-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
4Grider
félisten
válasz
Cilindrik #137398 üzenetére
Nyilván mindegyik használt majd felújított készülék más. Így a tapasztalatok csak vegyesek lehetnek. Az már kiderült, hogy van rájuk elállási lehetőség, így ha nem tetszik, max. visszaküldöd 14 napon belül. És ugye ott az 1 év kellékszavatosság (ami ugye messze nem egyenlő a jótállással).
-
dptrsk
Topikgazda
válasz
Cilindrik #108919 üzenetére
Nem ugyanaz, ha a webshop írja, hogy x boltban azonnal, akkor ott biztos van készleten elég sok.
Ha a webshop nem írja, akkor is van készlet, de egy bizonyos szint alatt.
Telefonon Nekem nem tudtak info-t adni a bolt készletéről.Nyilván nem akarsz kétszer bemenni, de szerintem van készleten minden(aminek nem a hetekben volt a megjelenése), ha pedig nincs, akkor berendelik neked(nem tudom van-e házhozszállítás ilyen esetben, hogy ne kelljen másodjára bemenned?)
-
Martinkiddo
csendes tag
válasz
Cilindrik #108746 üzenetére
Valószínűleg "beragadt" a rendelésed, valamilyen technikai hiba miatt.
A rendelésed járt csomagváltással/hűséghosszabbítással? Ha nem, akkor jobban jársz ha lemondod a rendelést, amennyiben most is kapható a termék ugyanolyan feltételekkel, és újra megrendeled, valószínűleg gyorsabb lesz. Ha viszont szerződéshez kötődik, és már változott a csomagod, akkor ne mondd le, mert a hónapban többször nem fog a weboldal engedni rendelni.
Valószínűleg folyamatban van a háttérben az ügyed megoldása, csak ez az információ nem mindig jut el időben az ügyfélszolgálatoshoz. Azt javaslom zaklasd őket, ameddig nem oldódik meg
-
8
senior tag
válasz
Cilindrik #108512 üzenetére
Boltban is annyi félét mondanak, ahány ügyfeles. Sajnos dettó ugyanaz mint a telefonos ügyfélszolgálat.
Ha hivatalos álláspontot akarsz, akkor írj nekik emailt, de az 2-3-4 hét mire válaszolnak.
Csak akkor érsz el valamit, ha az ÁSZF-ben mutogatsz pontosan a vonatkozó bekezdésre, de nem tudom erről van-e valami benne. -
Huroq
senior tag
válasz
Cilindrik #108502 üzenetére
A mobil előleggel kapcsolatban én bő fél éve jártam meg a hadak útját. Nem tudták soha megmondani miért kér előleget a rendszer (természetesen rendszeresen időben fizetett számlák mellett, korábbi rendszerbe platina kiemeltséggel rendelkező szám mellé), mert ugye teljesen automata a megállapítás, beleszólni nem lehet. Ha nem szeretnél előleget fizetni akkor érdemes boltban vásárolni.
-
Soulfly842
addikt
válasz
Cilindrik #106166 üzenetére
Szia!
A kötbér kifizetésen túl a készüléktörlesztők kifizetése is szükséges, ahhoz hogy készüléket vásárolhass arra a szerződésre, hiszen nem teszel eleget a szerződési követelményeknek.
Ismerve az embereket, ha ez a kettő nem lenne együtt, akkor hetente szeretnének egy új telefont ugyanarra a szerződésre
(#106167) radio100jozs
Annyiban pontatlan, hogy nem a szerződés megszűnéséhez, hanem a szerződésbe foglaltak megtartásához van kötve (a határozott idejű szerződés időtartalmára).
-
radio100jozs
őstag
válasz
Cilindrik #106166 üzenetére
Szerintem semennyire, de ez a megküldött dokumentumokban részletesen le van írva. Ha jól emlékszem a részletfizetés csak akkor szűnik meg, és válik egyben fizetési kötelezettséggé, ha az előfizetés megszűnik. A készülék kedvezmény viszont díjcsomagra is van, így az szerintem is kötbért jelent.
-
válasz
Cilindrik #105350 üzenetére
Nem egyszerű, mióta nincs a beváltható pont, azóta nem annyira foglalkoznak a tájékoztatással.
Próbáld meg esetleg úgy, hogy adott előfizetésről *130*xxx# majd küldés/hívás, erre válazul küld egy SMS-t, amiben bár a beváltható pontok utolsó gyűjtési hónapjában (július lesz írva) kapott pontot írja, aminek nincs már jelentősége, de ha az üzenetet úgy kezdi, hogy az Ön jelenlegi Aranykártya pontegyenlege: 0, akkor elvileg jó vagy, mert a kártya státuszát nézi most is szerintem.
xxx = Kapcsolat kártya jelszava, ami alapesetben 123, de muszáj (volt) megváltoztatni.
Ha nem boldogulsz, akkor felhívhatod az ügyfészolgálatot, biztos tudnak abban segíteni, hogy milyen státuszú adott tekintetben az előfizetésed/Kapcsolat kártyát. -
válasz
Cilindrik #105343 üzenetére
Nem időintervallum, hanem költési szint függvénye, 8 pont jár minden nettó 500 Ft után a végösszegből és úgy kell 150 pontot összegyűjteni 6 hónap átlagában az arany szinthez.
Régen arra is adtak pontot, hogy minél régebbi volt az előfizetés, de az régóta nincs, már csak a költés után jár.
Ha a fentiek alapján adott legalább az arany szint, akkor persze más oka lehet. -
-
válasz
Cilindrik #103963 üzenetére
Szia. Nekem Huawei telom van,beállítások-mobilhálózat résznél van egy Volte kapcsolóm,ott beállítottam,ügyfélszolgálatot felhívtam és kértem a Volte bekapcsolását( előfizetésesnek kell lenned,Dominón még nincs). Nálam ennyi volt. Közben megnéztem itt a mobilarénán van HTC U11 fórum,ott is problémás a Volte,ahogy láttam. Lehet érdemes lenne ott rákérdezned,lehet valaki már megtudta oldani.
-
MadMancs
veterán
válasz
Cilindrik #103429 üzenetére
Az megint más. Itt a futár csak közvetítő. A számlát attól kapod akitől vásároltál. GLS miről adna számlát mikor gyak. semmit se vásároltál tőlük?
@Ateszpapa: Köszönöm. Elég homályos most ez a telekom. Megrendelés alatt még volt előleg, a végére eltűnt, nincs összesítőben se, fizetendő 490Ft (domino sim). lőző megrendelésemnél ott volt előleg is az összesítőben. No mindegy majd odaírják, vagy hívnak, vagy küldik vagy nem
-
Soulfly842
addikt
válasz
Cilindrik #95195 üzenetére
Ha arany, vagy platinakártyás vagy és nem voltak korlátozások szla elmaradás miatt, akkor nem lesz gond. Személyes ügyintézés lehet, hogy preferáltabb Telekom saját üzletben
(ha nagyobb értékű eszközök voltak, akkor biztosan!)
(#95203) mouzrr
Csak a hűségidőt törlik róla, s a készüléket. Lezárt díjcsomagra már nem fognak visszaváltani - legfeljebb 30 napos reklamáció keretein belül kezelhetik méltányosságból.
-
-
dptrsk
Topikgazda
válasz
Cilindrik #88955 üzenetére
Sajnos nem vagyok sem magenta 1 ügyfél, és csak 1 mobilelőfizetésem van
Tehát ha jól értem:
Otthon tripla csomag + 2 havidíjas mobil előfizetésed van."A kedvezmény aktiválásáról SMS értesítőt kap minden csoporttag, ekkor lép életbe a 0 Ft-os tarifa."
Ezt az SMS-t megkapta a 2 mobil előfizetés?Ingyen beszélgetés csak mobil előfizetések között van, a vezetékest nem lehet bevonni.(A havi keret 5000 percéig a vezetékes ingyen hívja a mobilt, de a mobil nem hívja ingyen a vezetékest)
A mobil hívásnaplóját össze kell vetni a számlával, ha a 95 perc a mobil szerint is 95 perc (minden megkezdett perc díjköteles, így pl. az 1:10-et 2 percnek kell számolni), akkor nincs bekapcsolva a szolgáltatás. Ha valami lényegesen nagyobb szám jön ki, pl. 200 perc, akkor nem szerepel a számlában,de nem is fizettél érte, az ingyenes számokat, pl. 1414 ne számoljátok, azok nem szerepelnek a számlában sem.
-
dptrsk
Topikgazda
válasz
Cilindrik #88755 üzenetére
Mikor keletkezett ez a 2880 minimum díj.
Elméletileg a kedvezmények nélküli ár számít, de ha Mobil S + 1GBre vállaltál hűséget, akkor nem válthatsz lejjebb.Ha valami régi, pl. Move S-re vállaltál, akkor szerintem lejjebb lehet váltani, 1414-en kérdezd meg, az a tuti.
-
MK VII
veterán
válasz
Cilindrik #85306 üzenetére
Én pont a Telekomhoz kellett forduljak, hogy megoldódjon a probléma. Mikor a szervizzel ügyeztem semmi nem történt csak mindig egy rosszul javított készüléket kaptam vissza.
Aután a T-nél jegyzőkönyveztettem, hogy nem fogadom el a javított készüléket. Az üzletvezetőhöz kérettem magam egyből. De még így is csak másodszorra kaptam csereutalványt. Ezek előtt 4x fordult meg a telefonom a szerviz és köztem. -
Maximus43
tag
válasz
Cilindrik #85285 üzenetére
Szia!
Kérd az üzletvezetőt. Mond el neki a dolgot normálisan és hangsúlyozd hogy nem küldöd még egyszer szervízbe úgy hogy kétes a javítása. Jegyzőkönyvezze le veled, foglaljátok bele hogy amennyiben nem kerül javításra nem fogadod el a készüléket és cserét kérsz. Másoljátok le és így küldjék tovább a szervízbe.
Ha rosszul jön vissza mint az én esetemben, azonnal kérd a cserét, ellenkező esetben fogyasztóvédelemhez fordulsz az alábbiak szerint.Ezek után szó nélkül cserélni fogják. Ha mégsem (még nem láttam rá példát), vásárlók könyve, leírod.
Ők ezt kötelesek kivizsgálni 30 napon belül és javaslatot tenni az ügy rendezésére.
Amit ha te elfogadsz pl csere, akkor lezárul ha nem akkor békéltető szintre emelkedik.Hibás teljesítés esetén milyen szavatossági igényt érvényesíthetek az eladóval szemben?
Hibás teljesítés esetén az alábbiakban felsorolt négyféle igényt érvényesíthetjük az eladóval szemben:
Elsősorban kijavítást vagy kicserélést kérhetünk, melyek közül főszabály szerint a fogyasztó választ, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen (például a meghibásodott termék már egy kifutott szériába tartozik,, és emiatt a csere nem lehetséges), vagy ha az az eladónak a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget (pld: egy nagy értékű terméknél egy néhány ezer forintos, kicserélhető alkatrész hibája miatt nem indokolt az egész termék cseréje) jelentene, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget.
Ha az előbbiek alapján sem kijavításra, sem kicserélésre nincsen jogunk, vagy ha az eladó a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a dolog tulajdonságaira és rendeltetésre tekintettel megfelelő határidőn belül és jelentős kényelmetlenség okozása nélkül nem tud eleget tenni, akkor a fogyasztó választhat, hogy megfelelő árleszállítást kér vagy eláll a szerződéstől (visszakérheti a vételárat). Fontos tudni, hogy jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. -
-
-
k-adi
nagyúr
válasz
Cilindrik #83932 üzenetére
Már ne haragudj de azért az is nonszensz hogy még a pénztárnál is még értékesíteni akar... mármint a bank. Az ügyfélnek honnan kellene tudnia, hogy ilyen gerinctelen banda ahova épp betér?
Pénztár = fizetés, távozás.. ez van az emberek fejében, ezért nyilván finoman szólva meglepődnek ha még ott is ilyen húzásokkal fárasztják őket.Ez olyan, mint amikor elmész tankolni a benzinkútra és a kutas még rád akar sózni egy iskolatáskát, mert látja a kislányod a hátsó ülésen.
Ugyanez ügyintézés során: ha odamész, hogy elintézz valamit akkor közbe ne beszéljen már rá mindenféle szarra, mikor nem azért mentél oda és nem is érdekel.
Aztán persze jól elvitázol vele, így nem csoda hogy ilyen módon az ügyintézés 1 embernek 20-30 perc.Én megértem, hogy 2 tűz között vannak sokszor, de az nem az ügyfél hibája. Azt is megértem, hogy félti az állását de alapvetően az ügyfél igényét kellene kielégíteni első körben és nem a sajátját, a cégét.
-
Soulfly842
addikt
válasz
Cilindrik #83838 üzenetére
Csak óvatosan vele, mivel a hívásértesítő szolgáltatáshoz szükséges egy hívásátirányítás a 309876543-ra, ezt is könnyen felül lehet írni, bááár, azt a telelfon menüjéből is.
(ha nem elérhető, ha foglalt)Hívásátirányítás USSD kódokkal.
[kép](#83841) gianone
Ott a pont...
Telemátrixnál (flottás ingyenes beszélgetések) szintén nem javallott a hívásátirányítás... bááár, ott lehet, de pénzbe kerül
-
Soulfly842
addikt
válasz
Cilindrik #83838 üzenetére
Nem, nem tiltja. Ha nem boldogulsz vele, akkor valamilyen alszolgáltatással lehet probléma, vagy a készülékkel (ha menüből és nem USSD kóddal csinálod).
Új WS felületen volt a kódbeváltási metódusokhoz kapcsolódóan egy 'karbantartás', szerintem amiatt is tolódik
Nyugalom, megkapod majd
-
-
norberto_th
aktív tag
válasz
Cilindrik #82720 üzenetére
A hűség lejárta előtt 3 hónappal vehetsz készüléket hosszabbítással, vagy új előfizetéssel már most is. Lehetne olyan hogy hamarabb is vehessen valaki, nekem pl most jár le a törleztőm, de telót majd csak októberben vehetek.
Ja és ahhoz kepest hogy Gigavállalat, elég sokáig tart egy weboldalt összerakniuk, ezt aztán az innováció és technológia egy nagymérvű telekommunikációs cégtől
-
#96302336
törölt tag
válasz
Cilindrik #82505 üzenetére
Ha van biztosítás, akkor a biztosítóval kell a kapcsolatot felvenni. Ha nem tudod, hogy pontosan kik, akkor bemész a boltba, ott megmondják, hogy hol, mit keress. Ki kell tölteni egy kárbejelentést, hogy mi történt. Kapsz egy visszaigazolást, és egy időpontot, hogy mikor megy a készülékért a futár. Elviszi, majd két-három hét után kapod a javítottat, vagy új készüléket, sérüléstől függően. Nekem miszlikre ment anno a Z3C, új Z3C-t kaptam. Önrészt mindenképp ki kell fizetni, ez a biztosítástól és a készülék árától függ.
-
MK VII
veterán
válasz
Cilindrik #82505 üzenetére
Szia.
Felhívod a +3680300030-cas számot és ott mindent elmondanak. Felveszik a kárigényed illetve elmondod nekik, küldenek egy kárbejelntő lapot. Azt kinyomtatod, kitöltöd, beszkenneled vagy fényképezed, visszaküldőd nekik aztán vársz és hívnak, hogy elfogadták. Megbeszélitek mikorra küldjék a futárt a telefonodért. Aztán mikor hozza a futár akkor a készüléked értékének megfelelően kell fizetned, de előre elmondják, hogy mennyit.
Én kétszer igénybe vettem már a biztosítást egy P9-re. 23 ezer forintért kaptam új készüléket.
Itt meg tudod nézni, hogy mennyit kell majd fizetned. -
TheMarci
addikt
-
CHIPman
nagyúr
válasz
Cilindrik #82460 üzenetére
Van nekünk is otthoni, telefon+net. Ráadásul még diák is vagyok (bár az otthoniak nem az én nevemen vannak). De ha megnézed, így sincs értelme váltanunk, mert az enyémen kompletten elveszne a korlátlan lehetőség, és 10GB(+2GB diák) nettel lennék ugyanott, ahol most, ráadásul édesapámé is drágább lenne legalább 5 ezerrel, amiből akármennyi kedvezmény is jön le, nem jön ki 14k-ra a mobil rész kettőnknek együtt, azonos feltételekkel, még az aranykártyát is figyelembe véve sem.
-
btudos
nagyúr
válasz
Cilindrik #82375 üzenetére
Jól látod, otthoni mellé mehet minden számra a 25 %.
xboy89: Belépő csomagoknál nincs ütőkártya Dominoval szemben, de azoknál, akik sokat neteznek, esetleg kötöttségek nélkül szeretnének telefonálni, sokat ad egy havidíjas csomag. Persze ez felhasználó függő, én pl.meg lennék lőve egy Dominoval (elsősorban a net miatt), de nem is Move XS csomagban vagyok.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- PlayStation 5
- Robot fűnyírók
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Witcher topik
- Miért nem működik a 4K 60 Hz minden HDMI kábellel?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- CASIO órák kedvelők topicja!
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Macska topik
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series S 512GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- DDR3 BAZÁR! 8GB 16GB 1333MHz 1600MHz 2400MHz DDR3 memória garanciával hibátlan működéssel
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 8xxx 9xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Csere-Beszámítás! Custom vizes számítógép játékra! I7 12700KF / RTX 3090 / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- LG 27UL500-W - 27" IPS - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - HDR10 - AMD FreeSync - 300 Nits - sRGB 99%
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged