-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz ggeleven #48243 üzenetére
szia,
a jogszabály szerint (csak) törekedni kell a 15 napon belüli javításra, ezért sajnos tovább is tarthat, de attól te ilyenkor már sűrűn érdeklődj, mivel neked így már jelentős kényelmetlenséggel jár, hiszen már most is közel a duplája az intervallum, illetve a későbbiekben a vásárlók könyvébe is rögzítheted a problémát, pláne ha csak annyit mondanak, hogy továbbra is várj türelemmel.
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz ggeleven #48243 üzenetére
Szvsz (!) az aranykártya ma már nem sokat ér, nem egy nagy cucc. Azt automatikusan megkapod x hónap után, csak be kell fizetni a számlákat. A platináért már hozni kell némi forgalmat is, de nem tapasztaltam, hogy attól is akár különösebben meghatódtak volna, mindig ugyanolyan kiszolgálásban volt részem mikor a platinás, vagy mikor az aranyos előfizetést intéztem. Platinásként meg egyszer konkrétan elhajtottak, később kaptam egy bocseszlevelet a panaszomra.
Szóval az hogy aranykártyás vagy, az szerintem nem befolyásolja az ügyedet különösebben.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen