Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ΞΔGLΞ

    nagyúr

    válasz rob210 #78622 üzenetére

    Erről beszéltem, sőt én még olyan helyeken sem olvastam, hogy valami megadta volna magát, pl az indító, ahol megy a tákolás-gányolás ezerrel, mert nincs pénz fentartani az autót. Generátor szabadonfutó, főtengely szíjtárcsa, bakok, ezek amiket a motor(térben)cserélni kell. De hát ezt te nagyon jól tudod. :)
    ----
    (#78620) Somatom
    Amúgy én 604 ezernél raktam le szinte tökéletes állapotban. És nem kíméltem, de 9-10 ezrenként xado olajcsere, 5 ezrenként légszűrő és ha valami kis biszbasz hangot hallottam, már ment is a szerelőhöz, de....
    ..az sohasem a motorból jött. Inkább futómű, mert az egy fostákolmány, főleg magyar városi utakra, pályára való a laguna 3 2.0dci és ennyi...
    Ráadásul 131 le helyett 223le és 470 nm-re volt felhúzva 2015-ben. 2019-ben küldtem nyugdíjba.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák