-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
legenda
válasz Bogyó bá' #95044 üzenetére
A linkelt oldalon alul olvasható:
Jó, ha tudod
A benne foglalt perc és adatforgalom belföldön és az EU-ban használható fel az adott SIM aktuális rendelkezésre állási idejéig.
A benne foglalt perc/adat mennyiség felhasználhatósága minden feltöltéskor meghosszabbodik annak elfogyásáig. Például, ha 180 napos rendelkezésre állási idejű SIM-et vásárolt az ügyfél, de később olyan értékkel tölti fel az egyenlegét, amely 366 napos rendelkezésre állási időt biztosít, akkor a megmaradt perc/adatforgalom felhasználhatósága is 366 nap. A fenti árak az áfát tartalmazzák.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
stefi68
addikt
Ha jól látom, Domino Fix Extra már nincs.
A Domino Fix-nél, a 40 perc lebeszélhetőség hogy értendő?
Egy egyszeri kedvezmény díjcsomag váltáskor, vagy feltöltésenként adják?◄--- A vaknál is vakabb az, aki nem lát a szemétől ---►
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Soulfly842 #95039 üzenetére
Ott van a temék jótállási jegyén, hogy 12 hónap a jótállás. Mit nem lehet ezen érteni? Minden termékükhöz ezt a jótállási jegyet adják, amihez nincs gyári/ill. nem bontják ki érte a dobozt. A 2 év szavatosság kötelező, van amire 3 év.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Soulfly842
addikt
válasz Bogyó bá' #95023 üzenetére
Akkor ott valamit rosszul csináltak avagy elvesztek a cikkszámok megfelelő rengetegében
990-ért létezik jelenleg csak számhordozás,40 perc lebeszélhetőséggel és 500 MB internettel. (ettől eltér a Brand váltás (pl. blue mobil--->telekom domino))
(#95002) balint82
Kicsit eltévedtünk
Az elmúlt hét évben a karácsonyi promóciók mindig jan. közepéig tartottak a Telekomnál.
(#95032) Lackooo84
A 10 E alatti termékekre kivétel nélkül fél év van csak, kivétel, ha a gyártói garancia máshogy nyilatkozik...
Nyilván, ha valamit kicserélnek garanciában, akkor arra újraindul a garancia is (a csereigazolás bemutatása mellett), de itt valami fogalmi zavar van... 1 év jótállás és +2 év szavatosság? Ezt nem gondolod te se komolyan, hogy mondjuk egy olyan fülesre, amire a gyártó évet ad, arra további két év szavatosság jár?
[ Szerkesztve ]
-
legenda
válasz gzbotii #95036 üzenetére
Hivatalos hazai forgalmazóknál vásárolt, megfelelő forrásból származó termékeknél nincs ilyen - márpedig a Telekom ilyen forgalmazó -, mert azokra vonatkozik a hazai jogi szabályozás.
Bármilyen okból a hibás készülék helyett egy új készüléket adnak, újra indul-e a garanciaidő?
A szavatossági jog érvényesíthetőségének határideje a dolognak vagy jelentősebb részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) dologra (dologrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.
Ilyen esetekben a kötelező jótállási idő egy éves időtartama, illetőleg a szavatossági jogok gyakorlására nyitvaálló két (adott esetben három) éves határideje a kicserélés (az új termék átadásának) napjától újraindul a teljes termék vonatkozásában.
Forrás: Link
Egy példa csak: Az Apple is azt csinálta egy ideig, hogy a kicserélt termékeknél az eredeti jótállási intervallumot görgette tovább, vagy ha arra kevesebb volt 3 hónapnál, akkor annyit adott rá, aztán ahogy elkezdte Magyarországon hivatalosan is forgalmazni a termékeket, az orrára koppintottak és immár a hivatalos viszonteladóknál vásároltakra újraindítja az 1 év jótállást, de ami nem hivatalos viszonteladótól származik, külföldről van behozva, annál továbbra is a régi gyakorlata él, mert annál megteheti, azokra nem vonatkozik a hazai jogi szabályozás.
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
gzbotii
nagyúr
válasz FLD1987 #95024 üzenetére
Én nem a T-s vagy JBL témában vagyok otthon, de, úgy tudom, ha garanciában cserélnek valamit (nem lehet javítani, minden tartozék BER - beyond economical repair), akkor az eredeti készülék garanciáját veszik alapul. H az lejárt, akkor nincs több - vagy adnak rá 3 hónapot.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
legenda
válasz Lackooo84 #95032 üzenetére
Nem mindegy, hogy az a 12 hónap jótállást vagy csak szavatosságot ad a Telekom, korábban a kötelező jótállás feltételeit idéztem be, mivel az a kedvezőbb a fogyasztó számára, illetve a köznyelv azt nevezi garanciának.
FLD1987: Azt rosszul mondták az említett T-pontban, hogy a termék kicserélésekor az előzőnek a garanciája fut tovább, mert olyankor a jótállás/szavatosság újraindul.
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
Lackooo84
nagyúr
Bármilyen fülest vagy 10 ezer alatti kacatot veszel a Telekomnál, akkor is 12 hónapot adnak rá. Ez egy 5800Ft-os Samsung fülesé. Amelyik terméknek van (JBL-eknek van) saját gyártói garipapírjuk, akkor azt adják. Van, hogy kitöltik, van, hogy nem, az én JBL fülesemé pl. ki lett töltve.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
legenda
válasz Lackooo84 #95029 üzenetére
Egyrészt nem utána van a szavatosság, hanem a jótállási és a szavatossági intervallum egyszerre indul (a vásárláskor/átvételkor), másrészt az egy év kötelező jótállás és annak újraindulása akkor lenne biztos, ha adott termék eladási ára 10.000 Ft felett lenne:
...
16. híradástechnikai készülékek 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen üzenetrögzítő, kihangosító készülék; műholdvevő és AM Micro antenna rendszerek és ezek részegységei, televízió, projektor, videomagnó, rádió, autórádió, rádiós ébresztőóra, műholdas helymeghatározó, lemezjátszó, szalagos és kazettás magnó, CD-felvevő és lejátszó, DVD-felvevő és lejátszó, játékkonzol, Blu-ray lejátszó és -író, asztali médialejátszó, egyéni hangrendszer, keverőasztal, erősítő, hangszóró, hangfal, mikrofon és fülhallgató, head-set
...Forrás: Link
A Telekomnál jelenleg a JBL T290 fülhallgató ára 9480 Ft.
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
aktív tag
-
aktív tag
válasz Lackooo84 #95027 üzenetére
Azért cserélték ki, mert sikerült olyan emberhez jutnom, aki elfogadta azt az információt, hogy a fülhallgatóra 1 év garancia van. Viszont most mind a kettő helyen elutasítottak azzal, hogy 6 hónap garancia van a fülhallgatóra. T-Pont (Mammut) pedig azt állítja, hogyha a hibás fülhallgató helyett adnak új fülhallgatót, mert nem javítható a fülhallgató, akkor az új fülhallgatóra nem kezdődik újra a garancia, hanem a régi fülhallgató garancia ideje folytatódik. A másik T-Pontban (WestEnd) ilyen információt nem mondtak. Viszont szerintem az 1 év garancia az új fülhallgatóra vonatkozik, mert nem a régi garancia ideje folytatódik, hanem ilyenkor újra kezdődik a garanciaidő.
Fujitsu LifeBook U7411; Samsung Galaxy S23 Ultra; Apple iPhone SE (2020); Nokia 105 4G (2023); EVOLVEO StrongPhone Z6; Xiaomi Redmi Note 12; Nokia 105 (2019)
-
aktív tag
Sziasztok!
2016.05.17-én vásároltam egy JBL T280 fülhallgatót. Tönkrement a fülhallgató. 2017.05.16-án adtak a JBL T280 fülhallgató helyett JBL T290 fülhallgatót. Tönkrement a fülhallgató. Voltam kettő T-Pontban (Mammut és WestEnd). Mind a kettő helyen azt állították, hogy a fülhallgatóra 6 hónap garancia van. Tudomásom szerint a gyártó 1 év garanciát vállal a fülhallgatóra. Mennyi idő garanciát vállal a Telekom a JBL fülhallgatókra akkor, ha a gyártó 1 év garanciát vállal a fülhallgatókra?
Előre is köszi a válaszotok.Fujitsu LifeBook U7411; Samsung Galaxy S23 Ultra; Apple iPhone SE (2020); Nokia 105 4G (2023); EVOLVEO StrongPhone Z6; Xiaomi Redmi Note 12; Nokia 105 (2019)
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz havri1 #95021 üzenetére
Ha bementél volna egy Telekom üzletbe, akkor pontosan 0 Ft-ért (ingyen) adták volna a SIM-et a számhordozási kérelem aláírásakor. Igaz, az tök üres, nincs rajta egy fillér sem, neked kell feltöltened a keretet. Tehát nem jár hozzá sem adatkeret, sem lebeszélhető perc. Nekem legalábbis nem kellett fizetnem semmit sem.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
havri1
félisten
válasz Bogyó bá' #95019 üzenetére
Szuper, köszönöm!
Gyerekeknek ma hozta a GLS a 2 simet, meglepődve néztem, hogy ha neten rendelem, 990, és 1GB adat és 80perc beszéd jár hozzá, ha személyesen veszem, ugyanez állítólag 1980FT, és csak fele annyi net meg beszéd jár.
Aktiváltam a Most opciót, de ez csak 30 napig él nem? Végül is az is ajándék.havri
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz havri1 #95017 üzenetére
Tudsz, én egy hete jöttem át Telenor Praktikumról Telekom Domino Fix-re számhordozással. Ne felejtsd el kérni a díjmentes Most opció bekapcsolását, mert úgy csak 9/19 Ft lesz a percdíjad.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
havri1
félisten
Hali!
Domino fix kártyát tudok úgy igényelni, hogy számot hordozok, vagy azok fix, random legenerált számok mindig?
havri
-
legenda
-
gzbotii
nagyúr
Sziasztok,
A mobil app másnak jól működik? Sokszor nem tudok bejelentkezni, technikai karbantartásra hivatkozik - valamint ha bezárom az appot, akkor utána mindig újra be kellene jelentkeznem.
Az ikonja is egy zöld android robot csak.Készülék, amin a hiba fenál: Moto G5 és G5s Plus, stock Android 7.0 illetve 7.1.1 rendszer. Reboot volt, app uninstall-install is.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
legenda
válasz Bogyó bá' #95011 üzenetére
A 1414-et, de először muszáj vagy az automatát hallgatni egy ideig, ott az elhangzottak alapján kiválasztani, hogy milyen ügyet akarsz intézni.
Az a lényeg, hogy részletesen taglald a problémát az ügyfélszolgálatosnak, aki rögzíti azt, mert nem ő fogja megoldani, ha komolyabb a gond, hanem továbbítja a megfelelő helyre/illetékesnek, ahol majd intézik.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz Bogyó bá' #95007 üzenetére
Én a webshopot írtam, te meg a fiókkal birkózol, két külön dolog, bár nekem utóbbival sincs gondom.
Próbáld meg inkognito/privát lapon is, mert előzményes, sütis, blokkolós vagy hasonló hiba is lehet az, ha meg úgy sem jó, akkor telefonálni kell az ügyfélszolgálatnak, segítenek.
Nekem is volt már olyan, hogy új Domino előfizetést (családtagé) annak a fiókjából nem lehetett hozzáadni az én fiókomhoz, ha pedig én vontam be a fiókomba belépve, akkor meghalt a fiókom.
Telefonon jeleztem, a következő munkanapon javították a problémát, azóta hibátlanul működik.
Másnál is volt ilyen gond, többet hallottam és olvastam itt a fórumon is, de megoldották.[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz dptrsk #95008 üzenetére
Igen, mindig. Másik böngészőből, illetve másik PC-ről is.
szerk: e-maillel létrehozott fiók, és nem tudok belépni, nem tudom a vadi új (számhordozott) dominós "előfizetésemet" hozzá adni a fiókhoz. Ha telefonszámmal és a 1777-en létrehozott 5-jegyű kóddal lépnék be, akkor küld egy számot SMS-ben, amit a beléptető le se xar, nem fogadja el.
(#95010) kali: privát böngészést most kipróbáltam, az eredmény ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
legenda
válasz thomas77 #95005 üzenetére
Végső esetben szoktam én is csak a telefonos vagy személyes ügyfélszolgálathoz fordulni, ha valami online nem megoldható, de vannak esetek, amikor muszáj.
Más: Csak sikerült végre rendbe tenniük a webshopot, tegnap 12:45-kor adtam le rendelést, már akkor feltűnt, hogy jól kezeli az állapotokat, folyamatosan frissül, e-mail is jött mindenről, ma is 4 perccel a GLS levele után jött a Telekomos is, hogy a futár átvette kiszállításra, illetve amikor átvettem és elektronikusan aláírtam, alig zártam be az ajtókat, jött az SMS a teljesítettre módosulásról, valamint az e-mail a kapcsolódó dokumentumok letölthetőségéről - amiket amúgy már tegnap feltöltöttek.
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz balint82 #95002 üzenetére
Szia,
Korábban sem változtak olyan sűrűn az árak tömegesen, így év elején meg pláne nem jellemző, de ha külön nézed egyik vagy másik telefont, akkor most is találsz olyat, aminél módosult valamennyit az elmúlt időszakban, viszont ha jelentősebb olcsósodást vársz, akkor az olyankor várható inkább, amikor egyik vagy másik gyártó kijön az újabb típussal, ami lenyomja a régebbi típusok árát.
A gyártók az új típusokat nem az év elejére ütemezik, hanem őszre (szeptember - november) és tavaszra, januárban a fű sem nő, a csúcskategóriában legalábbis nem ekkorra időzítenek a nagyok.thomas77: Akkor az a probléma, az új családi mobil opciónál ez is feltétel, de csak megoldják majd.
Jelezheted majd még azért feléjük, hogy az extra 10 GB nem került még aktiválásra, bár azt írják, hogy az automatikusan megtörténik.[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
thomas77
senior tag
Kiderült, hogy nem egy számlafizető azonisítóra került a két szám. Ezt nem igazán értem, hogy hogy lehetséges, de min1. Persze így a 20% kedvezményt se kaptam meg a második előfizetésre...
A fentiek miatt a családi opciót sem lehetett bekapcsolni. Most várom, hogy egy azonosító alá tegyék az előfizetéseimet. Ez akár néhány napig is eltarthat. Utána ismét próbálhatom a családi opciót.
A 10 GB ajándékról továbbra sincs hír. Az ügyintéző utánanézett volna, de már 27 perce beszéltem és le kellett raknom. -
balint82
senior tag
Sziasztok!
Korábban havonta voltak új árak, készülékek stb., most meg továbbra is az "ünnepi ajánlatok" vannak, ami több mint vicces .
Lehet arról tudni valamit, hogy mikor lesznek készülék árváltozások?
Google Pixel 4a
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest