es azok mennek.
Csereljem a szivattyut?
-
aktív tag
5-ben 4000-et forog 130nal (ora szerint, GPS szerint ez 123). De ez nem volt neki eleg. A szerelo 140-et mondott 4-esbe. Ott azert mar nem 1-2 literrel fogyaszt tobbet... mind1, varom a csodat a Tescos adalektol
A szervizes csoka meg el akarta velem hitetni, hogy a Renaultnal ez normalis, hogy alapjaraton remeg a kocsi... idiotak. Es meg 7eFt-ot elkertek a gyertyacsere + diag -ert.
-
aktív tag
Ha nem javul meg, akkor majd elmegyek oda diagra, de mas miatt nem szeretek odajarni, mert rohadt dragak.
Nyaron beszeltem vele, amikor a valtot csereltettem. 60eFt lett volna csak a munkadij. A szerelomnel meg kevesebb, mint 60eFt-bol kijott a bontott valto, kuplungszerkezett, tarcsa, kinyomo.
Aztan nemreg hivtam megint, hogy beazik a kocsi. Maga a szerelo ismeros mondta, hogy ne vigyem oda, mert sokba fog kerulni. Talaltam egy masik szerelot, akivel 5 ora alatt lebontottuk a kocsi elejet. Mindezert HAROM EZER Forintot kert el (ebbol 1800 a tomitoanyag)
Penteken amugy azert nem vittem Kalydi-hoz, mert nem volt idom. Amugy jobban jartam volna, lehet ott tudtak volna valami ertelmeset is mondani, azon kivul, hogy "A Renault az ilyen" meg hogy "kormoljam ki".
-
aktív tag
válasz rob210 #28824 üzenetére
A leiras alapjan a pillangoszelepet nem nehez megtakaritani, lehet ranezek majd. De kerdeztem ket szerelot is, Ok nem tartjak ezt valoszinunek.
Szerintuk inkabb a szelepeken van egy kis kosz/korom, ami miatt nem zarul teljesen jol, es picit benzin a kipufban is berobban. Ok ezert ajanljak a "kikormolast" -
aktív tag
Es Neked is csak alapjaraton? Neked is egy hangyanyit alabbesik a fordulatszam? Mert nekem eddig mindig pont 750-en allt, most egy milimeterrel alatta van ( a mutato kozepe).
En meg gondolkozok, hogy mit kellene csinalni. Elmenni Renaulthoz is egy diagra, vagy pillangoszelepet megtakaritani. Bar az sztem emelne az alapjaratot. Meg olvasgatom a forumokat.
Hetvegen szerintem kicsit kihuzatom majd, meglatjuk. Ha nem segit, akkor lehet megyek egy diagra meg, mert en lattam a gepet olyan, hogy "misfiring". Vagy lehet, hogy majd veszek egy komolyann motortisztitot.
(Amugy autokereskedokben volt egy olyan resz, ahol Edd egy teljes motorpucolast csinalt. Kivancsi lennek, hol csinalnak meg olyat.)
-
aktív tag
válasz rob210 #28840 üzenetére
Iiiiiigeeeeen! Te is nezed?! Legjobb sorozat. Csak tehetnek mar korabbra is, ne hajnal 1-re
Mennyibe faj egy ilyen "gyomormosas"?
Szerk: Es egy sima uzemanyagtisztito mennyire lehet hatasos?
Azt hiszem az autoszerelo srac errol mondta azt, hogy az Opel felvette hivatalos javitonak: [link]
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
(#28932) lajo Hat igen, azok fontosabbak. Menyasszonyom most haza a kocsival, amikor leallt, kicsit hallgattam a kocsit kintrol, motorternel, meg kipufogonal: most mintha megszunt volna a remeges. Kovetkezo tankolaskor beleteszem a Tescos adalek masik felet, aztan lehet meg is szunik a baj.
-
aktív tag
Rönike ELADÓ! Szóljatok, ha valakit érdekel!
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
SZATA Bocsanat az elirasert, tenyleg szarvas hiba! Koszi, hogy szoltal! Szeretnek feltenni kepet belterrol, de meg nincs, mivel tegnap este dontottuk el, hogy megprobaljuk eladni a kocsit. Azonban mar igy is van ra ket erdeklodo.
(#29000) Ck. Teljesen igazad van! En tudom jol, hogy nem bombabiztos ez a kocsi sem. Ha arra vagynek, vennek egy unalmas Nissant vagy Toyotat.
De: en Roniket nagyon megszerettem, nagyon sajnalom eladni, viszont vele is azert voltak gondok boven, amit persze nem feltetlenul banok, mert nagyon sok mindent tanultam.
Viszont ha mar ennyit torodunk egy kocsival, ennyi penzt aldozunk ra, akkor az legyen egy olyan kocsit, amibe tenyleg szerelmes vagyok. Mar pedig az E46-ra nagyon regota vagyodom. Tobbszor mar lemondtam rola, hogy "Oreg kocsi mar, ami meg jo allapotu, az meg draga". Most talaltam egy rozsdamenteset, ami nagyon tetszik.
Persze meg egy probakort sem mentem vele, es szerelonel sem voltunk, de sztem jo kis kocsi lesz ez.Iden lesz az eskuvom. Menyasszonyom megengedte, sot mostmar neki is tetszik nagyon. En jo befektetesnek tartom ezt a kocsit: 1-2 evig hasznaljuk, kieljuk benne fiatalsagunk utolso napjait, aztan meg atcsereljuk egy csaladi kocsira (Ford focus kombi, Skoda Oktavia, Picasso C4, ... esetleg egy Renault)
Es nagyon alatamasztja az elobbi allitasomat az is, hogy itt van egy a masfel eve vasarolt kocsi, amire rakoltottem par szazezret, tenyleg minden apro hulyeseget megcsinaltam rajta, es igy is alig er valamit...
De amugy szeretem Ronit is nagyon. Ha nem megy el, nem lesz BMW akkor sem leszek elkeseredve
-
aktív tag
válasz rob210 #29002 üzenetére
(#29002) rob210 Tudoooom, teljesen igazad van. En is sajnalom, mert mar rendben van. Bar kivancsi vagyok, hogy mi jon ki. Ugye valamelyik nap csereltem a gyertyat, meg csomagter zarat. Autopalyan megint elojott a Service lampa. Ablakmoso is beadta a kulcsot...
En hiszek benne, hogy ez tenyleg egy elso tulajos kocsi. Lattam a szervizkonyvet (tudom, lehet hamisitani, de mi ertelme lenne ilyen osszegnel?!), tenyleg rendszeresen szervizelte, csereltek rajta a szokasos dolgokat.
A kep megteveszto: nincs pimpelve a kocsi. Egy M-es elso lokos kerult ra, minden mas gyari. Az M3-as kerekeket a srac tette fel, en valoszinuleg egy 16 colossal fogom megvenni, ez volt rajta. A belseje nekem nem tetszik, ki fogom csereltetni, de tenyleg szep allapotban van.
Nezd, Ronibol sok mindent tanultam: Nekem az a fontos, hogy a kasztni egyben legyen, a tobbit meg lehet oldani.
Nem fogok 80eFt-ert uj kipofogot venni ala, mint Roninel tettem, a bontott alkatreszek meg nagyon olcsok az E46-hoz! 15eFt egy kuplung + kettos tomegu. 80eFt egy komplett motor!Mar pedig nekem az 1-2 evre eleg lesz a bontott cucc is. Ha nem, es penznyelove valik a kocsi, akkor meg 2 nap alatt el lehet adni egy ilyen kocsit, es meg az arabol sem bukok.
Plane, hogy nagyon jo aron van: Annyiert kapom ezt NEVRE IRVA, mint amit par napja neztunk, es tobb helyen rozsdas volt, meg a hidrotokek is mar vinnyogtak, tetokarpit leszakadva, bor ules kiszakadva, stb stb...
Ja, felreertetted: En nem "ugy" akarom kielni magam, hogy szethajtom a kocsit. Ezert is neztem eddig 316-318-at. En tegnap elmentem megnezni a kocsit, mert makulatlannak volt hirdetve, csak hogy osszehasonlitsam a tobbivel, amit eddig lattam. Es megtetszett... ha lehetne kisebb motorral kerni, akkor kernem azzal.
-
aktív tag
válasz Sly189 #29004 üzenetére
Konkretumokat tudnal irni nekem? Mire ment el sok penz? A motorra? Mert en biztos, hogy nem veszek dizelt.
Vagy a futomu? Mert szerintem ez a ketto tudja vinni a penzt.Nekem csak az E46 tetszik, a E90 mar nem. Illetve az mar teljesen mas tipus, sokkal rosszabb mindenki szerint. Csaladban is van egy E90, visszasirja az E46-ot.
-
aktív tag
válasz rob210 #29006 üzenetére
(#29006) rob210 Koszonom, hogy probalsz jozan belatasra teriteni, de ez a kocsi nem a jozan eszrol szol.
Ez a "ha jot veszel..." minden kocsira igaz. Ronibol rosszat vettem, volt egy ev kb. mire kipofoztam, de osszesegeben nem banom, hiaba latom mostmar, hogy a beletett szazezreket nem kapom vissza.Ez a BMW meg nagyon jo allapotban van, nincs rajta rozsda sehol, gyonyoru a belso (marmint allapotra), nincs tuningolva. Nekem egy probat megerne...
-
aktív tag
válasz Sly189 #29015 üzenetére
Sly189 A hatso futomu az gyenge pontja a 3-asnak, ez koztudott. De mennyi volt a javitasa? Tudommal csak szilenteket kell benne cserelni, ami olcso, csak sok van benne. Meg talan az egyik lengokart ki kell cserelni. Nem hiszem, hogy ez olyan borzasztoan nagy osszeg lenne.
Roninel 50eFt volt csak a ket uj elso lengescsillapito. Sztem egy kis ugyeskedessel a BMW-nel ennyibol megoldom a hatsot.Dizelt meg ezert nem veszek... Igaz, hogy a 6 hengeres benzin miatt majd kivancsi leszek a fogyasztasra
-
aktív tag
Az a baj, hogy meg mindig nem derult ki, pontosan melyik motor van benne, de sztem a 6 hengeres 150Le-s valtozat.
Most szamoltam: a kotelezo es teljesitmeny ado szinte annyi, mint Roninek. A fogyasztas az viszont tobb lesz, de sztem ennyi belefer. Evi 10eKm-t megyunk, ennyinel sztem nem szamit. Persze jobb lenne, ha 5 literrel eljarna padlogazonViszont en is ugy sejtem, hogy a 6 hengeres motor nagyon jo lesz. Es ugy tunik, ez a legmegbizhatobb is, az arany kozeput fogyasztas / teljesitmeny tekinteteben. Mondjuk nekem a 150LE nem kell... de talan egyszer-egyszer jo lesz odalepni neki. De en a kulso (es majd ha atcsereltetem) a belso miatt veszem meg a kocsit, nem azert, hogy kilinccsel elore kozlekedjek.
Ezekben a sztereotipiakban pedig nem nagyon hiszek: Az en kocsim is elado, pedig nem hajtom szet, nincs igazabol baja, nem megszabadulni akarok tole, csak atulni egy masik kocsiba.
Van olyan is, hogy valaki vigyaz a kocsirajara, minden torodest megadni neki, megis elektronika hibas, vagy tobb szazezret ra kell kolteni a motorra, mert vacak az uzemanyag minosege (mindenhol!)..
Az is furcsa, hogy elobb irta valaki, hogy a 320d-be taknyot tankolnak. Azert ne mondjatok mar, hogy a tiz-husz millio Ft-os kocsiba teszik pont a legszarabb uzemanyagot, meg semmit nem koltenek ra.
Azt mar elhinnem hogy 10 evesen megveszi valaki, es szethajtja. De ennek - ha a papiroknak lehet hinni - csak egy tulaja volt.
-
aktív tag
válasz Sly189 #29025 üzenetére
(#29025) Sly189 Latod, pont errol beszeltem: Nem sajat kocsid volt, hanem gondolom valami ceges, aminek kinyomtak a szemet is, ami a csovon kifert a nemet autopalyan, de megis a kocsit hibaztatod, hogy draga es megbizhatatlan.
Faceliftes nagyon draga, nekem annyit nem er. Mondjuk olaszbol most hoztak 2004-es dizelt ket millioert mindennel egyutt, de nekem nem is tetszik annyira. Ha meg kell, ennek is ki lehet cserelni a lampajat.
Amugy ha nem tudod, hogy mennyibe fajt, akkor miert gondolod, hogy draga volt?! Tenyleg nem ertem...
-
aktív tag
(#29173) giigz Azt jogosnak tartom, hogy megnezed, mit kapsz a penzedert, illetve hogy Te dontsd el, hogy mi kell a kocsiba, de azert szerintem neha kicsit tulliheged a dolgokat (es ezt mar druva, hogy EN mondom Neked, akit minden szart kicsereltett a kocsin, ami picit is nem tetszett).
Sztem azert csinalj egy fekteszetet ezzel a fekekkel, meg majd azzal is, amire atcsereled. Sztem nem sok elterest fogsz tapasztalni, ez mar csak szorszal hasogatas, hogy melyik kerul fel. Egy negy dugattyus keramias fekkel talan ereznel kulonbseget, de ahhoz meg olyan gumi is kellene, meg felfuggesztes, meg stb stb...
Ha ez igaz, hogy 1 milliot elkoltottel mar a kocsira, en tenyleg nem ertem, miert nem veszel masik kocsit. Plane, hogy a mostani hozzaszolasaidbol ugy velem, hogy meg mindig van mit csinaltatni rajta...
(Remelem nem erted felre a hozzaszolasomat, es nem szemelyeskedesnek veszed)
-
aktív tag
(#29182) giigz Szerintem mi egy cipoben jarunk: En is rakoltottem 500k-t a kocsira, ami talan annyira lesz eleg, hogy megkapjam azt az arat a kocsiert, amiert en vettem masfel eve. De inkabb elbukom azt a penzt, meg meg hozzateszek meg egy picit, es atulok masik autoba.
Hiszen Te is hiaba koltottel ra egy millat, most mondod, hogy meg rozsdat kell eltuntetni, kipufogot cserelni, muszakira vinni, fekeket megcsinaltatni, vezerles cserelni, felnit venni.... stb Ez megint lesz egy "parszazas ajanlat".
Ennyi penzbol meg kijonne mar egy igencsak jo kis kocsi is. Bocsi, nem bantani akarom a Megane I-et, de ennyi penzt szerintem egy 200eFt-os kocsira kolteni csak ugy erne meg, ha Neked ez a kocsi az almod, es teljesen felujitanad az utolso csavarig, es akkor az elkovetkezendo par evre le van tudva a kocsi. De persze ez az en velemenyem, nem biztos, hogy igazam van.
-
-
aktív tag
válasz AMD Power #29477 üzenetére
Sajnos csak 750-be vittek el, de gyorsan elment legalabb, nem huzta az idot a srac, szoval igy megerte nekem.
Az utodja mar megvan, es bar imadtam Ronit, sajnos eg es a fold a kulonbseg: BMW e46 320CI (coupe) 6 hengeres. Nagyon finom kis kocsi, nem bantam meg, hogy lecsereltuk Ronit.
-
aktív tag
válasz AMD Power #29479 üzenetére
(#29479) AMD Power Igen, nagyon mas. Megeri valtani... persze majd idovel derul ki ez igazabol, de eddig nagyon tetszik minden. Koszonom a jokivansagot!
(#29481) rob210 Nagyon meg tudom erteni Nem akarom bantani a Renaul-ot, mert nagyon jo volt... amig nem jott meg a BMW. Sokaig gondolkoztunk, hogy biztosan ezt akarjuk-e (marmint eladni Ronit). De miutan Csutortok este elhoztuk a BMW-t, utana mar Szombaton nem fajt a szivem (annyira), hogy elvittek Ronit.
(#29480) mycso
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
(#29483) AMD Power Koszi, bar meg lesz mit rajta finomitani. Ez a 15 colos kerek nem mutat tul jol.
(#29484) rob210 A gyari alkatreszek valoban dragak. Elvittem a Magiszhoz atnezetni, par apro hibat talaltak rajta: Elso lengokarokat szilenttel cserelni kell (gyorsan kopo alkatresz ezeknel a tipusoknal, par evnel tobbet nem birnak), hatso fek csere, esetleg egy olajcsere. Kell egy porvedo a lengescsillapitora, meg egy legzsak erzekelo az ulesbe.
Ez a Magisznal majdnem 300eFt lenne. BMW forumon beirtam, mire lenne szuksegem, kb 30eFt-bol megoldom mindezt. Es nem kell vezerlest cserelni, mert lancos, szoval ingyen kijon egy szijas kocsihoz kepest.Annyi bontott van belole, hogy nem gyozok valogatni a sok ajanlat kozul. Pl. full bor belso 60.000.- Ft !!! Kalaptartot at akarom cserelni feketere: 5.000.- Ft
Az ido majd megmondja, de szerintem joval olcsobban fent tudom tartani majd, mint Ronit. Plane, hogy Ronire is megint kolteni kellett volna: olajcsere, muszaki vizsga, meg a tobbi aprosag...
Kotelezo es teljesitmeny ado is csak par ezer Ft-tal tobb.
(#29487) imyourfriend Vehettem volna... de nekem O kell!
-
aktív tag
válasz AMD Power #29490 üzenetére
(#29490) AMD Power Igen, szabad, mert nagyon jo vetelt csinaltunk, ugy nez ki. Egy tulaja volt vegig, szinte rozsdamentes. Kulfoldrol behozott kocsi, minden papirral egyutt 1.4 milla volt. Es ebben meg a 6 hengeres motor dolgozik
(#29491) rob210 Persze, ez egy eleterzes. Kinek ez jon be, kinek az. En senkit nem fogok meggyozni, es ez utan nem fogom fikazni sem a Renault-okat.
(#29492) giigz Multkor azt mondtad, hogy mar kesz van a kocsi. Nem ertem, miert nem adod el... mar bocsi..
-
aktív tag
(#29187) giigz válasza Mágus2 (#29185) üzenetére 2014-04-19 12:31:37
"Ha majd meglesz a fóliázás meg a rozsdafoltot is eltüntetem, és majd a kipufogó dob is rendben lesz, tehát ki tudom mondani hogy 100%-os az állapot, körbelövöm az autót jó minőségben "
Ket het sem telt azota, hogy ezt irtad! Mostmeg megint ujabb lista van?!?! En tenyleg nem ertelek...
-
aktív tag
-
aktív tag
válasz rob210 #29754 üzenetére
Uuuupsz, bocsika Csak annyit lattam, hogy gyujto... aztan mar loktem is a szokasos Berut Nekem amugy Berut tettek a kocsiba, mielott eladtam, mert mondtak, hogy meg a gyari gyertyak vannak bent es mar csunyan neztek ki. Persze kulonbseget nem ereztem csere utan sem, de biztos jo a Beru, szoval en arra szavazok
Na meg majd a trafokat is cserelni kell ugyis Berura, akkor meg mar legyen azonos marka
Új hozzászólás Aktív témák
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen