-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Soulfly842 #143578 üzenetére
Biztosan benne volt, ha ezt írta, de az eset túl sok változót tartalmaz és nem tudjuk, volt-e mondjuk díjcsomagváltás időközben vagy egyéb variálás... Nyilván volt valami, mert egyébként miért változott volna egy opció, ha egyébként nincs semmiben változás?
Nekem is volt előfizetésem mellé bevonva több közvetlen családtag, soha nem változott semmi, amíg meg nem szüntettem az előfizetést, ill Dominora váltottam.
-
válasz
Soulfly842 #143566 üzenetére
Korábban a Nagymamám nevén volt, 2022-ben került az én nevemre.
Narxis: Nálad a GPS sokkal többet eszik, mint az 5G, szóval kikapcsolhatod, de nem az lesz a megváltás.
-
vacs
veterán
válasz
Soulfly842 #143549 üzenetére
Igen, így állítottam be, köszi köszi.
-
t.imi
addikt
válasz
Soulfly842 #143488 üzenetére
Köszönöm, ez eszembe sem jutott! Tkom alkalmazás fel is kínálja ugyanazt a díjcsomagot. Kétszer is
Egy próba és meglátom. -
t.imi
addikt
válasz
Soulfly842 #143470 üzenetére
Mobil M és gigaerős korlátlan net biztonság.
Annyira nem régi, szerintem még létező díjcsomag.4Grider #143471
Tavaly szeptember végén volt egy elállás/át nem vett telefon. Annak több mint 4 hónapja.
Rendelni előtte sem tudtam + 2 hónap levelezés után január 20 körül levelet kaptam, nem mailt. Rendelés lekerült a nevemről.
Készülék rendelés most sem lehetséges, mint tavaly nyáron. Tehát vissza a kályhához. -
csaszi75
senior tag
válasz
Soulfly842 #143423 üzenetére
Bármit javítanak - pénzért, ez ennyi.
-
ledgeri
nagyúr
válasz
Soulfly842 #138207 üzenetére
Szóval azt mondod, 10+ év telkós tapasztalattal, hogy azért ne alapozzunk a mai állapotra, mert bármikor változhat.
Persze az kimarad, hogy holnap bejelentheti bármelyik, hogy ugyanezt meglépi akinél nincs, vagy minden 200forint/perc vagy SMS lesz... De akkor sem kell ezzel foglalkozni, mert bármi változhat máskép...
Tejet se menjek venni, mert oda úton elüthetnek, szóval minek elindulni.
Picit értelmetlen!
A lefedettséges dolog az rendben van, tény hogy akkor eszembe sem jutott, de aki ilyen alap gondolattal vág bele, az már -gondolnám- referál ezzel kapcsolatban.#138215 Öcsielvtárs
-a poénra!!!
#138226 Cs1csó Ha tegnap beszéltünk, és te is cserélsz meg én is, akkor honnan tudjuk, hogy ha beszélnénk megint, ki mikor ér el kit, mint?
#138229 vence A legvégén ha 0,0-át ír ki és még van net, akkor lehet, hogy kevés számjegyre nem kerekít, hanem csak karaktert csap. Így a megkezdett 1-ből (mivel ez 1000 vagy 1024MB) 0,9 jelenthet 999MB-ot, és nem 850-949 közöttit.
Így ha a végén 0.0-át láthatsz működő nettel, akkor az még lehet 99mb, és nem csak 49, vagy direkt 0. -
4Grider
félisten
válasz
Soulfly842 #138221 üzenetére
Maximum 30 napig szoktunk használni egy-egy sim-et a horvátoknál, tehát addig biztosan használhatóak mindenféle regisztráció nélkül. (Az aktiválás az első hívással vagy nethasználattal megtörténik.) Gondolkodni képes terroristák azért legalább havonta váltják a hívószámukat, sőt a készülékeket is...
A quick kártyákról mennyi ideig tudsz hívást kezdeményezni és netezni adategyeztetés nélkül? -
4Grider
félisten
válasz
Soulfly842 #138219 üzenetére
Mondjuk érdekes módon, jó néhány országot ez nem zavar. Ugorj ki Horvátországba, vegyél bármelyik trafikban vagy benzinkúton egy Telekom/A1/Telemach kártyát, tedd be a telefonodba és azonnal használhatod. És ezzel messze nincsenek egyedül a horvátok.
-
4Grider
félisten
válasz
Soulfly842 #138207 üzenetére
"Arra meg nincs garancia, hogy továbbra is így lesz (értsd, hogy az adategyeztetés hosszabbítja a kártyát)"
Gondolod, hogy amit fél éve bevezettek az ÁSZF-be, azt egy fél év múlva majd kiveszik? -
mzso
veterán
válasz
Soulfly842 #138194 üzenetére
Nos a Digi mobil révén gyakorlatilag teszteltem, ha hívással annyira nem is. Azon a szakaszon amit mutattam tényleg nincs rendes mobilnet, más problémám különösebben nem volt.
-
aprokaroka87
nagyúr
válasz
Soulfly842 #137899 üzenetére
Tehát akkor ha 90 napon belül tölt rá, akkor minden jó lesz.
Elvileg Január második felében már tud rá tenni, de lehet megoldjuk..
-
aprokaroka87
nagyúr
válasz
Soulfly842 #137895 üzenetére
Rendelkezési idő jár le.
-
válasz
Soulfly842 #137880 üzenetére
Nálam hosszabb beszélgetésekben 5-6 másodperces kimaradások vannak, és a volte alatt megszokott gyors hívásfelépülés sem működik.
-
válasz
Soulfly842 #137873 üzenetére
Mostanra helyreállt a telekom. Csináltam közben a telefonon egy repülő módot, hátha nálam van a hiba és így ahogy írod, a vodafonos kártyám amit pont az ilyen esetekre tartok azt írta hogy nincs szolgáltatás. De most már az is feljelentkezik a hálózatra.
Hát nagyon kiváncsi vagyok hogy ez mi volt.
-
trebrona
nagyúr
válasz
Soulfly842 #134074 üzenetére
Pont a személyes sorbanállást szerettem volna elkerülni. Folyószámlaszám megvan, de így teljesen mindegy, hogy a postán, vagy a Telekomnál állok sorba. Azért köszönöm!
Majd még próbálozom T-nél chat-en, hátha. -
trebrona
nagyúr
válasz
Soulfly842 #134070 üzenetére
Mindent leírtam elég egyértelműen.
Napra pontosan mikor szűnt meg?
[link]A számod T-s maradt?
Történt átírás más névre a flotta miat?
Írtam, más flottába, és hogy nincs aktív előfizetésem a Telekomnál. Számaim sosem voltak T-sek, oda is hordoztam annak idején, ezeket vittem tovább más (nem Telekomos) flottába, ugyanúgy saját néven, bár nem tudom ez mit számít. -
trebrona
nagyúr
válasz
Soulfly842 #134046 üzenetére
Nincs számlám, nem tudok mit befizetni.
-
Markizmark
addikt
válasz
Soulfly842 #133806 üzenetére
Az ilyesmi meddig várható? Mohácson nálam is ott vigyorog az 5G ikon. 4GB csomahom van csak.
-
Bl.Gyo.
őstag
válasz
Soulfly842 #133806 üzenetére
Lehetne ilyen teszt domino-n is.
-
HoTaZo
addikt
válasz
Soulfly842 #133801 üzenetére
& 4Grider
Ok, köszönöm!
-
efi99
őstag
válasz
Soulfly842 #133595 üzenetére
Tudom, hogy be kell kapcsolni vele, meg az is evidens, hogy +36, de a T honlapja szerint még mindig van, ahol aztán *101*+36...#-tel kell kezdeményezni. Csak azt nem írják, hogy konkrétan melyik szolgáltatók hálózatán. Pedig nekik tudniuk kell...
-
MadMancs
veterán
válasz
Soulfly842 #133527 üzenetére
Azóta már többieknél se nagyon (iPhone leszámítva).
-
MolTol
tag
válasz
Soulfly842 #133493 üzenetére
A KHR-ben az is szerepel akinek nincs tartozása, mert a nem mulasztásos szerződések adatai is bekerülnek. Tehát önmagában a listán szereplés semmi, sőt akár pozitív adat is lehetne több mulasztás nélkül lezárt szerződés.
Ha az átkerül a szolgáltatóhoz, hogy valakinek van mulasztásos szerződése azt nem hinném, hogy ne lehetne releváns adatnak nevezni, hiszen elég érzékeny személyes pénzügyi információ és ahogy említettem is, önmagában a lekérdezés tényéről is előre kellene tájékoztatni az ügyfelet.Amit jelenleg a szolgáltatók használnak:
- saját feketelista (az adott szolgáltatói és nem a közös) és számlázási adatbázis
- szolgáltatói közös feketelista
- BM nyilvántartás, hogy az ügyfél által megadott adatok valósak-e (új ügyfélnél vagy pl. prepaid adategyeztetésnél.)
- a GDPR óta egy csomó korábbi tartozással kapcsolatos adatot anonimizálni kellett, így ezek elég jelentős része már nincs is kezelve (figyelembe véve) -
MolTol
tag
válasz
Soulfly842 #133485 üzenetére
Csak a pontosság kedvéért... nem férnek hozzá a szolgáltatók a KHR-hez. A KHR lekérdezésről ráadásul külön tájékoztatniuk kellene az ügyfelet még a lekérdezés előtt, mert adatkezelési szempontból az egy külön story.
-
#01110937
törölt tag
válasz
Soulfly842 #133489 üzenetére
Ez hogy zajlik?
Vodánál nekem csak akkor fogadta el, ha bemásoltam a rendszerben lévő adatokat. Más névvel el sem fogadta volna.
-
Dr.NX
addikt
válasz
Soulfly842 #133483 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a válaszokat, végül - természetesen - nem mentem bele a dologba.
-
Gubu0101
veterán
válasz
Soulfly842 #133483 üzenetére
Tisztaba vagyok a krh val.Azt magyaraztam,hogy bankos tartozas nem ugyan az mint a mobilos.A ket rendszer nincs osszekottetesben.A bank kulon a mobilceg megint kulon listan van.De nezz utana.
Ugyan ezt irtam szerintem,hogy atol meg,hogy ki van fizetve a telefon a husegido ugyan ugy ketyeg es ugyan ugy letiltjak, ha nem fizeti az elofizetest.Vagy csak ezt gondoltam de nem ezt irtamMind1 rizikos az a lenyeg
-
vpanangin
senior tag
válasz
Soulfly842 #133444 üzenetére
Uhhh, ilyenkor szoktak elhajtani. Belekezdek, hogy hallottam amint mondja valaki valakinek, valahol, hogy látott olyan embert, akinél volt valami, ami … és elnézést kérnek, de nem tudnak segíteni stb, stb …
Remélem most szerencsésebb leszek.
-
vpanangin
senior tag
válasz
Soulfly842 #133437 üzenetére
Konkrétan melyik számot kell hívni?
1414?
Utána hogyan tovább? -
Gubu0101
veterán
válasz
Soulfly842 #133441 üzenetére
Hetfon izzitom a multisimet a tabletben,akkor amit lehet en is letiltok majd.A yetti topikban is epp ez volt a tema,ott mondjuk nem tudom vannak e ilyen lehetosegek.
-
Gubu0101
veterán
válasz
Soulfly842 #133437 üzenetére
Sms?
-
Oliverda
titán
válasz
Soulfly842 #133437 üzenetére
A Telekomnál sokan nincsenek tisztában sok mindennel.
-
#33802016
törölt tag
válasz
Soulfly842 #133409 üzenetére
Nekem csak feltöltős telefonom van. Nagyon régen volt telefon is vásárolva náluk, de olcsóbb 3. szereplőtől venni egy mobilt mint szolgáltatótól. Kivételek lehetnek, de ahhoz előfizetésesnek és egyéb feltételeknek is kell lennie.
Régebben lehet drága volt anno volt bőven 50, meg még több perc is. De jó néhány éve az egyik legolcsóbb feltöltős szolgáltató ami országosan elérhető. Persze mára ez is lezárt csomag, meg emelkedtek itt is az árak.
Telekomnak is vannak jó ajánlatai, de leginkább telekomos irányba, vodánál meg minden irányba. Egyéni preferenciák döntenek végül is.
prozodus mi értelme van ilyen trükközésnek? És ha felkeres személyesen akkor is lenémítod, vagy csak szimplán a képébe hazudsz?
-
Landsmann
addikt
válasz
Soulfly842 #133415 üzenetére
Mondjuk nyilván nem egy 5000-es kisvárost fognak 5G-vel megszórni első sorban. Bár a Vodafone megtette, még a szomszéd városban a járási székhelyen sincs 5G-je, nálunk meg már legalább fél éve.
-
#33802016
törölt tag
válasz
Soulfly842 #133385 üzenetére
Ezeket a csomagokat nem az én netezési szokásaimhoz találták ki.
De vázoljunk fel egy olyan szituációt, hogy nem egyenletesen neteznek az emberek. Egyik csomag kevés, a másik sok. Vagy adott hónapban kevesebbet netezel, de következő hónapban meg többet használnád - ekkor jön a netbővítő. Ha van megmaradt adatforgalmad akkor máris spórolhattál.
A másik előnye, hogy az emberek rászoknak a több net használatára - ez szolgáltatói oldalról növelheti a bevételt megint.
Van paradox réteg is aki akkor sem használná el, ha van tovább görgetés. Ez nem a csoport 100%-a.
Ha ráéreznek az izére akkor több netet is fognak fogyasztani, ők is.A legtöbben beosztják, aztán másképp alakul és végül nem használják fel. Vagy kötelezően elnyomják ne vesszen kárba.
enginev3.0 melyik a gyökér banda?
Cs1csó. épp néztem, ha csak egy napra, vagy hétvégére jól jönne korlátlan net, na persze az más kérdés, lehetne-e használni nyaraláskor. Akkor pár ezresért már lenne, korlátlan. pár gb filmet nézni vmelyik szolgáltatótól kevés lenne...
-
maglew
aktív tag
válasz
Soulfly842 #133367 üzenetére
Köszi. Ott is árulnak dominót?
-
Oliverda
titán
válasz
Soulfly842 #133261 üzenetére
Szerintem ez az egész remekül tükrözi az illetékesek inkompetenciáját. Tökéletesen értem a miértet, a megoldás viszont csapnivaló. Miért nem tesznek be egy többfaktoros azonosítást inkább? Pl. e-mailben küldött egyszer használatos kód plusz az ötjegyű ügyféljelszó valamely három számjegye? Csodás lesz, ha egy eSIM cseréhez is az üzletekbe kell majd rohangálni…
-
Oliverda
titán
válasz
Soulfly842 #133063 üzenetére
A Dominosokkal így nem b@sznak ki.
-
válasz
Soulfly842 #131491 üzenetére
Ezt nem tudom megítélni, mert egyik helyen 2G, másik helyen 4G szerepel, de szerintem inkább 2G-s...
Ha mégis 4G, akkor nem is kellene az ideiglenes jelszó?! -
4Grider
félisten
válasz
Soulfly842 #131491 üzenetére
Mármint kivezetésre került. Igen, ez lehet egy ok, ha a vadkamera nem 4G képes.
-
Landsmann
addikt
válasz
Soulfly842 #131415 üzenetére
Értem én, de azt már nem, hogy Telekomos kártyám nincs 5G-s készülékben. Akkor hogy kerülhet fel pont oda Telekomos 5G-s pontocskák, ahol vagyok. Jól elhatárolható terület, mert egyetlen utcácska pár házzal és 100 %, hogy más ott nem mászkál Celmapperes készülékkel. Főleg pont ott nem, ahol a legtöbb pontocska van. Ezért tippeltem a Telekom/Yettel 4G összeborulásra, hogy esetleg az állhat a háttérben. Ez egyben jelentené a Celmapper tökéletlenségét is. Nem hinném, hogy a Telekomnak csak annyi 5G-je van Debrecenben mint amennyi a térképen látszik. Még a Vodafone-nak is több van, pedig nem gondolnám, hogy a valóságban a Vodafone jobban áll 5G ügyileg mint a Telekom.
-
ballazol
senior tag
válasz
Soulfly842 #131410 üzenetére
hihi
-
ballazol
senior tag
válasz
Soulfly842 #131404 üzenetére
a szolgáltatást, igen
bocsi, ha nem voltam egyértelmű
van egy DIGI-s kártyám, számhordozással, azt tervezem megtartani (havi 2000Ft)
a telekomost csak azért vettem, hogy legyen a csóró albiban korlátlan netem - ez már nem aktuális, epekedve várom a februárt...
kössz Neked is! -
atosz
őstag
válasz
Soulfly842 #131331 üzenetére
Köszi,
4G-s a cucc, de amúgy ha csak 3G lenne a teteje mondjuk, GPRS akkor is mennie kellene... Mindenesetre ez 100%-ban LTE-s
1. Backlist: csekkoltatom, de nem hinném... maga a készülék pedig másnál megy Telekommal (és azt sem lehet mondani hogy más lesz a konfig, mivel a gyártó által moddolt Windows van rajta spéci driverekkel és minden ugyanaz fut)
2. Ahogy fentebb írtam, másnál ugyanez megy Telekommal, dőt 1-2 éve ebben is volt Telekomos kártya, akkor nem volt gond vele
/Mindenesetre a mai nappal feladtam a dolgot.../
-
atosz
őstag
válasz
Soulfly842 #131326 üzenetére
spéci eszköz, mi forgalmazzuk, de ezt is igyekszünk csekkolni!
-
válasz
Soulfly842 #131321 üzenetére
Ez köztudott.
A rosszindulatú "konkrét célt" csak te vetetted fel, nem a kérdező. -
#70086736
törölt tag
válasz
Soulfly842 #131317 üzenetére
Ismerek olyan személyt, akinek duál simes telefonja van, apróhirdetési oldalon vesz 50db simet 10 Ft-ért darabját, mindegyiken van 500MB + 40 perc. Aztán beaktiválja, elhasználja a netet, berakja a következő kártyát.....amikor pedig 10 db már "elhasználódott" bemegy egy T-s boltba és lekapcsoltatja a "lemerített" kártyákat, és kezdi elölről....
Mondtam is az emberkének, hogy ez elég albán stílus
Remélem olvasod Józsi ezt a hsztPersze ha ezeket az "eldobós" számokat kontakt számként használja valaki, miközben tudja, hogy napok múlva kikapcsoltatja....akkor az egyfajta szándékosságot hordoz magában.
-
adam1400
tag
válasz
Soulfly842 #131294 üzenetére
dominosoknak nem jár? mert én nem találom a foodpandát
-
vpanangin
senior tag
válasz
Soulfly842 #106764 üzenetére
"Szerintem nem lesz rossz az új irány"
Biztosan a közzétett változásokra gondoltál?
-
válasz
Soulfly842 #106776 üzenetére
Na, akkor így jó, nem voltam benne biztos, hogy miként is értelmezzem ijedtemben
Így történt az adategyeztetés során.Köszönöm a válaszokat
-
4Grider
félisten
válasz
Soulfly842 #106617 üzenetére
Tisztában vagyok vele, hogy mi a differencia a két üzlettípus között. A HIVATALOS szóra próbáltam rávilágítani, vagy tudsz esetleg nem hivatalos Telekom üzletről?
-
Pxs
aktív tag
válasz
Soulfly842 #106619 üzenetére
Adatroaming engedélyezve van? Manuális hálózatválaztással próbáltál más hálózatra menni?
-Igen/nem
Sima előfizetés? korlátos ill. domino kártyánál egyszeri alkalommal engedélyezni kell a roamingot. Használtad ezt a kártyát már külföldön?
-Domino kártya, és csak hívásra használtam eddig külföldön.
(szerk. működik, előbb a tárcsázóban beadtam a *104# kódot, és engedélyezte. Köszönöm a tippet!
)
-
Cilindrik
aktív tag
válasz
Soulfly842 #106168 üzenetére
Köszönöm
-
Vangelis
félisten
válasz
Soulfly842 #106048 üzenetére
Van még talán, mert én pár hete beszéltem velük.. itt a topiban volt valahol.
De az is lehet, hogy a sima ügyfélszolgálatra kapcsol tovább... -
Ateszpapa
addikt
válasz
Soulfly842 #106017 üzenetére
Köszi a felvilágosítást.
Elég szomorú, gondolom nem egy nagyitelefon lett véve a nevére.
Sok sikert neki, minél hamarabb rendeződjön az ügye. -
Soulfly842
addikt
válasz
Soulfly842 #106017 üzenetére
... Tudatosan biztos nem hibázott ekkorát senki, hiszen tisztában van mindennek a jogi felelősségével.
-
Ateszpapa
addikt
válasz
Soulfly842 #106004 üzenetére
Hogy lehetséges ez, hisz kell a személyi, meg egyéb papírok a vásárláshoz.
Ügyintéző nem is nézte meg ki van az igazolványon? -
cris78
őstag
válasz
Soulfly842 #105983 üzenetére
Már van régóta. Gondolom a magenta csomagra akarnak rábeszélni.
-
cris78
őstag
válasz
Soulfly842 #105981 üzenetére
Nincs más szolgáltatás tőlük. Gondolom felesleges bemenni akkor.
Ezek szerint elzavarták az embereket, hogy nem lehet számlát fizetni, most meg senki nem megy be. -
válasz
Soulfly842 #105899 üzenetére
Direktben átirányítottam minden hívásomat erre a számra feltétel nélkül, és akkor sem működött. A másik számon meghallgattam a szöveget, hogy ha engedélyeztem a hívószámkijelzést, akkor oké lesz, de nem kaptam sms-t.
Szerk.: iphone igen.
Szerintetek egy sms a 1414-re amivel bekapcsolom a szolgáltatást, annak ellenére hogy a telekom fiókban bekapcsoltként jelzi? Ezzel bajt nem csinálhatok.
-
Gedeon31
addikt
válasz
Soulfly842 #105704 üzenetére
Nagyon kíváncsi vagyok ott hogyan működhet a Telekom rendszere . Ott is nevetség tárgyát képzi ,de ezt nem hinném ,mint amit itthon tudnak összehozni. Arról nem is beszélve nem tudom elképzelni ,hogy ennyi dilettáns dolgozna a telefonos ügyfélszolgálaton ,mint kis hazánkban.
-
Gedeon31
addikt
válasz
Soulfly842 #105278 üzenetére
Eszerint lehet venni otthoni mellé is okosórát [link]
-
goop
őstag
válasz
Soulfly842 #105278 üzenetére
Attól függ milyen okos óra, az esimes samsung galaxy watch-ok benne vannak az otthoni árlistában.
A huawei esimest nem néztem, de ezen elv mentén annak is benne kell lennie.
-
tylerddd
veterán
válasz
Soulfly842 #104825 üzenetére
Adategyeztetéssel van a gond.
-
snooze
veterán
válasz
Soulfly842 #104773 üzenetére
Köszönöm!Megprobálom.
-
tomp
félisten
válasz
Soulfly842 #104752 üzenetére
Persze volt most újraindítás de nem attól jött vissza a 3G/4G.
Alapesetben nagyon ritkán indítom újra mert nem kényszerít rá a telefon. Nem lesz instabil vagy lassú. Így csak havonta 1x indul újra amikor frissítés jön. -
válasz
Soulfly842 #104675 üzenetére
Nem akartam tippeket adni, de több módja is van sajnos, hogy bármilyen látszati számról menjen ki hívás vagy SMS.
-
Zeki
nagyúr
válasz
Soulfly842 #104675 üzenetére
Ezt már pár éve megtudtam csinálni, nem appból. Bármilyen számmal tudtam hívni. Persze nem ingyen.
-
davidsz
senior tag
válasz
Soulfly842 #104675 üzenetére
Lehet hogy más az esetem, de jelenleg 2db panasz eltűnt a rendszerből... a válaszlevél 2 hónap zűr után egy vicc, egy hazúgság.
- mellesleg 2 hete nem volt nem fogadott hívásom. Érdekes ez. Bár örülnék, ha rendben menne minden, és nem ezzel kellene szórakoznom. Bár lehet a kormányzati flottás csomaggal kellene panaszkodni, akkor felgyorsulna az ügymenet. -
Vangelis
félisten
válasz
Soulfly842 #104655 üzenetére
-
Vangelis
félisten
válasz
Soulfly842 #104653 üzenetére
De úgysem kötelesek el fogadni.... akármit videózok le.
Jobb lett volna jegyzőkönyvvel, ahogy először is volt de visszaküldöm én magam és lesz valami...
De drágább készüléket tuti nem adnék fel így ,,.. az biztos!!
-
davidsz
senior tag
válasz
Soulfly842 #104649 üzenetére
Telefon nem merül. Telekomnál vásárolt készülékem van. Mindkét előfizetés Telekomos. Az egyik egy kormányzati flotta, a másik magán. (SIM új)
2 hónapja megy a szívás vele. Beszéltem már IT-sal is, volt amikor jobb, volt amikor rosszabb lett. Ehhez jöttek még az elérhetetlenségi problémák.
2 hónap alatt 3 hibabejelentést zártak le úgy hogy nincs megoldva... panaszomra még nem sikerült írásban válaszolni.
Utolsó hibának már a készüléket mondták, amit nem kaptam meg a mai napig írásban. Így nehéz intézni bármit is.Apple támogatással is beszéltem. Ők megnéznék a telefont, csere készülék nuku. eSIM esetén meg még hátrányba is vagyok, mert nem tudom csak úgy átteni másik készülékbe a kártyát.
A probléma pedig jelen van a vásárlástól számított második nap óta, amikor is ezt jeleztem. Addig húzták az időt, amíg nem kellett készüléket cserélni. Ha ezt az első percben megállapítják, és nem vezetnek félre, akkor már másik telefonom lehetne.15147625 iktatószámú bejelentés 10 napja nem érkezett meg - ez az írásbeli válasz.
78328743.2 és 78942748.2 szám alatt van a másik bejelentés. Ügyfélszolgálattal már vagy 20x beszéltem.... -
Vangelis
félisten
válasz
Soulfly842 #104635 üzenetére
Érne valamit?
-
válasz
Soulfly842 #104621 üzenetére
Úgy látom nehéz értelmezni, hogy a jogszabályokat a telekom nem írhatja felül.
Ha velem csinálnának ilyet, ej de örömmel búboltatám meg őket! -
Vangelis
félisten
válasz
Soulfly842 #104599 üzenetére
Igen de tényleg kötelesek lett volna elküldeni...
Vagy legalább sorry nem akarjuk old meg....Lényeg, hogy jobban szeretem , ha valaki átveszi tőlem jegyzőkönyvvel a készüléket, hogy sértetlen karcmentes ... és erről papírt kapok.
Jobb mint a futárnak átadni egy dobozt és lesz ami lesz.... szerviz meg azt mond amit akar... sajnos benne van a pakliban.Szeretem a személyes ügyintézést.... legalábbis szerettem volna.
Mi történik, ha törött xart kapok vissza vagy bármi....Az üzletben meg ideadnák kipróbálnánk és ha bármi gond van jegyzőkönyv.... stb.
Nem egyszerű...
-
leviske
veterán
válasz
Soulfly842 #104613 üzenetére
Köszi! Így történt. Kapott egy papírt a Telekomtól, azzal rendőrségre, a rendőrségi feljelentéssel meg vissza a Telekomhoz.
-
4Grider
félisten
válasz
Soulfly842 #104613 üzenetére
Bocs, tényleg nem kötözködés, én tisztelem a segítőkész fórumtagokat.
De ha nem vagy Telekom dolgozó, akkor ne játssz rá az újabb hozzászólásaiddal. A "nálunk"-ból elég nehéz másra következtetni... -
kakuk.tamas
addikt
válasz
Soulfly842 #104614 üzenetére
Ma is tanultam.
De akkor se értem. -
kakuk.tamas
addikt
válasz
Soulfly842 #104605 üzenetére
Ha IT-s részlegen dolgoztál, igazán megcsinálhattad volna a belső kommunikációs rendszert, hogy áramoljon a tudás mindenfelé.
-
kakuk.tamas
addikt
válasz
Soulfly842 #104599 üzenetére
"Egyik pillanatról a másikra, ha gondol egyet a gyártó, akkor azzal nincs mit tenni."
Október óta eltelt 3 hónap. A Telekomnak tudnia kellene róla, hogy a TMX mit javít, és mit nem, ha egyszer ők a fő szervizeseik, nem? Valami kis hangyaf#sznyi ímélt csak kaptak, hogy" Skacok, mától ezt, meg ezt a márkájú telefonokat nem javítjuk, ide ne is küldjétek."
Itt megint a Telekomos kommunikáció lehet a jó, hogy az adott üzletbe nem jutott el a hír, hogy hogyan kezeljék az ilyen eseteket.
Az érvényes jogszabály szerint pedig az eladóval vagy szerződéses kapcsolatban, nem a gyártóval. Főleg úgy, hogy a szolgáltatók hivatalos viszonteladóknak tekinthetők.Egy kis morzsa a Fogyasztóvédelem oldaláról:
"Három (munka)napon belüli reklamáció fogadása, illetőleg szervizhez irányítás
Ismert olyan forgalmazói eljárás is, amelynek keretében arról tájékoztatják a fogyasztókat, hogy minőségi kifogásaikat csak három (munka)napon belül tehetik meg az üzletben (a vállalkozásnál), és ezt követően már csakis a jótállási jegyen/használati útmutatón feltüntetett szervizhez vagy a gyártóhoz fordulhatnak minőségi kifogásaikkal.A hibás teljesítés miatti – akár szavatosság, akár jótállás alapján fennálló – felelősség az eladó felet, vagyis a forgalmazót terheli. Ebből adódóan a fogyasztó jogosult minden esetben annál a forgalmazónál megtenni minőségi kifogását, akitől a terméket megvásárolta. Még akkor sem lehet (jogszerűen) továbbirányítani őt a szervizhez, ha kötelező jótállás alapján kijavítás iránti igényt kíván bejelenteni.
A Kormányrendelet 5. § (1) bekezdése alapján ugyanakkor a fogyasztó a kijavítás iránti igényét a forgalmazó által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is bejelentheti, vagyis, ha ez kedvezőbb számára, a kijavításra irányuló igényét nem csak az eladó félnél jelezheti, tehát a fogyasztót illeti meg e körben a választás joga. Amennyiben cserét, árleszállítást, vagy vételár visszatérítést kíván, úgy az ezek valamelyikére irányuló igénybejelentését viszont minden esetben az eladó féllel, a forgalmazóval kell közölnie. A kijavítás iránti igény kapcsán pedig jogellenes őt ide-oda küldözgetni (üzletből a szervizhez, vagy fordítva). "
Ezek alapján simán Fogyasztóvédelemi ügy a dolog, és a helyében rohannék is hozzájuk.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
Soulfly842 #104599 üzenetére
Szerintem ez a sok maszlag a lőtéri kismacskát nem kell érdekelje, főleg nem egy átlag fogyasztó dolga. A jogszabály szerint azzal vagyok szerződésben, ahol vettem a cuccot, tehát ha az a Telekom, akkor nekem oda KELL visszavinnem a hibás terméket, és boxolják le ők. Az, hogy én közvetlen a gyártóhoz/szervizbe is vihetem a készülékeket, az csak egy LEHETŐSÉG, de a jogszabályban foglaltak viszont KÖTELESSÉG.
-
4Grider
félisten
válasz
Soulfly842 #104599 üzenetére
Megértelek, mi is kereskedők vagyunk x gyártó y szakszervízével. De meg kellett tanuljuk z békéltető testületi hajcihő után, hogy hiába adunk gyártói garancialevelet, a vevő tőlünk vásárolt, a jogszabályok így hozzánk kötik.
Tehát a termék eladóiként kötelesek vagyunk átvenni javításra a jótállásra kötelezett termékeket. (<- ez itt egy pont) -
Vangelis
félisten
válasz
Soulfly842 #104591 üzenetére
De az eljárás maga akkor sem volt teljesen szabályos gondolom?
Nem sok kedvem lett volna romániába küldeni a telefont...
-
viktorhu
veterán
válasz
Soulfly842 #104591 üzenetére
Mondjuk teljesen általános máshol vásárolt dolgoknál is, hogy nem a boltba kell visszavinni garanciára a terméket, hanem a garanciális szervizbe. Ez ráadásul gyorsabb ügyintézést is jelent, mint ha az üzlettel küldetnéd el a szervizbe a terméket.
-
kakuk.tamas
addikt
válasz
Soulfly842 #104591 üzenetére
Duplán válaszoltál nekem.
Egyébként miben gondolta meg magát a Motorola? Ott írták a TMX-es levélben, hogy 2018. Október óta nem szervizelnek Motorola telefont. Ezt a Telekomnak illenék tudnia. Azt is, hogy merre kellene küldenie.
Itt a Telekom hibázott nem kicsit, ezen nincs mit szépíteni. -
ForRedGlory
félisten
válasz
Soulfly842 #104498 üzenetére
Tultolod.
Az ugyfelet nem erdekli, hogy a Telekom hivatalos uzletebol mikor erkezik vissza a raktarba. Az sem kell, hogy erdekelje, hetente hany nap van szallitas. Ez mind nem az ugyfel problemaja.
A 14 nap a leadastol szamit. Erdekes lenne, ha a szolgaltatok kiskapukent haszbalnak es azzal vedekeznenek, hogy "de hat a sajat uzletunkbol a raktarunkba 6 nap mulva erkezett, ezrt csuszott az elallas".
Mellesleg a linkeden levol 15 nap visszautalasi ido is el van irva (de holnap javittatom), mert 14 napon belul vissza kell a penzt adni.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
Soulfly842 #104503 üzenetére
Ha a Telekomnál olyan jó jogászok lennének, ki sem mernének ilyet ejteni a szájukon, hogy 30 napon belüli vételár visszafizetés...
-
Aaron14
őstag
válasz
Soulfly842 #104498 üzenetére
Átvételnek számít, mert én a Magyar Telekom Nyrt.-től rendeltem és a Magyar Telekom Nyrt.-nek adtam vissza. Mindkettő papíron ez a pecsét van, a számlán is és azt átvételi elismervényen is. Tehát onnantól ketyeg a 14 nap.
Az, hogy ezen belül a 14 napon belül mit csinál a szolgáltató, az engem nem érdekel.
-
Soulfly842
addikt
válasz
Soulfly842 #104503 üzenetére
Hangsúlyos az, hogy a fenti szabályozásokat, visszaküldési címet, online vásárlási feltételeket a vásárló is elismeri, hogy elfogadta a vásárlásakor (hiszen ez is a vásárlásnak a feltétele).
-
GPSGPS
lelkes újonc
válasz
Soulfly842 #104500 üzenetére
Sajnálattal olvasom, hogy nem felelnek meg számodra a jogszabályok.
Az ügyintézőnek meg van szeme, keze és füle is, és egyébként meg aláírta a hivatalos okmányokatt. Ahogy a vásárló sem vizsgáltatja be átvételkor a készüléket. Nehéz az élet saját labor nélkül.
A kapcsolódó szerződési feltételek meg a te szülevényed. A beérkezés, az a boltban is beérkezés. Az ellenkezőjét kellene leírni. Azaz, attól hogy te így gondolod, nem lesz így.4Grider
Természetesen vonatkozik, hogy egy szolgáltatás nem tud "beérkezni" sehova. Ha aláírtad a papírokat, ketyeg a felmondás ideje. Ahogy nézem, itt a jogszabályokat nektek kellene tanulmányozni, ugyanis az nem az ÁSZF, persze azt sem ismerni. Viszont hasznos kicsit tovább látni. Mondjuk a jogszabályokig. Kellemes felüdülés. -
GPSGPS
lelkes újonc
válasz
Soulfly842 #104498 üzenetére
1. nem hiába írja le.
2. az elállás a termékre vonatkozik, a szolgáltatásra felmondás. Annak meg nem is kell visszaérkeznie, a felmondás az aláírt nyomtatvánnyal megtörtént.
3. a legegyszerűbb az volna, ha a szolgáltatók, jelen esetben a Telekom nem a törvényi határidőt feszegetné, hanem végezné a dolgát. Jelen esetben nincs pénzmozgás, de ahogy mondottam volt, szeretnek a 30 napos reklamációs határidő mögé bújni egy 14 napos eljárásban. Gondolom, jól ismered, hogy megy ez.
4. apróság, de az ÁSZF-ben 15 nap szerepel, a törvényben 14, nyilvánvalóan alapból jogszerűtlen, csak pozitív irányban felülírható egy jogszabály.A tények meg ezek. A tied az a mese.
-
Aaron14
őstag
válasz
Soulfly842 #104496 üzenetére
A Telekom részéről kaptam egy átvételi elismervényt. Azt mégis honnan tudja meg a kedves vásárló, mikor érkezik be az ő belső raktárukba, mikor azt mondja a kiscsaj a ügyfélszolgálati telefonszámon, hogy “Ó, látom 11-én vette át a készüléket!”, mikor már 6-án rég náluk volt és a rendeléseim között még mindig “Szállítás alatt” státusz van. Totál katyvasz, azt hazudnak, amit akrnak.
Szóval itt felmerül a vásárló megtévesztése, nem is kis mértékben!
-
zebede
őstag
válasz
Soulfly842 #104481 üzenetére
Remek, remélem legalább a GLS küld majd valami értesítést.
-
válasz
Soulfly842 #104399 üzenetére
Van sok előfizetés/szolgáltatás a T-nél, ez nem probléma... csak ez a lassúság és hozzáállás a részükről a felháborító. Korábbi panasz bejelentésembe kértem felvetetni a mostani beszélgetést.
-
kory24
őstag
válasz
Soulfly842 #103875 üzenetére
Sziasztok!
Tartozékot szeretnék vásárolni az itt és a telekom honlapján is leírt részlet fizetési opcióval.
Ezzel kapcsolatban az a kérdésem, hogy a kinézett termék nincs a hozzám legközelebbi telekom üzletben.
Ha online megrendelem és az üzletet jelölöm meg átvételi módnak, akkor keddet ír időpontnak.Leghamarabb szerdán tudok bemenni és akkor jelezni szándékom a tartozékra részletfizetéssel.
De mivel nincs neki, akkor megrendelik az megint +idő, illetve még1 beutazás....A kérdésem az volna, hogy olyat szabad, hogy megrendelem online abba az üzletbe, fizetési módnak fizetés átvételkor az üzletben, majd ott pedig kérem a részletfizetés opciót?
A feltételekkel nincs gond több éve vagyok telekomnál, van több mobil + otthoni szolgáltatás is (magentás is vagyok, előleget se kértek eddig sose még nagyobb vásárláskor sem)
-
zolikaDB
veterán
válasz
Soulfly842 #104277 üzenetére
Uzletbe kertem!
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Spórolós topik
- Fujifilm X
- Óra topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Asustor NAS
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Ez már a középkategória: teszten a GeForce RTX 5070
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- Iphone 16E 128GB Fekete Bontatlan 24 Hónap Garancia
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK H310CM i5 9600K 32GB DDR4 500GB SSD RTX 3050 8GB DeepCool Tesseract SW 500W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 16/32/64GB RAM RTX 4060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Realme C30 32GB, Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i9 9900K 8 mag 16 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged