- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Krisztianby: Az ügyintézésnek mindig ilyennek kell lennie?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Pinocchio23 #58722 üzenetére
Egy telekom üzlet.
Komolyra fordítva, igazolni kell, hogy te vagy az előfizető. Korábban nekem cseréltek enélkül is kártyát, legutóbb viszont már nem.
-
lugosi
MODERÁTOR
Úgy érzem kezdem észrevenni a felengedett telenoros állomány hatását a hálózatra. Két helyen ma, ahol állandóan volt teljes LTE térerő, most már csak közepes-gyenge LTE térerő van, illetve egyik helyen vissza is dobott H+-ra. Csodálatos.
Amúgy nem gondoltak bele, hogy egy okkal kevesebb, hogy miért legyen az ember Telekomos? Mert eddig az igen kiváló LTE lefedettség egy elég konkrét előnyt jelentett. Talán itt az ideje, hogy visszahordozzuk a céges számainkat a telenorhoz, úgyis van egy céges csomagjuk ami meglehetősen tetszik. Azt ha párosítjuk a telekomos 4G hálóval akkor az nem olyan rossz kombináció úgy látom.[ Szerkesztve ]
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz generaltoti2 #58757 üzenetére
Platina kártya a készülékvásárlásnál ne nagyon befolyásoljon, nem igazán ad készülékkedvezményt. Esetleg a részletfizetést.
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz 313313 #58903 üzenetére
De akkor nem lenne jutalék!
Érdemes megfigyelni, bemész egy T-be ügyet intézni. A munkatárs dobálja a tollát az asztalon, grimaszol, és egyáltalán igyekszik tudatni veled, hogy semmi kedve hozzád. Elnyeffented magad, hogy akkor érdekelne egy nagyobb mobilinternet előfizetés, mintha kicserélnék, kenyérre lehet kenni. Megtörtént velem a múlt héten az egyik Tpontban. -
lugosi
MODERÁTOR
válasz erdoke #59101 üzenetére
"Mi köze a mozgásnak a lépés számláláshoz?"
Komoly?
Hát szerintem annyi, hogy ha jár az ember (=lépked), vagy fut (=lépked csak gyorsan), akkor mozog.
Amúgy szerintem egy jó motivációs lehetőség, ha valami méri, hogy mennyit mozogtam adott idő alatt. Javul az ember erőnléte, több dologban pozitív hatással van a szervezetre a mozgás.
De mondom, lehet hogy ezeket már megcáfolták azóta, én még így tudom.
Az oroszlános példád korrekt, mivel mind az oroszlán, mind az antilop hobbiból, testedzés szintjén mozog, és úgy hallom újabban mind hordanak okosórát és/vagy fitnesz karperecet is. Tehát teljesen korrekt és életszerű vadon élő állatoknak a napi életbenmaradáshoz szükséges mozgását hasonlítani a civilizációban élő ember hobbi testmozgásához, mert ebből nem származnak fals dolgok!
Komolyra fordítva, biztos írsz néha helytálló dolgokat is, de az ilyen képzavaraid teljesen elhiteltelenítik a mondanivalód.
A kalóriás témákat szerintem ne keverjük ide, azt meg sem említettem. Csak a mozgásról volt szó. -
lugosi
MODERÁTOR
válasz BobChemistry #59218 üzenetére
Mondjuk azért ez vicces, lévén hogy a fogyasztóvédelmi szabályok szerint a vásárlás helyén kell hogy átvegyék.
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz dptrsk #59459 üzenetére
Nálam is hol karbantartás, hol a kapcsolat nem megbízható. (Ez az új biztonsági szoftverem dolgai alapján jelentheti simán csak azt, hogy a tanúsítványával van valami nyűgje. De szinte minden tanúsítványra köhög a progim, mindent a biztonságos böngészőben akar, ami ilyesmi, úgyhogy erre azért olyan nagyon nem adok.)
-
lugosi
MODERÁTOR
Nem gondoltam, hogy lehet fokozni a felület eddigi problémáit.
Lehetett.
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz 22balu #59499 üzenetére
Micsoda??!? A meglévő regisztrációkat újra kell regisztrálni? Van 4 számom náluk, azt hiszik ezek hogy újra nekiállok játszani mert ők egy új felületet álmodtak a weblapjuknak? Nyugtassatok már meg hogy ez nem komoly...
Ha így van, akkor részemről regel a fene, innentől minden piszlicsáré ügyintézési dolgommal hívom az ügyfélszolgálatot, ha már tesznek arról hogy saját magam ne tudjam elintézni amit akarok. Ha ez így nekik olcsóbb, akkor lelkük rajta
Ha ők jobban szeretik, ha a munkatársaikat ugráltatják és feltartják minden hülye kérdéssel, akkor rajtam nem fog múlni. Természetesen azonnal felnyomom őket, ha a jogszabályban meghatározott időn belül nem kapok ügyintézőt. Amúgy rendesek, sokkal könnyebb valakit telefonon ugráltatni, mint odaülni a gép elé és megcsinálni magam.
Mikor az ember azt hitte hogy már nem lehet rosszabb a webes felület, kiderül, hogy: de.[ Szerkesztve ]
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz dptrsk #59508 üzenetére
Különböző előfizetők nevei alatt van (magán és céges számok). Eszem ágában nincs most elkezdeni ezzel játszogatni.
Én elhiszem, hogy ők ezt remekül kitalálták, hogy majd odaül az ember, elkezd gépészkedni, hogy nekik kevesebb melójuk legyen, de sokan nem fogják ezt megtenni, így szerintem csak feleslegesen sok melót vettek a nyakukba. De hát ez nem baj, legalább lesz felvétel a telefonos operátorok között.
Semmilyen fiókot nem csinálok, be volt regisztrálva mindegyik Online ügyintézésre, működött. Ne csináljanak nekem szabadidős programot, hogy fiókozgassak. Majd kapkodják a telefont az ügyfélszolgálaton.
[ Szerkesztve ]
-
lugosi
MODERÁTOR
Egyébként kíváncsi vagyok rá, hogy magának a Telekomnak mi a véleménye a saját weblapjáról. Tudnak-e ezekről a tömegesen jelentkező hibákról? Figyelnek-e a visszajelzésekre?
Furcsa, hogy hosszú ideje ennyire bugos a webshop, egyszerűen nem tudom felfogni, hogy miért nem üzleti érdekük a hibákat kijavítani, amikor ez már komolyan vehető értékesítési felületnek számít.
Esetleg van infótok arról, hogy mennyire foglalkoznak a véleményekkel, visszajelzésekkel? -
lugosi
MODERÁTOR
válasz erdoke #59577 üzenetére
Na én akkor neki se vágok komolyan.
Most azon a gépen dolgozok, amin el voltak mentve az előfizetések jelszavai (telefonszám+jelszó). Hogy ezt mi a fenéért kellett megváltoztatni? Nincs telekom otthoni előfizetésem, valószínű nem is lesz. Csak a mobil. Tök jól működött idáig, be tudtam lépni, el tudtam intézni amit akartam. Most már nem tudom. Látom, hogy a Telekom példálózása szerint "Józsi" milyen egyszerűen meg tudja oldani, hogy fiókozik, ezt csinál, azt csinál, belép facebook-kal, és...Basszus telekom, eddig legalább működött, hogy a nyomorult telefonszámommal be tudtam lépni. Elfelejtettétek a régi mondást: ami működik, azt nem kell megjavítani.
(Most tekintsünk el attól, hogy a webshop tekintetében ez nem igaz, mert az nem is igazán működött, azaz hol működött, hol nem. De az előfizetések rész legalább működött.)
Mi a fenéért kellett átalakítani? Gratulálok nekik. Na nem baj, majd intézünk mindent telefonon a jövőben, ha ez kell nekik 2015-ben, hogy elrontsák az eddig működő, önkiszolgáló online felületet. Legalább munkahelyeket teremtünk vele, mert több ügyfélszolgálatos fog kelleni, az tuti -
lugosi
MODERÁTOR
válasz kelekyle #59820 üzenetére
Szvsz ennek a fajta "szivárogtatásnak" semmi értelme, hogy én már láttam, bibibííí, később majd ti is látjátok, és van benne változás, de ötödik kérdésre se mondom el hogy mi az, mert így még inkább látjátok, hogy én milyen hű-de-nagyon-bennfentes vagyok... Inkább bosszantó. Oké, vettük, bennfentes vagy, hamarabb látod, mint mi, felesleges és visszatetsző még 4-5 alkalommal leírni.
[ Szerkesztve ]
-
lugosi
MODERÁTOR
Most néztem rá a tarifákra, igaz csak a Next csomagok árára emlékszek fejből, de azok nem változtak. Vagy nem jól látom? Melyik csomagok ára ment fel?
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz lugosi #59910 üzenetére
Azért ez egy kafa 35%-os emelkedés. Mondjuk le fogom mondani, mert nincs rajta hűség, de azért 35% az 35%. Nem tudom tényleg mivel indokolják, valószínű nem éri meg nekik ez a kis csomag, és nem akarják azt mondani, hogy megszüntetik, inkább felemelik annyira, hogy akinek ilyen van, pont ne érje meg fenntartani.
Annyiból rossz döntés ez, hogy ha nem nagyon változtatnak rajta, akkor 2000-ért tovább fizettem volna, így lett volna 2000 ft bevételük, de a 2700-at nem fizetem ki, így nem 700 Ft emelésük nem lesz, hanem 2000 Ft bevételük sem lesz. És ekkora emelésnél szerintem nem én vagyok ezzel így egyedül. Na mindegy, ők tudják, ők az okosabbak. -
lugosi
MODERÁTOR
Látom drágul a számcsere is, elég régóta halogatom már a magán számomnál. Ezek szerint július 1. előtt meg kell csinálni, mert utána drágább.
Számcserét csak személyesen tudok intézni?
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Soulfly842 #59962 üzenetére
Köszi, nem gond alapvetően, csak lusta vagyok. Ha lehetett volna online, megcsináltam volna úgy.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Eredeti játékok OFF topik
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Projektor topic
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- iPhone topik
- Kupon kunyeráló
- Steam Deck
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest