-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tresh
addikt
erre cserélném a megane-omat
-
tresh
addikt
ha mindenhez nincs is kép attól még pl ajánlott alkatrészek stb-t összetudnánk szedni gondolok itt pl gyertyákra,szűrőkre és így tovább..ilyen szervizsegédlet szerű történetre gondoltam..szerintem jó páran tudunk egy ügyben lenyeges infót adni és elég hasznos lehet új vagy lehendő tulajnak
-
tresh
addikt
válasz SocketA #15658 üzenetére
mennyi km van a kocsiba a kuplung nem lehet draga...max ha tenyleg haldoklik a valto azt pedig aki hozza erto rogton ki fogja szurni egy probakor utan..ird meg az autod adatait utana kerdezek en neked mennyi a kuplung valto stb...amugy plusz 1 ESP nek en is inkabb azt hozznam el amit linkelt
-
tresh
addikt
válasz FerNandor #15660 üzenetére
egy ideje probalom ezt ecsetelni a forumon hogy hasznalt auto vetelekor vezerles olaj szurok csereje KOTELEZO jelleggel vegre kell hajtani ha nem szeretne meglepeteseket.Azt is mondtam mar a kolleganak hogy pont azt az osszeget amivel kipotolja a masik vasat meg toldhatja ugyan ennyivel mert azon is kell cserelni az altalad is emlitett alkatreszeket...olyan auto nincs a HA piacon hogy beulok azt hibatlan es csak menni kell azt nem adjak el bocs az ekezet offert telorol irok
-
tresh
addikt
válasz FerNandor #15663 üzenetére
1,4 16v ha jol tudom.. hat ha kedvezmenyes arral szamolok akkor is egy minosegi markas kuplung szett neki szerintem max 50k...ha halott a valtoja bar azt nem tudom hogy hogyan miben jelentkezik ez de nem egy brit kocsi van bent bontasra legyen ujabb 50k a valtó meg a munka dij is ennyi es akkor ezt durvan szamoltam 150k es a kocsi hibatlan motorikusan
-
tresh
addikt
válasz AMD Power #15665 üzenetére
nezopont kerdese..jelen helyzetemben nekem bosegesen eleg lenne a clio motorikusan es hely kapcsan is mert atlag velem egyutt 2-3 ember csucsul a kocsiban. szoval nincs szuksegem a megane nagysagara viszont azert hogy jobb lenne az m1nel nem hiszem mas kategoria viszont az teny hogy ebben a kategoriaban amiben a clio focizik az egyik leheto legjobb valasztas ha ar/ertek/tudas kombot nezzuk
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
Áhh nekem elég volt az a 107Le bár tény hogy az lenne az igaz ,de evvel is nehéz volt anno hogy 3000-es fordulat alatt is lehet váltani Mondjuk az is igaz hogy onnantól volt elemébe..kollégámat haza vittem vele egyszer, utána már másnap azt mondta inkább buszozik Ha akkor nem kell másra pénz akkor megvettem volna
-
tresh
addikt
válasz SocketA #15675 üzenetére
De döntésed, én nem meggyőzni akarlak...
Nem tudom menyire értesz az autókhoz,de talán nem is lényeg nekem is van mit még tanulnom sőt...
Viszont akkor útóljára nézzük át mik a lehetőségek és milyen költséggel jár:
Első verzió a tied= autó csere
-el kell adnod az autót jelenlegi állapotába elvileg szar kuplunggal és váltóval..
-mondjuk van a zsebedbe +200K amit hozzá adsz az eladott kocsid árához
-teszem azt megveszed az "új" kocsit ami elvileg patent..
-átírás+biztosítás és sajnos a kötelező szerviz (mert olyan nem létezik hogy 6-7 éves autóra ne kellene költeni amit eladnak)Ezt ha összeadom mondjuk jó áron 7-800kba elmegy a kocsid van 900K amit elversz az új autóra +biztosítás+átírás+eredetvizsga stb legyen egy 80-as majdnem egy misinél jársz és nincs vezérlés cserélve,olaj, szűrő..futómű meg kérdés fék betétek stb stb ...röviden újabb 200k simán hozzá jöhet..és fog is ha hibátlan biztonságos autót akarsz.. persze lehet ezek nélkül is hajtani elszakad a vezérműszíj szétveri a szelepeket, tengely meghajlik és akkor plusz 300k hogy motort csináljanak belőle.. amit linkeltél kocsit 1.6 os okoskerék csere kolléga itt írta az árát és a vezérlésnek illetve a kuplungnak is
Második verzió:
Jelenleg mi bajod is az autóddal ? Kuplung váltó..
Na lessük sorba..
-kuplung szett LUK kb 50-60k lista áron... cseréje legyen egy 20-as...(ezeket drágán számolom )
- és akkor jöjjön a váltó: ezt mindenképp egy szerelőnek kéne meg néznie ha úgy érzed akad a váltó..mellesleg hullára kopott kuplungnál is lehet hogy a kinyomócsapágy végett nem emel rendesen ki és akad a váltó..de lehet rögzítés gumibak.. lehet ezek cseréje és olaj csere megoldja a gondodat és akkor ez az egész művelet max egy 100k ból meg áll..
Ha szar a váltó bontottat venni mint írtam autókból lehet a legjobbakat kifogni ami borult rommá tört a hátulja..most ami ténylegesen futott mondjuk 100e km-et az a váltó még 4-5ször ennyit elfog menni alattadEnnek tükrében mérlegelj ha megfogadod a tanácsunkat
wertigo1984 Williams Clio
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Jut eszembe a rönónak sose volt egy ujjas váltója... nálad szerintem egy kuplung csere, váltóolaj és talán a váltó rögzítéseit meghúzni ellenőrizni hogy rendbe van e ahogy írtam is... nem kell oda váltó csere De ha eladod szólj megnézem lehet megéri meg venni mert 100kból autót csinálok belőle ami kimegy a világból .. na de viccet félre téve nem hiszem hogy nálad akkor a gond lenne hogy váltót kell cserélni..
-
tresh
addikt
válasz SocketA #15681 üzenetére
Ezt a mondatot nem láttam...
"Azert annyit csendben megjegyeznek, hogy mar fel eve megvan a kocsi es csak most csereltunk olajat benne, vezerlest meg mindig nem."Nem akarok rossz indulatú lenni de csak egyszer szálljon el a vezérlés hogy rágyere milyen összeget ölel fel a javítás már ha lehet...
Mint mondtam te döntésed de a te autódra mait költeni kénem max 100k ra saccolom és kimenne alólad a világból..
(#15682) SZATA: generátora full terhelés mellett mérjetek rá lehet gyengélkedik
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz SocketA #15693 üzenetére
Na akkor még valami számlát akkor írók az elvégezett munkáról amikor kedvem van és úgy... ez a full nagy szerviz után = nepper duma ergo semmi sincs kicserélve... magán személy meg ha megcsinálja az autót nem adja el hidd el
Nem csak a motornak vannak tartó bakjai..ha váltód kutyacsontos ahogy írták ( magyarosabban nem bowdenes..úgy képzeld el mint egy fix sin a végén két görgővel vagy mint egy stabrudat) lényeg ennek is van gumi rögzítése amit mint írta a rob is elszakadhat kirepedhet stb.. ha a kuplung jó akkor a váltóba új olaj + rögzítések váltó bakok megvizsgálása... esetleg mint nálam egy elszakadt motor tartó bak miatt megdölt picit a motor és épp elég volt ahhoz hogy akadjon a váltó 1-es be mivel "karos" megoldású.. csere után tip top lett na most ez a művelet 5k ba fájt
Most nézem: A motornal viszont meg anno a Renault szerviz mondta, hogy a kozepso motortarto bak el van repedve, de az en szerelom azt mondta, hogy ha majd eltorik, ugyis erezni fogom, hogy ugral a motor... lehet ez okozna gondot?
Bocsánat, de akkor ez a szerelő se látott még rönót.... a blokk meg van dőlve és az pont elég hogy akadjon a váltó...ahogy fentebb írtam is.. másik a motortartóbaknak több funkciója van rezonancia felvétel stb nem hiszem hogy 10k nál több lenne bele a bak és problem solved
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz wertigo1984 #15697 üzenetére
mycso dobj egy PÜ-t ő szerkeszti
-
tresh
addikt
válasz SocketA #15708 üzenetére
Nem
Fogják a motort lánccal vagy mással rögzítik keresztbe mondjuk egy olcsó megoldást mondok zárt szelvényre..majd kilazít a bakoknál meg emel picit és cserélik pikk pakk meg van Főleg ha egy szerelő nyúl a kocsihoz..abból meg sose engedj hogy jó az még főleg pár ezer ft-s tételeknél
-
tresh
addikt
válasz Reaper04 #15731 üzenetére
Nem tudom anno pözsóéknál nem volt összeg amúgy jó hogy mondod ezt a patent depos dolgot erre nem emlékeztem én se pedig nekem is ez kell
de ha szó volt róla akkor itt is van
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz wertigo1984 #15772 üzenetére
Festés és nem kis munka van egy ilyenbe..vessetek meg de nekem nagyon tetszik
Ebbe már nem vagyok biztos
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz AMD Power #15774 üzenetére
Akkor lenne az igazi ha plusz poén ként még egy williams 2.0 literes moci hajtaná
wertigo1984: hát tuti nem evvel jár melózni
FRENK1988: azt én is..így se találok normális szép gyári felnit a röncire
rob210: nekem ez túl világos /élénk ... nekem ez a fajta tetszik ja és a felnit oda adhatná amiért megdicsértem az a autója színét
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Hát most megint meg fogtok ezért kövezni....
az az 1.4 16v szerintem nem rossz választás csak jó kaszniba kell hogy legyen pl egy clio 980 Kg 100 le#15787) MMA87 : tegnap pont voltam egyet meglesni 1.4 full gyári tech run (kedvenc fajtámat) nagyon gondolkodok benne
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
na így kell ezt kenni a startja nem gyenge a figurának Jean Ragnotti rulez
-
tresh
addikt
válasz rob210 #15792 üzenetére
Igen tényleg nagyon jó gép én is szeretem de sajnos nekem sincs klíma.. viszont annyira rendbe van az autó hogy nincs szívem motorcsere+klíma kombóért megbontani stb..mert ugye ami jó azt hagyni kell
Viszont nincs kihasználva (na jó azt leszámítva hogy 2 clio csomag terét tele tudnám pakolni annyi cucc van most a csomiba ) Nem tudom nekem ez amit linkeltem tech run-os clio nagyon kényelmes volt jó az igaz hogy mőgém senki se ült volna már beszerk: de lehet eldurran a pici buksim és megy bele a 1.6 16v +klíma igaz ahhoz váltó és ecu is kell de lehet bevállalom végül is volt belőle ilyen motorral szerelt 1-es megane
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Hálózati / IP kamera
- Automata kávégépek
- Renault, Dacia topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ukrajnai háború
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- TCL LCD és LED TV-k
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- További aktív témák...
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő