Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lugosi

    MODERÁTOR

    válasz Kaba #125267 üzenetére

    2 másik böngészővel próbáltam, másik gépen is, nem sikerült sajnos.

    A chatet próbáltam, nagyon nehézkes volt és a chat azt mondta, hogy nem tud módosítani. A telefonos ügyfélszolgálattal próbálkoztam, de új esim is kellene, és annak a QR kódját nem tudom, hogy hogyan tudom megkapni telefonos ügyfélszolgálaton.

    Lényegében akkor a díjcsomagváltás mint lehetőség jelenleg működik összességében, csak nálam nem? Az egyik ügyfélszolgálatos azt mondta, hogy karbantartás van, a másik azt mondta, hogy más okból nem tudok váltani. Kicsit az a benyomásom alakult ki, hogy nem tudják megmondani, hogy miért nem sikerül (pár napja működött volna). Az oldal sem jön be, ahol választani tudnék.

    Ja, az app: nálam az appban nincs díjcsomagváltás lehetőség (ios, ha számít).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák