Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 1430

    senior tag

    válasz De4d #22192 üzenetére

    Semmi teendő, mert az aktiváló kód azonnal érvényét vesztette, amint beléptél a "helyes" jelszóval.

    feriferiferi
    Én ha lehetne, még a belföldi számra történő átirányítást is korlátoznám... Arra gondolok, hogy a beállított számmal valahogy jóváhagyatnám az átirányítást, mert nem egyszer futottam már bele olyan panaszba, hogy az ügyfélnél keresik xy-t, majd mikor közöljük, hogy bizonyára rá van irányítva a hívás, és pl. egy SMS-ben jelezhetné a szám felé a problémát... Szóval nem veszik jó néven az ügyfelek. Sőt a kedvencem, mikor a Domino számos ügyfél betelefonál, hogy eddig tudták hívni, de pár órája már nem. Mi a probléma? Talán az, hogy aktív a Roaming, ezért ha 1125 Ft felett van az egyenlege, akkor inaktívvá teszi a rendszer a hívásátirányítást, de nemrég lecsökkent az egyenlege, így visszaállt az átirányítás, ami egy nem létező számra volt beállítva...
    Így is sok panaszt okoznak az átirányítások, hát ha még külföldi számra is mehetne... Sőt, ha külföldi számok irányíthatnának magyar számra (szerintem ez külföldön sem dívik), akkor aztán pláne meg lennénk lőve.
    Javaslom irányítsd a hívásaidat a hangpostára, ahol előzőleg állíts be személyes üdvözlő üzenetet, és ebbe az üzenetbe mond fel a külföldi számod, amin kereshetnek.

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

Új hozzászólás Aktív témák