Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • m1lan

    őstag

    válasz 4Grider #110926 üzenetére

    Nem a határozott idejű szerződésre gondoltam, hanem a konkrét készülékre, mivel alapvetően azzal van probléma, nem a "papíros" részével.

    @mjani1172: nézd meg, hogy összesen hány fajta terméket forgalmazunk, és hogy milyen időközönként változik a kínálat. A szolgáltatásoknál ugyanez a helyzet, folyamatosan vannak újdonságok/átalakítások/kivezetések. Ahogy írtam is, nekünk elsősorban ezekkel kapcsolatban kell naprakésznek lennünk. A munkaidőnk nagy részét a pultban töltjük ügyfelek előtt, egy forgalmasabb napon nem igazán jut arra kapacitás, hogy specifikációkat magoljunk. Ha valaki nem tech beállítottságú, akkor nem fogja a szabadidejét arra áldozni, hogy képezze magát, és ezt nem is vár(hat)ja el tőle senki. Vagy szerinted arra is pontos választ kellene adnunk, hogy pontosan milyen panel van egy adott TV készülékben? Csak mert abból is forgalmazunk párat... :)

    A kolléga tévedett, ezt az adott üzletben az érintett felek le tudják rendezni egymás között személyesen, biztosan kompenzálva lesz valamilyen módon.

    Bár megmondom őszintén,nem sok jó tapasztalatom van a T-vel, de mindenkit természetesen nem ismerhetek.

    Talán pont ezért kezdhetnéd azzal, hogy nem vagdalkozol a semmibe, mindezt csak azért, mert téged is ért valamikor sérelem. A Telekom egy hatalmas cég, nem túl ésszerű általánosítani. Hibák és negatív élmények mindenhol vannak, ilyen alapon lehetne dobálni a sarat bármelyik cégre...

    Én a magam részéről ennyit szerettem volna hozzászólni a témához. :R

    Telekom HU | IPHONE 13 PRO MAX

Új hozzászólás Aktív témák