-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
#96302336
törölt tag
válasz
Cilindrik #82505 üzenetére
Ha van biztosítás, akkor a biztosítóval kell a kapcsolatot felvenni. Ha nem tudod, hogy pontosan kik, akkor bemész a boltba, ott megmondják, hogy hol, mit keress. Ki kell tölteni egy kárbejelentést, hogy mi történt. Kapsz egy visszaigazolást, és egy időpontot, hogy mikor megy a készülékért a futár. Elviszi, majd két-három hét után kapod a javítottat, vagy új készüléket, sérüléstől függően. Nekem miszlikre ment anno a Z3C, új Z3C-t kaptam. Önrészt mindenképp ki kell fizetni, ez a biztosítástól és a készülék árától függ.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Lightyear - befektetési app
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Xbox Series X|S
- Okos Otthon / Smart Home
- Decemberben a Forza Horizon 4 is lekerül a digitális áruházak polcairól
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Sorozatok
- Milyen routert?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Macska topik
- További aktív témák...