-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
dovitt
csendes tag
Hogy mit tesz tönkre, azt most még nem lehet tudni. Én sem merem beletenni az 1.6-os motorba. Legjobb barátom hondába tankolt 70% arányban. Olajszintet hasonló rendszerességgel ellenőrizte mint benzinnel. Egyik reggel furcsa hangot tapasztalt inditás után. Leállít, sasol. Nem volt olaj a motorban. Előtte benzinnel nem volt olajfogyasztás.
Az elkövetkező egy évben biztos nem próbálom ki, addig mások gyűjtik a tapasztalatokat. -
dovitt
csendes tag
uuuuu nyugodjál meg. Nekem, amit tapasztalt azt mondta meg. De az is lehet, figyelmetlen volt.
Nekem az autó munkaeszköz is. Nem tehetem meg, hogy naponta égő check lámpával meg hasonló gondokkal a szervizekbe rohangáljak. Nem 3-as meganom van, de már nézegetem őket. Ha most úgy döntenél, hogy holnap bemész és veszel egy új autót, hidd el eszedbe sem jutna, hogy etanolos üzemre állj át. Az hogy régebben egy 19 éves autóba mit tankoltál, meg egy dolog. -
-
dovitt
csendes tag
Emlékeztem rá, hogy benzinest vettél, valszeg rosszul fogalmaztál.
Azon a részen a csati szokott korrodálni, bár ha a jeladót is megtisztitod attól baja nem lesz.
Akkor már a pillangószelepet is kitakarithatod, 4 db 6-os csavar tartja. Féktisztitóval adsz neki, akkor már azt a hiba lehetőséget is kiszűrted.Merre laksz?
[ Szerkesztve ]
-
dovitt
csendes tag
Javított nekem is, nem volt nagy munka.Gép kellett hozzá. Beült nyitott ajtónál nyomkodta a központi zár gombját. Valamiért kellett. Egyszer csak azt mondta, nem jó csomagtartó zárja.
Mondom neki nincs vele semmi baj, müködik. Két nap mulva megadta magát a zár.
Aszthittem lehidalok. Valamit tud. -
dovitt
csendes tag
Emlékszel nyáron mikor irtad, hogy alapjáraton villog az olajlámpa. Én tuti hogy nyomásmérővel leellenőrizném a tényleges nyomást. Valamiért későn alakul ki a olajnyomás.
Lehet, hogy az új olajtol jobb lesz, de ott valami mechanikus hiba van.
Aztán ha akarsz lehurrogsz... -
dovitt
csendes tag
Ez a motor nem hidrotőkés / úgytudom /, mert ha azok szólnának az nem gond.
A nyomásmérés mindent megmutatna, és az nem nagy munka. Ezek a motorok nem szoktak kopás miatt kifeküdni. Ha esetleg gyenge a szivattyú, az sem jár komoly bontással.
Az olaj lámpa villogása nem jó, nem szabadna neki. Most tesztelhetnéd Zolit. -
dovitt
csendes tag
válasz Agyasima #5399 üzenetére
A 0-ás olaj jobb tulajdonsága csak -30C alatt jön ki, mivel ott már jobban szivattyúzható mint a 10-es. Teljesítményszintje mindkettőnek A3, tehát egyforma. Ezen a motoron nincs turbo, nincs részecskeszürő, ami indokolná a különleges olaj használatát. Nyugodtan használj 10W-t és cseréld gyakrabban.
-
dovitt
csendes tag
Totál igazad van. Én utoljára kinyomócsapágyat vettem meg előre, persze hogy azt is vissza kellett vinni. Másik volt benne. De nemrég okoskerék cserénél a kerék mögött lévő szimeringet is cserélni akartam, de az még a gépben sem létezett. Méret alapján hidraulika boltban vásároltam meg. Megane 2-nél ezek igazak sajnos.
-
dovitt
csendes tag
Megane 2 -ben hidraulikus kinyomó van. Na azon aztán semmi állitás nincs. Jellemzően a kinyomo miatt, a pedál a felső részén fog.
rob : sok esetben az anyával csak pedál utján tudsz állitani, de a csúszás nem szünik meg.
Az is lehet, hogy a tiéd még nem automata, akkor viszont igaz.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- iPhone topik
- Mobil flották
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- OLED TV topic
- EAFC 24
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen