-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
313313
addikt
válasz Cilindrik #85285 üzenetére
Összefoglalóban van róla szó, mire kell figyelni.
Ha beadod 3. szorra a szervízbe, cserét kérj, ne javítást. Illetve írj be a vásárlók könyvébe is egyből. Ha biztosra akarsz menni, honlapról írj emailt is a Telekomnak....HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Maximus43
tag
válasz Cilindrik #85285 üzenetére
Szia!
Kérd az üzletvezetőt. Mond el neki a dolgot normálisan és hangsúlyozd hogy nem küldöd még egyszer szervízbe úgy hogy kétes a javítása. Jegyzőkönyvezze le veled, foglaljátok bele hogy amennyiben nem kerül javításra nem fogadod el a készüléket és cserét kérsz. Másoljátok le és így küldjék tovább a szervízbe.
Ha rosszul jön vissza mint az én esetemben, azonnal kérd a cserét, ellenkező esetben fogyasztóvédelemhez fordulsz az alábbiak szerint.Ezek után szó nélkül cserélni fogják. Ha mégsem (még nem láttam rá példát), vásárlók könyve, leírod.
Ők ezt kötelesek kivizsgálni 30 napon belül és javaslatot tenni az ügy rendezésére.
Amit ha te elfogadsz pl csere, akkor lezárul ha nem akkor békéltető szintre emelkedik.Hibás teljesítés esetén milyen szavatossági igényt érvényesíthetek az eladóval szemben?
Hibás teljesítés esetén az alábbiakban felsorolt négyféle igényt érvényesíthetjük az eladóval szemben:
Elsősorban kijavítást vagy kicserélést kérhetünk, melyek közül főszabály szerint a fogyasztó választ, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen (például a meghibásodott termék már egy kifutott szériába tartozik,, és emiatt a csere nem lehetséges), vagy ha az az eladónak a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget (pld: egy nagy értékű terméknél egy néhány ezer forintos, kicserélhető alkatrész hibája miatt nem indokolt az egész termék cseréje) jelentene, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget.
Ha az előbbiek alapján sem kijavításra, sem kicserélésre nincsen jogunk, vagy ha az eladó a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a dolog tulajdonságaira és rendeltetésre tekintettel megfelelő határidőn belül és jelentős kényelmetlenség okozása nélkül nem tud eleget tenni, akkor a fogyasztó választhat, hogy megfelelő árleszállítást kér vagy eláll a szerződéstől (visszakérheti a vételárat). Fontos tudni, hogy jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.[ Szerkesztve ]
ツ 12 éve tag
-
MK VII
veterán
válasz Cilindrik #85306 üzenetére
Én pont a Telekomhoz kellett forduljak, hogy megoldódjon a probléma. Mikor a szervizzel ügyeztem semmi nem történt csak mindig egy rosszul javított készüléket kaptam vissza.
Aután a T-nél jegyzőkönyveztettem, hogy nem fogadom el a javított készüléket. Az üzletvezetőhöz kérettem magam egyből. De még így is csak másodszorra kaptam csereutalványt. Ezek előtt 4x fordult meg a telefonom a szerviz és köztem. -
dptrsk
Topikgazda
válasz Cilindrik #88755 üzenetére
Mikor keletkezett ez a 2880 minimum díj.
Elméletileg a kedvezmények nélküli ár számít, de ha Mobil S + 1GBre vállaltál hűséget, akkor nem válthatsz lejjebb.Ha valami régi, pl. Move S-re vállaltál, akkor szerintem lejjebb lehet váltani, 1414-en kérdezd meg, az a tuti.
-
dptrsk
Topikgazda
válasz Cilindrik #88955 üzenetére
Sajnos nem vagyok sem magenta 1 ügyfél, és csak 1 mobilelőfizetésem van
Tehát ha jól értem:
Otthon tripla csomag + 2 havidíjas mobil előfizetésed van."A kedvezmény aktiválásáról SMS értesítőt kap minden csoporttag, ekkor lép életbe a 0 Ft-os tarifa."
Ezt az SMS-t megkapta a 2 mobil előfizetés?Ingyen beszélgetés csak mobil előfizetések között van, a vezetékest nem lehet bevonni.(A havi keret 5000 percéig a vezetékes ingyen hívja a mobilt, de a mobil nem hívja ingyen a vezetékest)
A mobil hívásnaplóját össze kell vetni a számlával, ha a 95 perc a mobil szerint is 95 perc (minden megkezdett perc díjköteles, így pl. az 1:10-et 2 percnek kell számolni), akkor nincs bekapcsolva a szolgáltatás. Ha valami lényegesen nagyobb szám jön ki, pl. 200 perc, akkor nem szerepel a számlában,de nem is fizettél érte, az ingyenes számokat, pl. 1414 ne számoljátok, azok nem szerepelnek a számlában sem.
-
zsolt501
nagyúr
válasz Cilindrik #92472 üzenetére
Ez így nagyon nem oké, mert sokszor a videó lejátszás akkor is elindul "app hiba miatt" ha az nincs engedélyezve, már többször belefutottam ilyenbe.
Szóval lesz itt majd csalódottság mikor elfogy a keret, és nem lesz NET.''Mind Így van ezzel aki hasonló időket megélt, de a döntés nem rajta állt neked csak arról kell döntened mihez kezdj az idővel amely megadatik.''
-
fornettisuti
veterán
válasz Cilindrik #93390 üzenetére
Rendelési szám vagy mi a neve, elé teszel egy 1-t es beirod úgy a Gls oldalán a nyomkövetőbe.
iPhone 13 - Apple Watch Series 7 - LG 65” QNED - Ryzen7 5800X - MSI RTX 3070 - 32GB Kingston HyperX Predator - 34" Iiyama - Redragon Surara Pro - A4Tech X7 - Voopoo Argus MT - Voopoo Argus Pod
-
-
fornettisuti
veterán
-
Soulfly842
addikt
válasz Cilindrik #95195 üzenetére
Ha arany, vagy platinakártyás vagy és nem voltak korlátozások szla elmaradás miatt, akkor nem lesz gond. Személyes ügyintézés lehet, hogy preferáltabb Telekom saját üzletben (ha nagyobb értékű eszközök voltak, akkor biztosan!)
(#95203) mouzrr
Csak a hűségidőt törlik róla, s a készüléket. Lezárt díjcsomagra már nem fognak visszaváltani - legfeljebb 30 napos reklamáció keretein belül kezelhetik méltányosságból.
[ Szerkesztve ]
-
MadMancs
veterán
válasz Cilindrik #103429 üzenetére
Az megint más. Itt a futár csak közvetítő. A számlát attól kapod akitől vásároltál. GLS miről adna számlát mikor gyak. semmit se vásároltál tőlük?
@Ateszpapa: Köszönöm. Elég homályos most ez a telekom. Megrendelés alatt még volt előleg, a végére eltűnt, nincs összesítőben se, fizetendő 490Ft (domino sim). lőző megrendelésemnél ott volt előleg is az összesítőben. No mindegy majd odaírják, vagy hívnak, vagy küldik vagy nem
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
aktív tag
válasz Cilindrik #103963 üzenetére
Szia. Nekem Huawei telom van,beállítások-mobilhálózat résznél van egy Volte kapcsolóm,ott beállítottam,ügyfélszolgálatot felhívtam és kértem a Volte bekapcsolását( előfizetésesnek kell lenned,Dominón még nincs). Nálam ennyi volt. Közben megnéztem itt a mobilarénán van HTC U11 fórum,ott is problémás a Volte,ahogy láttam. Lehet érdemes lenne ott rákérdezned,lehet valaki már megtudta oldani.
-
kali
legenda
-
fornettisuti
veterán
válasz Cilindrik #104175 üzenetére
Volte, akkor lehet (elvileg), ha
-a keszulek harveresen es szoftveresen is kepes ra
-megfelelo sim es elofizetes a szolgaltatonal, amin be is van kapcsolva a volte szolgaltatasiPhone 13 - Apple Watch Series 7 - LG 65” QNED - Ryzen7 5800X - MSI RTX 3070 - 32GB Kingston HyperX Predator - 34" Iiyama - Redragon Surara Pro - A4Tech X7 - Voopoo Argus MT - Voopoo Argus Pod
-
kali
legenda
válasz Cilindrik #105343 üzenetére
Nem időintervallum, hanem költési szint függvénye, 8 pont jár minden nettó 500 Ft után a végösszegből és úgy kell 150 pontot összegyűjteni 6 hónap átlagában az arany szinthez.
Régen arra is adtak pontot, hogy minél régebbi volt az előfizetés, de az régóta nincs, már csak a költés után jár.
Ha a fentiek alapján adott legalább az arany szint, akkor persze más oka lehet.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Cilindrik #105350 üzenetére
Nem egyszerű, mióta nincs a beváltható pont, azóta nem annyira foglalkoznak a tájékoztatással.
Próbáld meg esetleg úgy, hogy adott előfizetésről *130*xxx# majd küldés/hívás, erre válazul küld egy SMS-t, amiben bár a beváltható pontok utolsó gyűjtési hónapjában (július lesz írva) kapott pontot írja, aminek nincs már jelentősége, de ha az üzenetet úgy kezdi, hogy az Ön jelenlegi Aranykártya pontegyenlege: 0, akkor elvileg jó vagy, mert a kártya státuszát nézi most is szerintem.
xxx = Kapcsolat kártya jelszava, ami alapesetben 123, de muszáj (volt) megváltoztatni.
Ha nem boldogulsz, akkor felhívhatod az ügyfészolgálatot, biztos tudnak abban segíteni, hogy milyen státuszú adott tekintetben az előfizetésed/Kapcsolat kártyát. -
radio100jozs
őstag
válasz Cilindrik #106166 üzenetére
Szerintem semennyire, de ez a megküldött dokumentumokban részletesen le van írva. Ha jól emlékszem a részletfizetés csak akkor szűnik meg, és válik egyben fizetési kötelezettséggé, ha az előfizetés megszűnik. A készülék kedvezmény viszont díjcsomagra is van, így az szerintem is kötbért jelent.
-
Soulfly842
addikt
válasz Cilindrik #106166 üzenetére
Szia!
A kötbér kifizetésen túl a készüléktörlesztők kifizetése is szükséges, ahhoz hogy készüléket vásárolhass arra a szerződésre, hiszen nem teszel eleget a szerződési követelményeknek.
Ismerve az embereket, ha ez a kettő nem lenne együtt, akkor hetente szeretnének egy új telefont ugyanarra a szerződésre
(#106167) radio100jozs
Annyiban pontatlan, hogy nem a szerződés megszűnéséhez, hanem a szerződésbe foglaltak megtartásához van kötve (a határozott idejű szerződés időtartalmára).
[ Szerkesztve ]
-
Huroq
senior tag
válasz Cilindrik #108502 üzenetére
A mobil előleggel kapcsolatban én bő fél éve jártam meg a hadak útját. Nem tudták soha megmondani miért kér előleget a rendszer (természetesen rendszeresen időben fizetett számlák mellett, korábbi rendszerbe platina kiemeltséggel rendelkező szám mellé), mert ugye teljesen automata a megállapítás, beleszólni nem lehet. Ha nem szeretnél előleget fizetni akkor érdemes boltban vásárolni.
-
8
senior tag
válasz Cilindrik #108512 üzenetére
Boltban is annyi félét mondanak, ahány ügyfeles. Sajnos dettó ugyanaz mint a telefonos ügyfélszolgálat.
Ha hivatalos álláspontot akarsz, akkor írj nekik emailt, de az 2-3-4 hét mire válaszolnak.
Csak akkor érsz el valamit, ha az ÁSZF-ben mutogatsz pontosan a vonatkozó bekezdésre, de nem tudom erről van-e valami benne.50.000Ft (!) jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2 évig ingyen. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. Raiffeisen, Curve bónuszokhoz ajánlókód elérhető. Revolut regisztrációhoz 8.000Ft tőlem. Privát üzenetben küldöm
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- iPhone 15 / 0 perces / Black / 128 GB / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
- Huawei P20 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 12 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy Watch 5 Pro, Újszerű, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs