Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Yoshida

    aktív tag

    válasz rsf #57417 üzenetére

    mégane2-nél én kb. a második, harmadik törlésig nyomom a spricnit, így csak 1-2-t töröl víz nélkül (mikor-hogy sikerül), és az utolsót kicsit később. Így nem szokott szárazon szenvedni.

    Viszont a hátsó mosó az normális hogy kb 3-4 sec mire jön a folyadék? Zúg, zúg, de csak 3-4 sec után jön. És addig törölne szárazon, ha úgy próbálnám, nem lehet előre spricnizni, mint az előző kocsinkon...

  • ΞΔGLΞ

    nagyúr

    válasz rsf #57417 üzenetére

    Egyetértek, Eleve xar az egész törlési procedúra, nevezzük így.
    De nálam ötöt töröl, plusz egy hatodikat, amivel általában, inkább gyakrabban összecseszi a már valóban 2-3 törlés után a tiszta szélvédőt. Ebből az első, de néha a második még száraz szélvédőn fut, már ha az előttem lévő legalább annyira nem cseszte össze vízzel, latyakkal a szélvédőt, hogy ne szárazon induljon a tisztítás és legalább emiatt ne kopjon idő előtt a lapát. A hat törlés miatt, én általában a negyedik törlésig tolom rá az ablakmosót, tehát egyfolytában, mert így azt egynek számolja és marad annyi víz rajta, hogy megérje ennyit törölnie.
    Egyáltalán miért kell a spricka előtt törölni? - kérdésem inkább ahhoz a rönüs bal...izé fékhez szól,
    aki a sok másik ökörség helyett ilyet is beletervezett ebbe a frankó autóba.
    De olvastam, hogy van valami "bigyó", ami megakadályozza, hogy a mosólötty visszafolyjon a tartályba és így előbb indul, vagy egyszerre legalább a törléssel a tisztítás. Be kellene végre telepíteni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák