-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz _adaml21_ #29670 üzenetére
szia,
eléggé...
vonatkozó szabályozás; link (4.2 és 10.4)
az ászf szerint elég, ha az előfizetésí díjban hátralék keletkezik, és adott intervallum után tilt(hat)ják a készüléket, tehát még egy részletre vásárolt készülék sem feltétlenül kell hozzá.
sok lehetőséged nincs, beleírhatjátok az adásvételibe, hogy a telefon letiltása esetén az eladó a készülék vételárával azonos összegű kötbért tartozik fizetni részedre, de ez is csak arra jó, hogy bíróságra menj vele, és hosszú "pereskedés" elé nézz...
a szolgáltatóval csak az tudja intézni az ügyet, aki eredetileg is a szerződéses ügyfele, tehát te nem sok mindent tudsz tenni.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz _adaml21_ #29873 üzenetére
a szolgáltató tájékoztatása szerint megnézhető a fordulónap a my t-mobile felületre bejelentkezve, de ez még senkinek sem sikerült, hívd fel a telefonos ügyfélszolgálatot, adnak felvilágosítást.
nem annyira jellemző már a hónap első napja, a legtöbb csomagban sorsolnak, a díjcsomag aktiválásakor - vagy esetleges módosításkor - például bővítés - sms útján megküldték a fordulónapot. -
1430
senior tag
válasz _adaml21_ #29881 üzenetére
Akkor ügyfélszolgálat leveszi a korlátozást, hívd a 1430-at!
pinnacle & Frenky89
A Domino Go!NapiNet a Domino 5 díjcsomag része, ezért beaktiválódik a SIM aktiválásával. Egyébként utána megy olyan SMS is, ami arra hívja fel a figyelmet, hogy 180 napon belül az első 3 Go!NapiNet díjmentes, azt is ki lehet használni a 100 MB aktiválásig.Frenky89
Mit értesz "bizonyos" számok alatt?Vigneau
Ezek ma is helytálló adatok.''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
Vangelis
nagyúr
válasz _adaml21_ #30746 üzenetére
Tudni fogják.. és vagy adnak vagy nem..
Nekem is adtak.
Mondtam a csajnak, hogy kellene, mert nem adnak cserekészüléket és csak egy L800 asom ami a másik előfizetésemen lett vásárolva,
Azt mondta akkor sem adhat. Mert másik szám.
Kérdem: Akkor, hogyan adhat?!Ha hibás a SIM!
Mondom nekem ez nagyon hibás.. talán soha nem is volt jó.Kicserélte.
[ Szerkesztve ]
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
1430
senior tag
-
kali
legenda
válasz _adaml21_ #31390 üzenetére
igen, a pótlás is 4500 ft.
SIM kártya cseréje/pótlása (pl. rongálódás, micro SIM csere, lopás miatti pótlás) 4500 Ft/alkalom/db
díjszabás; link
jó, most abba ne menjünk bele, hogy a rongálódás és a rongálás más tészta, és mivel az előfizető részére átadott sim kártya valóban a szolgáltató kizárólagos tulajdonáz képezi, így valóban jogsértést követ el az, aki szándékosan megrongálja, ezért akár húzósabb problémája is lehet(ne) belőle az előfizetőnek, mint a 4500 ft kifizetése - akár rendkívüli felmondás, kapcsolódó költségek, kártérítés követelése -, de ilyenkor ugye inkább elveszett, mint megrongálásra került...
ászf; link (4.3)[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
válasz _adaml21_ #31394 üzenetére
" Ha szerencséd van, akkor levágatod ingyen, és működik sokáig hibamentesen, ha nem, akkor így is úgy is kifizeted a 4500at. Ily egyszerű a történet."
De nem. A 4500 nem konkrét rongálásra vonatkozik, hanem rongálódásra. Ha pedig úgy mész be, hogy elhagytad akkor minimum a letiltás költségét még pluszban rádverik (meg az új sim aktiválását).
-
1430
senior tag
válasz _adaml21_ #31562 üzenetére
Szia! Ez most nem neked szól, de nem tudom, hogy az utóbbi hónapokban honnan ered többektől is az a fajta csereigény, hogy visszaküldik a készüléket, és azt várják el, hogy kapjanak másik (csere) készüléket. Ilyen nincs! Persze most már te is tudod, hogy 3 napon belül T-Pontban cserélik típusazonosra (de utána nincs visszaküldési lehetőség) vagy visszaküldöd (postán vagy szervizes T-Ponton keresztül) és visszaáll az eredeti állapot. Ez utóbbi azt jelenti, hogy a szerződést törlik és 30 napon belül visszaküldik a pénzt. Tapasztalataim szerint akkor szokott csúszni a visszautalás, ha a szerződés egy meglévő havidíjas ügyfélhez tartozik, akinek van lejárt számlája. Ekkor ugyanis van, hogy hetekig nem néznek rá újra az ügyre, és mire megint ránéznek, megint lesz elmaradt számla... Amúgy ilyenkor átvezetés is kérhető, de ez másik téma. No persze estedben ha jól értem, a T-Pont lassúságán is múlhatott a csúszás, de ha van lejárt számlád, addig biztos nem küldik vissza a pénzt. Mehetsz fogyasztóvédelemhez, de előbb tisztázni kellene a csúszás okát, hátha indokolt...
[ Szerkesztve ]
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
djculture
félisten
válasz _adaml21_ #31565 üzenetére
17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet
a távollevők között kötött szerződésekről
4. §(5) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
rendelkezéseinek megsértése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvényben meghatározott szabályok szerint jár el.
Magyarán írni kell egy könyvelt tértivevény levelet és felszólítani őket a hatályos törvények betartására. ha ennek nem tesznek eleget fogyasztóvédelemhez kell jelezni.
[ Szerkesztve ]
-
1430
senior tag
-
kali
legenda
válasz _adaml21_ #31565 üzenetére
szia,
leírom én a véleményemet/tapasztalatomat, mert nem vagyok t-s illetékes, nem kér számon a szolgáltató, mint munkáltató/érintett;
amíg vásárolsz, addig jó ha azt üzletben teszed, mert a viszontosnak - nem közvetlenül t-s dolgozók - anyagi érdekeltésge van benne, hiszen "jutalékot" kapnak a szolgáltatótól az eladások...stb után, viszont a webshop útján vásárolt készülék - ami így közvetlenül a szolgáltatótól van - esetén már nem feltétlenül szeretik üzletben cserélni - 3 munkanapon belül, és megfelelő feltételek mellett, ahogy a vonatkozó jogszabályok előírják -, nem érdekük bajlódni a nem tőlük, hanem közvetlenül a szolgáltatótól vásárolt készülékkel, így az általuk ezzel kapcsolatban elmondottakból nem feltétlenül ezt fogod kihallani, ami számukra a kedvezőtlenebb verzió...
tisztelet a kivételnek, üzlete és ügyintézője válogatja, vannak nagyon korrekt viszontosok is, de sajnos nem mindegyik ilyen...
üzletben vásárolva, a 3 munkanapon belüli csere lehetősége adott, ha a hiba akadályozza a rendeltetésszerű használatot.
webshop útján elállásra van lehetőség 8 munkanapon belül, de ez nem cserét jelent, hanem a vásárlás előtti állapot visszaállítását, tehát telefon vissza, pénz vissza...stb. ekkor nem kell indokolni a döntést, nem kell hibásnak lenni a telefonnak. az egy dolog, hogy az elállás, és a vásárlás utáni állapot visszaállítása után új készüléket vásárolsz, új szerződést kötsz, de ez nem azonos a cserével, hiszen a korábbi szerződés teljesen megszűnt, és újat írsz alá!
webshop vásárlás esetén is van lehetőség a 3 munkanapon belüli cserére is, de erre szintén vonatkoznak a fent leírt szabályok, hogy hibás legyen a készülék, és a hiba akadályozza a rendeltetésszerű használatot.
amennyiben üzletben adtad le a készüléket 8 munkanapon belül, úgy ott is ülhetnek rajta, de ez nem a te problémád, telefonálgass a megfelelő ügyfélszolgálati telefonszámra, ha 30 napon belül nem kaptad vissza a pénzt, hogy mi a helyzet a vételár visszafizetésével, illetve húzósan hosszú késős intervallum esetén, írásban is érdemes reklamálni.[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz _adaml21_ #31581 üzenetére
dedike Látom sikerült felfogni hogy nem a visszaküldéssel volt a probléma hanem a történet szerint elmúlt 30 nap és azóta se kapta vissza a vételárat amire 30 napot ad legalább 2 hazai kormányrendelet és 3 uniós fogyasztó jogok előírás. Mondjuk nem gond mert ilyenkor már a kamat ketyeg minden napi késés esetén..
[ Szerkesztve ]
-
313313
addikt
válasz _adaml21_ #31581 üzenetére
Én az ugyfelszolgalat@t-mobile.hu-ra írtam a sérelmem miatt. Ahol 30 napos átfutással jönnek a válaszok (nálam pont betartották a 30 napot...)
Kérdéseimre a válasz nesze semmi fogd meg jól volt. A válaszuk 1/3-a az volt, hogy sajnálják, hogy most válaszolnak bla...bla...bla.. aztán írtak az ügyről is, meg ugye azóta megoldódott, ezt is beleírták, és az egész válasz visszacsengése kb az volt, hogy hogyan merek nekik írni valamiben, ami menetközbe már megoldódott. Persze a levél végén ajánlgatják a telefon választékot, meg írjak alá újabb 2 évre...
Ha nem mélt dobsz nekik, hanem postai levelet, arra is 30 napjuk van reagálni...[ Szerkesztve ]
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
addikt
válasz _adaml21_ #31585 üzenetére
Én is annyit hagytam a Shellnél három év alatt. Mégsem adják nekem olcsóbban a benzint, mint másnak....
Ettől függetlenül megértem a problémád, s a panaszod is, hiszen "átvert" egy hozzá nem értő ügyintéző. Viszont vigasztaljon, hogy "az okos a más kárán tanul, a bolond a sajátján sem", tehát bízzunk benne, hogy egy másik fórumozó (és most már te is) tudni fogja, mi a helyes lépés az általad leírt esetben.
Jó szerencsét!
-
atillaahun
veterán
válasz _adaml21_ #31581 üzenetére
Én eddig 2 webshop-os telót küldtem vissza, mert nem tetszettek, és mindkettőnek visszaadták az árát. Az elsőnek asszem 3 héten belül, a másodiknak meg valahogy 6, tehát ott már jócskán kicsúsztak a 30 napból, de volt benne asszem egy hosszú hétvége, meg akkor még a bankok is sokkal lassabban utaltak, úgyhogy nem pattogtam nagyon, bár valóban kellemetlen volt már.
Szóbeli érdeklődésnek-panaszkodásnak abszolút nincs értelme sem telefonon sem személyesen, velem mindig nagyon kedvesek és segítőkészek voltak mindenhol, csak éppen baromságokat beszéltek.
Én a helyedben a biztosabb hatás elérése érdekében bemennék egy trépontba és beírnám a vásárlók könyvébe a panaszom. Erre ők természetesen azt mondják majd, hogy nem ők az illetékesek hanem a webshop, ezért nem fogadnak el panaszt. De ahogy ők sem azért tartanak fenn ügyfélszolgálatot hogy érdemi segítséget és hiteles információkat adjanak (hanem mert jogszabály írja elő) - így te sem azért írsz be a vásárlók könyvébe mert ők a felelősek. Hanem azért mert jól mutat majd a felvett jegyzőkönyv scan-elt másolata a 30 napja lejárt átvételi elismervény mellett, amit e-mail-ben a tré központi ÜFSZ-nek címzel, másolatba pedig beteszed az NFH és NMHH címeit.
Ha ebből nem értenek akkor semmiből.[ Szerkesztve ]
-
1430
senior tag
válasz _adaml21_ #31585 üzenetére
Mielőtt nagyon elszabadulnának az indulatok a fórumban, szeretném megvédeni dedike-t, mert szerintem nem a te egyedi eseted ihlette írásra, hanem az én "vitám" djculture-ral a törvényi dolgokról.
Szerk.: látom azóta nem aktuális.
[ Szerkesztve ]
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
glaci
őstag
válasz _adaml21_ #36962 üzenetére
Ha Net&Roll 1Gb LTE opciót rendelsz hozzá, és tudja a telefonod, ill. olyan helyen tartózkodsz, ahol van LTE lefedettség, akkor igen.
Szerk.:
Most látom, hogy eddig is LTE -d volt, akkor csak arra vigyázz, hogy az LTE -s opciót rendeld meg.[ Szerkesztve ]
Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai