-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Akor
csendes tag
Sziasztok
T-mobil nál van előfizetésem, amire van vásárolva 1 telefon. A telefont nem tudja javítani a szerviz igy vissza adják az árát vagy levásárolhatom. Vissza 47 K adnának. Levásárolni meg 144 K összegig lehet. A lista amiről választanom kellene az kissker árlista.
Eszerint a kinézett telefon Sony Xperia Z1 Compact + fejhallgató 187 129 Ft. Ez ugye így elég drága.
Ha a t- mobil oldalán kikeresem a telefont ott viszont Listaáron, előfizetés nélkül 131K, Dominoval 110K.LinkEzt most nem értem.. Vélemény?
-
Akor
csendes tag
válasz
dptrsk #50884 üzenetére
Azt értem, hogy szerinted az a hivatalos teljes ár. Akkor ezek szerint amikor én vásároltam a telefon, akkor annak 144k volt a hivatalos kisker teljes ára? Vagy miszerint állapítják meg az árát a telefonnak jelen esetben? Nem értek hozzá de gondolom az nem járható út, hogy eladásnál ws ár, amikor meg vissza kell venni a telefont és beszámítani egy másikba akkor meg kisker ár?
Másik dolog
Honnan szerzi be a t a telefont ha a google 175 K nál mondhatni nem hoz drágábban telefont ki a netten. 110-120K ért meg már ismert boltból is meg lehet venni kártya f, bármiféle hűség nélkül. Vagy a T-nél mindegyik boltnak nagyobb kedvezménye van? -
Akor
csendes tag
válasz
Indian74 #50886 üzenetére
Remélem neked több szerencséd lesz. Vagyis gyorsabban belátja a gyártó, hogy kuka amit adott és nem javítható. Nekem ezt kb 21 hónap alatt ismerte el. Ez idő alatt volt nálam 15- 20 db cseretelefon. Már szatyorba kell tartani a javítási jegyzőkönyveket.
Így a 2 év vége fele elmondhatom, hogy
-havi 17k előfizuért alig tudtam telefonálni-és alig értek el
-7gb nett csomagot eleinte még használtam, de már vagy egy éve csak nettezek rajta(weboldalakat nézegetek csak, eredetileg meg a telefonon keletkező képek mentek volna a szerverre.
-ügyintézéssel töltött időre inkább nem is gondolok -
Akor
csendes tag
válasz
dptrsk #50898 üzenetére
Ezzel az állításoddal maximálisan egyet értek/értenék ha a képlet valami hasonló volna mint ez:
A telekom miert adna neked egy 1 éve 200ks teloért egy most 200kba kerülő telót? = 3 szerviz vagy max még 2-3 és csere vagy vissza a lóvé vagy levásáslás vagy mit tudom én
De nem húzva az időt pofátlanul, és azzal biztatva, hogy akárhányszor javíthatják ugyanazzal a hibával. -
Akor
csendes tag
Ez már kicsit talán off
T nek 2 év alatt kifizetek 332k a szolgáltatásért. Ebből 111k a 7 gb nettért.
A nettet alig használtam amire kötöttem. Mindig másik telefonon bekonfigolni az alkalmazást, hamar meg lehet unni. Na meg persze volt olyan csere telefon is aminek a Chrome is sok volt.Telefonálni a 221 k ért persze megint nem lehetett zavartalanul. A zavar tovább fokozódott mikor valahol a 7 dik csere telefonnál fejreált a telefonkönyvem. Mentés-szinkronizálva a feeelllhöööööbe, lehet ez volt a gond egyébként. Természetesen repült ez is.
Ügyfelektől hideg-meleg, hogy vagy nem vagyok elérhető, vagy ha igen akkor is percenként szétkapcsol.Ha esetleg olvassa valaki a T-töl kérném nézze már meg hol van a csomagba ez az extra, és mennyiért.Ez az amitől már rosszul vagyok :
-"Nem a telekom húzza az időt hanem a gyártó..."
-a T-mobil csak a szolgáltatást adja a telefonhoz semmi köze
-fizess - fizess - fizess a nettet is? ezzel a telefonnal amit adtatok még nettezni sem lehet, egyébként meg örülj neki, hogy kaptál telefont, nem vagyunk kötelesek cseretelefont biztosítani. Ja, jó rendben, hogy fizethetem a semmit.
- sony sablon szöveg: kivizsgáljuk az ügyet. DDDD már vagy 6 szor kivizsgáltátok
-cseréltessem ki a sim kártyát!
-Van telepítve valami a telefonra? ÁÁÁ dehogy is miért is volna egy okos telefonra, de tudja mit már nincs jó ideje, mert minek.Most így a vége felé amit elmondhatok az az, hogy a sony végül bukta a telefon árát + javításokra fordított költségek. Szerintem neki nem érte meg eddig húzni.
T-mobil- nak? akivel szerződésben állok, és akitől kapom a számlát? Neki abszolút.
-Nem terheltem a mobilnettet
-Nem csicseregtem a telefonon sokat
-A sok szétkapcsolás miatt keletkezett egy csomó kapcsolási díj
-Most a balfék user hátha köt egy újabb szerződést mivel a T maximálisan ártatlan az ügybe szerintűnkVéleményem szerint a T a hibás mindenért.
- velűk van szerződésem, Nincs egy db számlám se amin sony volna az eladó(azt se tudom ki vagy mi az a sony
-Nekik csak annyi lett volna, hogy beszélnek a sony-val, hogy lássák a sok szétkapcsolást,bemértek valami cts szintett meg mit is tudom én milyen vizsgálatok voltak. Na meg egyébként is a többi szolgáltatással együtt közel 50 k fizet havonta és tartok tőle, hogy ezért elviszi az egészet másik szolgáltatóhoz.Lényeg a lényeg: senki semmiért nem felelős. Csak én azért, hogy fizessek mint a katonatiszt. Na meg persze megint én, hogy nem tereltem már az elején jógi útra az egészet!!!
-
Akor
csendes tag
válasz
dptrsk #50912 üzenetére
Minden alkalommal T főképviseletnél adtam le a telefont. Volt panaszkodás is. Ha csak annyit mondok, hogy az üzletvezető már arcról ismer, eladók között is van amelyik már megismer. A szervizesek meg mint az ezeréves ismerősnek köszönnek. Nincs személy szerint velük bajom, de ez már baromi ciki.
-
Akor
csendes tag
313313: „Ennyi erővel azt is mondhatná a T-mobile. 47k-ért vetted, 47k-ért választhatsz a domonósok közül ” Gondolom meg is tennék, ha ez valahol le volna írva az ÁSZF. Bár ez esetben biztosan visszakérném a 47k, és nem kell tőlük telefon.
Igazából talán már többet is írtam a problémámról, mint amire sokan kíváncsiak lettek volna.
Még annyiba kérnék segítséget, hogy hol találom ezt meg a T-mobil általános szerződési feltételei között ÁSZF ? Keresgéltem, de mindenhol csak a készülékbiztosításos esetre találtam rá. Azokba viszont rendre az akciós kisker árlistára hivatkoznak.
Végül is azt keresem, ahol hasonlóképpen le van írva, mint a linkelt pdf - XII. KÁRRENDEZÉS – 8/b részében. Link
Remélem, érthető voltam mit keresek és sikerül valakinek adni egy linket ahol meg találom, amit keresek. Az már csak hab a tortán, ha szó van arról is miként kell megállapítani a készülék árát a beszámításhoz. -
Akor
csendes tag
válasz
Indian74 #50957 üzenetére
Én azon gondolkodom veszek a vissza pénzből egy vérbeli kínai telefont és kész. Tudja amit kell és OLCSO legyen. Hogy nincs garancia rá? Hát kit érdekel, ez garancia, hogy futunk a telefonunk után már lassan 2 éve. És még én vagyok a unfear mert szeretném a legtöbbet kihozni ennyi szivás után az egészből. Örüljek neki, hogy kapok 2 év után egy új telefont, meg hasonlók. De kinek éri ez meg ilyen áron?
-
Akor
csendes tag
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Apple notebookok
- MIUI / HyperOS topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen routert?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Vicces képek
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- További aktív témák...