-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
däniel
tag
válasz Soulfly842 #100280 üzenetére
Megnéztem, diákEMPL (egyedi Partner3) néven van a csomag
-
#77646080
törölt tag
válasz Soulfly842 #101884 üzenetére
Elvileg "kapta", legalábbis a szál elején ezt találtam: [link] Ott még Telekomos függetlenítés volt a kérdés. Ebből hogyan lett Telenoros, el nem tudom képzelni...
-
dptrsk
Topikgazda
válasz Soulfly842 #101884 üzenetére
Szerintem Telenor SIMet tett az eszközbe, hogy függetlenítő kódot kérjen, s be tudja írni, amit a Telekomtól kapott.
[ Szerkesztve ]
-
atala
addikt
válasz Soulfly842 #101884 üzenetére
Én most függetlenítettem egy Huawei P8 lite-ot. Kikértem a kódot, másnap jött egy sms, hogy nem tudják elküldeni a kódot, felveszik a kapcsolatot a gyártóval. Rá egy napra küldték a kódot.
Mondjuk ez mind a Telekomnál volt. -
boxfan
tag
-
Ateszpapa
addikt
válasz Soulfly842 #102036 üzenetére
Igaz is, ott az van amit diktálnak.
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Soulfly842 #102036 üzenetére
Egy iOS appnál is vannak kérdések, hogy mihez kér hozzáférést.
-
kali
legenda
válasz Soulfly842 #102056 üzenetére
Nem látok már olyan T-Pontot, ami nem ilyen meg olyan vállalkozás lenne.
Ilyen Telekom Kft., olyan Telekom Kft., vagy akár Telekom nélkül bármilyen Kft., de nem Magyar Telekom Nyrt.
Régebben még furcsa volt, amikor egy nagy üzletközpontban lévő nagy T-Pont illetékestől jött az e-mail és abban a címben is benne volt, hogy .partner, de egy ideje semmin sem csodálkozom.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Soulfly842 #102064 üzenetére
Akkor pláne érdekes, hogy a Telekom üzlet (nem Partner, hanem volt nagy T-Pont) illetékesétől kapott e-mail esetén a címben ott a partner szó, állítólag azért, mert nem közvetlenül a Telekomnak dolgoznak.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Soulfly842 #102175 üzenetére
Én csak azt néztem, amit online enged/felkínál a rendszer/webshop, az üzletben futó esetleges akciók más kérdés, még ha van is néha olyan, ami csak ott adott, vagy ott másként működik.
-
Ateszpapa
addikt
válasz Soulfly842 #102175 üzenetére
Szia!
Először is köszönöm a kimerítő válaszod, megnyugodtam, hogy az utóbbit nem vezették ki.
Bár egy VR-es fullos PS4-ért meggondolnám a hűséget is, csak ügye az most nem elérhető.Amit néztem sima PS4 arra azért elég a 10 hó részlet is, arra nem kell azért hűség.
Viszont most úgy csináltam, mivel csak Szolnokon volt belőle a boltban, hogy megrendeltem egyet az egyik T boltba.
Ha megjön, kapom az értesítést és ott közlöm, hogy részletre szeretném, akkor ott megoldják vajon?
Nem tudom mi hátránya lenne, hisz oda érkezett egy darab.Így vajon kivitelezhető szerinted?
UI: Lamax Akciókamera volt, és simán ment!
Azóta meg nem hoztam ki részletre semmit, azért kérdeztem, hogy nem szüntették-e meg azóta.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Soulfly842 #102180 üzenetére
Persze, nem is azért írtam, csak én nem szoktam direktben üzletben vásárolni, így nem is követem az ott (tartozékokra, kiegészítőkre...stb.) kiírt (részletfizetési) akciókat - ezért azzal kapcsolatban nem is írtam, nem is tudtam volna információval szolgálni -, azokat láttam csak korábban, amiket itt a topikban betettél néha.
A webshopban tudom, hogy mióta megy kapcsolódó termékekre is a részletfizetés, mert feltűnt, hogy felkínálja azokra is, amikre korábban nem. -
Ateszpapa
addikt
válasz Soulfly842 #102184 üzenetére
Úgy lesz, nagyon köszönöm!
-
Genova1983
tag
válasz Soulfly842 #102188 üzenetére
Igen azt olvastam,hogy törlesztőbe nem számolják bele.Domino csomagomat váltanám át havidíjasra és a kinézett telefonra kérnének 29e Ft előleget,de akkor ez így korrekt,ha egyből elkezdik jóváírni.Telenornál úgy tudom nem így van.
-
Ateszpapa
addikt
válasz Soulfly842 #102184 üzenetére
Kiadták a PS4-et, semmi fennakadás nem volt!
3 dobozos játék és 3 hónapi PSN tagság is járt hozzá.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Soulfly842 #102273 üzenetére
Pedig az utolsó igazán jó BF akció pont egy Apple készülék (iPhone 5c) kapcsán ugrik be a Telekomnál, bár az akkor már egyáltalán nem számított új típusnak.
Tudom, hogy a Huawei vagy Samsung inkább hajlamos bizonyos dolgokra - más tekintetben is, amikben az Apple egyáltalán nem -, de BF keretében nem rémlik tőlük sem olyan akció, hogy fél éve megjelent, pláne felsőbb kategóriájú készülék lett volna komolyan leakciózva. -
atosan
addikt
válasz Soulfly842 #102273 üzenetére
Értem amit írsz, csak szeretném tisztázni. Telefonba azt mondják nem, itt meg igen. Döntsék már el.
Maine coon
-
kali
legenda
válasz Soulfly842 #102278 üzenetére
Akkoriban még elment szódával, ha némileg visszafogottan használta az ember, de az Apple azóta/most is külön üzletet csinál ebből a tárhelyes témából (is), A Huaweinél és a Samsungnál már 128 GB az alap a jobb csúcskategóriás telefoknál, az Apple még maradt a 64 GB-nál - és még így is jóval drágább az azonos kategóriás készüléke, de ez egy másik történet -, ráadásul 128 GB-os iPhone nincs, ha valakinek 64 GB feletti kell, akkor vegyen csak szépen minimum 256 GB-osat, persze arányosan nagyobb felárral.
Volt sok iPhone-om is, nem utálom a gyártót, de vannak dolgaik és lépéseik, amik nagyon nem szimpatikusak.
Tehet be most is BF-be iPhone-t a Telekom, hátha van még például sok 6s vagy SE raktáron. -
atosan
addikt
válasz Soulfly842 #102278 üzenetére
Azt fogom tenni. Azért a végkifejletet majd beteszem tanulságként. Szerintem idetartozik.
Maine coon
-
addikt
-
Ron Swanson
senior tag
válasz Soulfly842 #102350 üzenetére
Nem nagy összeg, 7200 ft (24 hónap x 300 ft havidíjkedvezmény).
Megpróbálom majd elintézni. -
Beniii06
őstag
válasz Soulfly842 #102461 üzenetére
Köszi, holnap megpróbálom, távoli elérést biztos el fogják fogadni indoknak, ha kérdezik. Lemaradt, de domino fix díjcsomagú kártyáról lenne szó és talán nem csak előfizusoknak járható a korábban említett út.
Maximum kénytelen leszek másik szolgáltató után nézni, pedig jó dolog az 1 év érvényességű kártya + a sok akciós heti/havi ingyen net, ami a célomnak meg is felelne."Got any other secret weapons?"
-
kali
legenda
válasz Soulfly842 #102467 üzenetére
Legyen úgy, kiderül majd a csillagok állása.
Most nézem, mutatja már a fiókban az aktív családi mobil opciót, eddig ez nem volt így.
[ Szerkesztve ]
-
Aaron14
őstag
válasz Soulfly842 #103298 üzenetére
Mi előnyöm származik abból, hogy kiemelt szintű az az előfizetésem? Mert én konkrétan semmi előnyét nem tapasztaltam.
De ha arra névre nem is engedi, akkor megvesszük más névre és utána átiratjuk, hogy a Magenta kedvezményt megkapjuk és még így is olcsóbban jövünk ki, átiratással együtt. Sajnos a Telekomnál sokszor semmi logikát nem talál az ember a folyamatokban, mert nem egyszer tapasztalható, hogy új ügyfélnek nagyobb kedvezményeket adnak, kevesebb előleggel.
[ Szerkesztve ]
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
Aaron14
őstag
válasz Soulfly842 #103301 üzenetére
Már van egy iPhone XR az egyik mobil számomra és ugyanazon a folyószámlán található másik mobilszámra szeretnék egy ugyanilyen telefont. Szerintem az a baja a rendszernek, hogy egy folyószámlán van és a másik előfizun még van készülékhűség, habár a törlesztőket már rég kifizettük.
Szóval jelenleg csak egy készülék törlesztését fizetem.
Egyébként nem, szerintem logikátlan volt az is a Telekom részéről, amit a jelenlegi iPhone-om rendelésénél leművelt, de ebbe most nem mennék bele, mert már ez egy lefutott kör.
[ Szerkesztve ]
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
Aaron14
őstag
válasz Soulfly842 #103303 üzenetére
Most raneznek nekem tuzetesebben es meglatjuk. Egyebkent ne en halalkodjak mar a szolgaltatonak, hogy havi tobb tizezert forintot hagyok nala es soha az eletben nem volt elmaradasom. Azert tudjuk mar, hogy ki el kibol es ne csinaljunk mar ugy, mintha a szolgaltato tenne nekem szivesseget.
Egyebkent nem tudom, te ott dolgozol-e, de egy ugyfelszolgalatos azt mondta, hogy ennek okat ok sem tudjak, egyszer ennyit ker elolegnek, egyszer annyit.
[ Szerkesztve ]
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Soulfly842 #103851 üzenetére
Ki van, és nem volt. Egyébként feltöltőkártyás mind a kettő, de akkor sem volt. Ráadásul mindkét számon egyszerre? Majd meglátom 1-2 nap alatt megoldódik-e magától, ha nem, akkor rákérdezek üfsz-en.
Fentebb írta anadroid, hogy neki megoldódott. Majd meglátjuk...
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Soulfly842 #103854 üzenetére
Ahogy mondtam is, semmilyen átirányítás nem aktív. [kép]
Amúgy igen, az a kód, itt le van írva.
[ Szerkesztve ]
-
zsoltzsolt
addikt
válasz Soulfly842 #103875 üzenetére
Fényképezőgép melyik kategória?
-
MaxxDamage
félisten
válasz Soulfly842 #103875 üzenetére
Ő arra a típusú tartozék részletfizetésre gondolhatott,amit csak üzletben tudnak adni, s két év hűségidőt sem kell rá aláírni! / Van olyan eszköz amit így is lehet venni? Mik azok? (Platina kártyás vagyok, sok szolgáltatásom van már elég rég de ilyenről nem tudok/tudtam)
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
MaxxDamage
félisten
válasz Soulfly842 #103891 üzenetére
Köszönöm!
Olyanokat én így nem veszek. Inkább kp. A több száz k-s terméket még meg is érheti így, mert 0% THM és 22 hó részlet (és a "kedvezményes" szolgáltatás is marad)
Az milyen már, hogy lejár a hűség idő és aztán a díj meg magasabb? (automatán emelkedik) - korábban 1x jártam már így.◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
mrider
csendes tag
válasz Soulfly842 #103949 üzenetére
Nem feltétlenül, mivel a Telekomé ez is, csak a Lidl árulja.
-
kali
legenda
-
tylerddd
veterán
válasz Soulfly842 #104127 üzenetére
Köszi, szerintem akkor letiltjuk. A telszám ugye oké, de milyen ötjegyű kód? Az honnan kellene, hogy legyen neki? Valami számláról kell leolvasni?! Amúgy szerintem karácsonyra küldhettek neki valamit, lehet már nem fog kapni, mert 24-e pont két hete volt.
Csak egészség legyen, meg térerő!
-
zolikaDB
veterán
válasz Soulfly842 #104277 üzenetére
Uzletbe kertem!
-
kory24
őstag
válasz Soulfly842 #103875 üzenetére
Sziasztok!
Tartozékot szeretnék vásárolni az itt és a telekom honlapján is leírt részlet fizetési opcióval.
Ezzel kapcsolatban az a kérdésem, hogy a kinézett termék nincs a hozzám legközelebbi telekom üzletben.
Ha online megrendelem és az üzletet jelölöm meg átvételi módnak, akkor keddet ír időpontnak.Leghamarabb szerdán tudok bemenni és akkor jelezni szándékom a tartozékra részletfizetéssel.
De mivel nincs neki, akkor megrendelik az megint +idő, illetve még1 beutazás....A kérdésem az volna, hogy olyat szabad, hogy megrendelem online abba az üzletbe, fizetési módnak fizetés átvételkor az üzletben, majd ott pedig kérem a részletfizetés opciót?
A feltételekkel nincs gond több éve vagyok telekomnál, van több mobil + otthoni szolgáltatás is (magentás is vagyok, előleget se kértek eddig sose még nagyobb vásárláskor sem)
-
MaxxDamage
félisten
válasz Soulfly842 #104399 üzenetére
Van sok előfizetés/szolgáltatás a T-nél, ez nem probléma... csak ez a lassúság és hozzáállás a részükről a felháborító. Korábbi panasz bejelentésembe kértem felvetetni a mostani beszélgetést.
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
zebede
őstag
válasz Soulfly842 #104481 üzenetére
Remek, remélem legalább a GLS küld majd valami értesítést.
-
Aaron14
őstag
válasz Soulfly842 #104496 üzenetére
A Telekom részéről kaptam egy átvételi elismervényt. Azt mégis honnan tudja meg a kedves vásárló, mikor érkezik be az ő belső raktárukba, mikor azt mondja a kiscsaj a ügyfélszolgálati telefonszámon, hogy “Ó, látom 11-én vette át a készüléket!”, mikor már 6-án rég náluk volt és a rendeléseim között még mindig “Szállítás alatt” státusz van. Totál katyvasz, azt hazudnak, amit akrnak.
Szóval itt felmerül a vásárló megtévesztése, nem is kis mértékben!
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
GPSGPS
lelkes újonc
válasz Soulfly842 #104498 üzenetére
1. nem hiába írja le.
2. az elállás a termékre vonatkozik, a szolgáltatásra felmondás. Annak meg nem is kell visszaérkeznie, a felmondás az aláírt nyomtatvánnyal megtörtént.
3. a legegyszerűbb az volna, ha a szolgáltatók, jelen esetben a Telekom nem a törvényi határidőt feszegetné, hanem végezné a dolgát. Jelen esetben nincs pénzmozgás, de ahogy mondottam volt, szeretnek a 30 napos reklamációs határidő mögé bújni egy 14 napos eljárásban. Gondolom, jól ismered, hogy megy ez.
4. apróság, de az ÁSZF-ben 15 nap szerepel, a törvényben 14, nyilvánvalóan alapból jogszerűtlen, csak pozitív irányban felülírható egy jogszabály.A tények meg ezek. A tied az a mese.
[ Szerkesztve ]
-
GPSGPS
lelkes újonc
válasz Soulfly842 #104500 üzenetére
Sajnálattal olvasom, hogy nem felelnek meg számodra a jogszabályok.
Az ügyintézőnek meg van szeme, keze és füle is, és egyébként meg aláírta a hivatalos okmányokatt. Ahogy a vásárló sem vizsgáltatja be átvételkor a készüléket. Nehéz az élet saját labor nélkül.
A kapcsolódó szerződési feltételek meg a te szülevényed. A beérkezés, az a boltban is beérkezés. Az ellenkezőjét kellene leírni. Azaz, attól hogy te így gondolod, nem lesz így.4Grider
Természetesen vonatkozik, hogy egy szolgáltatás nem tud "beérkezni" sehova. Ha aláírtad a papírokat, ketyeg a felmondás ideje. Ahogy nézem, itt a jogszabályokat nektek kellene tanulmányozni, ugyanis az nem az ÁSZF, persze azt sem ismerni. Viszont hasznos kicsit tovább látni. Mondjuk a jogszabályokig. Kellemes felüdülés.[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz Soulfly842 #104503 üzenetére
Hangsúlyos az, hogy a fenti szabályozásokat, visszaküldési címet, online vásárlási feltételeket a vásárló is elismeri, hogy elfogadta a vásárlásakor (hiszen ez is a vásárlásnak a feltétele).
-
Aaron14
őstag
válasz Soulfly842 #104498 üzenetére
Átvételnek számít, mert én a Magyar Telekom Nyrt.-től rendeltem és a Magyar Telekom Nyrt.-nek adtam vissza. Mindkettő papíron ez a pecsét van, a számlán is és azt átvételi elismervényen is. Tehát onnantól ketyeg a 14 nap.
Az, hogy ezen belül a 14 napon belül mit csinál a szolgáltató, az engem nem érdekel.
[ Szerkesztve ]
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Soulfly842 #104503 üzenetére
Ha a Telekomnál olyan jó jogászok lennének, ki sem mernének ilyet ejteni a szájukon, hogy 30 napon belüli vételár visszafizetés...
The Truth is out there...
-
ForRedGlory
félisten
válasz Soulfly842 #104498 üzenetére
Tultolod.
Az ugyfelet nem erdekli, hogy a Telekom hivatalos uzletebol mikor erkezik vissza a raktarba. Az sem kell, hogy erdekelje, hetente hany nap van szallitas. Ez mind nem az ugyfel problemaja.
A 14 nap a leadastol szamit. Erdekes lenne, ha a szolgaltatok kiskapukent haszbalnak es azzal vedekeznenek, hogy "de hat a sajat uzletunkbol a raktarunkba 6 nap mulva erkezett, ezrt csuszott az elallas".
Mellesleg a linkeden levol 15 nap visszautalasi ido is el van irva (de holnap javittatom), mert 14 napon belul vissza kell a penzt adni.
-
kakuk.tamas
addikt
válasz Soulfly842 #104591 üzenetére
Duplán válaszoltál nekem.
Egyébként miben gondolta meg magát a Motorola? Ott írták a TMX-es levélben, hogy 2018. Október óta nem szervizelnek Motorola telefont. Ezt a Telekomnak illenék tudnia. Azt is, hogy merre kellene küldenie.
Itt a Telekom hibázott nem kicsit, ezen nincs mit szépíteni.[ Szerkesztve ]
Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
-
viktorhu
veterán
válasz Soulfly842 #104591 üzenetére
Mondjuk teljesen általános máshol vásárolt dolgoknál is, hogy nem a boltba kell visszavinni garanciára a terméket, hanem a garanciális szervizbe. Ez ráadásul gyorsabb ügyintézést is jelent, mint ha az üzlettel küldetnéd el a szervizbe a terméket.
-
Vangelis
nagyúr
válasz Soulfly842 #104591 üzenetére
De az eljárás maga akkor sem volt teljesen szabályos gondolom?
Nem sok kedvem lett volna romániába küldeni a telefont...
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
4Grider
nagyúr
válasz Soulfly842 #104599 üzenetére
Megértelek, mi is kereskedők vagyunk x gyártó y szakszervízével. De meg kellett tanuljuk z békéltető testületi hajcihő után, hogy hiába adunk gyártói garancialevelet, a vevő tőlünk vásárolt, a jogszabályok így hozzánk kötik.
Tehát a termék eladóiként kötelesek vagyunk átvenni javításra a jótállásra kötelezett termékeket. (<- ez itt egy pont) -
Lackooo84
nagyúr
válasz Soulfly842 #104599 üzenetére
Szerintem ez a sok maszlag a lőtéri kismacskát nem kell érdekelje, főleg nem egy átlag fogyasztó dolga. A jogszabály szerint azzal vagyok szerződésben, ahol vettem a cuccot, tehát ha az a Telekom, akkor nekem oda KELL visszavinnem a hibás terméket, és boxolják le ők. Az, hogy én közvetlen a gyártóhoz/szervizbe is vihetem a készülékeket, az csak egy LEHETŐSÉG, de a jogszabályban foglaltak viszont KÖTELESSÉG.
The Truth is out there...
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen