-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
ferob
őstag
válasz coolrob #35925 üzenetére
Nem is értem, hogy miért vagyok ezen meglepődve, mert én is pontosan így jártam.
Az hagyján, hogy másodszorra is visszakerül hibásan a kedvezmény, mert ha ennyire nem foglalkoznak vele, akkor használják is ki őket.
De az kifejezetten felháborít, hogy meg se nézik milyen rendeléseket törölnek, főleg így, hogy ezek után feltételezem, az összes ilyen kedvezménnyel leadott rendelést érvénytelenítették, függetlenül attól, hogy valaki pontosan arra vette-e igénybe, amire szólt vagy nem.Az meg ilyenkor már ugye az egyéni problémám, hogy ez miatt az egyik családtagom ajándék nélkül marad a születésnapján, mert még ha az eredeti árán is újra megrendelem, akkor se jön meg csütörtök előtt.
-
ferob
őstag
válasz Vangelis #35935 üzenetére
Nem is feltételeztem, hogy felhívnak, elvégre mit várjak tőlük, ha drágábban tudok készüléket venni platina szintű ügyfélként úgy, hogy még 2000 előtt kezdtem használni a szolgáltatásukat, mint ha fognám és lemondanám a meglévőt, majd vennék egy új előfizetést és mellé a készüléket.
-
ferob
őstag
Az a helyzet, hogy mindenképp belekényszerítenek a plusz kiadásba havonta, ha nem úgy csinálod, ahogyan ők akarják és nem fizetsz nekik eleget magadtól, mert van, ahol még nem csak az e-Pack megoldás mellőzősével húznak le 300 forinttal, hanem a havonta fizetendő 203 forintos hívószámkijelzéssel is, ami már 503 forint egy hónapban.
-
ferob
őstag
válasz slice14 #51581 üzenetére
Nem csak te jártál így, mert én is pár hónappal ezelőtt cseréltettem jó néhány SIM kártyát, így lett több micro és nano SIM, mert korábban az új telefonok vásárlásakor csak szimplán kivágtuk őket, mivel ez volt az egyszerűbb megoldás, de most, ellentétben a régi kártyákkal, az összes új a régi hálózati nevet jeleníti meg.
-
ferob
őstag
válasz szabogabor10 #51593 üzenetére
Hiába próbálod kártyával fizetni, mert az sem fog működni már időre, épp ezzel van a gond, hogy szinte semmi nem megy.
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
válasz szabogabor10 #51603 üzenetére
A hozzászólásom lényege csak annyi volt, hogy már időre nem fog sikerülni befizetni, valamint mivel gondolom a Telekom nem foglalkozik azzal, hogy a banknál kiesés van, ezért a késedelmet fel fogják számolni mindenképp.
-
ferob
őstag
Érdekes ez a kalendárium a mai LG L40 telefonnal, mert a link az Acer Liquid Z4-et hozza be, ha meg majd lejárt az akció, akkor pedig a forrás szerint az LG L65-öt fogja behozni, szóval komolyan nem értem, hogy ezt hogyan tudják összehozni újra és újra úgy, hogy fel se tűnik nekik, mert 3 kattintásból ellenőrizhető lenne az ilyen hiba.
-
ferob
őstag
válasz Vangelis #52612 üzenetére
A script csak arról gondoskodott, hogy az oldalon úgy jelenjen meg, mint lejárt ajánlat, szóval valójában majd csak akkor lesz újra teljes áron, ha elkezdődik a munkaidő.
Közben kíváncsiságból én is ránéztem a kalendáriumra és az alábbi dolog fogadott.
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
A kalendárium mai akciós Samsung Galaxy Young 2 készüléke se marad hiba nélkül, mert el van írva a protokoll a linkben és így a httsp-vel nem nagyon tud mit kezdeni a böngésző, valamint úgy vibrál a telefon képe, mint egy stroboszkóp, de az akció lejártát követő link is rossz, mert ott is ugyanúgy el van írva.
Az LG L40 már éjfél óta nem akciós, így tejes áron kapható, de a kalendárium első telefonja, a Samsung Galaxy Pocket 2, még ma is akciós áron megvásárolható.
-
ferob
őstag
válasz erdoke #52741 üzenetére
Aki a tartozék vásárlást nyomja az valóban előbb sorra kerül, még akkor is, ha ki van írva, hogy a várakozás akár elég sok időt is igénybe vehet.
Olyan esetben, ha mégsem az adott ügyintéző az illetékes az intézni kívánt dolgokban, akkor át tudja rakni a sorszámot, ami így a sor elejére kerül, de kétlem, hogy sokan örülnének ennek láttán. -
ferob
őstag
Kérdezném azokat, akiknek elektronikus számlája van magánszemélyként, hogy a számla részleteinél található hívásrészletező hogyan működik és valóban díjmentes-e?
Gondolok itt arra, hogy az aktiválástól számítva működik vagy csak az azt követő hónaptól, netán esetleg visszamenőleg is egyből?
Valamint ez a részletezés mennyire részletesen jeleníti meg a forgalmat?A másik dolog, hogy ez ugyanaz lenne mint az EHR? Ha esetleg nem, akkor miben különbözik a kettő és ez utóbbi pénzbe kerül-e, ha a számlákat elektronikusan állítják ki?
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
Pontosítanám az előző kérdésem, mert jobban utánajártam a dolognak.
Szóval, ha jól értem, akkor a hívásrészletezés magánszemélyek számára ingyenes, ha csak a hívásrészletező számlamellékletként vagy csak az EHR van aktiválva.
Az előbbi az, ha minden igaz, amit az elektronikus számla részleteinél külön fülről el lehet érni egy táblázatban is, míg az EHR-hez külön bejelentkezés szükséges.Tehát a fennmaradó kérdés csak annyi, hogy ezenfelül az EHR miben különbözik és előbb érhető-e el vele a lista minden hónap elején, mint a másik módszerrel, valamint mutatja-e a kedvezményes (0 forintos) hívásokat?
Esetleg még annyi, hogy az EHR-ben mennyi időre visszamenőleg őrzi meg a rendszer az adatokat a lekérés céljából?
Van valamelyiknek a kettő közül olyan előnye, ami miatt célszerű inkább azt választani? -
ferob
őstag
Mivel nem nagyon találtam konkrét információt a családbarát kedvezmény aktiválásának menetével kapcsolatban, ezért valaki tud-e információval szolgálni arról, hogy amennyiben én megrendelem a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül, akkor a többi előfizetéses hívószám bevonása milyen módon történik?
Gondolok itt arra, hogy mivel ennek minden hívószámnál anyagi vonzata van a havonta, ezért feltételezem, hogy én magam egyszerű bemondásra nem rendelhetem meg a többiek részére, főleg úgy, hogy nem tudom a jelszavukat. Tehát külön minden előfizetőnek fel kell hívnia az ügyfélszolgálatot és kérnie kell a kedvezmény aktiválását, valamint megemlíteni, hogy az én hívószámomhoz tartozó csoportba akar kerülni, vagy miként történik a dolog?A bónusz kérdés még annyi, hogy üzleti előfizetést ugyanúgy be lehet-e vonni szintén ebbe a csoportba?
-
ferob
őstag
válasz Teko001 #55656 üzenetére
Az elmúlt napokból csak annyi derül ki, hogy tudnom kell azonosítani, gondolom abból az okból, hogy kizárják a téves hívószám megadását, viszont ebből számomra egyáltalán nem egyértelmű, hogy mert tudom a nevét és címét, ezért aktiválják egy tőlem teljesen idegen előfizetésen is?
Elvégre senki se adja ki a saját jelszavát szívesen, hogy azzal bárki eljárjon helyette.Az üzleti előfizetésre is a kérdésem még ugyanúgy nyitott.
-
ferob
őstag
Valaki erősítsen meg, hogy jól gondolom ezt az egész e-matrica vásárlást mobilon keresztül.
Tehát elvileg M-com egyenleg nélkül, a havi számla terhére is vásárolhatok éves megyei matricát és a kapcsolat pontokat is be tudom váltani a vásárlásra, valamint csak 270 forint kényelmi díjat kell fizetni ezen felül, ha minden igaz.A másik dolog, hogy amennyiben a mobil vásárlás oldalon az egyenlegek sorrendje az, hogy elsődleges az M-com, aztán a kapcsolat pontok, majd a havi számla, akkor elvileg ebben a sorrendben is fogja levonni a szükséges összeget?
Tehát, ha üres az univerzális egyenleg, akkor a kapcsolat pontokat használja fel, majd ha az nem elég, akkor a fennmaradó rész a havi számla terhére történik. -
ferob
őstag
A 2 éves hűségidővel rendelkező Net&Roll M mobilinternet előfizetést legfeljebb melyik kisebb csomagra lehet váltani a júliusi díjváltozások miatt, ha nincs más előfizetés ugyanazon a néven?
Valamint jól gondolom, hogy a módosítás elvégezhető a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül az ötjegyű előfizetői jelszó tudatában? -
ferob
őstag
válasz #78121280 #59999 üzenetére
A helyedben nem nyugodnék bele, hogy megcsinálták, mert megpróbáltam én is elintézni a lefele váltást és vártam elég sokat, hogy utánakérdezzenek, majd azt mondták, hogy akinek eddig megcsinálták, annak a rendszer kötbért fog kiszámolni és ez miatt kellemetlen percei lesznek, mert most még nincs rá lehetőség, majd legelőbb a jövő hét felé, de inkább a hónap közepe.
-
ferob
őstag
válasz dptrsk #60019 üzenetére
Beszéltél velük és megerősítettek mindenben?
Mivel én az előbb beszéltem illetékes emberrel és ezt mondta, amit írtam, így gondolom nem ő tudja rosszul, valamint amit említettem, hogy még nem lehet megcsinálni, mert a rendszer kötbért fog kiszámolni, így én inkább nem erőltetném, mivel nincs szükségem arra, hogy egyszer csak meglássam a szép összeget, így meg is egyeztünk, hogy visszahív jövőhéten, ha már meg lehet csinálni a váltást és engedi a rendszer megfelelően.
Teljesen normálisan elmondta, hogy így is bele tudná erőltetni a rendszerbe, de a kötbért akkor is kiszámolná és utána nekem kéne telefonálgatni, hogy ezt vonják vissza. -
ferob
őstag
Olyan mobilinternet előfizetést, amin már egy ideje nincs hűség, azt a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül meg lehet szüntetni?
Ebben az esetben, ha eddig online volt fizetve és elektronikus számlát kaptam, akkor az utolsó hónapról a számlát postán kapom meg vagy az egy folyószámlán levő és megmaradó hangalapú előfizetés miatt ugyanúgy ki tudják nekem állítani és látni fogom a weboldalon, hogy befizethessem? -
ferob
őstag
válasz szabogabor10 #60429 üzenetére
Az milyen idegesítő, hogy a Telekom mobilalkalmazást használva, akárhányszor megnyitja az ember mobilinterneten keresztül, akkor is küldi az SMS-t.
Az nekem külön nem tetszik, hogy ők önkényesen eldöntötték, hogy kiveszik azt a lehetőséget, hogy beállítható legyen, egy adott telefonszámmal történő belépéskor milyen számra küldje a biztonsági értesítést.
-
ferob
őstag
Bár nem tudom, hogy mennyire publikus, tekintve azt, hogy a webshopon nincs nyoma és a hamarosan kapható készülékek között sem található, de kapható a HTC One M9 és a HTC Desire 510 a Telekomnál is, így az előbbi ára 198 960 Ft, míg az utóbbié 45 360 Ft.
-
ferob
őstag
válasz MittuDomain_ #64381 üzenetére
Hívd fel a HTC telefonos ügyfélszolgálatát, mert készségesen segítenek és áthidalható a szolgáltató, ha közvetlen a TeleMax egy átvevőhelyén adod le a készüléket javításra, de esetleg arra is lehetőség van, hogy a HTC-től az ügyintéző ír egy e-mailt, amit kinyomtatva a Telekom köteles átvenni javításra a készüléket, mert igazolod vele, hogy érvényben van rá a garancia.
Ha további kérdésed akad garanciális ügyben a HTC-vel kapcsolatban, akkor bátran keress meg privát üzenetben.
-
ferob
őstag
Érdeklődnék, hogy az október 1-jén lejáró hűségidejű Net&Roll előfizetést legkorábban csak aznap lehet felmondani a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül, így a szolgáltató által kiszámlázva következő hónapban azt az egy napot, vagy esetleg előtte nap is lehetőség van rá?
Másik kérdésem, hogy üzleti előfizetéshez idén májusig NetPlusz mobilinternet volt aktiválva, ami lemondásra került telefonon keresztül, viszont most aktuális lenne újra az aktiválása, ám a webes felület szerint: "Ezzel a szerződéssel nem tudsz Mobil Internet szolgáltatást rendelni.", amit nem teljesen értek, mivel előtte is volt rá aktiválva, bár igaz, hogy akkoriban telefonon keresztül lett intézve a megrendelés is, így előfordulhat, hogy telefonos ügyfélszolgálaton keresztül simán tudják nekem aktiválni az egyik NetPlusz csomagot?
-
ferob
őstag
válasz zebede #66018 üzenetére
Online elvileg itt lehet belépni a Mobil Vásárlás felületére, de már egy ideje nem működik, mert a belépés után csak átirányít egy régi címre, amit nem tud betölteni.
Összességében egyszerűbb felhívni az ügyfélszolgálatot és kérni, hogy állítsák be úgy, ahogyan szeretnéd.[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
Gondoltam megosztok veletek egy történetet, mivel múlt hónapban egy ismerősöm úgy járt SIM kártya cserekor a T-Pont-ban, hogy bármilyen kérés nélkül aktiváltak neki havidíjas mobilinternetet, amit csak most az aktuális havi számlán vett észre, majd mondott le, sőt előtte még most a nyáron pont ő járt úgy, hogy egy ügyintézése során csak úgy aktiválták neki a korlátlan böngészés és e-mail opciót, amit akkor hó közben mondott le, mert észrevette.
Hinné az ember, hogy véletlen... Akkor még a dolog hallatán nem feltétlen jutott eszembe az itt a topikban egyre többször előforduló "véletlen", az ügyintéző általi ilyen-olyan szolgáltatás aktiválása, de múlt héten voltam én is a T-Pont-ban, ez pár utcával távolabb van, mint az előzőekben említett, bár ez teljesen lényegtelen, mert ahogy észrevettem az ügyintézők vetésforgó módra dolgoznak mindegyik üzletben, így tehát bementem és átvettem a webshopos rendelésem, majd eljöttem.
Ma ismét voltam benn és a családban levő előfizetések közül kettőhöz kértem új mobiltárca-képes SIM kártyát, majd ma délután léptem be a webes felületre, ahol meglepetésként fogadott néhány "Szolgáltatás melléklet" nevű pdf dokumentum, amit megnyitva jött a meglepetés, ugyanis nem csak a múlt héten átvett rendelésemhez tartozó telefonszámhoz, de a másik két számhoz is, amihez kértem az új SIM kártyát, azaz összesen három előfizetéshez is bármilyen kérés nélkül aktivált az ügyintéző NetPlusz mobilinternet csomagokat.
Mondanom sem kell, telefonáltam az ügyfélszolgálatra, ahol azzal jött a telefonos ügyintéző, hogy bár ők nem tudják, hogy ki aktiválta be, de ha én lemondom ma a webes felületen, akkor úgyse kerül kiszámlázásra, ami kapásból hülyeség, mivel az napot/napokat, törthavi számlázással mindegyik számhoz ki fogják számlázni, ami most nem arról szól, hogy nem egy akkora összeg, ami csődbe visz, hanem arról, hogy szolgáltatást aktiválnak nekem kérés nélkül és még a telefonos ügyintéző arra kér mondjam le én magamnak, ezért megkértem, hogy inkább, ha már kérés nélkül aktiválták, akkor az összes előfizetésen törölje őket, amire azt az egyszerű választ kaptam, hogy azt nem lehet, kértem, hogy akkor egyeztessen olyan műszakissal, aki megoldja, de azt mondta, hogy ezt senki nem tudja törölni, csak lemondani lehet.
Ezért felvetettem egy panaszt, hogy oldják meg, mert ilyen nincs, hogy valamit a Telekom a saját rendszerében nem tud törölni és semmissé tenni, így majd ki fogják vizsgálni.Ekkor vetettem fel még a kérdést, hogy mi van olyankor, ha netán később akciós áron szeretném igénybe venni a mobilinternetet, ami mivel így már aktív volt előzőleg, nem fogom tudni megtenni, de ekkor nemes egyszerűséggel annyit mondott, hogy akkor majd felvetetek újabb panaszt és majd később jóváírják... Milyen jó nekem, nem? Mintha az embernek élvezet lenne folyton telefonálni és kérni, hogy oldják meg a problémát.
Mivel a T-Pont közben bezárt, ezért máskor kell visszamennem megkérdezni a kedves ügyintéző hölgyet, hogy ugyan miért volt ilyen "rendes" és aktivált be olyat, amit az ember nem kért, bár ez a kérdés költői, hiszen szerintem sokan tudjuk, hogy arra megy ki a játék, hogy mivel most akciós 190 forintért a mobilinternet, amit majd a tudatlan előfizető úgysem vesz észre a havi számlán, majd utána keményem bevasalják az alapból mobilinternet nélküli csomagokhoz járó 1990 forintos NetPlusz M-et a következő hónapban, arról nem is beszélve, hogy gondolom jutalékot is kap az eladott szolgáltatásért is.
Köszönöm szépen, de nem kérném, hogy az ügyintézők pártjára álló, netán szintén alkalmazásban levő fórumtagok nekem essenek a hozzászólásom miatt csak azért, hogy elmondják, hogy az az ügyintéző szinte semmi pénzt nem kap a szolgáltatás értékesítéséért, valamint hogy vannak véletlenek, netán esetleg, hogy ő csak jót akart, mert hát akciós... Csak azt ne felejtsük el, hogy erről nem szólt, hogy igényt tartanék-e rá, így ha szerinte mennyire megéri, akkor inkább ezentúl aktiválja magának.
-
ferob
őstag
De összességében a végeredmény pontosan ugyanaz, még akkor is, ha elvárják az ügyintézőtől, így az a bizonyos bevasalás megtörténik és a szolgáltató kaszál a dolgon.
Sőt a Telekomnál biztos, hogy tudatában is vannak ennek az egésznek, akár felsőbb körökben, elvégre nagyon is tisztában kell lenniük azzal, hogy adott időszakban miből és mennyit tudnak értékesíteni.
Biztos másik szolgáltatónál is jelen van a dolog, de ettől függetlenül most náluk kell megtapasztalnom a saját bőrömön.
Panaszt azt biztos, hogy elég sokat kapnak ilyen dolgok kapcsán, de mégis hagyják... Nem véletlenül.Az, hogy a szolgáltató elvár egy bizonyos teljesítményt, azt pont úgy oldja meg, hogy az ügyintézőknek lehetőséget biztosít az ilyen szolgáltatások fű alatti aktiválására az ügyfél tudta nélkül.
Valamint attól szerintem senki sem lesz megértő, hogy kevés pénzt kapnak az ügyintézők és elvárják tőlük, hogy teljesítsenek, ezért más embereket vernek át és adott esetben károsítanak meg.Szerintem engem sem engedne el mosolyogva a rendőrség, ha pl. a megélhetésem miatt lopnék meg másokat.
-
ferob
őstag
Itt a reklamáció folytatása, amiről azt hittem, hogy megfelelően ki lett vizsgálva.
A kérésem nélkül aktivált NetPlusz mobilinternet csomagok törölve lettek és jóváírták őket mindegyik számon, valamint a levelet is megkaptam róla, viszont mivel ma feltöltötték a számlaképet, ezért jött a következő meglepetés, mert a kedves ügyintéző a személyes ügyintézés során nem csak mobilinternetet aktivált, hanem t-email plusz csomagot is, ezt is az összes számra, ami persze a webes felületen nem követhető, szóval csak most derült ki, hogy mivel a panaszom miatt törölték az aktivált mobilinternet csomagokat, ezért az egyébként mobilnet mellé ingyenes t-email plusz szépen múlt hónap óta számlázódik.
Mondhatnám, hogy ez is mekkora véletlen, de az ügyintéző pontosan tudta, hogy idővel észreveszem a kérés nélkül aktivált NetPlusz csomagokat, ezért kedvesen aktiválta a t-email szolgáltatást, hogy amennyiben lemondom a mobilinternetet, akkor még ezt is számlázzák ki nekem és okozzon egy kis bosszúságot.
Megtettem az újabb panaszt, várom az újabb levelet és az újabb jóváírást.
A történethez az is hozzátartozik, hogy voltam akkor utána a múltkori eset miatt bent az üzletben és ahogy meglátott a hölgy, szépen elviharzott hátra, amikor kértem, hogy kerítsék elő, akkor hirtelen senki nem tudott segíteni, így kértem, hogy hívjanak üzletvezetőt vagy ha nincs, akkor valamilyen felettest, de gondolom senkinek sem lesz meglepő, ha azt mondom, hogy persze azzal nem tudtak szolgálni.
Kértem, hogy adják a vásárlók könyvét, de képesek voltak bármit hazudni, hogy ne kapjam meg, először jöttek azzal, hogy nem vásároltam semmit és az VÁSÁRLÓK könyve, aztán meg azzal, hogy nem ők állították be nekem, így ők ilyet nem adhatnak nekem oda, stb.A pofám leszakad, hogy miket nem képesek művelni, persze ezt is megemlítettem a telefonos panaszban, de tudom jól, hogy ezzel önmagában semmire nem megyek, szóval megvárom az utóbbi eset végét és utána kiderül, hogy mi lesz.
-
ferob
őstag
válasz albiosz #66756 üzenetére
Arra azért nem árt odafigyelni, ami nem csak konkrétan neked/nektek szól, de úgy bárkinek, hogy aki olyan díjcsomagról vált ilyen estekben, ahol a választott számokra a megadott mennyiségű perc ingyen volt és ezt érdemben használta is, hogy amennyiben hó közben vált az ember, akkor adott esetben igen szép számla kerekedhet a hónap végén, mivel a kedvezmény is részarányosan jár, így pl. egy régi Like vagy Like 300 esetén a havi 100 óra erejéig kedvezményesen, tehát ingyen történő hívás, ha a mai napot nézzük, akkor csak erre a 9 napra jár, így a 6000 perc (100 óra) az e havi 31 napból részarányosan 9 napra csak ~1742 perc (~29 óra), míg a többi lebeszélt perc a kedvezményesen hívható számoknál is felszámolásra kerül a díjcsomagnak megfelelő percdíjon.
Ezért aki teheti az inkább hó elején vagy végén váltson ilyen jellegű díjcsomagról, ha az előbbiekhez hasonlóan sokat hívta a kedvenc számokat. -
ferob
őstag
válasz albiosz #66762 üzenetére
Igen ez egy gyakori tévhit, mivel azért, mert egy olyan díjcsomagra váltana az ember, ahol a hálózaton belüli hívások amúgy nem kerülnek számlázásra, sajnos ugyanúgy az előbb említett helyzet áll fenn, mivel ahogy írtam is, a részarányos kedvezményen felüli percek, az említett példánál maradva, a Like díjcsomag hálózaton belüli percdíja szerint kerül számlázásra.
Úgy kell ezt elképzelni, hogy a váltás napja az régi díjcsomag zárása, de mivel a Like díjcsomag alatt történt a forgalmazás és a részarányos kedvezményen túl, ezért a Like díjcsomag hálózaton belüli percdíja alapján ki is számlázzák a kedvezményen túl lebeszélt perceket.
Sajnos utólag kár is próbálkozni a Telekomnál mindenféle panasszal, mert a díjcsomagban foglalt kedvezmény úgy szól, hogy havi X perc erejéig, így mivel az ügyfél nem egész hónapban rendelkezett a díjcsomaggal, ezért a többit részarányosan kiszámlázzák.
Erre mindenki figyeljen oda, mert nem csak a telefonos ügyfélszolgálaton, de még személyesen is az üzletekben bárki bólogat arra, hogy nem lesz többlet költséged a váltáskor, de utólag már késő bánat és hiába hivatkozik az ember az ügyintéző megtévesztő helyeslésére.
Sajnos ezekben az esetekben a legtöbb ügyintéző tájékozatlan és nem is érti, hogy miről van szó, valamint a tájékoztatás nem elég részletes a Telekom részéről és a lényeg a "havonta X perc erejéig" szavakban van elrejtve.
Meglepődnél, hogy mivel a legtöbb ember, aki a hasonló díjcsomagokat használta, szinte teljes mértékben ki is használta a kedvezményes perceket, a végén meg is fizeti az árát az előbb említett hó végi, esetenként félelmetesen magas számla végösszegével.
Persze fizetési könnyítés, így részletfizetés kérhető ilyen esetben is, de azt nem szabad elfelejteni, hogy a részletfizetés engedélyezésének is van egy egyszeri díja, ami bruttó 5000 forint alkalmanként.[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
válasz albiosz #66765 üzenetére
Azt a részét nem érted szerintem, hogy hiába vált valaki olyan díjcsomagra, amiben a hálózaton belüli hívás ingyenes, mert a Like díjcsomagban, ha lebeszéltél pl. 30 órát, de csak 29 óra kedvezmény jár részarányosan, akkor hiába lett az új csomagod a Next S, mert az a 30 óra telefonálás még a Like díjcsomagban, tehát előbb történt, így kiszámlázzák a részarányos kedvezményen felüli perceket, függetlenül attól, hogy milyen díjcsomagra váltottál.
Így a példát követve, 60 perc (1 óra) hálózaton belüli hívást ki kell fizetni a Like díjcsomagnak megfelelő hálózaton belüli percdíj árán.[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
válasz MaxxDamage #67018 üzenetére
A Telekom jelenleg nem nagyon létező Mobil Vásárlás belépés oldalán bejelentkezve tudod elérni a felületet, ami végre egy igen hosszú idő után képes megfelelően átirányítani, így a belépés most épp működik.
Bár az oldal nincs formázva, de a belépés szöveg melletti üres gomb megnyomásával be lehet jelentkezni.Az egyenleg beállítások menüpont alatt tudod beállítani a megfelelő sorrendet (M-com egyenleg, tehát az univerzális egyenleg, a beváltható Kapcsolat pontok vagy a havi számla terhére.)
Egyszerre csak egy állítható be, lényegében elsődlegesnek, de a megfelelő sorrend beállítása két lépésből így is megoldható.Maga a levonás ezen felállított sorrend szerint történik, ami nem befolyásolja a későbbiekben ezt a sorrendet, tehát ha a Kapcsolt pontok volt az elsődleges, de mivel üres volt az M-com egyenleg, ezért a havi számla terhére vonták a továbbit, akkor a sorrend változatlan marad, de amíg nem lesznek további pontjaid, addig automatikusan az első részben vagy egészében fedezetül szolgáló egyenleget fogja használni az előzőleg beállított szerint.
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
válasz MaxxDamage #67023 üzenetére
Ennek így jónak kell lennie, mivel így a havi számla terhére csak akkor történik, ha már a többi nem érhető el.
-
ferob
őstag
válasz MaxxDamage #67177 üzenetére
Ha a Telekom weboldalán levő chat felületet szeretnéd használni, de nem akarsz az oldalon böngészni, hogy egyszer csak megjelenjen, akkor ezen a linken közvetlen tudsz beszélni valakivel.
Amíg nem jelenik meg, hogy a kapcsolat xy ügyintézővel létrejött, addig nem tudsz írni, ennek feltétele, hogy valamelyik ügyintéző online legyen.
-
ferob
őstag
válasz #41133696 #67324 üzenetére
A rendeléskor tegyél a kosárba a készülék mellé egy ilyen SIM kártya adaptert, ami a micro SIM-et egyszerűen normál méretűre alakítja, így lényegében eléred a kívánt célt 100 forintból és használható lesz a régi készülékben az új kártya, akkor is, ha netán eltörik a normál méret, mivel normál méretből törhető ki a micro is, amit küldenek.
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
Érdekelne pár dolog a Travel & Surf időszaki fix díjas roaming adatdíjcsomagokkal kapcsolatban.
Így az egyik, hogy amennyiben a benne foglalt roaming adatforgalom elérésekor az adatforgalmazás leállításra kerül, akkor egyben az EU roaming többletdíj kedvezmény és a Wi-Fi Fon Prémium jogosultság is megszűnik vagy az a díjcsomag eredeti érvényességi idejének a végéig él, tehát 24/48/168 óráig?
A szerződési feltételek részeként az alábbiak találhatóak meg.
A csomag érvényessége 24/48/168 óra, a benne foglalt adatforgalom elérésekor leállítjuk a mobilinternet szolgáltatást.
A Travel & Surf roaming csomag által biztosított EU roaming többletdíj kedvezmény, valamint Telekom Wi-Fi Fon jogosultság a csomag érvényességi idejének végéig él.Ebből számomra az következik, hogy a roaming adatforgalom elérése, tehát az adatforgalmazás leállítása nem befolyásolja a csomag érvényességi idejét, így a többletdíj kedvezmény és a Wi-Fi Fon jogosultság a csomag eredeti érvényességi ideje alatt érvényesíthető.
De a kérdés leginkább az, hogy ez a valóságban is így van-e, netán csak a szerződési feltételek szövege sugallja ezt és az adatforgalmazás leállítása egyben az érvényességi idő végét is jelenti?Míg a másik, hogy mivel ezekkel a Travel & Surf csomagokkal a hívásindítás a hazai más mobil irány díjszintjén kerül számlázásra, ezért amennyiben az eredeti díjcsomag - például valamelyik Move csomag - havidíja lebeszélhető belföldi más mobil irányba, akkor ebben az esetben a külföldről indított hívások a havidíj terhére vagy azon felül kerülnek-e számlázásra?
Mielőtt valaki azzal érvelne, hogy az így indított hívás nem belföldről történik, ezért egyértelműen csak azon felül kerülhet számlázásra, megemlíteném azt a példát, hogy a Next S díjcsomag bármilyen Travel & Surf csomag nélkül az EU díjzónából a magyarországi alapdíjas irányba indított hívásokra a benne foglalt belföldi alapdíjas irányba lebeszélhető 160 percet felhasználhatja, így fogalmazódott meg bennem az előbbi.Ehhez részben kapcsolódóan még annyi a kérdés, hogy a Travel & Surf csomagokkal járó EU roaming többletdíj kedvezmény csak a magyarországi alapdíjas irányba indított hívásokra vagy a többi EU díjzónában levő mobil és vezetékes irányba indítottakra is kiterjed?
Mivel a feltételek nincsenek egyértelműen megfogalmazva ilyen téren és csak annyit említenek, hogy a hívásindítás a hazai más mobil irány díjszintjén kerül számlázásra.
Feltételezem, hogy ebben az esetben már egyértelműen nem beszélhetünk arról, hogy az előzőekben említett módon, ez a díjcsomag havidíjának terhére történjen. -
ferob
őstag
válasz Beca1990 #80843 üzenetére
A mai naptól érhetőek el az új Domino Fix konstrukciók és a Domino Fix díjcsomag.
Domino Fix SIM és Domino Fix Quick SIM (készülékes csomag esetén is) - 990 Ft
A SIM csomag ára tartalmaz 1 db SIM kártyát, 500 MB adatforgalmat, belföldi alapdíjas irányba felhasználható 40 perc lebeszélhetőséget, 180 napos rendelkezésre állási idővel.Domino Fix Extra és Domino Fix Extra Quick - 1990 Ft
A SIM csomag ára tartalmaz 1 db SIM kártyát, 1 GB adatforgalmat, belföldi alapdíjas irányba felhasználható 80 perc lebeszélhetőséget, 366 napos rendelkezésre állási idővel.A Domino Fix konstrukciók mindegyikének kezdő díjcsomagja a Domino Fix.
Belépési díj Domino FIX és Domino FIX Extra esetén is 0 Ft.A Domino Fix díjcsomagban a belföldről belföldre irányuló hívások díja minden alapdíjas irányba, minden időszakban percenként 25 Ft.
A NapiNet szolgáltatás nem vehető igénybe ezzel a díjcsomaggal, valamint a Domino Fix díjcsomag nem rendelkezik benne foglalt adatforgalommal.A Domino Fix díjcsomaghoz igénybe vehetők a Családi mobil opció, Családbarát, T-Percek, SMS S csomag és SMS M csomag, valamint a Domino S és Domino M szolgáltatások.
Domino 7 díjcsomagról Domino Fix díjcsomagra való váltás esetén a Domino 7 Extra kedvezmény deaktiválásra kerül, illetve Domino Nap díjcsomagról való váltás esetén a Domino Nap Plusz kedvezmény deaktiválásra kerül.A Domino Fix díjcsomag mellé megrendelhetőek a Maraton adatopciók, Turbó eseti adatopciók adatcsomagok, valamint a Domino Fix díjcsomagra való váltás esetén a már meglévő Go!Net/NetPlusz szolgáltatás a továbbiakban is elérhető marad.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai