Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dptrsk

    Topikgazda

    válasz GoodSpeed #143571 üzenetére

    Ami szerintem történt: 2022ben Te új szerződést kötöttél(átírás) a 301234567 domino számra(123 szerződés számon), gdpr miatt ez a t-1 másodperccel korábban nagymama száma(122 szerződés számon) nem kapott értesítést, mert neked semmi közöd, hogy kivel volt egy csoportban a nagymama a 122es szerződés számával.

    (ez egy jogilag szerencsétlen helyzet, mert az adategyeztetés megkezdésekor kellett volna a jogilag még nagymama számára az smst küldeni, csak akkor még nem tudható, hogy sikeres lesz-e az egyeztetés… faramuci helyzet, de az biztos, hogy sokkal kellemetlenebb, ha minden egyeztetéskor kikerülne a domino a csoportból vagy, ha vadidegenek között cserél gazdát a szám és megkapja smsben a másik 4 tag hívószámát… gdpr…)

    A másik dolog, hogy az írásodból azt olvastam, hogy a domino a te neveden van, bevonásra a havidíjas hívószám tulajdonosa(a díjviselő) jogosult, azaz neked nem tudja végrehajtani, de ha anyukád, a havidíjas szám tulajdonosa kéri, az ászf alapján megoldható, ha publikus csomagban van(flotta(pl. Dolgozói) csomagokra nem érvényes). (A rendszer vélhetően azért utasította el, mert te, mint domino ügyfél voltál beazonosítva, aki nem jogosult új csoportra, csak sokszor egy “általános hiba” jelenik meg, Telekom Appban is, amiből ki kéne találni, hogy mi a hiba pontos oka…)

Új hozzászólás Aktív témák